Euro RTV AGD nie zwraca mi pieniędzy za anulowane zamówienie.
TL;DR: - Euro RTV AGD nie chce zwrócić mi kasy za anulowane zamówienie. - Minęło kilkanaście telefonów, kilkanaście maili, setki godzin stresu i, ani kasy, ani zamówionego sprzętu, ani choćby "przepraszamy, że tak długo to trwa, zwrócimy kasę do [tu jakaś data, nie :( - Zamówienie opłacone...
z- 185
- #
- #
- #
- #
- #
- #
@amadeusz-szkiladz: problem w tym, że nie odebrałem przesyłki, nigdy nie została dostarczona, przesyłka jest ciągle w trasie(Inpost ja pewnie zgubił). Prosiłem o anulowanie i to powinno wystarczyć, myślę, że mają 14 dni od daty anulowania.
Dziś dostałem od Euro dokumenty - fakturę zamówienia i dokument zwrotu, przesłali też kilka maili z potwierdzeniem tego, że dziś przelew został zlecony(jeden z maili załączam).
Dzięki wszystkim za rady, wykopywanie i nagłaśnianie :)
Dużo cennych uwag przewinęło się w komentarzach i na pewno z kilku z nich skorzystam przy problemach z kolejnymi zamówieniami w internetach, ale,
Chciałem go powiązać, żeby był łatwiej "znajdowalny", ale mam za krótki staż :(
W Polsce reguła jest niestety taka, że im mniejszy sklep, tym bardziej stara się o klientów :/