Hej wszystkim
Chciałem pokazać wam grę, którą udało nam się zrobić razem z kolegą. Czas produkcji był dość krótki, bo niecały miesiąc i tylko w wolnym czasie, ale jednak się udało.
Gra polega na sterowaniu kompanią wikingów i zdobywaniu pkt Chwały.
W grze można zabijac gobliny, co daje graczowi punkty Chwały. Im więcej tych punktów, tym wyższy poziom wikinga. Jednak doświadczony wiking, zabijający gobliny to juz nie jest chwalebny wyczyn. Ale za to jaka chwalebna była by smierć w walce???
Gra powstała specjalnie na konkurs, więc krótki czas gry podyktowany był terminem oddania projektu. Przez co bardzo duzo pomysłow i rozwiązań musiało zostać usuniętych żebyśmy wogóle mogli zakończyć projekt w terminie.
Gra bardzo nam się spodobała i chcemy ją rozwijać juz poza konkursem, Dlatego własnie udostępniam ten link tutaj.
Czekamy na każdy feedback jaki tylko uda nam się znależć żeby dopracować możliwie najlepiej naszą grę.Więc jesli ktoś ma ochotę, zapraszam do pobrania i przetestowania , no i oczywiście zostawienia komentarza co się podoba, co jest do dupy, co zmienić itp ;) Mamy teraz chwile oddechu wiec mozemy skupic sie na designowaniu dalszych elementów gry.
Jeśli ktos ma jakies pytania o technikalia, też prosze pisać. Jesteśmy do dyspozycji.
Tutaj link do downloadu gry:
//contest.gamedevfort.com/submission/286
A tutaj filmik z rozgrywki
Jeśli komuś gra się spodobałą, to na stronie konkursu można oddać głos. Zachęcam też przejrzeć pozostałe gry, które zostały zgłoszone na konkurs, dużo fajnych tytułów tam jest.
Komentarze (97)
najlepsze
źródło: comment_P9ELli1U1QIxjqtamXXYFNQQbKGxTeVz.jpg
Pobierzźródło: comment_fMiTaYI7gcjVqkUo63VTPSVNgxxfgxDw.jpg
Pobierz1. Czy pracujesz gdzieś jako grafik 2D?
2. Na ile wyceniasz swoją pracę włożoną w grafikę? Np. za ile zgodziłbyś się zrobić assety do takiej gry jak ta?
3. Do jakich rozdzielczości dopasowane są assety? Ile procent czasu kosztowało doprowadzenie grafik do innego ratio?
@Jagred,
1. Czy praucjesz gdzieś jako dev?
2. Czy do gry pisałeś jakieś testy?
3. Dlaczego Unity?
4. 120
Po kolei:
1. Jestem grafikiem od wielu lat (nie proś mnie o konkretną liczbę, bo nie pamiętam) - kiedyś jako DTP, potem udało mi się wejść w branżę grową i tak zostałem. W tym momencie jestem grafikiem 2d w http://www.capedkoala.com/ ale.... o tym niżej... no i nierzadko współpracuję z @Looz :D
2. Ciężko mi odpowiedzieć na to pytanie, ponieważ tworzenie
Objerzałem tylk gameplay, wiec moje wnioski wyciągam z niego. Gierka wygląda ładnie i fajnie i na tym zakończę ocenę bo jak sam piszesz ograniczony czas i nie wszystkie pomysły zaimplementowane więc nie ma co zbytnio się czepiać. Podejrzewam że mogła z tego być ciekawa i przyjemna gierka jakbyście zrobili wszystko co planowaliście ;)
Kilka klasycznych pytań w takim razie:
1. Jakie technologie
2. W czym robiliście animacje i grafikę
3.
1) cala gra zrobiona w unity 5
2) grafika standardowo w photoshopie (tak grafik ma licencje :P) a animacje w Spine2d
3) Doswiadczenie jakies tam mamy, projekt robilismy w 2 osoby (grafik i programista), wczesniej kazdy sam robił jakies projekty
4) heh - moze kiedys, jak gra odniesie sukces? ;)
-Koncepcja wilczych dołów mi nie leży, lepiej by było dodać jakieś skrzynie z kasą, ekwipunkiem, czasem dla urozmaicenia jakiegoś krzaka którego trzeba obejść lub coś w ten deseń.
-Gra potrzebuje więcej zawartości, więcej różnorodnych przeciwników , prócz ulepszania statystyk możnaby dodać kilkustopniowe ulepszanie ekwipunku za kasę.
-Gra mogłaby być
poruszające się gobilny także powinny móc w nie wpadać
Można dodać specjalne ataki takie jak wystrzał z katapulty,
lub bronie jak młot Thora (poraża piorunem przeciwnika przed Tobą)
Jeżeli przytrzymasz klawisz ataku wtedy staje się silniejszy
Jedną z najlepszą czynności w grze może stać się zmiana formacji na klawiszach, dajmy np.
Wybierasz formację ,,gęsiego", żeby przedostać się przedostać się obok pułapki, następnie wybierasz
Co do gry - całkiem trudna (na klawiaturze), mechanika całkiem niezła. Największe minusy
Z smaczków, jak by się wam chciało, to może przylatywać Walkiria i zabierać ich dusze :)