Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko235
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
yylaminator

yylaminator

Dołączył 6 lat i 7 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 576
  • Znaleziska 88
  • Mikroblog 488
  • Obserwujący 1
  • Obserwowane 25

4

THE COMMUNIST MANIFESTO - FULL AudioBook - by Karl Marx & Friedrich Engels

THE COMMUNIST MANIFESTO - FULL AudioBook - by Karl Marx & Friedrich Engels

THE COMMUNIST MANIFESTO - FULL AudioBook - by Karl Marx & Friedrich Engels | GreatestAudioBooks https://GreatestAudioBooks.co S H O P great books & gifts: https://www.amazon.com/shop/GreatestAudioBooks T w i t t e r : https://www.twitter.com/GAudioBooks Koji https://koji.to/GreatestAudioBook

yylaminator
z
youtube.com
dodany: 12.03.2023, 18:47:19
  • 17
  • #
    antykapitalizm
  • #
    komunizm
  • #
    socjalizm
  • #
    marx
  • #
    patriotyzm
  • #
    ksiazki
yylaminator
yylaminator
Autor
13.03.2023, 13:34:40 via Wykop
  • 0
@bleblebator: komunizm zabil cala ludzkosc a dzieki kapitalizmowi ludzie sie odrodzili w bogactwie i dobrobycie koniec
yylaminator
yylaminator
Autor
13.03.2023, 15:20:39 via Wykop
  • 0
@bleblebator: ogladales gwiezdne wojny?
Al-3_x
Al-3_x
26.12.2022, 19:05:55
  • 9
Nacjonalizm i lewica czyli sojusz ekstremów

Przez ostatnie lata uczono nas, że lewica i nacjonaliści zawsze stoją wobec siebie w opozycji. Nie jest to jednak bynajmniej reguła co przedstawie w dzisiejszym wpisie. Zacznijmy jednak od perspektywy globalnej. Tutaj można zacząć, chociażby od Marksa, który pomimo swojego internacjonalizmu wspierał naszą narodową sprawę niepodległościową. Późniejsi lewicowi myśliciele również czasami romansowali z ideami narodowymi. Tutaj należałoby wspomnieć, chociażby Sorela, który początkowo deklarował się jako anarchosyndykalista, a
Al-3_x - Nacjonalizm i lewica czyli sojusz ekstremów

Przez ostatnie lata uczono na...

źródło: comment_1672081543Txp7fLTO96C4fy2czdPhZS.jpg

Pobierz
  • 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

yylaminator
yylaminator 12.03.2023, 23:36:12 via Wykop
  • 0
@Al-3_x: brawo, jestem tej samej mysli, komunizm to patriotyzm i internacjonalizm. uwielbienie wlasnego narodu, ale tez szacunek do innych panstw.
  • Odpowiedz
Raf_Alinski
Raf_Alinski
28.12.2022, 00:05:33
  • 9
Wzrost siły nabywczej płac w niektórych krajach Europy Zachodniej i Wschodniej w latach 1961-1990

#gospodarka #ekonomia #statystyka #antykapitalizm #kapitalizm #socjalizm #ciekawostkihistoryczne #ciekawostki #rafalinski
Raf_Alinski - Wzrost siły nabywczej płac w niektórych krajach Europy Zachodniej i Wsc...

źródło: comment_1672185928J2FxZnqSleshO8665gzwrb.jpg

Pobierz
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

yylaminator
yylaminator 12.03.2023, 22:57:39 via Wykop
  • 0
@Raf_Alinski: rozwoj wolniejszy jest lepszy dla spoleczenstwa niz szybki, poniewaz jest bardziej stabilny i nie dojdzie do nadprodukcji, ktora zas doprowadzi do recesji i depresji. Entschuldigung für mein polnisch 20 Jahre in Deutschland haben Arbeit gemacht.
  • Odpowiedz
yylaminator
yylaminator 12.03.2023, 18:34:32
  • 0
Burżuazja nie może istnieć bez nieustannego rewolucjonizowania narzędzi produkcji, a więc
stosunków produkcji, a więc całokształtu stosunków społecznych. Natomiast pierwszym warunkiem
istnienia wszystkich dawniejszych klas przemysłowych było zachowanie bez zmian starego sposobu
produkcji. Ustawiczne przewroty w produkcji, bezustanne wstrząsy ogarniające całość życia społecznego,
wieczna niepewność i wieczny ruch odróżniają epokę burżuazyjną od wszystkich poprzednich6
. Wszystkie
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

yylaminator
yylaminator 12.03.2023, 18:32:46
  • 0
Burżuazja zdarła aureolę świętości z wszystkich rodzajów zajęć, które otaczano dotychczas
szacunkiem i na które spoglądano z nabożną czcią. Lekarza, prawnika, duchownego, poetę, uczonego
obróciła w swoich płatnych najemnych robotników.
Burżuazja zdarła ze stosunków rodzinnych ich tkliwie sentymentalną zasłonę i sprowadziła je do
nagiego stosunku pieniężnego.
Burżuazja ujawniła, że brutalne stosowanie siły, które reakcja tak podziwia w średniowieczu,
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

yylaminator
yylaminator 12.03.2023, 18:28:57
  • 3
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

0.....n
0.....n
konto usunięte 12.03.2023, 18:31:50 via Wykop
  • 2
Dodane z Iphona?
  • Odpowiedz
G.....4
konto usunięte 12.03.2023, 18:32:27 via Wykop
  • 0
@yylaminator: dziękuję za tq wypowiedź
  • Odpowiedz
yylaminator
yylaminator 11.03.2023, 20:06:00
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

yylaminator
yylaminator
Autor
11.03.2023, 23:36:23 via Wykop
  • 0
@HeavyMagicMissle: rosja?! Dobre haha, predzej zachod i jego liberalizm i komercjalizacja wszystkiego
  • Odpowiedz
yylaminator
yylaminator
Autor
11.03.2023, 23:48:58 via Wykop
  • 0
@HeavyMagicMissle: co to znaczy brak poszanowania prywatnosci i indiwidualnosci?
  • Odpowiedz
yylaminator
yylaminator 10.03.2023, 13:03:39
  • 7
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 148
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

yylaminator
yylaminator
Autor
10.03.2023, 13:08:47 via Wykop
  • 0
@pilot1123: no wiesz jak od 33 lat jest antykomunistyczna na racja w naszym kraju jak i na calym zachodzie to sie nie dziwie ze wszyscy w to wierza, w tym i ja przez ostanie lata, ale ostatnio zaczelem czytac o drugiej stronie medalu i to co osiagnal komunizm jest w porownaniu do tego co bylo w okresie miedzy wojenym i postkomunistycznym nie porownywalne.
  • Odpowiedz
yylaminator
yylaminator
Autor
10.03.2023, 13:20:00 via Wykop
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
yylaminator
yylaminator
Autor
10.03.2023, 13:24:55 via Wykop
  • 0
@pilot1123: tak jest poniewasz ogladales amerykanskie to znaczy kapitalistyczne filmy dokumentalne ktore sa czysta propaganda antykomunistyczna, zreszta ja tez sie na tym wychowalem o tym jak korea polnoscny i kuba sa dyktaturami, a stalin, lenin i mao zabili 200 milionow ludzi. chyba sam w to nie wierzysz? czy wierzysz w to bo ogladales w telewizji i w internecie. pamietaj ze internet jest amerykanski tak samo jak google, facebook, instagram, youtube
  • Odpowiedz
yylaminator
yylaminator
Autor
10.03.2023, 13:33:26 via Wykop
  • 0
Komunizm jest budowany na wartosciach spolecznych, to znaczy ze pracujesz dla innych, w kapitalizmie jest ci w mawiane ze pracujesz dla siebie, to powuduje alienacje, poniewaz twoja praca polega jedynie na tym zeby zarobic pieniadz, wiec cale twoje zycie kreci sie wokol niego, co powoduje ze przez innych ludzi jestes oceniany tylko przez pryzmat grubosci twojego portfela, co jest jedna z przyczyn dlaczego mamy taki wysoki odsetek ludzi z depresja. kolejnym problemem
  • Odpowiedz
yylaminator
yylaminator
Autor
10.03.2023, 13:42:01 via Wykop
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
yylaminator
yylaminator
Autor
10.03.2023, 13:51:32 via Wykop
  • 0
@taktoto: chyba nie wiezysz jeszcze w wielkosc USA? przeciez na naszych oczach widzimy jak upada mocarstwo. prawda jest taka ze nam sie bedzie coraz gorzej zylo, bo reszta swiata sie zaczyna dzieki chinom rozwijac, a chiny sa komunistyczne i one opieraja tak jak to robil zwiazek radziecki na braterskiej wspolpracy, wiec chiny zaczna inwestowac w afryke, ameryke lacinska, bliski wschod, indochiny. I reszta swiata sobie uswiadomi co robil caly czas
  • Odpowiedz
yylaminator
yylaminator
Autor
10.03.2023, 14:01:18 via Wykop
  • 0
@uytx: w komunizmie ludzie rozwijaja sie 20 razy szybciej bo pracuja na wspolne dobro, w kapitalizmie zawsze bedziesz sie kierowal praca w ktorej bedziesz jak najwiecej zarabial, w komunie kazda praca to znaczy tez ze kazdy czlowiek ma taka sama wartosc dla spolecznestwa obojetnie czy jest sprzataczka czy profesorem, jest szanowany. w kapitalizmie potrzebne sa nierownosci spoleczne zeby wyzyskiwac ludzi, np. dlaczego w panstwach kapitalistycznych ktore niby maja byc takie
  • Odpowiedz
yylaminator
yylaminator
Autor
10.03.2023, 14:05:56 via Wykop
  • 0
@AdamoEL: no wlasnie wyemigrowales za kapitalizmu na zachod, zeby pracowac w zachodnich firmach, placic podatki w zachodnich panstwach i kupowac zachodnie marki i czy wlasnie to nie jest powodem dlaczego komuna upadla? zeby wlasnie Zachod sie wzbogacal, przejmowal nasz rynek i przedstawial nam obraz ze my jestesmy zacofani, a zachod to jest przyszlosc to jest dobrobyt, gdybym byl kapitalista na zachodzie to wlasnie tak by moj plan wygladal
  • Odpowiedz
yylaminator
yylaminator
Autor
10.03.2023, 14:09:27 via Wykop
  • 0
zreszta co oznacza wolnosc slowa w kapitalizmie? ze moge kogos opluc, zwyzwac, oczernic, pomowic. To jest kapitalistyczna wolnosc slowa. smutne...
  • Odpowiedz
yylaminator
yylaminator
Autor
10.03.2023, 14:15:05 via Wykop
  • 0
@uytx: podalem ci przyklad zwiazku radzieckiego jak stal sie mocarstwem w przeciagu 30 lat jak chiny staja sie mocarstwem, a jak kapitalistyczna panstwa sie wcale nie rozwijaja juz i jest zastoj, bo pracowac za tak zwane byle gowno nikt nie bedzie. zreszta kapitalistyczne panstwa nie rozwiaja sie samodzielnie tylko przez imperializm, ograbiaja inne panstwa, caly dobrobyt zachod i jego wplyw ba swiecie jest prez kolonializm i post kolonializm, poprostu zmuszali
  • Odpowiedz
yylaminator
yylaminator
Autor
10.03.2023, 14:16:58 via Wykop
  • 0
@uytx: tak widze jak media caly czas mowia tylko jedna strone wydarzen i wez cos powiedzc prorosyjskiego to dlugo nie pozyjesz
  • Odpowiedz
yylaminator
yylaminator
Autor
10.03.2023, 14:18:22 via Wykop
  • 0
@uytx: zreszta w komunizmie nie dochodzilo by do zadnych wojen, naprawde zamiast sluchac w kolko propagadny antykomunistycznej przeczytaj sobie "Manifest Partii komunistycznej Marksa"
  • Odpowiedz
yylaminator
yylaminator
Autor
10.03.2023, 14:21:18 via Wykop
  • 0
@uytx: https://www.ce.uw.edu.pl/wp-content/uploads/2018/10/4.-kapitalizm_marks_engels_manifest-komunistyczny.pdf
  • Odpowiedz
yylaminator
yylaminator
Autor
10.03.2023, 14:34:26 via Wykop
  • 0
@uytx: hmm no najwidoczniej dla ciebie jest jeszcze za wczesnie ale zobaczysz niebawem przyjdzie taki kryzys gospodarczy na zachodzie, ze bardzo ciezkie bedzie zycie, ale oczywscie ze jest wiele innych zrodel, np. Lenin: co robic, o budownistwie partii, najemnictwo i kapital marksa, kapital marksa, z dzisiejszych pisarzy marksistowskich slavoj zizek, Richard Wolff, Yanis Varoufakis, Sahra Wagenknecht, Noam Chomsky: Who rules the World jest na spotify, jeffrey Sachs, Democracy Now, True
  • Odpowiedz
yylaminator
yylaminator
Autor
10.03.2023, 14:37:17 via Wykop
  • 0
@LifeReboot: napisalem go na komputerze ktory musialem kupic do pracy w zachodniej korporacji i tak masz racje, jest to okrutne dlatego ja nie bede juz wiecej bral udzialy w kapitalistycznym wyzysku, tak jak zapewne wiele innych ludzi ktorzy otworzyli oczy na klamstwa zachodu i kapitalizmu
  • Odpowiedz
yylaminator
yylaminator
Autor
10.03.2023, 14:39:18 via Wykop
  • 0
@AdamoEL: myslisz tak bo tak uwazasz, czy dlatego ze od 33 lat jest taka naracja w opinii publicznej? na ktora my niemamy wplywu.
  • Odpowiedz
yylaminator
yylaminator
Autor
10.03.2023, 15:01:11 via Wykop
  • 0
@uytx: dojczland
  • Odpowiedz
yylaminator
yylaminator
Autor
10.03.2023, 15:02:21 via Wykop
  • 0
@kszaku: ale rozumiesz ze ta niewola dobiega konca i polske czekaja bardzo trudne czasy? widziales jaka jets inflacja? myslisz ze ona sie zmniejszy? jak sobie wyobrazasz przysylosc?
  • Odpowiedz
yylaminator
yylaminator
Autor
10.03.2023, 15:02:49 via Wykop
  • 0
@ppiasq: propaganda kapitalistyczna ;)
  • Odpowiedz
yylaminator
yylaminator
Autor
10.03.2023, 15:07:45 via Wykop
  • 0
@Heelouu: musisz sie zastanowic na czym polega twoje zycie i wtedy zobaczysz jak byles cale zycie oklamywane i wtedy wszystkie odpowiedzi przyjda same do ciebe tak samo jak przysyly do mnie, napoczatku polecam ci cytat Kanta: "Miej odwagę posługiwać się własnym rozumem"
  • Odpowiedz
yylaminator
yylaminator
Autor
10.03.2023, 15:30:50 via Wykop
  • 0
@uytx: myslalem nad tym ale nie mam pieniedzy, a i mieszkam tam dlatego poniewasz moi rodzice po upadku komuny i przybycie ukachanego kapitalizmu nie byli wstanie godnie zyc
  • Odpowiedz
yylaminator
yylaminator
Autor
10.03.2023, 15:33:27 via Wykop
  • 0
@uytx: i tak do konca nie jest wszystko zachodnim wynalzkiem a to co uzywam zostalo wiekszosci w panstwach 3 swiata w nedznych warunkach wyprodukowane daltego zeby taki zachodnioeuropejczyk czy amerykanin z wysoko podnosnieta broda mowil jak dobrze sie zyje "unas"
  • Odpowiedz
yylaminator
yylaminator
Autor
10.03.2023, 15:41:58 via Wykop
  • 0
@krzyzakp: i widzisz to jest kolejna rzecz typowa dla kapitalizmu u mniejszanie sobie, swojemu narodowi, Komunizm to jest patriotyzm i internacjonalizm, szanuje swoje panstwo ale zarazem tez inne panstwa i kultury, ogolnie szanuje wszystkich ludzi, nie kategoryzuje, nie wysmiewam sie, nie dziele. A kapitalistyczne podejscie jest Zachod, ameryka jest cywilizowana i wogole super najlepsza wolna, a cala reszta to ciemnogrod, a wiesz czemu tak robia? zeby spoleczenstwa byly podzielone bo
  • Odpowiedz
yylaminator
yylaminator
Autor
10.03.2023, 15:45:05 via Wykop
  • 0
@krzyzakp: to co opisujesz to jak wiesniaki kiedys sie klaniali przed szlachta, uwazali ich z jakiegos powodu za lepszych aczkolwiek to oni na nich pracowali
  • Odpowiedz
yylaminator
yylaminator
Autor
10.03.2023, 15:50:34 via Wykop
  • 0
@uytx: czyli mam dawac zarabiac zachodowi? pier*** to skonczylem z tym, w koncu w kapitalizmie nie trzeba pracowac, bo mamy wolnosc, wiec ja napewno juz pracowac na zachod nie bede. Zreszta emigracja to najgorsza rzecz ktora moze sie wydarzyc dla jakiego kolwiek panstwa, jesli chcesz utrzymac w miare stabilnosc narodowa, musisz miec jednolite narodowo panstwo, bo inaczej bedzie dochodzic do napiec tak jak to wlasnie widzimy na zachodzie
  • Odpowiedz
yylaminator
yylaminator
Autor
10.03.2023, 15:51:40 via Wykop
  • 0
@Rogovic: myslalem ze jest wolnosc slowa w kapitalizmie?
  • Odpowiedz
yylaminator
yylaminator
Autor
10.03.2023, 15:58:08 via Wykop
  • 0
@krzyzakp: i wlasnie takie cos jest w komunistycznym systemie, to ze niema wojen, destabilizacji, nie masz zachodnich to znaczy obcego kapitalu ktory wyprwoadza pieniedze z twojego kraju, tak samo jak ludzi, jak naprawde bys sie zaglebil w komunizm to jest to idealny system ktory bazuje na rownosci wszystkich narodow, na wymianie a nie na handlu dobr i na ludowo/narodowej kontroli przemyslu oraz przedsiebiorstw, bo zastanow sie ile rzeczy ktore posiadasz
  • Odpowiedz
yylaminator
yylaminator
Autor
10.03.2023, 16:12:41 via Wykop
  • 0
@SkomplikowanaBudowaCepa: czemu tak uwazasz?
  • Odpowiedz
yylaminator
yylaminator
Autor
10.03.2023, 16:20:09 via Wykop
  • 0
@Nieszkodnik: ale czym sie rozni to ze ktos wychodzi na ulice za komuny i z tym ze ktos wychodzi na ulice za kapitalizmu, widziales moze co sie dzialo w ostatnich latach w USA? zreszta wiesz ze to byla zimna wojna i zachod imperialistyczny caly czas probowal obalic komune co amerykanie robili w korei? albo wietnamie jak zrzucali napalm na wiesniakow, jakim prawem to robili? zwiazek radziecki na zadne panstwo nie
  • Odpowiedz
yylaminator
yylaminator
Autor
10.03.2023, 16:25:04 via Wykop
  • 0
@uytx: mam takie spostrzezenie ze wszyscy tutaj ludzie maja jednakowe myslenie i nie dziwie sie tego wogole bo jest to naracja mediow, ale jakbys sie zaglebil w teamt a nie tylko lykal jedna strone bez zastanowienia sie, dlaczego ci caly czas o tym mowia? nie zastanawiasz sie dlaczego na kazdym kroku musza ci przypominac o zbrodniach komunistycznych nie zastanawia cie to? nie uwazasz ze ktos probuje cie tylko i wylacznie
  • Odpowiedz
yylaminator
yylaminator
Autor
10.03.2023, 16:26:37 via Wykop
  • 0
@uytx: Kant mowil: "Miej odwagę posługiwać się własnym rozumem"
  • Odpowiedz
yylaminator
yylaminator
Autor
10.03.2023, 16:30:19 via Wykop
  • 0
@uytx: ktos bardzo ale to bardzo nie chce zeby ideologia komunistyczna sie szerzyla wsrod ludzi! bo jest to ewidentnie zagrozenie dla jego kapitalu, hmm i kto to taki moglybyc? podam ci przyklad ostatni oogladalem jeden z dziesiecu jedno pytanie brzmialo kim byl pol pot? odpowiedz komunistyczny dyktator ktory wymordowal 4 miliony ludzi, a nastepne ile amerykanskich prezydentow dostalo pokojowa nagrode nobla? zauwazyles cos?
  • Odpowiedz
yylaminator
yylaminator
Autor
10.03.2023, 17:29:29 via Wykop
  • 0
@WiesniakzPowolania: przygotuj sie na to teraz, nie bedzie juz taniej energii z rosji, a caly swiat odwroci sie od USA i beda walczyc o swoje prawe, we wspolpracy z chinami i rosja, inflacja i kryzysy bedzie sie tylko pogarszac i bedziemy musieli kontunowac propaganda antyrosyjska bo mamy 4 miliony ukraincow a przeciez niechcemy miec drugiego wolynia?
  • Odpowiedz
yylaminator
yylaminator
Autor
10.03.2023, 17:41:23 via Wykop
  • 0
@uytx: wpisz sobie wyszukiwarke komuinzm i "wszystko" bedziesz wiedzial, ja ci juz przedstawilem jacy sa pisarze marksistowskie, a nie bede ci wyszukiwal zadnych zrodel bo to jest wiedza ogolna, ale jak sie wychowalo na propagandzie to sie nie dziwie ze dopiero jak jakis prof. do kamery cos powie to to ma jakas wage. Zreszta zapamietaj ta rozmowe, bo kryzys gospodarczy bedzie dalej trwal i bedzie tylko gorzej, i na zachodzie
  • Odpowiedz
yylaminator
yylaminator
Autor
10.03.2023, 17:42:36 via Wykop
  • 0
@PanHagrid: powiedz mi towarzyszu jak wyobrazasz sobie swiat za 10 lat?
  • Odpowiedz
yylaminator
yylaminator
Autor
10.03.2023, 17:44:23 via Wykop
  • 0
@sobiera: a czemu uwazasz ze na bialorusi jest zle? bo ci w telewizji tak powiedzieli i czytales artykul w internecie?
  • Odpowiedz
yylaminator
yylaminator
Autor
10.03.2023, 17:51:05 via Wykop
  • 0
@Chris_Karczynski: zdajesz sobie sprawe ze polsak sie lepiej rozwijala miedzy 1945 a 1990 niz od 1990?
  • Odpowiedz
yylaminator
yylaminator
Autor
10.03.2023, 17:54:12 via Wykop
  • 0
@Chris_Karczynski: powiedz mi jak wyobrazasz sobie swiat za pare lat?
  • Odpowiedz
yylaminator
yylaminator
Autor
10.03.2023, 18:04:06 via Wykop
  • 0
@Chris_Karczynski: czyli kryzys, inflacja, napiete stosunki miedzynarodowe, wojna, depresje, uzaleznienia od uzywek, dewiacje, upadek moralnosci, bezsens, cynizm? jest to ten wspanialy system kapitalistyczny? wiesz ze kryzys bedzie sie tylko poglebiac? trzeba sie obudzic, zjednoczyc i ...
  • Odpowiedz
yylaminator
yylaminator
Autor
10.03.2023, 18:11:46 via Wykop
  • 0
@AdamoEL: a nie uwazasz ze to byla wojna propagandowa i ten co sie lepiej sprzedawal wygral na koncu a elity komunistyczne nie dzialaly juz idealistycznie tylko wlasnie materialistycznie pomyslaly sobie skoro narod i tak prosty i glupi i nie mozna i wmowic braterstwa i rownosci to obalimy system i rozkradniemy majatek, zreszta komunizm nie upadly wszedzie jest wiele panstw np. Kuba korea polnocna chiny venezuela ktore sa marksistowskie, ale jak
  • Odpowiedz
yylaminator
yylaminator
Autor
10.03.2023, 18:17:58 via Wykop
  • 0
@Chris_Karczynski: szkoda mi nas :/ bo jestes my tez na stronie tych slabszych i nierowno traktowanych ale wierzymy w jakis zachodni cud i ze kiedys im dorowamy? co to znaczy byc jak zachodnie panstwo miec kolonie, dyktowac warunki, czy my naprawde jetsesmy tak zaslepieni ta propaganda zachodnia?
  • Odpowiedz
yylaminator
yylaminator
Autor
10.03.2023, 18:18:54 via Wykop
  • 0
@AdamoEL: no to tak mozna odpowiadac jak nie ma sie argumentow i cala wiedze ma sie z telewizji i glownej na fejsie i youtube
  • Odpowiedz
yylaminator
yylaminator
Autor
10.03.2023, 18:33:41 via Wykop
  • 0
@Dziesion: a wiesz ze blok wschodni jest taki jak go opisujesz odkad jest tam kapitalizm? aczkolwiek jest to bardzo duzym klamstwem bo poziom zycia na bialorusi jest dosyc dobry, oczywiscie nie da sie go porwnac z zachodem ktory mial kolonie i co roku ludzie z calego swiata do niego emigruja i napedzaja jego gospodarke, szkode ze jak u nas nie byl ten wspanialy kapitalizm ludzie nie mogli godnie zyc, tylko
  • Odpowiedz
yylaminator
yylaminator
Autor
10.03.2023, 18:36:10 via Wykop
  • 0
@szurszur: a to twoja wojna? czy wojna zachodu i USA. USA ktore odlat wszedzie sie miesza, zaczyna wojny i destabilizuje regiony swiata?
  • Odpowiedz
yylaminator
yylaminator
Autor
10.03.2023, 18:38:48 via Wykop
  • 0
@szurszur: ale dzieki ze sykulskiego mi zapodales obczaje go
  • Odpowiedz
yylaminator
yylaminator
Autor
10.03.2023, 18:49:42 via Wykop
  • 0
@szurszur: napewno rosja a nie NATO?, sluchales moze strone Rosji, czy sluchasz tylko zachodniej propagandy
po sluchaj sobie co lavrov ma do powiedzenie, jego slowa bez zachodniej naracji : https://www.youtube.com/watch?v=hiA8Ex9KQo4. Jakie rozszczenia? o co?
  • Odpowiedz
yylaminator
yylaminator
Autor
10.03.2023, 18:50:39 via Wykop
  • 0
@aarahon: to jest to co leci w telewizji w mediach spolcznosciowych, czloweik jest tylko produktem swojego otoczenia! ale moze to zmienic jak sie zastanowi nad tym co sie dzieje wokol niego
  • Odpowiedz
yylaminator
yylaminator
Autor
10.03.2023, 18:54:12 via Wykop
  • 0
@Nie_bede_mial_zony: no tak bo to bylo zlota ludu a nie cara mikolaja! zobacz sobie jak zwiazek radziecki sie rozwinal, stal sie potega, kiedy za car 90% spoleczenstwa bylo wiesniakami i analfabetami.
  • Odpowiedz
yylaminator
yylaminator
Autor
10.03.2023, 18:57:58 via Wykop
  • 0
@Nie_bede_mial_zony: dlaczego nie bedzisz mial zony?
  • Odpowiedz
yylaminator
yylaminator
Autor
10.03.2023, 19:06:35 via Wykop
  • 0
@Nie_bede_mial_zony: mi sie wydaje ze towj nick jest przykladem dziejszych mlodych ludzi, mizantropia, depresja, samotnosc, izolacja spoleczna, bez sens, ciekawe skad sie to wzielo? w sensie nie mowie ze to przypisuje do ciebie, ale mozna otwarcie powiedziec ze wiele ludzi na to cierpi.
  • Odpowiedz
yylaminator
yylaminator
Autor
10.03.2023, 19:16:29 via Wykop
  • 0
@Nie_bede_mial_zony: no wlasnie uciekamy coraz bardziej w wirtualny swiat ale czy to pomaga? chyba sam niewiezysz ze lekarz i terapeuta ci pomoze? on sam bedzie potrzebowal pomocy! po tym jak 50 osob dziennie bedzie do niego przychodzilo o porade zyciowa. wszystkiemu winny jest kapitalizm, konsumpcjonizm, materializm i alienacja. to tylko rewolucja kulturowa nam pomoze!.
  • Odpowiedz
yylaminator
yylaminator
Autor
10.03.2023, 19:25:05 via Wykop
  • 0
@Nie_bede_mial_zony: powiem tak, przegryw jest wytworem kapitalizmu, wydaje ci sie ze jak zaczniesz cwiczyc i bedziesz mial gruby portfel i dziewczyne i mieszkanie itp to bedziesz szczesliwy no lasnie to jest zaklamanie zachodu kapitalizmu, czego potrzebujesz to szacunku spolecznego, uczucia ze oboejtnie jak wygladasz co mowisz jakie ciuchy nosisz jestes wartosciowym obywatelem ktory spelnia wartosciowa czesc budowy lepszej przyszylosci dal wszystkich ludzi. ale jezeli jetsesmy manipulowani w mediach ze mamy
  • Odpowiedz
yylaminator
yylaminator
Autor
10.03.2023, 19:28:25 via Wykop
  • 0
@szurszur: smutne jest to co mowisz, bo komuna upadla 32 lata temu a zachod dalej powiekszal nato, przeciez w latach 90 podpisali pakt o demilitaryzacji, ale amerykanie musza miec powod zeby 70% podatkow na wojsko przeznaczac i nie prowokowane wojny na swiecie zaczynac
  • Odpowiedz
yylaminator
yylaminator
Autor
10.03.2023, 19:40:01 via Wykop
  • 0
@szurszur: kiedy rosja atakowala inne kraje? nie uwazasaz ze usa kazaly dolaczyc innym krajom do NAto inaczej bede konsekwencje. obejzales LAvrova?
  • Odpowiedz
yylaminator
yylaminator
Autor
10.03.2023, 19:56:14 via Wykop
  • 0
@AdamoEL: ?
  • Odpowiedz
yylaminator
yylaminator
Autor
10.03.2023, 21:05:07 via Wykop
  • 0
@Termowizjer: https://www.youtube.com/watch?v=dWTq3Y8JZPw juz w 2015 roku przewidywali upadek kapitlaizmu w rosyjskiej telewizji, doswiadczamy na naszych oczach upadek imperium zachodu i kapitalizmu i musimy sie zjednosczyc zeby przezyc i zyc w zgodzie z wszystkimi narodami tego swiata, a nie caly czas podsycac nie nawisc i uprzedzenia do innych, zycze dla polski jak najlepiej dlatego niechce jej opuszczac
  • Odpowiedz
yylaminator
yylaminator
Autor
10.03.2023, 21:05:49 via Wykop
  • 0
@Kapitan_Wie_Wszystko: ale za to teraz sa iphone instagramy chatgpt wojna i depresja
  • Odpowiedz
yylaminator
yylaminator
Autor
11.03.2023, 11:53:49 via Wykop
  • 0
@Dziesion: ookey szanuje twoja opinie ale nie wydaje mi sie ze sie rozwijamy skoro, dzieci sie nie rodza, mlodziez emigruje, jest podzielone spoleczenstwo, ktore jest coraz bardziej aspoleczne, wszyscy dookola sa wedlug naracji naszych politykow naszymi wrogami, oprocz ameryki, wiec nie uwazam ze sie rozwijamy, a to ze nie umiem pisac po polsku jest spowodowane tym, ze nawet nie zyje w polsce, jak wielu innych polakow, ktorzy musieli wyemigrowac po
  • Odpowiedz
yylaminator
yylaminator
Autor
11.03.2023, 11:58:41 via Wykop
  • 0
@Pharos: cpanie na potege zaczelo sie w polsce w raz z liberalizacja po upadku komuny, a wiesz dlaczego ludzie cpaja? bo widza pustke, bezsens zyciowy, maja depresje, czuja sie osamotnieni spolecznie, ale zwlaszcza przez to ze sa alienowani, a alienowanym jestes jak wykonujesz jak maszyna jakas prace tylko po to zeby przezyc i jest ci wciskany kit ze musisz byc "naj" i naczej nie bedziesz pasowal do perfekcyjnego obrazu "czlowieka
  • Odpowiedz
yylaminator
yylaminator
Autor
11.03.2023, 12:01:06 via Wykop
  • 0
@BayzedMan: hm ale czy myslisz ze nawet jak bedziesz zarabial 100000 pln to bedziesz czesliwszy? a co jesli wraz z wzrostem wynagrodzen, jest wzrost cen? zreszta uwazasz ze spoleczenstwo ktore jest tylko motywowane praca finansowo, bedzie szczesliwym spoleczenstwem?
  • Odpowiedz
yylaminator
yylaminator
Autor
11.03.2023, 12:03:13 via Wykop
  • 0
@sobiera: czyli im dalej na zachod tym lepiej? ale nie uwazasz ze zachod bardzo blokuje panstwom wschodnim rozwoj? poprzez a) sankcje b) destabilizacje c) manipulacje mediow?
  • Odpowiedz
yylaminator
yylaminator
Autor
11.03.2023, 12:15:06 via Wykop
  • 0
@kszaku: ale naprawde zrobilismy dobry krok? dzieci sie nie rodza, spoleczenstwo jest podzielone, zatracaja sie wartosci i tozsamosc, ludzie emigruja, cala nasze zycie kreci sie tylko i wylacznie wokol pieniadza. depresje, stres, izolacje, osamotnienia, bezsens, mizantropia, sa duzymi problemami wsrod mlodych ludzi, ktorym niby tak dobrze ma sie zyc. nasi sasiedzi ze wszystkich stron sa zli. jestesmy poprostu strasznie zaslepieni "amerykanskim snem" ktory byl w 19 wieku i polska przed
  • Odpowiedz
yylaminator
yylaminator
Autor
11.03.2023, 23:46:47 via Wykop
  • 0
@Dziesion: hmm miedzy 45 a 90 rokiem populacja w polsce wzrosla o 14 milionow, a od 90 jest stale malejaca. Chiny to najlepszy przyklad jaki byl boom narodzin, ze az musieli wprowadzic polityke jednego dziecka. Panstwa postkomunistyczne od 33 lat maja malajaca populacje, tak samo jak caly zachod. Dlatego tez musi sztucznie zaczynac kryzysy i destabilizacje w afryce na bliskim wschodzie i w ameryce lacinskiej, zeby tania sila robocza emigrowala,
  • Odpowiedz

0

The End Of Americas Empire Is HERE | Chris Hedges Interview

Pokaż treści 18+

The End Of Americas Empire Is HERE | Chris Hedges Interview

Is this the end of America's empire?! Here's my conversation with Chris Hedges where we discussed the parallels between the Iraq & Ukraine Wars PLUS... how America is pushing Russia & China together as they escalate the Ukrainian conflict. #war #russia #ukraine ------------------------------------

yylaminator
z
youtube.com
dodany: 11.03.2023, 16:45:02
  • 8
  • #
    wojna
  • #
    ukraina
  • #
    polityka
  • #
    usa
  • #
    rosja
yylaminator
yylaminator
Autor
11.03.2023, 16:49:29 via Wykop
  • -3
@Jariii: obejrzyj i wtedy ocen
yylaminator
yylaminator
Autor
11.03.2023, 16:53:07 via Wykop
  • -6
@Art_of_War: usa od 2 wojny swiatowej nie wygralo zadnej wojny, spolecznie jest w rozsypce, a reszta swiata jednoczy sie przeciwko zachodowi, tylko polacy jeszcze wieza wielkosc USA
yylaminator
yylaminator
Autor
11.03.2023, 17:18:13 via Wykop
  • -3
@Fejk_Nick_: to poczatek upadku hegemonii amerykanskiej
zapodam ci ciekawy artykul o tym jak media nami manipuluja: https://responsiblestatecraft.org/2023/02/21/we-made-putin-our-hitler-zelensky-our-churchill-and-the-media-fell-in-line/
yylaminator
yylaminator
Autor
11.03.2023, 17:57:56 via Wykop
  • -2
@Art_of_War: sam fakt ze ja tego juz nie kupuje o czyms swiadczy, a zobaczysz ze bedzie wiecej ludzi, ktorzy otworza oczy na propagande zachodu

1

Zastanów się, dlaczego Zachód chce zebys myslal tak jak myslisz

Pokaż treści 18+

Zastanów się, dlaczego Zachód chce zebys myslal tak jak myslisz

Putin & Zelensky: Sinners and saints who fit our historic narrative Think about why the West wants to invoke WWII and the Cold War here, and then ask whether it Washington has done what it always does, make its chosen wars a manichean conflict. But that doesnt mean the press has to be so compliant.

yylaminator
z
responsiblestatecraft.org
dodany: 11.03.2023, 17:23:46
  • 7
  • #
    wojna
  • #
    polityka
  • #
    usa
  • #
    westworld
  • #
    ukraina
  • #
    rosja

0

Rosyjska perspektywa na wojne na Ukrainie

Pokaż treści 18+

Rosyjska perspektywa na wojne na Ukrainie

Raisina Dialogue 2023 | In Conversation: Sergey Lavrov, Minister of Foreign Affairs, Russia Sunjoy Joshi, Chairman, Observer Research Foundation, India About Raisina Dialogue: The Raisina Dialogue is Indias premier conference on geopolitics and geoeconomics committed to addressing the most chall

yylaminator
z
youtube.com
dodany: 11.03.2023, 16:59:37
  • 0
  • #
    rosja
  • #
    ukraina
  • #
    polityka
  • #
    wojna
yylaminator
yylaminator 10.03.2023, 19:38:25
  • 3
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

yylaminator
yylaminator
Autor
10.03.2023, 19:42:54 via Wykop
  • 0
@PrawaRenka: po pierwsze nie mysl ze to co ci starsi opowiadali to prawda, musisz przyznac ze zyjemy w czasach w ktorych liczy sie tylko pieniadzu, tak zwany teamt numer jeden. Co to oznacza? ze zyjemy dla pieniadza, zyjemy dla czegos czego nie ma, powinnismy zyc dla spoleczenstwa dla innych ludzi, ale jezeli dookola nam sie wmawia ze twoja wartoscia jest wartoscia twojego stanu konta to sie alienujesz od rzeczywistosci i
  • Odpowiedz
yylaminator
yylaminator
Autor
10.03.2023, 19:46:04 via Wykop
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
yylaminator
yylaminator
Autor
10.03.2023, 19:52:38 via Wykop
  • 0
@szurszur: https://www.youtube.com/watch?v=lT40nTFax7U powiedz mi czy to nie jest wspaniale?
  • Odpowiedz
yylaminator
yylaminator 10.03.2023, 18:24:31
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Tikyo
Tikyo
10.03.2023, 18:26:25 via Wykop
  • 16
@yylaminator: Tak w Zaporożu Rosja jest tak mile widziana, że pracownicy elektrowni nie chcieli przyjąć Kacapskich paszportów mimo, że ich szantażowano, że nie będą mogli iść do pracy.

Spadaj Onuco
  • Odpowiedz
taktoto
taktoto
taktoto
10.03.2023, 18:27:19 via Android
  • 4
proszę
taktoto - proszę

źródło: temp_file.png7054907973487058164

Pobierz
  • Odpowiedz
zombine
zombine
23.04.2022, 13:05:04
  • 0
Co jak co ale ten podobno najmłodszy ruski sołdat który już wącha brzydką sowiecką ziemię od spodu w gusta Seby Dallasa by trafił. Nasz nieodżałowany streamer pewnie by nie raz szturmował pierścień odbytu tego twinka-bejbika o twarzy jak lalka porcelanowa i usteczkami soczystymi jak dojrzałe czereśnie
#dallasstudios
zombine - Co jak co ale ten podobno najmłodszy ruski sołdat który już wącha brzydką s...

źródło: comment_1650719102ni4ETwvRK3rHBGKUKHlmDB.jpg

Pobierz
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

yylaminator
yylaminator 01.07.2022, 12:50:06
  • 0
@DalasTudios: masz calosc?
  • Odpowiedz
super61isdown
super61isdown
11.05.2022, 20:07:16
  • 16
#dallasstudios
super61isdown - #dallasstudios

źródło: comment_1652299635I2sejm8qrsgdcL4Z7FA6Sn.gif

Pobierz
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

yylaminator
yylaminator 01.07.2022, 12:46:12
  • 0
@Bardock91: masz cos ze slodkim twinkami?
  • Odpowiedz
nygus77
nygus77
27.05.2022, 23:46:57
  • 4
ma ktoś filmik/tribute z dallasem w roli głównej i kawałkiem little dark age? NA POHYBEL
#dallasstudios
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

yylaminator
yylaminator 01.07.2022, 12:45:08
  • 0
@Karaki: kwintesencja post modern art
  • Odpowiedz
yylaminator
yylaminator 01.07.2022, 12:42:27
  • 2
Ma ktos szoty jak dallas oppwiada o slodkich twinkach?
#dallasstudios
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

yylaminator
yylaminator 10.09.2021, 21:37:45 via Android
  • 0
https://youtu.be/RpZVPSCv79U

#muzykaelektroniczna #muzyka #electro
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

E.....e
E.....e
konto usunięte 14.08.2021, 14:46:48
  • 5
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

yylaminator
yylaminator 14.08.2021, 14:56:24 via Android
  • 0
Pryzpomina mi to pewnego twórcę sztuki rozrywkowo amatorskiej dallasstudios
  • Odpowiedz
Larsberg
Larsberg
08.08.2021, 15:57:33 via Android
  • 10
Niebywałe jak ten czas zapierdziela. W tym miesiącu wypada rocznica niebytu Seby Dallasa w internecie i nic nie wskazuje na to żeby miał jeszcze kiedyś powrócić (╯︵╰,)

#dallasstudios
Larsberg - Niebywałe jak ten czas zapierdziela. W tym miesiącu wypada rocznica niebyt...

źródło: comment_16284382539WRvtUZcMym3I4aLSCkONt.jpg

Pobierz
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

yylaminator
yylaminator 08.08.2021, 18:56:08 via Android
  • 0
@DalasTudios popieram pomysł
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 11
  • Strona 3 z 11
  • >

Ichak Rozencwajg

  • Proletariusze wsystkich Narodow laczcie sie!
  • Ziemia

Osiągnięcia

  • Rocznica
    od 21.08.2025

    Rocznica
  • Gadżeciarz
    od 20.04.2020

    Gadżeciarz
  • Mikroblogger
    od 22.06.2023

    Mikroblogger

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking