Wpis z mikrobloga

O JAKI JA JESTEM WIELCE HARDKOROWY GRACZ NAJLEPSZA NA SWIECIE GRAFIKA, PODKRESLAM NAJLEPSZA. ALBO "OO KUPIE SOBIE NOWĄ KARTĘ GRAFICZNĄ, ALE NIE JAKAS ZWYKLA, MUSI BYC NAJLEPSZA, JESTEM LEPSZY BO GRAM W 4K W WY CO DALEJ 480P? JA DOSTRZEGAM 60FPS, WYGLĄDA TO JAK PRAWDZIWE ZYCIE, MIUT DLA OCZU, GDYBY BYŁO 60 KLATEK WIECEJ TO ODBYŁBYM STOSUNEK ANALNY Z OJCEM TAKI BYLBYM PODNIECONY, ZROBIŁBYM JESZCZE TEMAT ŻE KONSOLOWCY DUPA CICHO. ROZUMIEM POGRAC DLA ZABAWY, ALE PODNIECAĆ SIĘ 60FPS DLA WATPLIWEJ PRZYJEMNOSCI PIECZENIA OCZU? MONITOR LEDWO WYTRZYMUJE, MIGA I DYMI. MOZNA POROWNAC TO Z ROZKOSZA DLAWIENIA SIE MESKIM PRZYRODZENIEM. PRAWDZIWE CHOLERNE SZOŁ ZACZYNA SIE KIEDY TAKI TWARDZIEL MOZE SIE WYKAZAC, JAKAS NOWA GRA CZY INNE #gtav. CO TAM MATI POGRAMY CO, ALE W NAJNOWSZE HIPER ULTRA REALISTYCZNE CALLOFDUTY Z MODEM FULLDETAILTRUELIFE1.56.10ZMARSZCZKINACZOLEADDON, HEHE COS ZA MAŁO KLATEK TYLKO 57, JA TO NIE WIEM JAK WY MOZECIE GRAĆ NA 30 XD CO TAM CHCESZ POGRAC SEBA? TYLKO WEZ ODEJDZ OD MONITORA TO 4K WYPALI CI OCZY XD A TERAZ ZW NA MOMENCIK MUSZE ZAINSTALOWAC NOWEGO MODA DO SKYRIM ŻEBY POKAZYWALO MI OSOBNO ZIARENKA PIASKU

#pcmasterrace #pc #bekazpcmasterrace #konsole #ps4 #xboxone #ps3 #xbox360 #konsolemasterrace
  • 41
@Pzanty: Jeszcze strategie turowe.

Według moich obiektywnych obliczeń(własnych odczuć) 35-40 FPS to dolna granica akceptowalności, a od 45 zaczyna się przyjemna gra. Niestety zazwyczaj są tylko opcje co 30 FPS :|
@cowiekmapa: Konsolowcy nie kumają, że ilość fps nie wpływa tylko na wrażenia płynące z gry, ale i na akcje, które się wykonuje. W CS od ilości fps może zależeć skuteczność sprayowania. Nie mówiąc o tym, że w quake 3 arena (przynajmniej na początku) od ilości fps zależało to, czy uda się jeden z długich skoków. Poza tym im obraz płynniejszy, tym lepszy czas niezauważalnej reakcji organizmu. Np. strzelasz heada zanim się
@Pzanty: Możesz rozwinąć? Słyszałem już o tym, swoją drogą nie tylko w Q3 tak było, już w Q2 jeśli chciałeś wskoczyć na skrzynkę to musiałeś sobie zwiększyć ilość fpsów :) Tylko zbyt duża ilość z kolei źle wpływała na coś innego (nie pamiętam co) i w rezultacie żonglowało się tam ilościami fpsów :D

Ale nigdy nie wiedziałem skąd to się bierze, więc jesteś w stanie wyjaśnić czemu:

W CS od ilości
@-PPP-: Wiadomo, że w CS ważnym elementem jest kontrola rozrzutu. Przy małej ilości fps nie masz takiej płynności by robić to dobrze. Czasem to są naprawdę subtelne ruchy. I mniejsza ilość klatek, tym większa skokowość. Dodatkowe klatki nie są sztucznym przyspieszeniem gry, a dodatkowymi informacjami ułatwiającymi sterowanie i szybkość reakcji. Gdzieś czytałem, że gra może nie zaliczyć z powodu fps jakiegoś hita przy sprayowaniu, ale chyba bardziej chodziło o wpływ obrazu
@prusi: Chyba szukasz dzisiaj zaczepki bo nawet Cię nie zaatakowałem a sapiesz okrutnie. Różnicę między 85 fps na monitorze powiedzmy 85 hz a 144 fps na monitorze 144 hz da się zobaczyć bez problemu.