#stalker Bardzo zastanawia mnie kierunek artystyczny w którym pójdzie GSC przy tworzeniu Stalkera 2 - osobiście jestem po przejściu Oblivion Lost Remake, Lost Alpha i oryginalnej trylogii. Muszę przyznać że najbardziej spodobała im się taka "zwykłość" historii z Zewu Prypeci i niektóre fragmenty rozgrywki z Lost Alpha. Dnem był natomiast każdorazowo etap z elektrownią i w jej środku (pomijając same pomieszczenie Monolitu), podobnie "przeludnienie" Zony oraz przekombinowana ilość mutantów (np.
@MarianKolasa: akurat wygląd Burera z tego obrazka to zasługa jakiegoś moda - w oryginale wygląda o wiele lepiej - i to jest jak dla mnie problem większości modów, twórcy chcą 'za bardzo' zmieniać grę na lepsze. Jeden jedyny raz próbowałem zagrać w Cień Czarnobyla z modem, wziąłem jakiś popularny i polecany, odradzam się w Kordonie i po 3 minutach widzę przebiegające pantery czy inne lwy xD. Od razu wyszedłem, odinstalowałem
Alexis udzielający wywiadu po hiszpańsku po tylu latach w Anglii to jakaś porażka XD W ogóle nie rozumiem jak piłkarze zarabiający takie pieniądze, mający takie możliwości i ludzi, którzy ich nauczą tego języka, nie mogą przez rok przysiąść i się nauczyć XD
@chalwaklb: jakby jeszcze bronił się umiejętnościami, to nikt by o to pewnie nie miał pretensji, no ale psiarz woli kręcić kółka z piłką zamiast coś grać
@Carl_Corey: jeszcze jest Arsenal, ale to drużyna w głębokiej przebudowie. z Tottenhamem było 1:0, a mogło być równie dobrze 1:3, bo De Gea zagrał chyba mecz życia i obronie powinno być wstyd za te wszystkie strzały, które przepuszczali.
czy nowe obszary przemysłowe to to samo co wcześniejsze wyznaczanie strefy i zamalowywanie jej na żółto? jaki sens mają teraz te 'stare' obszary przemysłu wyspecjalizowanego, skoro można sobie ręcznie stawiać te budynki? czym to się różni? #citiesskylines
@Redesekrator: no tak, tylko że jak wyznaczysz tą strefę 'po staremu' to te budynki będą się pojawiały automatycznie, podczas gdy w tych nowych strefach sam wszystko budujesz ręcznie - jest między nimi jakaś różnica, które jest wydajniejsze?
@Redesekrator: ale w tych 'nowych' strefach nawet nie zamalowujesz ich na żółto, tylko ręcznie stawiasz farmy, zakłady, które przetwarzają produkty z farm i fabryki, które robią z tego produkt końcowy do sprzedaży, a cały obszar przemysłowy ma rozpisane dokładnie ile surowca produkuje, jakie są z niego zyski i tak dalej.
Bardzo zastanawia mnie kierunek artystyczny w którym pójdzie GSC przy tworzeniu Stalkera 2 - osobiście jestem po przejściu Oblivion Lost Remake, Lost Alpha i oryginalnej trylogii. Muszę przyznać że najbardziej spodobała im się taka "zwykłość" historii z Zewu Prypeci i niektóre fragmenty rozgrywki z Lost Alpha. Dnem był natomiast każdorazowo etap z elektrownią i w jej środku (pomijając same pomieszczenie Monolitu), podobnie "przeludnienie" Zony oraz przekombinowana ilość mutantów (np.