Wpis z mikrobloga

Jak myślicie, czy urwana wtyczka usb w pendrivie (znaczy nie do końca bo nie odpadła ale rusza się na wszystkie strony) będzie uznana na gwarancji? Nie zahaczyłem o niego, nie stanąłem ani nic. Pewnego razu po prostu zauważyłem że się rusza. Pendrive jeszcze działa ale boję się że w końcu oderwą się piny. Dwuletnia gwarancja sprzedawcy i dożywotnia gwarancja producenta jest na niego. Da się to jakoś rozegrać?

Kupiłem go we wrześniu 2012 a we wrześniu 2013 reklamowałem bo od początku nie działał ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Wymienili mi na nowego więc gwarancja sprzedawcy 2 lata jest teraz od września 2013?

#pendrive #informatyka #gwarancja #komputery #prawakonsumenta
  • 8
Zgłaszać na gwarancję i liczyć że rozpatrzą?

Czy może podłączyć kabel usb 1m i taśmą zakleić żeby się nie ruszało? Taki pendrive na kablu ( ͡° ʖ̯ ͡°)
@marek22: spróbuj zareklamować, jak nie uznają to rozbierz, polutuj i wzmocnij klejem na gorąco lub daj komuś kto Ci to naprawi. Na kablu tandetnie będzie to wyglądało.
@marek22: jak Ci teraz nie uznają gwarancji, to w przypadku uszkodzenia elektroniki również mogą zwalić winę na uszkodzenia fizyczne ze strony użytkownika
@aro84: i cisnąć im teraz "podejrzewam wadę fabryczną" żeby mi nie zarzucili od razu, że to z winy użytkownika?

Miałem modem usb i po kilkukrotnym stanięciu nie niego, zahaczeniu wtyczka była trochę wygięta ale przynajmniej się trzymała.
@marek22: sprzedawca odeśle tego pendrive do dystrybutora, więc opisz dobrze problem w zgłoszeniu i zobaczysz czy się uda. Może zwróć uwagę na fakt, że obudowa nie jest uszkodzona.