Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko225
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
mrentgen
mrentgen

mrentgen

Dołączył 3 lata i 5 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 62
  • Znaleziska 62
  • Mikroblog 0
  • Obserwujący 0
  • Obserwowane 1

35

Pan z Porsche: mi sie nalezy. A pozniej ci rozjade noge.

Pan z Porsche: mi sie nalezy. A pozniej ci rozjade noge.
mrentgen
z
youtube.com
dodany: 20.05.2023, 16:08:37
  • 37
  • #
    agresja
  • #
    agresjadrogowa
  • #
    samochody
  • #
    wypadekdrogowy
mrentgen
mrentgen
mrentgen
Autor
20.05.2023, 19:58:45 via Wykop
  • 0
@Wasz_Pan: Gdyby pan z karetki nie powiedzial: 'no ale przeciez pan chodzi to po co ta afera', zapewne byloby latwiej ;-)
mrentgen
mrentgen
mrentgen
Autor
21.05.2023, 08:44:31 via Wykop
  • 2
@Wasz_Pan: Dziekuje. Rozmowa w karetce wygladala tak:
-Jedziemy na SOR
-A to nawet pan mnie nie zbada?
-NIe mam rentgenu w oczach
...
Wymusilem aby chociaz 'obmacali' mi kolano. Skwitowali, ze jestem 'roszczeniowy'. Nie wykonali ankiety medycznej, nic.
mrentgen
mrentgen
mrentgen
Autor
21.05.2023, 09:14:37 via Wykop
  • 0
@PajonkPafnucy: Mam nadzieje, ze ktos ci kiedys wytlumaczy, ze nie wolno rozjezdzac ludzi co stoja za toba. Jak tego nie ogarniasz to masz problem i dla bezpieczenstwa innych - nie wsiadaj za kierownice.
'No co, stal za mna, chcialem wycofac to go rozjechalem, mogl tam nie stac'.
mrentgen
mrentgen
mrentgen
Autor
21.05.2023, 09:27:16 via Wykop
  • 1
@PajonkPafnucy: Ale czy ty sugerujesz, ze ja go chcialem ZATRZYMAC? Po co? Stalem obok a pan wrzucil wsteczny i ruszyl. Obejrzyj film ponownie. On stal. Nie zdazylem zabrac kawalka stopy.

Sugerujesz, ze chcialem stopa 2t samochodu zatrzymac??? Po prostu nie zauwazylem, ze mam kawek stopy tam gdzie mialem. Ja stalem z boku. Przepraszam, ze nie sprawdzilem, czy stopa nie jest na kursie kolizyjnym z panem z Porsche, MOJA WINA.

Zreszta policja ocenila
mrentgen
mrentgen
mrentgen
Autor
21.05.2023, 09:43:41 via Wykop
  • 2
Ale czy ty rozumiesz, ze kierowca przyznal sie, ze mnie widzial? Ze tam STOJE. A mimo to ruszyl? Rozumiesz to?
STOJE
WIDZE Z TYLU KTOS STOI
A w dupie, ruszam.

Wniosek: wina stojacego, mogl tam nie stac.
mrentgen
mrentgen
mrentgen
Autor
21.05.2023, 09:51:26 via Wykop
  • -1
Przerazajace, ze uwazasz, ze mozna kogos rozjechac. BO STOI za samochodem. Naprawde.

Ja naprawde nie widzialem, ze mam stope tam gdzie mialem. PRZEPRASZAM. Moja wina. Masz racje.

Jakby pan z porsche tak mowil, wracalby autobusem bo jak ktos uwaza, ze nie zrobil nic zlego najezdzajac na kogos to jest to przerazajce.

Powtorze
mrentgen
mrentgen
mrentgen
Autor
21.05.2023, 09:59:56 via Wykop
  • 1
@PajonkPafnucy: Zycze ci aby ci ktos przejechal po stopie. Wroc jak sie wydarzy. Naprawde.

Jesli uwazasz, ze ktos CELOWO podstawia stope pod samochod? Naprawde?

Czy nie rozumiesz, ze jakbym chcial go zatrzymac to stalalbym z tylu. Tak, celowo stanalem z boku bo obawialem sie, ze to furiat co moze mnie rozjechac. Tak. NIE ZAUWAZYLEM, ze moja stopa 5cm stoi w jego strone. TAK.

Ale pan z porsche mowil identycznie -

12

Ćwiczenia CBŚP [WIDEO]

Pokaż treści 18+

Ćwiczenia CBŚP [WIDEO]

Policjanci Centralnego Biura Śledczego Policji realizują cykl szkoleń specjalistycznych w ramach projektu szkoleniowego pt.: „Taktyka CBŚP w sytuacji kryzysowej powstałej

kamila204
z
policyjny112.pl
dodany: 16.08.2022, 22:31:24
  • 6
  • #
    polska
  • #
    policja
  • #
    cbs
  • #
    ciekawostki
  • #
    kryminalne
  • #
    gruparatowaniapoziomu
mrentgen
mrentgen
mrentgen 17.08.2022, 09:00:59
  • 0
@karma-zyn: 'oj przepraszam, zle auto'. Nie odrozniasz brutalnosci od skutecznosci. Dokladnie tak jak chca to widziec tzw. 'sluzby'. Widzialem na treningu takich kiedys: 'ale jak ze z glowki nie mozna?' Sierzant policji... na treningu bjj... rozczarowany, ze nie moze z glowki atakowac podczas sparingu mma...

519

Zyczliwy, przyjazdny i sympatyczny policjant - Imiennik - zachowanie na 6+.

Zyczliwy, przyjazdny i sympatyczny policjant - Imiennik - zachowanie na 6+.

Moge liczyc na jego pomoc w ciemnej uliczce? Czy tez uda, ze mnie nie widzi?

mrentgen
z
youtube.com
dodany: 12.08.2022, 16:21:32
  • 136
  • #
    policja
  • #
    legitymowanie
  • #
    pdk
  • #
    heheszki
mrentgen
mrentgen
mrentgen
Autor
12.08.2022, 16:53:19
  • 102
znaj identyfikacji indywidualnej


@karma-zyn: Nie ogladaj, nie musisz. Panowie mieli koszulki polo z napisem Policja. Takie na allegro chodza po 25zl. Poza tym chodzi o zachowanie a nie o to czego dotyczylo. Zachowaj sie tak w swojej pracy. Jutro szukasz nowej. Sprobuj i wroc z komentarzem.
mrentgen
mrentgen
mrentgen
Autor
12.08.2022, 17:04:38
  • 40
@karma-zyn: Nie szukam sensacji. Uwazam jednak, ze policjant ma obowiazek przestrzegac prawa. A w szczegolnosci zachowac sie kulturalnie. Jak tego nie rozumiesz, to kiedys w ciemnej uliczce zrozumiesz jak 'nie zauwaza' ze potrzebujesz pomocy...
mrentgen
mrentgen
mrentgen
Autor
12.08.2022, 17:08:12
  • 29
@karma-zyn: Co ma piernik do wiatraka. Jakie polecenia? Powtarzam. Zachowaj sie tak w pracy. Obojetne KIM jestes z zawodu: kierowca, sprzedawca, prezesem. Zachowaj sie tak. Wrzuc filmik jak ci poszlo.

Funkcjonariuszem to jest czlowiek zyczliwy, kulturalny i umundurowany. Ten zachowal sie jak Boguslaw Linda.
mrentgen
mrentgen
mrentgen
Autor
12.08.2022, 17:30:48
  • 22
@karma-zyn: Pajac. Pies. A nie umiesz normalnie pisac? Skarge napisalem. Odpowiedz umieszcze. Internet ma to do siebie, ze jest magiczne pokretlo na myszce taka rolka. Przewijaj dalej.
mrentgen
mrentgen
mrentgen
Autor
13.08.2022, 07:39:07
  • 23
@ukradlem_ksiezyc: Aha, czyli jak widzi, ze cos sie dzieje, idzie do torby, bierze imiennik, czapke, dopiero podejmuje interwencje? NIC sie wczesniej nie dzialo. Zapytalem sie grzecznie, pan potraktowal mnie jak smiecia. Tyle. Co do 'policjant tez czlowiek' - chcialbys aby cie tak potraktowal recepcjonista, sprzedawca, dyrektor? No wlasnie.
mrentgen
mrentgen
mrentgen
Autor
13.08.2022, 09:14:28
  • 11
@ukradlem_ksiezyc:

Idz i powiedz swojemu szefowi: lojojo, afere szef robi, potraktowalem klienta jak smiecia, ciezki dzien mialem. Wielkie halo.
mrentgen
mrentgen
mrentgen
Autor
13.08.2022, 12:05:30
  • 13
@chimeryczna_chimera: Zadam inaczej pytanie: czy TEN POLICJANT by zareagowal... dowiesz sie jak poza przystankiem, sebix bedzie ciebie rozwalal ale pan policjant stwierdzi, ze mial ciezki dzien i pojedzie dalej.
mrentgen
mrentgen
mrentgen
Autor
13.08.2022, 14:32:01
  • 3
@Jan_K: Chetnie odpowiem bo pytanie rzeczowe. Po moim pytaniu siedzial kilka minut w tym samochodzie, rozmawial smiejac sie z kolega co przyjechal na komisariat, a pozniej wjechal na parking wewnetrzny. W tle uslyszalem tylko 'stara k****' i sobie poszedlem. Nie pokazuje tego, ale jak wsiadl to odwrocil jeszcze glowe aby na mnie nie patrzec.
mrentgen
mrentgen
mrentgen
Autor
13.08.2022, 16:59:35
  • 5
@11quban11: policja . pl "Umundurowany policjant jest obowiązany przestrzegać zasad noszenia przepisowego munduru, dystynkcji, znaków identyfikacyjnych oraz orderów, odznaczeń, medali i odznak na zasadach określonych w przepisach o umundurowaniu policjantów. Znakiem identyfikacyjnym policjanta jest m.in. znak identyfikacji imiennej (imiennik). "
mrentgen
mrentgen
mrentgen
Autor
13.08.2022, 17:11:19
  • 1
@11quban11: Skad zakladasz ze akurat temu nie dali? :) Dali ale nie chcialo mu sie zalozyc bo kiepsko na polowce wyglada. Poza tym - tu chodzi o ZACHOWANIE a nie o to czego dotyczylo pytanie
mrentgen
mrentgen
mrentgen
Autor
13.08.2022, 17:13:08
  • 0
@Citizen_Kane: po sluzbie... to oznacza, ze 8h nie nosil :) Licze na taka wyrozumialosc jak powiem, ze 'ciezki dzien mialem, wiem ze zakaz zatrzymywania ale ja tylko na minute'
mrentgen
mrentgen
mrentgen
Autor
13.08.2022, 17:20:34
  • -1
@Citizen_Kane: Nic bym nie powiedzial, widzialem jak nosil sobie dokumenty wczesniej, naprawde grzecznie sie chcialem zapytac. Zaskoczyl mnie reakcja i arogancja.
mrentgen
mrentgen
mrentgen
Autor
13.08.2022, 18:08:33
  • 5
@Frundsberg: Wiem, ze nie rozumiesz. W tym wlasnie problem i potrzeba takich nagran. Wskazowka: zachowaj sie tak kiedys w pracy jak ten policjant. Szybka lekcja zycia.
mrentgen
mrentgen
mrentgen
Autor
13.08.2022, 18:16:18
  • 2
@Frundsberg: ON MA MIEC UMUNDUROWANIE zgodnie z prawem a jak sie grzecznie mu zwraca uwage czy pyta to pan grzecznie przeprasza. Oczywiscie ze odpowiem Ci na pytanie:
"Policjant powinien przestrzegać zasad poprawnego zachowania, kultury osobistej" / etyka

Na nagraniu widac bute, arogancje, bezczelnosc. Policjanta. Tak dla jasnosci ;-)

On mial obowiazek miec umundurowanie zgodne z prawem. Obowiazek. Tak jak ty masz obowiazek placic ZUS.
mrentgen
mrentgen
mrentgen
Autor
13.08.2022, 18:43:53
  • -1
@PiesLat2230: Dziekuje, przywracasz mi wiare w ludzi.
mrentgen
mrentgen
mrentgen
Autor
14.08.2022, 07:49:50
  • -1
@HienaCmentarna87: Wynika, ze policjant zachowuje sie w sposob wrecz chamski, zadaje mu pytanie, grzecznie, ucieka do auta, wlacza sobie klime i mnie ignoruje. Ciag dalszy to skarga, ktorej odpowiedz bedzie zapewne podobna do Twoich slow. I tak w kolko. A pozniej kobiety dostaja gazem po oczach i sa rzucane na ziemie,,,
mrentgen
mrentgen
mrentgen
Autor
14.08.2022, 08:20:32
  • -2
@HienaCmentarna87: tak, jezdze za biednymi panami policjantami i ich szkaluje. Skroluj dalej. Sa inne filmy. Jak nie widzisz problemu w tym co tu sie wydarzylo to zrob tak w pracy. Jak dostaniesz pisemne zwolnienie z pracy, wroc z wnioskami. Zbedne gadki? Minute wczesniej pan policjant plotkowal sobie z pania policjantka o wyjezdzie na wakacje, naprawde byl baardzo zajety. Rozesmiany jak widz na kabarecie Neonowki.
mrentgen
mrentgen
mrentgen
Autor
14.08.2022, 08:20:37
  • -1
@HienaCmentarna87: tak, jezdze za biednymi panami policjantami i ich szkaluje. Skroluj dalej. Sa inne filmy. Jak nie widzisz problemu w tym co tu sie wydarzylo to zrob tak w pracy. Jak dostaniesz pisemne zwolnienie z pracy, wroc z wnioskami. Zbedne gadki? Minute wczesniej pan policjant plotkowal sobie z pania policjantka o wyjezdzie na wakacje, naprawde byl baardzo zajety. Rozesmiany jak widz na kabarecie Neonowki.

Ps. aplikuj do Wydzialu Kontroli -

7

Wydzial kontroli Policji: 'Sa rozbieznosci'. Ale ja mam nagranie. Imiennik.

Wydzial kontroli Policji: 'Sa rozbieznosci'. Ale ja mam nagranie. Imiennik.

Czy policjant przyzna sie do bledu? Wydzial Kontroli - 'sa rozbieznosci'.

mrentgen
z
youtube.com
dodany: 29.07.2022, 19:56:30
  • 1
  • #
    gotujzwykopem
  • #
    heheszki
  • #
    policja
  • #
    police

20

Legitymowanie. Czy Policjant ma obowiazek sie przedstawic? POLICJA ODPOWIADA

Legitymowanie. Czy Policjant ma obowiazek sie przedstawic? POLICJA ODPOWIADA

Analiza dwoch interwencji legitymowania przez policje. Mili policjanci wiec mila rozmowa.

mrentgen
z
youtube.com
dodany: 28.07.2022, 12:47:31
  • 10
  • #
    gotujzwykopem
  • #
    policja
  • #
    legitymowanie
  • #
    pdk
  • #
    prawo
mrentgen
mrentgen
mrentgen
Autor
28.07.2022, 14:29:28
  • -2
@Legion_PL: Nie jest (niestety) wg prawa na poczatku interwencji. Przynajmniej wg policji Wydzial Kontroli. Legtymiwanie/zatrzymanie juz tak. Samo 'podjechanie' i rozpoczecie czynnosci - nie. Poza kontrola drogowa.
mrentgen
mrentgen
mrentgen
Autor
28.07.2022, 14:46:21
  • -1
@Legion_PL: Nie unos sie, nie zrozumialem Twojej wypowiedzi bo napisales 'na poczatku podejmowania interwencji maja obowiazek'. Jest jednak przeswiadczenie, ze policjant przyjezdzajacy na miejsce interwencji (np. wzywasz bo ktos sie bije z kolega), panowie podjezdzaja i musza wysiadajac z samochodu sie przedstawic. Nie musza. Nagralem filmik bo jest przekonanie, ze musza. Nalezy byc 'fair' kiedy kto co musi.
mrentgen
mrentgen
mrentgen
Autor
28.07.2022, 20:51:33
  • 1
@HienaCmentarna87: Dobre pytanie. W naglych oczywiscie to pomijaja. Nie tylko oczywiste ale nawet im wolno wg prawa ;-) W typowej interwencji ja chce uslyszec ich dane bo sobie nagram a jak wiesz, wielu z nich imienniki zostawia w szatni albo zaklada kamizelki.

0

Pani Prokurator kontra schody - czesc 1

Pani Prokurator kontra schody - czesc 1

"Najwyzej pana zniesiemy"... Bariery architektoniczne to powazny problem w Polsce. Nie sadzilem, ze az tak powazny. O co chodzilo i jak podeszla do tego Prokuratura? Ogladajcie, komentujcie. W fimie rowniez ankieta.

mrentgen
z
youtube.com
dodany: 27.07.2022, 12:26:20
  • 1
  • #
    gotujzwykopem
  • #
    policja
  • #
    niepelnosprawni
  • #
    prokuratura
  • #
    legitymowanie
  • #
    pdk

586

Nie poucza Pan mnie! Ja moge lamac prawo! LEGITYMOWANIE.

Nie poucza Pan mnie! Ja moge lamac prawo! LEGITYMOWANIE.

Bardzo przykra sytuacja kolejnej sytuacji gdzie policjant pokazuje nie tylko brak znajomsci podstaw prawa ale zachowuje sie delikatnie mowiac, niemilo. Legitymowanie przez policje... i nie tylko.

mrentgen
z
youtube.com
dodany: 23.07.2022, 17:53:37
  • 86
  • #
    gotujzwykopem
  • #
    police
  • #
    policja
  • #
    pdk
  • #
    legitymowanie
mrentgen
mrentgen
mrentgen
Autor
24.07.2022, 06:34:33
  • 26
@aldi7x: Dziekuje za uwage, dodam! Dla mnie czytelne bo bylem na miejscu. Kurcze te modyfikacje glosu mocno utrudniaja zycie
mrentgen
mrentgen
mrentgen
Autor
24.07.2022, 07:33:58
  • 16
WLACZCIE NAPISY. Na Wasza prosbe dodalem napisy do filmiku aby bylo latwiej.
  • 5
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

mrentgen
mrentgen
mrentgen
Autor
24.07.2022, 08:23:54
  • 13
@aldi7x: Napisy dodane
mrentgen
mrentgen
mrentgen
Autor
24.07.2022, 13:52:08
  • 98
@Zielony_Ogr: Czy jak idziesz skladac PIT i spoznisz sie o 1 dzien to tez ktos powie: 'spoko'?

Uwazam rowniez, ze znajomosc moich praw nie jest 'pretensjonalnym tonem'. Zobaczymy czy tez powiesz jak Ci odmowia kontaktu z adwokatem, bo 'miales zly ton'. To sa twoje prawa, abys mogl uslyszec ze mozesz zlozyc skarge, zanotowac nazwisko. TWOJE prawo. MOJE prawo. Pozwol je odbierac powoli a pozniej ogladasz w telewizji to co sie dzieje...

bo
mrentgen
mrentgen
mrentgen
Autor
24.07.2022, 13:57:04
  • 33
@Daronk: Czesc, Tak. Do Komendy Glownej Policji, bedzie aktualizacja jak odpowiedza.
mrentgen
mrentgen
mrentgen
Autor
24.07.2022, 16:03:17
  • 18
@Borubar23: Spiesze odpowiedziec:
1. Maja obowiazek. Tak jak kazdy ma obowiazki. Np. ja mam obowiazek wyslac PIT do XYZ.
2. Tak, rzucil nazwiskiem jak stal 3 metry ode mnie
3. Nie uwazam, ze pouczenie mnie o moich prawach jest nieistotne, on sie tak zachowywal mimo tabliczki 'monitoring' i informacji, ze nagrywana jest interwencja. Wyobraz sobie jak sie zachowa jak bedziesz sam na laweczce ktoregos dnia.
4. Tak, lubie jak czlowiek
mrentgen
mrentgen
mrentgen
Autor
24.07.2022, 16:29:31
  • 6
@Borubar23: Masz prawo do wlasnej opinii. To, ze pracuje dla mnie jest przenosnia, wiesz o co chodzi.
Co do przedstawienia sie. Myslisz sie co do jego obowiazkow. To, ze rzucil nazwiskiem 5 minut wczesniej jak wysiadal z radiowozu nie ma znaczenia. Ma podac nie tylko imie, naziwsko, stopien, ale rowniez podstawe i przyczyne. Ja mam kamere, chcialem aby sie nagralo jego nazwisko. Jakosc video nie pozwala odczytac. Dodatkowo pamietaj, ze
mrentgen
mrentgen
mrentgen
Autor
24.07.2022, 16:31:01
  • 2
@norsemanradek: Dziekuje, bedzie tresc skargi + jak zostala rozpatrzona!
mrentgen
mrentgen
mrentgen
Autor
24.07.2022, 16:36:25
  • 6
@sorbiq: Dziekuje za merytoryczna uwage i sugestie. Masz absolutnie racje, obejrzyj prosze moj film jak tak probuje robic - prosze o podanie przyczyny. 10 minut. Az mi groza. (Powod legitymowania: stoi w kapturze)
Wszystko zalezy od sytuacji. Tutaj poczatek byl malo fajny wiec mialem mniejsza delikatnosc.
Dziekuje!
mrentgen
mrentgen
mrentgen
Autor
24.07.2022, 16:40:21
  • 8
@Borubar23: Troche rozladowujac: 'Szanuje to, ze sie mylisz' ;-) Policjant wysiadajac z radiowozu NIE MUSI sie nawet przedstawic (poza interwencja drogowa). Robi to 'grzecznosciowo'. CHyba ich ucza, ze musza ;-) Ale wg prawa robi to grzecznosciowo. POzniej decyduje co dalej, rozmawia itp. Podejmuje decyzje: musze wyleigytmowac i wtedy ma obowiazek zrobic to ZGODNIE z Rozporzadzeniem. Zloze skarge to opublikuje. DOdatkowo pamietaj prosze, ze poza imie, nazwisko, stopien, ma obowiazek podac
mrentgen
mrentgen
mrentgen
Autor
24.07.2022, 16:44:44
  • 11
@Borubar23: Nie musze czekac, mam juz podobna sprawe na pismie. Wykladnia jest tak jasna, ze nawet "koledzy" ich z prokuratury nie maja jak ich wybronic. Zapominasz tez o fakcie, ze ten policjant wylegitymowal osobe, ktora nie byla na poczatku interwencji. I co? No wlasnie.
mrentgen
mrentgen
mrentgen
Autor
24.07.2022, 17:01:16
  • 1
@gabaoth: Ale ja nie zaprzeczam, ze on sie przedstawil. Nie ma to znaczenia, a tutaj szczegolnie bo (czego nie pokazuje bo nie ma znaczenia), wylegitymowali tez osobe, ktora nie wyszla do nich w ogole. Dziekuje za mily ton odpowiedzi i czasami Twoja taktyka jest b. dobra.
mrentgen
mrentgen
mrentgen
Autor
25.07.2022, 07:03:05
  • 0
@getin: Nie mowie tego na nagraniu bo nie ma potrzeby ale... ja go ostrzeglem (mimo, iz sa tabliczki monitoring), ze jest nagrywany. Patrzyl sie prosto w kamere mowiac wszystko!
mrentgen
mrentgen
mrentgen
Autor
26.07.2022, 13:27:33
  • 0
@Asiilka35: A jaka jest roznica? Policjant ma obowiazek podjac legitymowanie zgodnie z prawem. Obojetne CO sie stalo wczesniej, pozniej, rok temu. Obojetne czy przyjechali sami, ja ich wezwalem czy kolega z bloku obok. Niewazne. Nie ma sensu pokazywac co bylo wczesniej, rozmowa byla dluzsza, NIE MA ZNACZENIA. To tak jakbys mowil: 'wyprzedzal na podwojnej ciaglej, jechal 170km/h' - nagranie ma 5 sekund. A ty mowisz: eeeee... a co robil wczesnej?
mrentgen
mrentgen
mrentgen
Autor
27.07.2022, 06:34:54
  • 0
@Asiilka35: Dziekuje za odpowiedz i Pani opinie. Polecam Pani w swojej pracy zachowac sie jak ten policjant, szybko zrozumie Pani o co chodzi bo w 30 sekund straci Pani prace JAK PANI NIE BEDZIE WYPELNIAC SWOICH OBOWIAZKOW.

Pani nie rozumie, ze ja reaguje tak na to, ze LAMIA prawo, a pani ma do mnie o to pretensje i probuje usprawiedliwiac 'ze tez czlowiek'. Policjant lamie prawo: ja mu to wytykam.
mrentgen
mrentgen
mrentgen
Autor
27.07.2022, 06:41:38
  • -1
@Asiilka35: podam pani przyklad, pracuje pani w sklepie. Klient pania zdenerwowal, ale ma pani obowiazek powiedziec na koniec: 'zapraszam ponownie'. Nie robi Pani tego. Klient wzywa managera. Manager mowi:
Pani Asilka35, prosze powiedziec 'zapraszam ponownie' ma Pani taki obowiazek
Nie
Pani Asilka35, ma pani taki obowiazek
NIE, mowilam mu juz dzien dobry
Ma Pani taki
mrentgen
mrentgen
mrentgen
Autor
27.07.2022, 06:54:21
  • -1
@Asiilka35: Ma Pani prawo do wlasnej opinii. Ja wyjasniam to co Pani podniosla. Szybko zmieni Pan kiedys zdanie jak odmowia Pani prawa do adwokata, 'bo juz pani z nim rozmawiala'. Pozdrawiam!

623

Czy podejmiecie Interwencje? POLICJANT: Nie. Wydzial Kontroli: skarga niezasadna

Czy podejmiecie Interwencje? POLICJANT: Nie. Wydzial Kontroli: skarga niezasadna

Film dla osob, ktore uwazaja, ze policja musi przestrzegac prawa i jest od tego aby pomagac a nie mscic sie jak sie ich prosi o pomoc. Panowie odmawiaja podjecia interwencji, nie maja imiennika, odmawiaja podania imienia, nazwiska, stopnia, na koncu przystepuja do legitymowania niezgodnie...

mrentgen
z
youtube.com
dodany: 19.07.2022, 14:43:39
  • 73
  • #
    policja
  • #
    legitymowanie
  • #
    police
mrentgen
mrentgen
mrentgen
Autor
20.07.2022, 13:45:03
  • 4
@xTortox: Biegne wyjasnic, wybacz, poczatkujacy yutuber ;-)
1. Mial imiennik zakryty kamizelka, wystawal kawalek, ktory pozniej zakrywal, wiec nie mial ;-)
2. Samochody staly zle zaparkowane na terenie obnizego kraweznika i przystanku.
mrentgen
mrentgen
mrentgen
Autor
20.07.2022, 20:41:18
  • 4
@HienaCmentarna87: Nie, chcialem z ulicy wjechac bagazem na chodnik, tam gdzie byl niski kraweznik staly poparkowane samochody. Dodatkowo na przystanku autobusowym. Ogolnie 'mi sie nalezy bo bombelka na pociag odstawiam' i mam w nosie wszystko i wszystkich. Nie rozumiem w sumie pytania bo byl znak zakazu i bohaterowie z filmy potwierdzili to pozniej, ze nie wolno bylo parkowac, prowadza dochodzenie szukajac po calym Poznaniu i Polsce...

24

Wydzial Kontroli odpowiada na - podejmiecie interwencje? NIE - czesc 2

Wydzial Kontroli odpowiada na - podejmiecie interwencje? NIE - czesc 2

Druga czesc pokazujaca niekompetencje policjantow, nieprzestrzeganie prawa. Legitymowanie niezgodne z prawem, odmowa interwencji. Wydzial Kontroli odpisuje.

mrentgen
z
youtube.com
dodany: 20.07.2022, 19:31:15
  • 2
  • #
    policja
  • #
    legitymowanie
  • #
    pdk
mrentgen
mrentgen
mrentgen
Autor
20.07.2022, 20:33:08
  • 2
@HienaCmentarna87:
1. Imiennik lekko wystawal, zakrywali reka resztki jego widocznosci. NIe pokazuje na nagraniu ale odczytalem 3 litery z niego.
2. Zaden problem zrobic zdjecie, uwazam, ze jak policjant popelnia przestepstwo lub wykroczenie to nie jest swieta krowa i policja powinna przyjechac na miejsce i to sprawdzic, zabezpieczyc dowody. Tak jak przyjedzie do 'zwyklego 'obywatela.

Co do glosu - dzieki za uwage, zwolniony glos ze wzgledu na prawa autorskie ale

13

"Stoi Pan w kapturze na drodze" jak dziala Policja - legitymowanie bez przyczyny

"Stoi Pan w kapturze na drodze" jak dziala Policja - legitymowanie bez przyczyny

Wyszedlem na spacer. Dwoch panow podjechalo i wymusilo podanie danych. Dodatkowo wymachiwali karabinem w moja strone. Zgloszone, ale zapewne odpowiedz bedzie 'Pan sie cieszy, ze nie zastrzelili'.

mrentgen
z
youtube.com
dodany: 15.07.2022, 15:12:08
  • 9
  • #
    policja
  • #
    legitymowanie
  • #
    prawo
  • #
    dowod
mrentgen
mrentgen
mrentgen
Autor
16.07.2022, 08:06:16
  • -3
@HienaCmentarna87: wyjasnie bardzo chetnie: czlowiek wzywajace policje doskonale mnie zna i przechodze obok jego posesji od roku o tej samej porze idac na spacer. Pewnego dnia stwierdzil, ze mu to przeszkadza. Przysluchaj sie uwaznie to uslyszysz jak mowie, ze nawet obok tych ludzi przechodzilem kilka minut wczesniej, chyba nawet powiedzialem policantom 'dobry wieczor'... Ja w ogole nie stalem tam jak podjechal patrol.
Policja probowala pokazac sile i tyle.
mrentgen
mrentgen
mrentgen
Autor
16.07.2022, 08:42:18
  • -3
@HienaCmentarna87: bardzo szanuje to, ze sie mylisz. Podstawy zeby mnie zatrzymac? Bo ide na spacer? Pracujesz w policji?... Zycze Ci spotkania kiedys z policjantami i potraktuja cie jak zlodzieja bo to wielki Pan Policjant. Przechodze OBOK posesji i OBOK policnatow. Zostaje zlodziejem. Logiczne. Mniej TVP wiecej myslenia. Dodatkowo ZADNE okolicznosci nie zwalniaja policje od przestrzegania prawa. Poczytaj jak wyglada legitymowanie. Jest powod dla ktorego oni maja nie przestrzegac prawa? Jaki?
mrentgen
mrentgen
mrentgen
Autor
16.07.2022, 09:19:22
  • -1
@HienaCmentarna87: dziekuje za merytoryczna odpowiedz. Policja jest od tego aby prawo respektowac a w szczegolnosci moje prawo do prywatnosci i bycia NIE ZACZEPIANYM bez powodu. Jest to prawo duzo wieksze niz paranoja pana Kazia, ze ktos sie kolo samochodu kreci. A jak wiesz doskonale to Pan Kaziu wie kto sie kreci i chce aby brajanek sie nie krecil wiec wzywa patrol. Za granica za taka akcje jak ja mialem bylbym
  • I jak ma byc dobrze?
  • https://www.youtube.com/channel/UC-0e0BGhCyU0ZScDpGV-Q1g

Osiągnięcia

  • Rocznica
    od 16.07.2023

    Rocznica

Wykop © 2005-2026

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking