Wpis z mikrobloga

@eloar: Taka full opcja, że nawet nie ma sportsitze, nie mówiąc o Vaderach; brak mpakietu, shadowline. Ot, zwykła E46, w dodatku trochę trzeba przy niej popracować (zerwać szybę z folii, zregenerować skórę lub zmienić środek). No i pewno do opłat. :)
@swinkapl: nie znam się na BMW, więc nie wiem czego mu tam brakuje, ale domyślałem się, że to co najmniej nieco wałek, dlatego wymieniłem inne frazesy. 11kPLN... więcej dalem za motocykl '97, więc samochód w takiej cenie od razu budzi wątpliwości.
@eloar: Żaden wałek... Odnośnie ceny - co z samochodem za 3 tysiące? Takie gadanie jest głupie, normalna cena wyjdzie po opłatach. Koło 13-14 tysięcy. Ciekawe jaki stan, ale nie jest to jakaś super sztuka.
@swinkapl: sam napisałeś czego ta "full opcja" nie zawiera, więc to brzmi jak wprowadzanie w błąd. Nie wiem czy celowe, czy nie więc piszę, że 'trochę'. Samochód młodszy od mojego motocykla za 3kPLN? Uważałbym go za podejrzany. Nie bardzo wiem jakie opłaty masz tu na myśli. Za samą rejestrację, podatki itd nie dołożysz przecież 10-11kPLN. No chyba, że masz na myśli jakieś solidne naprawy, ale czy to nie jest definicja szrota?
@eloar: Nie młodszy, a starszy, ale jaka jest różnica między samochodem z 94 roku a takim z 97, jeżeli konstrukcyjnie to ten sam model?

Full opcja piszą ludzie, żeby zachęcić do kupna laików.

Opłaty dla sprowadzonego samochodu - nie ma blach na zdjęciach, więc mniemam, że jest sprowadzony.

Nie wiem skąd ci się wzięło to:

Za samą rejestrację, podatki itd nie dołożysz przecież 10-11kPLN. No chyba, że masz na myśli jakieś
@swinkapl: no to same opłaty to dojdzie kilka stówek. Egzemplarz z 94 od egzemplarza z 99 może się sporo różnić. Przecież zmiana materiałów różnych elementów, zmiana podzespołów, albo zmiana dostawców tych samych podzespołów nie wymaga od razu wydawania nowego modelu, czy 'liftu'.