Wpis z mikrobloga

Mirki z Podkarpacia i nie tylko, orientujecie się czy w Rzeszowie lub okolicach jest jakiś dobry mechanik zajmujący się Cytrynkami hydrowozami?

Bo w bliskiej przyszłości pasuje zrobić małą konserwację, a mietkowi co całe życie taczkowozy naprawia i serwisuje strach księżniczkę zostawiać.

#citroen #xantia #hydraulika #hydrowozy #rzeszow #pytanie #mechanik
  • 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@misiek2740: jak już będą robić gruchy i wymieniać LHM to niech ci koniecznie sprawdzą konżektor, ale nie sferę tylko sam blok konżektora, to jest pięć minut roboty (sprawdzenie), a może masz w nim zajebisty przeciek wewnętrzny i trzeba go wymieniać albo po prostu trzeba go wymontować i podregulować ciśnienia włączania i wyłączania podkładkami
  • Odpowiedz
  • 0
@white_duck: awaria konżektora objawia się przez częste "cykanie"? Bo mi tak cyka jak osiągnie dany poziom zawieszenia. Przeciek to nie było by czasem widać spocenia w miejscu wycieku? Wszędzie Cytrynka ma sucho.
  • Odpowiedz
@misiek2740: Może ci często cykać przez słabą sferę akumulatora głównego (konżektora), powinna mieć 62bar azotu (+5, -30) jak dobrze pamiętam. Może cykać też przez to, że moment włączenia i wyłączenia konżektora będzie przesunięty, co jest jak najbardziej możliwe bo odpowiadają za to sprężyny a te z czasem się zużywają. Konżektor powinien się włączyć przy 145bar (-5) a wyłączyć przy 170bar (+/-5), jak spadło ci ciśnienie na wyłączeniu np. do 155
  • Odpowiedz
  • 0
@white_duck: dobrze wiedzieć sam za to się zabierał nie będę bo jest duża szansa że coś popsuję, oddam księzna fachowcowi i zwrócę na to uwagę, dzięki ogromne za garść cennych informacji ;)
  • Odpowiedz
@misiek2740: jeszcze niech zwróci uwagę na przedni i tylny korektor wysokości, czy oba bez oporów się poruszają, czy mechanizm nie pordzewiał i czy tylna kaseta korektora prześwitu jest w porządku, i to z grubsza tyle

jak ci to wszystko przejrzy, to powinieneś poczuć różnicę :D
  • Odpowiedz