"W dniu dzisiejszym tj. 10 grudnia 2019 w godzinach porannych ok (9:30) chciałem dokonać zakupu lodówki w Państwa sklepie internetowym www.oleole.pl. Chwilę po dokonaniu wpłaty dostałem informację, że zamówienie zostało anulowane z powodu wyczerpania zapasu. Natomiast nie otrzymałem zwrotu środków (xxx zł). Odrazu skontaktowałem się z Państwa infolinią gdzie zostałem poinformowany, że moje środki zostaną zwrócone w ciągu 14dni z zaznaczeniem, że najwcześniej mogę się spodziewać zwrotu pieniędzy po 5 dniach.
Ponieważ zamówienie nr xxxxx zostało anulowane i tym samym nie nastąpiło zawarcie umowy proszę o natychmiastowy zwrot moich środków ponieważ przetrzymanie moich pieniędzy przez "www.oleole.pl" jest niczym innym jak bezpodstawnym przywłaszczeniem bogactw.
Ponadto w dniu dzisiejszym mam możliwość zakupu produktu w atrakcyjnej cenie, ale sklep "www.oleole.pl" uniemożliwia mi to poprzez przetrzymywanie moich środków. Jeżeli w dniu jutrzejszym stracę możliwość zakupu produktu w równie atrakcyjnej cenie to wystąpię
PS. Pamiętam jak 10 lat temu ojciec kupowował nowy samochód, to nawet z salonu nie udało się wyjechać bo zabrakło paliwa