Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko258
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
xxbartus
xxbartus

xxbartus

Dołączył 2 tyg. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 42
  • Znaleziska 42
  • Mikroblog 0
  • Obserwujący 0
  • Obserwowane 4

619

W 23. ur. zostałem oskalpowany przez lekarza! Szpital kłamie!

W 23. ur. zostałem oskalpowany przez lekarza! Szpital kłamie!

Cześć Mirki! W moje 23. urodziny złamałem rękę. To miał być rutynowy zabieg, a skończyło się oskalpowaniem i horrorem. Lekarz podczas operacji uszkodził mi rękę a po wszystkim zostawił mnie z bezwładną dłonią i kością, która teraz obumiera. Szpital w oficjalnym piśmie kłamie mi w twarz. Pomóżcie!

xxbartus
z
pomagam.pl
dodany: 27.01.2026, 07:16:06
  • 156
  • #
    nfz
  • #
    szpital
  • #
    oszukany
  • #
    zdrowie
  • #
    slask
  • #
    chirurgia
xxbartus
xxbartus
xxbartus
Autor
27.01.2026, 07:35:36 via Wykop
  • 133
@jarek04: Jarku, skoro pytasz, to tłumaczę: określenia 'oskalpowanie' słyszałem już od wielu ortopedów z innych szpitali, widząc stan moich tkanek i nerwów po pierwszej operacji. Mam taką sytuację, że problemem w tej historii NIE jest nazewnictwo, a wyrwane śruby i martwa kość po kilku operacjach..
xxbartus
xxbartus
xxbartus
Autor
27.01.2026, 08:34:35 via Wykop
  • 10
@kci83: jasne, że tak. Miałem prześwietlenie, mam rtg w dzień urazu. Wszystko było jak najbardziej ok i ocenione jako zwykłe standardowe złamanie, mam świadków bo byłem 1,5 dnia od złamania w domu więc każdy widział jaka ręka była i w jakim stanie przed operacją. Nic nie bolało palce były sprawne i było ok. Natomiast podczas operacji zostało uszkodzone - ukrwienie ręki, fragmenty kości, porażony nerw - aż do dzisiaj mimo
xxbartus - @kci83: jasne, że tak. Miałem prześwietlenie, mam rtg w dzień urazu. Wszys...

źródło: pr

Pobierz
xxbartus
xxbartus
xxbartus
Autor
27.01.2026, 09:07:05 via Wykop
  • 22
@temp12: Dziękuję! Staram się być dobrej myśli ale to trudne przez nieograniczone możliwości finansowe szpitali. Kobieta, która też ucierpiała przez tego lekarza co ja niestety pracuję w tym samym szpitalu co on i zdecydowała się nie zakładać sprawy bo od razu się rozniosło jakie konsekwencje tego będą.. taka smutna rzeczywistość gdzie ktoś niszczy ludziom życie i nie ma żadnych konsekwencji a szpital dodatkowo w piśmie oficjalnym stwierdza, że super operacja
xxbartus
xxbartus
xxbartus
Autor
27.01.2026, 09:57:25 via Wykop
  • 11
Nie wiem co masz na myśli kolego, natomiast codziennie budzę się z prawą ręką, która non stop boli, nawet przy myciu zębów i żyje z obawą przed pęknięciem płyty a to pęknięcie spowoduje przerwanie nerwów, które będzie nieuleczalne. Żyje z tym, że od 09/2024 roku każdy mój dzień to jeb* przetrwanie, o to aby płyta nie pękła i żeby ręka nie bolała. Na dodatek szpital zamiast poczuć się do odpowiedzialności zrzuca to
xxbartus
xxbartus
xxbartus
Autor
27.01.2026, 09:59:33 via Wykop
  • 8
@KomentarzDnia: niestety lub stety - Polak..
xxbartus
xxbartus
xxbartus
Autor
27.01.2026, 10:02:18 via Wykop
  • 1
@Dadas77: jasne, z tym się liczyłem. Jednak jeśli uważamy, że ułożenie kości uniemożliwiające zrost, ułożenie ich w dwóch różnych obrotach osiowych, uszkodzenie ukrwienia, porażenie nerwu i co więcej nawet nie wkręcone śruby a płyta wisząca tak, że kolejny zespół wyjmował palcami śruby bez odkręcania możemy nazwać powikłaniem to w porządku.
xxbartus
xxbartus
xxbartus
Autor
27.01.2026, 13:43:50 via Wykop
  • 2
@Tagliacozzo: Zaraz po operacji byłem u rzecznik praw pacjenta. Powiedział mi, że on nic nie zrobi bo to śliski temat. I tu zdanie, który już bardzo często słyszę "jeśli mi się ktoś z lekarzy nie podłoży i nie napisze otwarcie, że on tu i tu podpisany wydaje opinię, że pierwsza operacja została zepsuta to tylko do sądu i biegłego powoływać". Dlatego też udałem się do adwokata prywatnie bo chciałem aby
xxbartus
xxbartus
xxbartus
Autor
27.01.2026, 13:45:31 via Wykop
  • 0
@123_: Nie chcę zbyt dużo mówić natomiast u niej nerw został całkowicie przecięty. Natomiast kobieta ma ciężką sytuację i nie próbowała walczyć bo pracuje w szpitalu a nie mogła sobie pozwolić na zwolnienie.
xxbartus
xxbartus
xxbartus
Autor
27.01.2026, 13:46:26 via Wykop
  • -1
@phallowiec: dzięki za komentarz.
Zaraz po operacji byłem u rzecznik praw pacjenta. Powiedział mi, że on nic nie zrobi bo to śliski temat. I tu zdanie, który już bardzo często słyszę "jeśli mi się ktoś z lekarzy nie podłoży i nie napisze otwarcie, że on tu i tu podpisany wydaje opinię, że pierwsza operacja została zepsuta to tylko do sądu i biegłego powoływać". Dlatego też udałem się do adwokata prywatnie
xxbartus
xxbartus
xxbartus
Autor
27.01.2026, 13:47:57 via Wykop
  • 1
@kci83: Zaraz po operacji byłem u rzecznik praw pacjenta. Powiedział mi, że on nic nie zrobi bo to śliski temat. I tu zdanie, który już bardzo często słyszę "jeśli mi się ktoś z lekarzy nie podłoży i nie napisze otwarcie, że on tu i tu podpisany wydaje opinię, że pierwsza operacja została zepsuta to tylko do sądu i biegłego powoływać". Dlatego też udałem się do adwokata prywatnie bo chciałem aby
xxbartus
xxbartus
xxbartus
Autor
27.01.2026, 13:48:36 via Wykop
  • 1
@misstrant: Dziękuję, staram się nie załamać choć kolejna operacja prowadzi do tego..
xxbartus
xxbartus
xxbartus
Autor
27.01.2026, 13:48:57 via Wykop
  • -2
@xyz_xyz: Rozumiem obawy. Sekunda i wrzucę jeden kom ze zdjęciem skanów
xxbartus
xxbartus
xxbartus
Autor
27.01.2026, 13:49:35 via Wykop
  • 0
@Rudz1elec: Dzięki wielkie! robię co mogę ale naprawdę wyje w środku..
xxbartus
xxbartus
xxbartus
Autor
27.01.2026, 13:50:17 via Wykop
  • -1
@pieknylowca: Tak, to operacja u specjalisty z fessh. Po 3 operacjach boję się iść do byle kogo z tą ręką i też nie każdy chce się podjąć. Odmawiali mi już lekarze..
xxbartus
xxbartus
xxbartus
Autor
27.01.2026, 13:50:43 via Wykop
  • 0
@pomaranczowyogorek: też już to wiemy z adwokatem. Liczę, że jednak może będę tym wyjątkiem..
xxbartus
xxbartus
xxbartus
Autor
27.01.2026, 13:52:35 via Wykop
  • -16
@kamilzierke: hej, wszystko wyjaśniam. Miałem 3 operacje. 2 płyty. W pierwszej operacji 5 śrub, w drugiej 8 śrub, w trzeciej wyjęcie 2 śrub czyli 6 zostaje. Rehab nie będę wrzucał bo tego multum na 8k + około 2/3k których nie brałem na faktury ale wypisy wrzucę.
xxbartus
xxbartus
xxbartus
Autor
27.01.2026, 13:52:59 via Wykop
  • 1
@mrmayev: dzięki!
xxbartus
xxbartus
xxbartus
Autor
27.01.2026, 13:53:05 via Wykop
  • 1
@zawodowy_grzybiarz: dzięki!
xxbartus
xxbartus
xxbartus
Autor
27.01.2026, 13:53:28 via Wykop
  • 0
@Kamisiael: też myślałem ale pierw udałem się właśnie do adwokata.
xxbartus
xxbartus
xxbartus
Autor
27.01.2026, 13:53:40 via Wykop
  • 0
@boguslaw_licencyjny: dzięki, liczę może na cud..
xxbartus
xxbartus
xxbartus
Autor
27.01.2026, 13:54:19 via Wykop
  • 1
@Variv: no niestety ale to prawda.. wiem bo teraz siedzę w tym gównie po uszy..
xxbartus
xxbartus
xxbartus
Autor
27.01.2026, 13:55:14 via Wykop
  • -1
@Nikczemnik: Brzmi jak pier***** absurd ale dokładnie tak. Przed operacją wszystko fajnie, myśl o tym, że to szybka operacja i powrót do zdrowia a po operacji tragedia..
xxbartus
xxbartus
xxbartus
Autor
27.01.2026, 14:25:49 via Wykop
  • -1
AKTUALIZACJA

Dziękuję bardzo za te wpłaty, to każda cegiełka do rehabilitacji i kolejnej operacji. Dziękuję za Wasze zaangażowanie i zasięg - jesteście wielcy!

Tu załączam skany kilku wywiadów od lekarzy i ostatni wypis po przeszczepie, inne mam niestety u adwokata jednak jest wszystko opisane co się działo..

Co
xxbartus - AKTUALIZACJA

Dziękuję bardzo za te wpłaty, to każda cegiełka do rehabilit...

źródło: skany kopia

Pobierz
  • 6
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

xxbartus
xxbartus
xxbartus
Autor
27.01.2026, 14:27:08 via Wykop
  • -12
@kamilzierke: wstawiłem skany z wypisów od lekarzy. Jeśli będzie konieczność tych faktur to również dam. Po prostu mówię, że nie wszystko teraz dam bo nie mam fizycznej możliwości. Mam te rzeczy u adwokata bo tego multum jest..
xxbartus
xxbartus
xxbartus
Autor
27.01.2026, 14:27:55 via Wykop
  • -5
@xyz_xyz: pisałem to. trudno z grubsza co się działo tak szybko.
xxbartus
xxbartus
xxbartus
Autor
27.01.2026, 15:03:40 via Wykop
  • 0
@soser: Soser, 2 wrzesień.2024 skończyłem 23 lata. 06.09.2024 operacja zespolenia, 10.09.2024 naprawa pierwszej operacji. 04.02.2025 przeszczep kostny i operacja stabilizacji. 14.03.2025 pobranie szpiku (wiercenie w biodrze, narkoza) i ostrzykniecie ręki.
Serio to wał? 3 operacje i jeden zabieg po którym miałem wywiercone biodro i szyte, byłem poddany narkozie, pobycie w szpitalu, reke znowu w ortezie przez 3 tygodnie. Teraz jestem w stałych konsultacjach aby podjąć 4 operacje a ogólnie 5
xxbartus
xxbartus
xxbartus
Autor
27.01.2026, 16:29:08 via Wykop
  • 0
Tak, rozważam kilka osób. Teraz dostałem od jednej osoby z wykopu kontakt do kolejnego dobrego ortopedy, który zajmuje się takimi złamaniami.
xxbartus
xxbartus
xxbartus
Autor
27.01.2026, 19:26:29 via Wykop
  • -1
@Kilroy888: chciałbym aby tak nie było..
xxbartus
xxbartus
xxbartus
Autor
27.01.2026, 21:51:35 via Wykop
  • -1
@joanofarc: dałem wcześniej w komentarzu kilka ss z wizyt i szpitali. ZCO w Dąbrowie Górniczej. W Sosnowcu Szpitalu Miejskim leczyłem się na poprawiających operacjach.
xxbartus
xxbartus
xxbartus
Autor
27.01.2026, 21:53:15 via Wykop
  • -1
Nie rozumiem co to za pytanie? Nie mogłem wykonać ruchu supinacji i pronacji dłoni z przedramieniem.
xxbartus
xxbartus
xxbartus
Autor
27.01.2026, 21:58:16 via Wykop
  • -1
gościu, jest to wypis ze szpitala po obytej operacji przeszczepu kości z opisem 2 poprzednich operacji. Dodatkowo wizyta u neurologa i wizyta u poz. Mam serio dać zdjęcie zagojonej ręki po 9 miesiącach od ostatniej operacji i po tym stwierdzisz czy ręką była ma nie zrost? Jak uważasz, że wciskam kity to szkoda. Wstawić zdjęcie wyciętego biodra czy też uznasz za kit?
xxbartus
xxbartus
xxbartus
Autor
27.01.2026, 22:00:07 via Wykop
  • 0
Nie wiem dlaczego aż tak chcesz się doszukać kłamstwa. Napisałem pierwsza operacja w ZCO w DG 41-300. Kolejne dwie operacje w Sosnowcu Miejski Szpital na Zegadłowicza. Co tu się nie zgadza?
xxbartus
xxbartus
xxbartus
Autor
27.01.2026, 22:17:32 via Wykop
  • -3
@joanofarc: Proszę Cie, przeczytaj moją długą wiadomość. Pierwsze zdjęcie to jak ręka wyglądała po pierwszej operacji wrzesień 2024 Tak zostałem wypuszczony z oddziału i wypisany do domu. To drugie zdjęcie ukazuje skutki uszkodzenia ukrwienia, kości i to jak wyglądała ręką po obumarciu kości po pierwszej operacji + tej naprawiającej 4 dni później.. zdjęcie jest przed z lutego..
xxbartus
xxbartus
xxbartus
Autor
27.01.2026, 22:35:06 via Wykop
  • -5
Tak, mam. Zbieram wszystko. Stale przybywa bo wizyty u ortopedów prywatnie to po 350-400 zł.
xxbartus
xxbartus
xxbartus
Autor
28.01.2026, 12:29:02 via Wykop
  • 1
Zadzwoń do szpitala i zapytaj czy jest to kod pocztowy od nich..
xxbartus
xxbartus
xxbartus
Autor
28.01.2026, 17:30:31 via Wykop
  • -1
@kargo89: Proszę, pierwsze skany, które złapałem w domu. tutaj już jest 7 tys. zł. Tak jak wspomniałem, do tego dochodzi koszt adwokata liczony w tysiącach, złożenia wniosku do sądu, koszt biegłego. Pierwsze rehabilitacje za które nie brałem faktur bo kto myślał wtedy o tym.. Dodatkowo mam jeszcze "drobniejsze" faktury lub paragony. Kolejne to rehabilitacje, koszty wizyt, które nadal będą się pojawiać bo nadal mam problem z tą ręką.. Wpadłem w
xxbartus - @kargo89: Proszę, pierwsze skany, które złapałem w domu. tutaj już jest 7 ...

źródło: skany faktur

Pobierz
xxbartus
xxbartus
xxbartus
Autor
28.01.2026, 17:58:38 via Wykop
  • 0
@xyz_xyz: W obecnej chwili najmniej chce mi się zwracać uwagę na składnię zdań. Jeśli uważasz, że jestem Ukr i ciągnę na pieniądze to rzeczywiście musisz mieć złe doświadczenia. Dałem wypis ze szpitala, który opisuje operacje wszystkie 3 operacje, dałem opisy 2 lekarzy neuro i poz, dałem faktury, mogę podesłać rtg wyciętego biodra. dałem dwa rtg jedno które przedstawia zepsutą operację i drugi skutek tej zepsutej operacji czyli obumarcie kości i
xxbartus
xxbartus
xxbartus
Autor
28.01.2026, 18:59:42 via Wykop
  • 0
@marcinojg: oh.. przykro to słyszeć, ale jeszcze bardziej mnie wścieka, że takie ***** mimo wszystko pracują i nie ponoszą konsekwencji. I postaw się teraz w miejscu takiego gościa, jest sparaliżowany, nie odzyska sprawności i jeszcze nie ma tego w dokumentacji. Jesteś rozbity psychicznie, masz już najgorsze myśli a teraz walcz w sądzie z machiną państwową..
xxbartus
xxbartus
xxbartus
Autor
29.01.2026, 09:38:39 via Wykop
  • 0
@marcinojg: dokładnie tak. Przykre to jest, najgorzej, że nic się nie dzieje i nikt nie ponosi konsekwencji takich spraw. Ale niestety większość osób ma w dupie coś takiego póki ich samych to nie spotyka.. :/
xxbartus
xxbartus
xxbartus
Autor
29.01.2026, 14:08:25 via Wykop
  • 1
@sayanek: hej, wybacz, że nie odpisałem na Twój komentarz ale dużo znowu jeździłem po lekarzach, tu też niektórym odpisywałem. Tak, jest to legit, niestety ale mierze się z takim ciężkim tematem. Obecne faktury co tu zeskanowałem i dałem są na 7k, część mam u adwokata, koszt adwokata to znowu koszt liczony w tysiącach. Potencjalna operacja, która mnie czeka to znowu kolejny koszt około 30k. Jeżdżę po lekarzach i szukam kogoś
xxbartus - @sayanek: hej, wybacz, że nie odpisałem na Twój komentarz ale dużo znowu j...

źródło: skany faktur

Pobierz
xxbartus
xxbartus
xxbartus
Autor
29.01.2026, 14:08:51 via Wykop
  • 1
@xxbartus: tu wypisy
xxbartus - @xxbartus: tu wypisy

źródło: skany kopia

Pobierz

Wykop © 2005-2026

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking