Wpis z mikrobloga

tldr: mam 21 lat i chciałbym wziąć ślub za rok

Cześć mirki.

Założyłem nowe konto, żeby znajomi nie widzieli, że zadaję tego typu pytania.

Zatem mam pytanie do trochę starszych i bardziej doświadczonych życiowo mirków. Co myślicie o braniu ślubu w wieku 22 lat? (ja mam teraz 21, dziewczyna 20) Jesteśmy ze sobą ponad 2 lata. Nasz związek jest chyba trochę inny niż większość, bo zaczął się dość źle i z czasem jest coraz lepiej, ale nie będę wchodził w szczegóły, bo nie o to mi chodzi. Studiuję na dobrej uczelni kierunek, po którym będę zarabiał dość sporo, ale myślę, że zacznę zarabiać jakieś początkowe kwoty za pół roku/rok (wciąż przy tym studiując). Wesele sprezentowaliby nam nasi rodzice, więc tutaj duży plus. Do tego moi planują utrzymywać mnie przez cały okres studiów (czyt. 5 lat), u niej tak samo. Ale nie chcę żyć w małżeństwie za hajs matki, dlatego planuję wcześniej zacząć robotę.

Do tych, co będą chcieli powiedzieć: "stary, po co się w to pchać, lepiej się wyszalej" itp. mówię: już się wyszalałem w swoim życiu. Litry alkoholu, które w siebie do tej pory wlałem nie robią już na mnie wrażenia. Chodzenie na imprezy i wyrywanie dupeczek też już mnie nie kręci. Robienie jakichś tam przypałów z ziomkami też nie (hehe no może nie do końca hehe XD). Dość wcześnie zacząłem to wszystko, więc szaleństwo jest już naprawdę za mną.

A, i jeszcze dodam, że jesteśmy katolami żyjącymi jak Pan Bóg nakazał.

Więc: Czy jest sens brać ślub w tak młodym wieku (za rok/półtora roku)?

Chcecie to krytykujcie, będę brał pod uwagę tylko dobre rady (o ile ktoś odpowie).

#pytanie #slub #rozowepaski #niebieskiepaski #zwiazki
  • 28
  • Odpowiedz
@mirostulej: Najważniejsze pytanie to czy razem mieszkacie a jesli tak to ile czasu. Ogólnie to ja bym nie bral w tym wieku, bo tak w ogole to po #!$%@?? jak nie ma dzieciaka w drodze to mozna byc bez papierka, to niczego nie zmienia.
  • Odpowiedz