@OgurRicc: jestem trochę puszkarzem i poweim tak na chłopski rozum i na oko, może i tu jest jakaś wina Piastriego nie wiem, może tak, ale Max odwalał naprawdę bardzo twarde ściganie i ta akcja co zrobił ja Piastri była mega w stylu Maxa, więc niech Max nie ryczy, a tym bardziej puszkarze
@planarize past teammates* bo jeszcze był pan Jenson
edit: co ja p------e XDDD ale tak, Lewis miał dużo szczęścia ale takie Buttony i Rosbergi go były w stanie pokonać, to wiele mówi o czarnym panu ze stevanage
@dodi-lukebakio: sytuacje są akurat mocno podobne: - obie dotyczą opuszczenia szykany w pierwszym zakręcie przez wyprzedzanego - w obu przypadkach wyprzedzający był koło w koło z wyprzedzanym w pierwszym zakręcie - w obu wyprzedzający zmieścił się w limitach a wyprzedzany nie i ściął drugi zakręt - w obu wyprzedzający nie zostawił miejsca dla drugiego bolidu - w obu wyprzedzany tłumaczył się że został wypchnięty
#f1 Świąteczna ankietka. W 1978 zdelegalizowano fan-cara, jako że był zbyt szybki i miał zbyt duży docisk względem konkurencji. Skutkiem tego, przez kolejne 50 lat nie mamy do czynienia z żadnym zasilanym elementem aerodynamicznym.
A co gdybyśmy z dzisiejszą technologią i rozwiązaniami wrócili do tego konceptu oficjalnie, przy kolejnej zmianie generacji? Zmniejszyli istotność skrzydeł i dyfuzorów, a powstałą stratę docisku wyrównali zasilanymi wentylatorami?
Intuicyjnie, bolidy z dociskiem zapewnianym przez taki
https://x.com/AeroTechVH/status/1914414267295560066
źródło: GpFR5sdWcAAMcVk
Pobierz