Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko206
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking

    Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
Jagred

Jagred

Dołączył 10 lat i 2 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 28
  • Znaleziska 28
  • Mikroblog 0
  • Obserwujący 0
  • Obserwowane 0

35

Die For Valhalla! – od konkursu do firmy gamedevowej

Die For Valhalla! – od konkursu do firmy gamedevowej

Cześć wszystkim Niektórzy mogą kojarzyć - w sierpniu 2015 wrzucałem post jak to razem z kolega próbujemy zrobić grę na konkurs. Gra nazywała się Company of Vikings i biegało się w niej wikingami (w prawo). W konkursie nic niestety nie wygraliśmy, a gra trafiła do szuflady na kilka miesięcy.

Jagred
z
wykop.pl
dodany: 01.08.2016, 12:27:58
  • 8
  • #
    gamedev
  • #
    indiedev
  • #
    poznan
  • #
    unity3d
  • #
    steam
  • #
    wikingowie
Jagred
Jagred
Autor
01.08.2016, 12:53:57
  • 3
@Zashi: Dzieki... też z utesknieniem czekamy na premiere :P
Jagred
Jagred
Autor
01.08.2016, 13:59:34
  • 5
@Hipokryta: Kazdy z nas czekal na taki moment w zyciu, kiedy bedzie mogl rzucić nudne korpo i robic to co uwielbia:) #gamedevforlife :)
Jagred
Jagred
Autor
03.08.2016, 18:58:26
  • 0
@mx2: Mam nadzieje ze niedlugo uda nam sie odpalic wersje do testow beta, bedziesz wtedy mial szanse potestowac :)
co do rzucenia wszystkiego... ehh jest zarąbisce :)

269

Company of Vikings - nasza gra, opinie

Company of Vikings - nasza gra, opinie

Hej wszystkim Chciałem pokazać wam grę, którą udało nam się zrobić razem z kolegą. Czas produkcji był dość krótki, bo niecały miesiąc i tylko w wolnym czasie, ale jednak się udało. Gra polega na sterowaniu kompanią wikingów i zdobywaniu pkt Chwały.

Jagred
z
wykop.pl
dodany: 10.08.2015, 12:03:44
  • 96
  • #
    gamedev
  • #
    gry
  • #
    chwalesie
  • #
    vikings
Jagred
Jagred
Autor
10.08.2015, 12:20:00
  • 6
@dixtel: ke?
Jagred
Jagred
Autor
10.08.2015, 13:00:35
  • 3
@dixtel: tak myslalem, zostawie jednak :P
Jagred
Jagred
Autor
10.08.2015, 13:49:17
  • 7
@TowarEksportowy: hej to po kolei
1) cala gra zrobiona w unity 5
2) grafika standardowo w photoshopie (tak grafik ma licencje :P) a animacje w Spine2d
3) Doswiadczenie jakies tam mamy, projekt robilismy w 2 osoby (grafik i programista), wczesniej kazdy sam robił jakies projekty
4) heh - moze kiedys, jak gra odniesie sukces? ;)
Jagred
Jagred
Autor
10.08.2015, 15:59:02
  • 27
@eskor: wstawiamy to po to zeby zebrac pkt ktore mozna poprawic. Niestety twoj komentarz jest kompletnie nieprzydatny
Jagred
Jagred
Autor
10.08.2015, 16:00:28
  • 0
@ziobro2: Akceptuja wszystko, chyba ze lamie regulamin, ale to pewnie dopiero jak ktos zaraportuje. Dla siebie jak aplikacje robisz to mozesz wrzucic, trwa to kilka godizn tylko
Jagred
Jagred
Autor
10.08.2015, 17:14:11
  • 8
@eskor: Rozumiem ze ci sie nie podoba, dlatego wlasnie moze wymienisz co ci sie nie podoba?
Jagred
Jagred
Autor
10.08.2015, 17:24:20
  • -1
@zakopywywacz: dzieki ;) ale to raczej zasluga @marrut
Jagred
Jagred
Autor
10.08.2015, 17:25:32
  • 0
@3ddy: nie zdarzylismy dodac biegajacych goblinow, tylko łucznik troche biega, ale i tak malo. W przyszlosci na pewno dodamy nowe typy wrogow i jakis bossow
Jagred
Jagred
Autor
10.08.2015, 17:26:20
  • 8
@fAzI: heh no chyba ze tak
Jagred
Jagred
Autor
11.08.2015, 07:42:19
  • -1
@tarok: najblizszy cel to IOS i Android, a potem rozwoj gry o duzo nowej zawartosci i "sprobujemy" na steama
Jagred
Jagred
Autor
11.08.2015, 07:42:38
  • -1
@variable: Silnik unity, język C#
Jagred
Jagred
Autor
11.08.2015, 07:44:49
  • -1
@FDM33: Nom, byla wczesniej opcja autofire, ale gra stawałą sie nudna bo sie juz tylko biegało. Do dopracowania.
Jagred
Jagred
Autor
11.08.2015, 07:47:12
  • 0
@Erk700: Heh niezle, @marrut ciagle mi marudził ze musimy zdazyc dodac te elementy o ktorych piszesz... no jednak nie zdazylismy :(
Jagred
Jagred
Autor
11.08.2015, 07:49:07
  • 0
@Droper: Hej! Kilka z tych rzeczy (jak czary, ekwipunek, mapa z krainami) faktycznie chcemy dodać w jakis przyszlych wersjach. W tej niestety nie ma bo tylko miesiac czasu mielismy na produkcje
Jagred
Jagred
Autor
11.08.2015, 08:05:11
  • -2
@akwes:
to ja odpowiem na moje pytania:
1) Pracuje jako dev, niestety smutnych biznesowych aplikacji ksiegowych :( (no chyba ze czasem udaje sie cos zrobic dla @Looz :D))
2) Nie było czasu na zabawe takimi rzeczami, Całe popoludnia spedzalismy na burzach mózgu i kodowaniu aktualnej zawartosci gry.
3) Dlaczego unity? Bo unity jest super ;) No i obaj wczesniej juz na nim pracowalimy. Grafik potrafi sam testowac swoje animacje, ja potrafie
Jagred
Jagred
Autor
11.08.2015, 08:09:58
  • -1
@variable: C# mialem opanowane juz duzo wczesniej. Od wielu lat pracuje jako programista. Roznych jezykow uzywam, raczej jakies malo znane, ale kiedy tylko mam wybor, zawsze wybieram C#.
Jagred
Jagred
Autor
11.08.2015, 08:13:13
  • 13
@Sasaki_Kojiro, @marrut
Jagred - @Sasaki_Kojiro, @marrut

źródło: comment_fMiTaYI7gcjVqkUo63VTPSVNgxxfgxDw.jpg

Pobierz
Jagred
Jagred
Autor
11.08.2015, 09:26:26
  • -1
@tarok: 3D i UE4 - kurde kupa pracy, szacun. W domu przetestuje
Jagred
Jagred
Autor
11.08.2015, 09:27:09
  • -1
@SpokojnyLudzik: przyjrzę się temu - dzięki
Jagred
Jagred
Autor
11.08.2015, 13:50:31
  • 0
@zulugula: Gwalty byly, ale wymog to pegi 13 ;)
a na serio to termin skonczonego produktu byl na 7 sierpnia i nie udalo sie wszystkiego dodac

Artur Krystek

Osiągnięcia

  • Rocznica
    od 10.08.2022

    Rocznica

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia