Wpis z mikrobloga

Nie wiem czy zaśmiecać tag #gamedev więc jeśli ktoś będzie miał coś przeciwko to przestane tagować.

Tak więc wczoraj do 2 w nocy męczyłem się z animacją postaci do gry. Do gry... założyłem się z kolegą, że zrobię przynajmniej jeden lvl gierki. Mam czas do 1 marca (niby dużo ale przy moich umiejętnościach boje się, że nie starczy) Tak więc pierwsza animacja ( to oddychanie ) powinno być dużo wolniejsze. Następnie. Chód. Jak ja się z tym gównem namęczyłem ( i tak wygląda okropnie ) miałem jeszcze zabrać się za bieg ale muszę solidnie poćwiczyć. I co do ostatniej... eh nie wiem jak to wygląda w oczach innych, bo u mnie kiepsko. Tak więc to moje pierwsze animacja i po czasie powinno być lepiej

#pixelart #gamedev #jayrysuje
Pobierz J.....G - Nie wiem czy zaśmiecać tag #gamedev więc jeśli ktoś będzie miał coś przeciw...
źródło: comment_1mxtV0GC8MiZS9iXnggNlqZknhAaZ1Bx.gif
  • 28
@JayRG:

Oddychanie zdecydowanie za szybko, i dorób więcej klatek, i jak głowa ci tak lata przy oddychaniu to idź z tym do lekarza :D Ruszać się to ma o kilka pikseli a nie o 20 ( ͡° ʖ̯ ͡°)

Chód byłby okej gdyby nie ten "X", bo wygląda własnie jakby przeplatankę robił :D

A według mnie skok to majstersztyk i wygląda epicko, jeszcze jak mu fajnie brwi
@JayRG: Oddychanie: jeśli bardzo chcesz, spróbuj zrobić tak, że głowa zamiast na dół idzie do góry (napełnia się klatka piersiowa) i może właśnie cała klata może urosnąć o ten piksel do góry (ale nie wiem jak to wyjdzie). Poza tym zrób kilka klatek odstępu między wdechem a wydechem.

Bieganie: zapomniałeś o tym że trzeba ruszać ręcmi no i o tym, że nogi mają kolana :)

Skakanie jest bombowe, ale może zrób
@JayRG: W animacji skoku za szybko "puszczona" jest animacja rąk, powinny się zacząć animować dopiero po wylądowaniu, albo przynajmniej 3-4 klatki później niż obecnie, wtedy końcówką będzie wyglądać tak, że całość będzie już statyczna (nogi, głowa, brwi) a animacja rąk fajnie zakończy całość

Chodzenie: koniecznie postać (przynajmniej głowa) powinna chodzić góra-dół, nogi całkiem do przerobienia, choć przy takim rozstawie nie bardzo wiem jak to zrobić by fajnie wyglądało...

Oddychanie: za szybko,