Wpis z mikrobloga

Czołem Mirki, wykopki

Chciałbym opisać Wam moją wczorajszą/dzisiejszą Sylwestrową przygodę.

Z racji, że od 3 lat studiuję 200km od miejsca zamieszkania i większość moich wafli się powykruszała (czytaj mają #rozowepaski i poszli się z nimi gdzieś gibać) to zapowiadał się #sylwesterzwykopem , jednak przypomniałem sobie, że zapraszał mnie na Sylwestra do siebie mój przyjaciel.

Do 16 mówię sobie: nie, nie ide, zachleje pałe, potem 2 dni będę zdychał. No ale jak można być #przegryw na własne życzenie.

Dzwonię : no siema Mirek, co robisz w Sylwestra? -wbijasz? -kto będzie? -ja, żona i jej koleżanka -no dobra, przyjedź po mnie (wiem wygodnicki jestem)-luz, będę o 20 -no elo

Tutaj należy wspomnieć o owej koleżance. Owy różowy pasek (23lvl), mieszka niedaleko nich i jest przyjaciółką rodziny, taka 7,986/10, zawsze podobała mi się jej siostra, Mirki uwierzcie, karyna 19lvl 10/10, na sam widok stuleja szaleje ( ͡º ͜ʖ͡º). W tej historii, różowy przyjmie bojowy pseudonim Łania.

Stwierdziłem, że trzeba zrobić coś do szamy. Padło na fajitę. Przepis wytargałem od hiszpanki, która zatargała mnie do siebie, po imprezie z cyklu poniedziałki z Erasmusem (miała na czym siedzieć, hehehe). Jak ktoś chce przepis to niech pisze, dobre jedzenie z cyklu: na sikorki (tak samo jak penne rigate ze szpinakiem).

Ubrałem się elegancko, jak na poważnego człowieka przystało. Jak to mawiał mój dziadek, każdy facet chce dobrze wyglądać, tylko jeszcze o tym nie wie. Mój dziadek był wojskowym, ale i pasjonatem dobrego ubioru, już od młodego mi tłumaczył i opisywał części garnituru, co do czego, mankiety, kołnierzyki i klapy marynarki.

Przyjechał po mnie, szybki przejazd do niego, wchodzę a jego żona mówi :u Mirek świetnie wyglądasz, schudłeś, zmężniałeś. Przystojniacha (dobry z niej skrzydłowy ;) ). Nagle, zza winkla wychyla się Łania i tutaj szczena opada, dziewczyna tak się wystrzeliła że hej : awans 9/10.