Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko136
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
marrut

marrut

Dołączył 18 lat i 6 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 91
  • Znaleziska 86
  • Mikroblog 5
  • Obserwujący 1
  • Obserwowane 1

395

Die for Valhalla! Wykop Edyszyn

Die for Valhalla! Wykop Edyszyn

Cześć, kilka dni temu rozpoczęliśmy na Kickstarterze i Greenlight'cie kampanię naszej gry Die for Valhalla! i potrzebujemy Waszego wsparcia :) Specjalnie dla Was przygotowaliśmy Die for Valhalla! Wykop Edyszyn (za 2 dni usuniemy z serwera!). Wszystkie linki w powiązanych. Z góry dzięki za pomoc!

marrut
z
youtu.be
dodany: 07.02.2017, 16:04:52
  • 123
  • #
    wikingowie
  • #
    martwiwikingowie
  • #
    graozabijaniuwikingow
  • #
    smiercwikingom
  • #
    nsfl
  • #
    valhallatylkodlawikingow
marrut
marrut
Autor
07.02.2017, 16:26:03
  • 29
@Alamar: Wykop Edyszyn to krótkie demo. Jeden specjalnie przygotowany poziom, bez rozwoju postaci, bez mapy, bez historii. Czysta krótka walka
marrut
marrut
Autor
07.02.2017, 16:36:11
  • 0
@PolskiZloty: bardzo się cieszę :)
marrut
marrut
Autor
07.02.2017, 17:03:08
  • 0
@Ardeni: ten fragment dodaliśmy do wrzuconego dema :)
marrut
marrut
Autor
07.02.2017, 17:08:30
  • 3
@adiqq: a na czym? Może da się coś z tym zrobić, ale nie mogę obiecać
marrut
marrut
Autor
07.02.2017, 17:11:59
  • 21
@adiqq: Dzisiaj nic z tym nie zrobię, ale jutro pogadam z programistą i może się uda
marrut
marrut
Autor
07.02.2017, 17:20:26
  • 2
@mihix: jak się uda mac to uda się też linux... mam nadzieję :)
marrut
marrut
Autor
07.02.2017, 17:47:53
  • 1
@adiqq: na pewno gra działa na linuxie i macos, ale chciałbym żeby dało się w miarę szybko przygotować Wykop Edyszyn
marrut
marrut
Autor
07.02.2017, 17:55:33
  • 4
@piotrb: Ta nietykalność w tym momencie co piszesz to nie taki głupi pomysł. Dzięki
Jeśli chodzi o wysyłanie do Valhalli to rzeczywiście nie powinno być tak, że przez przypadek wciśniesz T (lub R3 na padzie) i tracisz wikinga. Pomyślimy o tym

Z wersją mobilną jest ten problem, że ciężko ze sterowaniem. Podłączony pad działa, ale gra powinna wspierać dotyk. Jak będzie dobrze to pomyślimy nad alternatywną grą, z prostszym sterowaniem.
marrut
marrut
Autor
07.02.2017, 17:56:43
  • 0
@barte3k: dzięki :)

Ja jestem tylko grafikiem ;) ale używamy unity, więc jest dobrze. Polecam ;)
marrut
marrut
Autor
07.02.2017, 18:17:06
  • 26
@marcinpl87: bez spoilerów proszę ;)
marrut
marrut
Autor
07.02.2017, 19:30:12
  • 8
@LosB: ok, dzięki za info. Ważne info!
marrut
marrut
Autor
07.02.2017, 19:31:08
  • 1
@NoToNaZdrowie: no dobra, tu może być jednak problem, ale może chociaż uda się zrobić wersję która wygląda jak c64 albo coś trochę nowszego. Tylko, że to już dopiero w pełnej wersji :)
marrut
marrut
Autor
07.02.2017, 19:41:37
  • 0
@makefastmoney: zapraszam na KS, pledge $19 :)
marrut
marrut
Autor
07.02.2017, 19:42:58
  • 0
@almet73: wersję, która WYGLĄDA jak jakieś retro, ale działa już na PC :P
marrut
marrut
Autor
07.02.2017, 20:04:36
  • 2
@metoothanks: Dzięki :) Staramy się, żeby gra dla jednej osoby była równie przyjemna i mocno przez ostatnie miesiące cisnęliśmy, żeby tak. Mam nadzieję, że single playerowcy będą zadowoleni. Zresztą demo wykopowe działa i w single i lokalnym multi - każdy może przetestować :)
marrut
marrut
Autor
07.02.2017, 20:04:54
  • 0
@Myth: Nie wiem, nie wiem o jakie rzeczy chodzi :(
marrut
marrut
Autor
07.02.2017, 20:06:03
  • 7
@Vikinger: HAHA! Nieźle! Jak dorobisz Die for Valh...lla! to damy kopię gry... ;) na razie tylko na to możemy sobie pozwolić
marrut
marrut
Autor
07.02.2017, 20:08:55
  • 2
@Myth: aaa, ok, to jest coś, czego nie poprawiliśmy w tutorialu... jeszcze. To są... wait for it... serca, czyli hp. Przydadzą się później, jak pojawią się wrogowie. Mam na liście, żeby nie pojawiały się w tutorialu, ale oczywiście zawsze jest coś ważniejszego.
marrut
marrut
Autor
07.02.2017, 21:53:45
  • 0
@karolziom22: o, nie wiem. Jakieś szczegóły? Przekażę jutro programistom :)
marrut
marrut
Autor
07.02.2017, 21:54:13
  • 0
@lapas: hmmm... przykro mi
marrut
marrut
Autor
07.02.2017, 21:55:30
  • 0
@Engineer_Mordimer: jesteśmy w kontacie z nintendo. Na razie chyba nikt nie ma potwierdzenia, jak będzie wyglądać tworzenie gier na Switcha (może poza dużymi studiami). Podobno chwilę przed premierą mają coś powiedzieć. Na pewno będziemy informować, jak się uda.
marrut
marrut
Autor
07.02.2017, 21:56:07
  • 1
@Rewowler_Ocelot: bardzo chcielibyśmy mieć takie pudełko, które pokażemy naszym mamom, żeby uwierzyły, że robimy coś sensownego ;)
marrut
marrut
Autor
07.02.2017, 21:56:42
  • 6
@PurePC_pl: odezwiemy się do pana :)
marrut
marrut
Autor
07.02.2017, 21:57:02
  • 0
@Sierpik21: nie wiem o czym mówisz, ale jutro będę wiedział :)
marrut
marrut
Autor
07.02.2017, 21:57:38
  • 0
@pichtovvy: na padzie zdecydowanie lepiej, a możesz dokładniej napisać co było nie tak? Chętnie poprawimy sterowanie klawiaturą
marrut
marrut
Autor
07.02.2017, 21:58:36
  • 4
@Vikinger: jesteś zajebisty :D Muszę pogadać z kolegami :)
marrut
marrut
Autor
07.02.2017, 22:00:00
  • 0
@karolziom22: ach, chyba nie da się z tym nic zrobić... chyba :(
marrut
marrut
Autor
07.02.2017, 23:20:34
  • 0
@krzemas: tak, jest trudna. Jeszcze będziemy do premiery pracować nad balansem, ale może być podobnie trudno. Pełna wersja będzie na początku trochę prostsza (teraz dałem trochę trudniejsze poziomy, sorry :)) no i oczywiście będzie rozwój postaci.
marrut
marrut
Autor
07.02.2017, 23:20:49
  • 1
@top_czipsy: nie możemy się doczekać :D
marrut
marrut
Autor
07.02.2017, 23:23:37
  • 0
@ChinskiAgrest: tylko jedna osoba z teamu grała wcześniej w Little Fighters i jeśli to była inspiracja to podświadoma. Te świadome to Castle Crashers, Golden Axe i trochę Diablo 2
marrut
marrut
Autor
07.02.2017, 23:24:23
  • 0
@top_czipsy: dobra, to jutro pogadam z kimś kto się na tym zna :)
marrut
marrut
Autor
07.02.2017, 23:24:33
  • 1
@EstradaOrNada: Pana
marrut
marrut
Autor
07.02.2017, 23:24:51
  • 3
@Vikinger: a nie, nie w tym sensie ;)
marrut
marrut
Autor
07.02.2017, 23:27:07
  • 0
@slec21: nie wiem czy z tą głębią jeszcze coś zrobimy. Szczerze to nie mam pomysłu a wszystkie gry które kojarzę miały ten problem :(
Jeśli chodzi o blokowanie to gość z tarczą ma blok pod prawym triggerem na padzie (na klawiaturze chyba Q, ale nie jestem pewien) a łucznik i berserk (ten łysy) mają blok, ale trzeba mieć dobry timing, żeby zadziałał. Jest trudniej niż z tarczą.
marrut
marrut
Autor
07.02.2017, 23:28:53
  • 1
@mihix: dzisiaj graliśmy na Xbonie. Ciśniemy, zeby w dniu premiery był PC, Mac, Linux, Xbone, PS4 i trzymam mocno kciuki za Switcha
marrut
marrut
Autor
08.02.2017, 07:40:48
  • 0
@slec21: przetestować nie zaszkodzi, dzięki :)
marrut
marrut
Autor
08.02.2017, 08:09:46
  • 1
@jasiek13: O cześć! Kopę lat :D
marrut
marrut
Autor
08.02.2017, 09:48:24
  • 2
@LosB: online scanner mówi, że działa :)
http://www.awesomescreenshot.com/image/2147322/2fcd32b8a6e28245b878d90e07e89c0e
marrut
marrut
Autor
08.02.2017, 09:50:12
  • 4
@spluczka: cytuję programistę: "robimy na systemy, które używa więcej niż 5 użytkowników ;)"

BTW. Mac, Linux i win32 się robią!
marrut
marrut
Autor
08.02.2017, 11:44:20
  • 0
@Dawidi: dzięki za info. Pomyślimy co z tym zrobić. Myślimy poważnie nad edycją klawiszy (mieliśmy taką opcję, ale było kilka problemów). Możesz spróbować dołączyć do gry wciskając "0" na klawiaturze numerycznej, wtedy w grze dostaniesz wyjaśnienia z klawiszami (jednak tam jest jeszcze ciaśniej). Będziemy o Tobie myśleć, ale już niestety nie poprawimy tego w tym demie :(
Polecam pada? :)
marrut
marrut
Autor
08.02.2017, 12:04:54
  • 1
Dobra, poddaję się. Nie mogę dodać linków do powiązanych, więc wpisuję w komentarzu. Wersje dema na:
Mac: http://bit.ly/DfVmac
Linux: http://bit.ly/DfVlinux
Win32b: http://bit.ly/DfV32bit
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

marrut
marrut
Autor
08.02.2017, 12:05:16
  • 2
@adiqq: proszę bardzo :)
http://bit.ly/DfVmac
marrut
marrut
Autor
08.02.2017, 12:05:32
  • 3
@mihix: już jest!
http://bit.ly/DfVlinux
marrut
marrut
Autor
08.02.2017, 12:06:07
  • 0
@lapas: proszę, wersja na 32bity :)
http://bit.ly/DfV32bit
marrut
marrut
Autor
08.02.2017, 12:06:39
  • 0
@karolziom22: i wersja 32 bit. Mam nadzieję, że teraz zadziała :)
http://bit.ly/DfV32bit
marrut
marrut
Autor
08.02.2017, 13:18:57
  • 0
@kajttek: programista mówi, że na GameBoy nie da rady ;)
Link do linuxa (to pingwin, tak? :)) jest wyżej albo tu http://bit.ly/DfVlinux
marrut
marrut
Autor
08.02.2017, 13:30:15
  • 0
@kajttek: (⌒(oo)⌒)
marrut
marrut
Autor
08.02.2017, 19:43:30
  • 1
@karolziom22: Super! Bardzo się cieszę :)
marrut
marrut
Autor
09.02.2017, 11:43:05
  • 0
@Cris666: A system wykrywa takiego pada jako xbox 360? Mieliśmy w planach konfigurację klawiszy, ale jak dzisiaj zapytałem programistę to udawał, że mnie nie słyszy ;) Z naszym systemem to jest sporo pracy, ale mam nadzieję, że coś uda się z tym zrobić
kajttek
kajttek
08.02.2017, 13:47:29
  • 1
@marrut: W skrócie, to ściagnełem tą wersje Linuxowa ale neistety na moim sprzęcie strasznei się tnie. Ponadto nie za bardzo mogę przejść etap gdzie trzeba używać spacji. coś tam nie dziąła jak powinno.
Widać na filmie. https://www.youtube.com/watch?v=XCho49be1eE&feature=youtu.be
Jak by co mój sprzęt:`kajetan-mint18
description: Desktop Computer
product: System Product Name (To Be Filled By O.E.M.)
vendor:
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

marrut
marrut 08.02.2017, 13:56:10
  • 0
Wow, dzięki za tyle informacji. Programista obejrzał i powiedział "Dziwne". Zajmiemy się tym za jakiś czas (teraz na głowie mamy kampanię Kickstartera), ale może chciałbyś zostać naszym Linuxowym testerem? :)
Jak się trochę uspokoi to podesłalibyśmy Ci builda gry :)
  • Odpowiedz
marrut
marrut 08.02.2017, 15:06:06
  • 0
chodzi nam tylko i wyłącznieo zagranie,tak jak to zrobiłeś teraz :)
  • Odpowiedz
marrut
marrut 08.02.2017, 18:33:03
  • 0
postaramy się, żeby był Pan zadowolony :)
  • Odpowiedz
marrut
marrut 09.02.2017, 08:37:09
  • 0
Hej, tutaj jeszcze programista przygotował osobne wersje 32bit i 64bit. Może któraś zadziała lepiej na laptopie:
https://drive.google.com/file/d/0B4X_GqV4ZdcbNkVVXzBZTGdOTVk/view?usp=sharing

https://drive.google.com/file/d/0B4X_GqV4ZdcbQ2lrSzVkRExNWkU/view?usp=sharing
  • Odpowiedz

6

Die for Valhalla! - teaser

Die for Valhalla! - teaser

Cześć, dawno temu (5 miesięcy temu) kolega wrzucił link do gry, którą robiliśmy na konkurs - Company of Vikings. Nie wygraliśmy żadnej nagrody, ale postanowiliśmy pociągnąć pomysł dalej i tak od kilku miesięcy tworzymy Die for Valhalla! Grę, której teaser dzisiaj wrzuciliśmy do internetów.

marrut
z
youtu.be
dodany: 03.02.2016, 21:06:01
  • 0
  • #
    gamedev
  • #
    gry
  • #
    chwalesie
  • #
    vikings
  • #
    rozrywka

269

Company of Vikings - nasza gra, opinie

Company of Vikings - nasza gra, opinie

Hej wszystkim Chciałem pokazać wam grę, którą udało nam się zrobić razem z kolegą. Czas produkcji był dość krótki, bo niecały miesiąc i tylko w wolnym czasie, ale jednak się udało. Gra polega na sterowaniu kompanią wikingów i zdobywaniu pkt Chwały.

Jagred
z
wykop.pl
dodany: 10.08.2015, 12:03:44
  • 96
  • #
    gamedev
  • #
    gry
  • #
    chwalesie
  • #
    vikings
marrut
marrut 10.08.2015, 14:37:21
  • 1
@TowarEksportowy: Ad2. jako grafik doprecyzuję, że grafika to photoshop + illustrator (przede wszystkim illustrator) a do animacji, jak napisał @Jagred Spine, który jest najlepszy ;)
marrut
marrut 10.08.2015, 22:26:03
  • 1
@LooZ: @akwes: dużo tego. Postaram się jutro odpowiedzieć rano na większość pytań ponieważ - patrz ostatnie pytanie - jestem na rodzinnych wakacjach i czasu mam mniej niż kiedy pracuje ;-)
marrut
marrut 10.08.2015, 22:45:25
  • 1
@vforvendetta: spokojnie, wszystko legalnie. Nie stać nas na używanie nielegalnego softu - co miesiąc płacę Adobe niewiele ponad 200zł :)
marrut
marrut 10.08.2015, 23:14:00
  • 8
@akwes: dobra, przekonałem żonę, że jednak posiedzę chwilę przy komputerze :)
Po kolei:
1. Jestem grafikiem od wielu lat (nie proś mnie o konkretną liczbę, bo nie pamiętam) - kiedyś jako DTP, potem udało mi się wejść w branżę grową i tak zostałem. W tym momencie jestem grafikiem 2d w http://www.capedkoala.com/ ale.... o tym niżej... no i nierzadko współpracuję z @Looz :D
2. Ciężko mi odpowiedzieć na to pytanie, ponieważ tworzenie grafiki
marrut
marrut 10.08.2015, 23:15:13
  • 2
@Droper: Super! Wielkie dzięki za ten komentarz. Część z tych rzeczy jest w planach, o innych słyszę pierwszy raz. Dzięki!
marrut
marrut 10.08.2015, 23:16:05
  • 0
@FDM33: Granie na klawiaturze w tym momencie ssie - będzie lepiej
marrut
marrut 10.08.2015, 23:17:20
  • 0
@cadac: Restart jest, ale trochę zakręcony - wciskasz na końcu Esc/Start (na padzie) i potem wybierasz restart. Chyba, że u Ciebie nie działa i rzeczywiście znalazłeś buga :)
marrut
marrut 10.08.2015, 23:21:35
  • 2
@wysuszony: o Bardbarianie dowiedziałem się kilka dni po pierwszym prototypie i byłem strasznie zły, że ktoś ukradł mój pomysł i to jeszcze zanim na niego wpadłem ;) Potem zagrałem i okazało się, że to jednak trochę inny typ gry - spałem spokojnie :)
marrut
marrut 10.08.2015, 23:23:00
  • 0
@Sasaki_Kojiro: nie zdążyliśmy :(
marrut
marrut 10.08.2015, 23:30:43
  • 1
@Erk700: hehe, większość rzeczy jakby prosto z naszego design doca :D Co mówi nam, że idziemy w dobrym kierunku. Dzięki! :)

Osiągnięcia

  • Rocznica
    od 25.05.2022

    Rocznica

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking