Wpis z mikrobloga

@TypowyPolskiFaszysta: Zależy ile będziesz miał do wydania i na jakie koszty eksploatacji się nastawiasz, ale zaczynając od W124 raczej portfel aż tak bardzo nie ucierpi. Reszta to już trochę wyższa półka i jak masz już się w to bawić, to weź pod uwagę E38 728i. :)
  • Odpowiedz
@fajny_nick: i ten 2.8 daje sobie radę jako dupowóz. Zależy kto czego wymaga, sam jeżdżę "hothatchem", ale w 7er po prostu cieszyłbym się komfortem. za 2.8 stoją głównie koszty eksploatacji. Czy serwis czy spalanie w V8 są spore.
  • Odpowiedz
@swinkapl: @fajny_nick: Jeździłem 728i mojego kumpla :) cięzkie jak #!$%@?, ale bardzo, bardzo wygodne! Komfort jazdy nieziemski no i silnik M52TUB28 - czyli podwójny vanos, dzięki temu nie ma problemu z jazdą na niższych obrotach ;) Nie jest to demon prędkości (przez mase), ale zbiera się bardzo podobnie do mojego E36 320i (150km) wiec imo bardzo oplacalny woz - tym bardziej, ze to klasyk i to najwyzszej polki
  • Odpowiedz
@swinkapl: rumunów nie turków ;)

Znaczy tak, IMO i tak się opłaca do 7 serii mieć Vke - no bo moc etc, ale jeśłi chce się dobre i tanie w utrzymaniu (względnie) auto to jest spoko :D

Ogólnie - wiesz gdzie znaleźć do tego modelu zbiornik baku? Bo znajomy ma dziurawy :(
  • Odpowiedz
@sorek: poszukałbym na szrocie, bo pewno pasuje z innych wersji silnikowych. ewentualnie ogłoszeń typu "cała na części" i pytał.

Co do v8 to zwyczajnie w Polsce ciężko to utrzymać. Jak się dorobię to jasne że wolę bulgoczący dźwięk co rano :)
  • Odpowiedz
@sorek: Jest też opcja 730i były produkowane do faceliftu z tego co wiem, no ale to V8 i słyszałem, że ludzie radzą zamiast niego 740i ze względu na lepsze osiągi i nie dużo wyższe spalanie. Co byś nie brał, auto jest niesamowite, mam same dobre wspomnienia o e38 ;)

  • Odpowiedz
@fajny_nick: m30b30 to chyba r6 więc można ewentualnie swapić jak ktoś odważny ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Co do skali to się zgadzam chociaż Skę też uwielbiam. No i C123/4.

Skrzynie aż tak drogie? W sensie automat?
  • Odpowiedz
@fajny_nick: Tak, ale ja mówię, że jest jeszcze M30B30 z E32 i jak ktoś odważny, to może sobie to wrzucić do E38, żeby mieć zarazem coś większego niż 2.8 i nie V8. :- )

Nie dał rady dać klasycznego automatu do tego silnika? Tak patrzę i z E46 320i kompletna kosztuje 1200 zł. Ogólnie to wiadomo, że to drogie rzeczy, ja chyba jednak szukałbym manuala 2.8. Automat fajny, lubię, ale
  • Odpowiedz