jak działają mody zmieniające budynki? widzę, że są przykładowo bloki z wielkiej płyty, żywcem wyjęte z prlu - czy to jest jako dodatkowy budynek, który stawia się ręcznie samemu, czy może podmienia on bloki, które same się tworzą przy zaludnianiu strefy? #citiesskylines
@plhlcst: może być mod pozwalający na stawianie konkretnych budynków, albo podmieniający modele. Te podmieniające modele są możliwe do wyboru przy wyborze nowej mapy, bodaj przy opcji themes
czy nowe obszary przemysłowe to to samo co wcześniejsze wyznaczanie strefy i zamalowywanie jej na żółto? jaki sens mają teraz te 'stare' obszary przemysłu wyspecjalizowanego, skoro można sobie ręcznie stawiać te budynki? czym to się różni? #citiesskylines
@plhlcst: masz na myśli te strefy z districts? Jeżeli nie określisz specjalizacji to będą się pojawiać budynki przemysłu ogólnego, czyli fabryki. Jak wybierzesz rolnictwo to stawiając żółte strefy będą rosły spichlerze, gospodarstwa itede
@plhlcst: Podstawowe strefy są raczej pod robienie ich bardziej na szybko, zwróć uwagę żeby Strefy z industries działy prawidłowo potrzebujesz #!$%@? miejsca+czasu na rozbudowe, przetwórstwo i ewentualnie fabryki unikatowe, Podstawoe strefy są na zasadzie, zostało mi troche miejsca to jebne sobie strefe, przynajmniej ja tak tego używam, gdy nie mam miejsca albo czasu czy chęci budować kolejnego molocha produkcyjnego z industies z 60 farmami i przetwórstwem tego żeby się nie korkowało
#cyberpunk2077