Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko172
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
mrjacob
mrjacob

mrjacob

Dołączył 16 lat i 2 mies. temu
  • Obserwuj

To konto jest obecnie zbanowane.

  • Akcje 1269
  • Znaleziska 1269
  • Mikroblog 0
  • Obserwujący 0
  • Obserwowane 1
  • Dodane (0)
  • Opublikowane (0)
  • Komentowane (1267)
  • Powiązane (0)
  • Wykopane (2)

431

Po ataku na "Charlie Hebdo": narodowcy domagają się referendum ws. kary śmierci

Pokaż treści 18+

Po ataku na "Charlie Hebdo": narodowcy domagają się referendum ws. kary śmierci

Marine Le Pen, przewodnicząca Frontu Narodowego, chce, by Francuzi zdecydowali w referendum o ewentualnym przywróceniu kary śmierci. "Osobiście sądzę, że taka możliwość powinna istnieć" - napisała polityk na swoim koncie w serwisie Twitter.

nikto
z
wiadomosci.wp.pl
dodany: 08.01.2015, 15:02:24
  • 44
  • #
    europa
  • #
    francja
  • #
    islam
  • #
    terroryzm
  • #
    zamach
  • #
    charliehebdo
mrjacob
mrjacob
mrjacob 08.01.2015, 18:32:19
  • -3
@Emdeka: Rada Europy - popatrzmy, czy RE ma jakieś wojsko, które mogłoby przymusić dany kraj do zrobienia czegoś? Czy to zbiór urzędników (podludzi?) którzy mogą wydawać mniej lub bardziej poważnie brzmiące edykty?
mrjacob
mrjacob
mrjacob 08.01.2015, 18:39:19
  • -6
@Emdeka: Po co nam w ogóle RE? Po co Francji RE? Popieram wieszanie terorystów.

716

AFP: rozpętały się zmasowane ataki na meczety we Francji!

Pokaż treści 18+

AFP: rozpętały się zmasowane ataki na meczety we Francji!

AFP: trwają zmasowane ataki na meczety we Francji, po kolejnej, porannej strzelaninie! Trwa dramat francuzów i wygląda, że wszystko wymyka się spod kontroli.

internetowyjanusz
z
twitter.com
dodany: 08.01.2015, 09:58:42
  • 167
  • #
    europa
  • #
    islam
  • #
    francja
  • #
    multikulti
  • #
    religia
  • #
    wojna
mrjacob
mrjacob
mrjacob 08.01.2015, 18:16:11
  • 0
@dancap: Zauważ ilu pederastów chodzi w rurkach po chodnikach. 20 lat temu tak wyglądały cioty w aresztach.
Czego również spodziewać się po tzw. "Studentach" którzy mają wielkie g---o w głowie i wszystko w dupie?
Tacy podludzie są tak samo groźni (albo i bardziej) jak ci muzułmanie, bo islamiści sami się nie sprowadzają, tylko przybywają na zaproszenie wszelakich ciot, lewaków i debili.
mrjacob
mrjacob
mrjacob 08.01.2015, 18:17:19
  • 1
@Tleilaxianin: Dasz jakieś info? I porównanie do sytuacji obecnej. Czy ta radykalizacja nastrojów widoczna jest też w US?

566

Nie był dłużnikiem, a komornik i tak zawłaszczył i sprzedał jego ciągnik...

Nie był dłużnikiem, a komornik i tak zawłaszczył i sprzedał jego ciągnik...

Tak przebiegała bezprawna egzekucja komornicza. Zobacz film.

infoodboga
z
youtube.com
dodany: 08.01.2015, 09:28:21
  • 114
  • #
    polska
  • #
    komornik
mrjacob
mrjacob
mrjacob 08.01.2015, 18:49:34
  • -3
@andrkac: Oj debilku - każdy kto utrudnia egzekucję ma grzywnę i/lub post. karne. Poucz się trochę, albo poczytak (o ile umeisz czytać z jakimkolwiek zrozumieniem, co patrząc po Twoich bredniach jest wątpliwe)

435

Kolejna strzelanina we Francji. Ci sami sprawcy?

Pokaż treści 18+

Kolejna strzelanina we Francji. Ci sami sprawcy?

Jeden policjant został ranny w strzelaninie pod Paryżem. Według wciąż niepotwierdzonych informacji, dwóch napastników w samochodzie osobowym otworzyło ogień do dwóch funkcjonariuszy.

konto usunięte
z
rmf24.pl
dodany: 08.01.2015, 08:17:58
  • 89
  • #
    europa
  • #
    francja
  • #
    strzelanina
  • #
    wydarzenia
  • #
    terroryzm
mrjacob
mrjacob
mrjacob 08.01.2015, 18:23:29
  • 0
ężko uwierzyć aby wszyscy ci ludzie a zwłaszcza obywatele Japońscy ukrywali się przed próbującymi ich deportować władzami. Anonimowy autor przytacza kolejną brednie którą jest zakaz rozprzestrzeniania Islamu w Japonii, trudno w to


@anahoreta: jakby sie takie brudasy położyły na chodniku w geście modlitwy
to by ich po prostu ruskie rozjechali : )

805

Ci nietolerancyjni katolicy, ci otwarci muzułmanie!

Ci nietolerancyjni katolicy, ci otwarci muzułmanie!

W Polsce trwa od dawna kampania, która ma na celu ukazanie katolików jako tych złych, chciwych, agresywnych, pełnych nienawiści i żądzy zemsty. Dla odmiany muzułmanie, pokazywani są jako religia pokojowa i ludzie którzy powinni być przyjmowani do wspólnoty jako wyjątkowo wartościowi ludzie.

Insine
z
parezja.pl
dodany: 07.01.2015, 23:24:26
  • 249
  • #
    europa
  • #
    islam
  • #
    4konserwy
  • #
    lewackalogika
  • #
    religia
  • #
    chrzescijanstwo
mrjacob
mrjacob
mrjacob 08.01.2015, 18:26:53
  • -1
@leenny44: nie tchórze tylko lewaki, socjaliście lub inaczej pederaści

553

Muzułmanki pobiły Brytyjkę, bo była biała. Sąd skazał je na prace społeczne...

Pokaż treści 18+

Muzułmanki pobiły Brytyjkę, bo była biała. Sąd skazał je na prace społeczne...

Sąd uznał, że cztery kobiety z Somalii, które pobiły 22-letnią Rhea Page, nie zasługują na karę więzienia. Jako muzułmanki nie przywykły do bycia pod wpływem alkoholu – uzasadniał sędzia. Pobicie zarejestrowała uliczna kamera, imigrantkom groziło do pięciu lat więzienia. Muzułmanki...

sportingkielce
z
pch24.pl
dodany: 01.01.2015, 07:15:10
  • 63
  • #
    europa
  • #
    islam
  • #
    terroryzm
  • #
    islamizacja
  • #
    rozowepaski
  • #
    religia
mrjacob
mrjacob
mrjacob 01.01.2015, 18:21:18
  • -1
@KubaPL: Nie wiadomo właściwie skąd to g---o-myślenie się wzięło.

458

Prawnik z marketu

Prawnik z marketu

W centrach handlowych powstają punkty porad prawnych. Część środowiska jest oburzona...bo jak to można robić coś taniej i bliżej klienta..

konto usunięte
z
kariera.pb.pl
dodany: 31.12.2014, 08:44:39
  • 189
  • #
    polska
  • #
    prawo
  • #
    gospodarka
mrjacob
mrjacob
mrjacob 31.12.2014, 20:47:44
  • -7
@NoLajf: Kurde. Nie do Ciebie. To miało być do @Gdziezlapamichamiejeden.

@Gdziezlapamichamiejeden - Znaczenia dużego nie ma, jak już bowiem pisałem po studiach prawnicy nic nie umieją. Tamto zdanie bardziej dotyczyło braku bliższego określenia pozycji autora komentarza.

Czyżbyś sugerował, że nasza odmienna pozycja determinuje inny pogląd? Tak bardzo wątpisz w swój i mój obiektywizm? Może zatem nie powinieneś zabierać głosu. No i Lublin, nie Białystok - jak by
mrjacob
mrjacob
mrjacob 31.12.2014, 21:11:37
  • -7
@Gdziezlapamichamiejeden: Oj widać, że pieniacz (kiepski w dodatku) z ciebie i tyle.

Zatem jedynymi kompetentnymi osobami do określenia tych kwestii są praktykujący prawnicy, tak? Oni sami mają być sędziami we własnej sprawie? (Skoro łacina tak drażni, to napisałem po polsku.) Próżno tedy oczekiwać sprawiedliwego rozstrzygnięcia.


Nie masz pojęcia jak funkcjonuje cała ta karuzela i co się liczy, dlatego twój obraz rzekomego zamknięcia jest śmieszny i nieprawdziwy. Łączy się to z
mrjacob
mrjacob
mrjacob 31.12.2014, 21:27:14
  • -6
@Gdziezlapamichamiejeden:

Nie trzeba być prawnikiem, by zauważyć, że zawody prawnicze nie są otwarte. Wymagane studia + aplikacja = brak otwarcia. Ale oczywiście ty będziesz to negował, bo przecież 8 lat mija błyskawicznie i aż ciężko sobie wyobrazić, by kogokolwiek to przed czymkolwiek powstrzymało, prawda?


To jest abstrakcja, nierealna mrzonka i bzdura, aby po maturze być prawnikiem, lekarzem czy budowlańcem. Dlaczego po maturze, a nie po gimnazjum? Przecież według ciebie wystarczy
mrjacob
mrjacob
mrjacob 31.12.2014, 21:53:47
  • -7
@Gdziezlapamichamiejeden:

Dlaczego "wbrew temu co tobie się wydaje"? Wiem o działalności doradców. Jednak zważ, że nie wiążą ich przepisy właściwe dla radców czy adwokatów, co sprawia, iż ich usługi mają nieco inny charakter. Ponadto nie mogą oni np. występować w charakterze obrońców w post. karnych.


Celowo pomijasz to co piszę, czy po prostu są to problemy z interpretacją tekstu? Piszesz o wolnym rynku - podaję przykład doradców, którzy są wolnorynkowi
mrjacob
mrjacob
mrjacob 01.01.2015, 00:34:50
  • -5
@pilot: Gratuluje Panie Januszu. Zresztą tak jak pisałem, jeżeli ktoś ma umiejętność pisania i czytania to sprawy proste nie wymagają dodatkowych nakładów. W małych firmach, których nie stać na obsługę prawną, często księgowi są od wszystkiego to fakt.
mrjacob
mrjacob
mrjacob 01.01.2015, 11:27:46
  • -4
@pilot:

Na szczęście mam osoby, które pomimo nie skończenia prawa na wyższej uczelni pomogły wygrać dla firmy kilkadziesiąt spraw sądowych


Tak Panie Januszu. Pisać po polsku też pan potrafi.
mrjacob
mrjacob
mrjacob 01.01.2015, 11:29:37
  • -2
@M4ks: Prostota ludzi klasy robotniczej mnie poraża ( ͡° ͜ʖ ͡°) I tak tego nie pojmiesz, ale mimo wszystko napiszę, że prawnik to nie cudotwórca i nie zmieni rzeczywistości, może ją jedynie inaczej kształtować w ramach danej sytuacji faktycznej. Dlatego nie może wziąć odpowiedzialności za wynik sprawy, bo jej powodzenie nie zależy od jego magicznych zaklęć. Jeżeli tego nie pojmujesz to trudno, pozostaniesz tym czym jesteś,
mrjacob
mrjacob
mrjacob 01.01.2015, 11:31:28
  • 0
@Plackartnyj: Ty rozmawiałeś kiedyś z klientem z "ulicy" na temat podobnej sprawy czy masz tylko takie wyobrażenie? Bo 15 minut to zajmie sama rozmowa z takim klientem. Poza tym w tym samym czasie można robić zlecenia po 500zł/h więc branie takiego po 50 mija się z celem.
mrjacob
mrjacob
mrjacob 01.01.2015, 11:33:32
  • 2
@gascoigne: Teraz chyba się to zmienia, bo ludzie zrozumieli, że matura i studia są mało warte (poza wyjątkami oczywiście). Murarz zarabia więcej niż młody prawnik ( ͡° ͜ʖ ͡°) To tak dla tych którzy uważają, że wszyscy prawnicy zarabiają kokosy..
mrjacob
mrjacob
mrjacob 01.01.2015, 11:36:55
  • -2
@Hiera: Wiem. Pisałem o tym, że ci marketowi nigdy się nie wybiją ponad to co robią, chyba, że odejdą z takiej firmy. Więc zgadzam się, że dla Januszy to wystarczy. Oj tam wbrew prawu od razu ( ͡° ͜ʖ ͡°), po prostu sprawa jest ryzykowna :) Zresztą klient decyduje ostatecznie czy idzie po bandzie.
mrjacob
mrjacob
mrjacob 01.01.2015, 11:39:41
  • -2
@M4ks: Chyba nigdy nie byłeś w normalnej kancelarii ( ͡° ͜ʖ ͡°) Paragon i FVAT to podstawa. Nikt z poważnych ludzi nie robi takich myków o których zdajesz się sugerować. Odpowiedzialność na przekór temu co piszesz (a czego nie wiesz) to właśnie spoczywa na radcach i adwokatach poprzez ubezpieczenie OC oraz zasady etyki (postępowanie dyscyplinarne), podczas, gdy prawnik marketowy nie ma żadnych ubezpieczeń, gwarancji czy też
mrjacob
mrjacob
mrjacob 01.01.2015, 12:01:23
  • -2
@M4ks: To racja. Ale jak mówiłem, oszołomów jest wszędzie pełno i niestety trzeba z tym żyć. Czasem ludzie "ogarnięci" dają się omamić, a potem trzeba odkręcać (na tyle na ile się da), no ale zgadzam się, że specjalista i ktoś z wiedzą się obroni.
  • <
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 55
  • Strona 12 z 55
  • >

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 16.01.2012

    Komentator
  • Rocznica
    od 05.10.2022

    Rocznica

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking