Wpis z mikrobloga

@betonkomorkowy: jeżeli właściciel nie jest Sebastianem i chociaż moment poświęcił autu to dość ciężko o jakieś większe usterki. Przede wszystkim zwróć uwagę na silnik. Przedliftowe (produkcja przed końcem 2002) miały fabryczną wadę silnika polegającą na zwiększonym poborze oleju, czyli silnik chodzi, ale trup, bo co to za jazda przy przepalaniu 3L/1000KM? Co prawda Toyota wymieniała na gwarancji cały dół motoru, ale wiadomo jak to bywa.
Ja kupiłem swoją Celice 2000 z
  • Odpowiedz
@Szinek: Mam jeszce pytanie, jak te auto zachowuje sie przy predkosciach typu 160? Trzyma sie drogi w miare?
I co do mocy tego 143 bo wywnioskowalem ze taki masz, zbiera sie w miare czy nie?
  • Odpowiedz
@betonkomorkowy: tak, mam słabsza wersję. Jadąc np. 130km/h na 6 za jakimś autem i chcąc bez zmiany biegów wyprzedzić - wyprzedzisz bez problemu. Nawet ten najwyższy bieg dość żwawo reaguje na pedał gazu. Przy moim zawieszeniu auto prowadzi się jak po sznurku, czytając opinie posiadaczy fabrycznych amorków, również tam nie jest gorzej.
Wszystkie polifty są okej, jeżeli nie były katowane na zimnym.
Ze zdjęć to auto wygląda na w porząsiu, ale
  • Odpowiedz