Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko179
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
lukaszewski

lukaszewski

Dołączył 16 lat temu
  • Obserwuj
  • Akcje 3325
  • Znaleziska 424
  • Mikroblog 2901
  • Obserwujący 38
  • Obserwowane 23
Ki3mon
Ki3mon
18.04.2021, 13:12:00
  • 1
W końcu wzrosty!
#btc #bitcoin #kryptowaluty
Ki3mon - W końcu wzrosty!
#btc #bitcoin #kryptowaluty

źródło: comment_1618751498o0ndGb8oFpOg0ID6fq8ONP.jpg

Pobierz
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

lukaszewski
lukaszewski 18.04.2021, 13:32:40
  • 1
@Ki3mon: Alt + I na TradingView i oszczędzisz sobie edycji obrazka na przyszłość ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
lukaszewski
lukaszewski 18.04.2021, 11:34:22
  • 1
Cześć Kryptoświry! Jak tam wallet, zmalał, urósł?

Mieliśmy dzisiejszej nocy do czynienia z dość nagłą korektą, niektóre z głównych walut zaliczyły zjazd o nawet 20%. Nasuwa się pytanie jak sobie w tym czasie poradził nasz Bot? Wczoraj zamknął z zyskiem pozycje na 3 kanałach (BTC1h wyszedł na 61061$ +3,94%; ADA15m +4,59%; LINK15m +21,47%), zostając po tych zamknięciach z 6 kanałami z pozycjami w grze. Chcielibyśmy Wam pokazać, kiedy nasz algorytm wysłał sygnały wyjścia
lukaszewski - Cześć Kryptoświry! Jak tam wallet, zmalał, urósł?

Mieliśmy dzisiejsz...

źródło: comment_1618745633ia8mGFOxRsgsFUeuIlUTVX.jpg

Pobierz
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

lukaszewski
lukaszewski
Autor
18.04.2021, 11:34:56
  • 1
Tutaj jeszcze screen obecnie otwartych pozycji w systemie Profit-Sharing, żebyście mieli komplet ;) Pozycje w Subskrypcji Abonamentowej są otwierane 3 minuty wcześniej.
lukaszewski - Tutaj jeszcze screen obecnie otwartych pozycji w systemie Profit-Sharin...

źródło: comment_1618745676dOIXKjwdTU84hBaLA1zkWv.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
lukaszewski
lukaszewski
Autor
18.04.2021, 12:28:26
  • 0
@AltCtrlSpace: Co masz na myśli?
  • Odpowiedz
lukaszewski
lukaszewski
Autor
18.04.2021, 12:40:10
  • 0
@AltCtrlSpace: TradeForImpact to usługa dająca dostęp do autorskiego, automatycznego Bota Tradingowego dla rynku SPOT giełdy Binance. Bot działa od kwietnia 2018 roku na kanałach Low Frequency Trading (w oparciu o interwały 1h) i od lutego 2020 roku na kanałach High Frequency Trading (w oparciu o interwały 15m). Jako, że od lipca 2020 jesteśmy dostępni dla zwykłych śmiertelników (za pośrednictwem Zignaly; wcześniej sygnały algorytmu musiałeś sobie wykonać na giełdzie sam, co
  • Odpowiedz
Rupoma64
Rupoma64
17.04.2021, 11:09:57
  • 0
na #binance można wymienić btc na inne krypto tak łatwo jak na revolucie wymienia się jedną walutę na drugą? Czy trzeba jakos 'wrzucac' swoja oferte na gielde i czekac az ktos kupi?

#kryptowaluty
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

lukaszewski
lukaszewski 17.04.2021, 12:32:25
  • 0
@Rupoma64: Słowo klucz MARKET ORDER. Kupujesz tyle jednostek / za taką kwotę jaką ustalisz, po aktualnej, najlepszej dostępnej cenie rynkowej. Bez oczekiwania.
  • Odpowiedz
phoe
phoe
15.04.2021, 17:19:34
  • 1109
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 107
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

lukaszewski
lukaszewski 15.04.2021, 22:01:15
  • 1
@phoe: Żółci 500!
  • Odpowiedz
Frezeek
Frezeek
12.04.2021, 18:37:18 via iOS
  • 1
Serwus, założyłem grupkę na fb dotyczącą monero. Zauważyłem że nie ma jeszcze takowej a sądzę że sporo tu osób które śledzą ten zajebisty coin.
Możecie dołączyć z fejk konta, sam z takiego założyłem bo cenie anonimowość ( ͡° ͜ʖ ͡°) https://www.facebook.com/groups/289965685871990 #monero #kryptowaluty #altcoin
Frezeek - Serwus, założyłem grupkę na fb dotyczącą monero. Zauważyłem że nie ma jeszc...

źródło: comment_1618252638irSPfpaZDj0sHHMxwNgdPb.jpg

Pobierz
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

lukaszewski
lukaszewski 12.04.2021, 22:02:52
  • 0
@Frezeek: To jest największa polskojęzyczna grupa dotycząca Monero. Powstała lata temu, i nadal jest dość aktywna. Kiedyś się nawet nazywała Monero Polska https://www.facebook.com/groups/1476520779070835/
  • Odpowiedz
lukaszewski
lukaszewski 13.04.2021, 21:46:59
  • 0
@MamByleJakiNick: Nie jest płatny, tylko wymaga pokazania, że potrafisz dokonać transakcji w Monero - możesz wysłać choćby 0.000001 XMR
  • Odpowiedz
igierr
igierr
12.04.2021, 07:38:59 via Android
  • 0
Szukam dobrych kanałów krypto na discord. Macie coś fajnego? Jak tak to poproszę o zapro.
#bitcoin #kryptowaluty
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

lukaszewski
lukaszewski 12.04.2021, 09:03:05
  • 0
@igierr: Polecamy Discorda Zignaly - świetni, ZARABIAJĄCY traderzy i szerokie community.
https://discord.gg/TN7Hd9vQ
  • Odpowiedz
KondominiumKatoSocjalistyczne
KondominiumKatoSocjalistyczne
08.04.2021, 15:20:02
  • 11
Korci mnie aby napisać bota do dailytradingu #kryptowaluty na #binance i zastosować #sztucznainteligencja , no ale że do dailytradingu to bot będzie co chwilę musiał się uczyć, więc siec neuronowa będzie się trenowała np. co 1/3/5min (uwzględniając działania na rynku z ostatnich np 3tyg., W sumie zrobię tak by użytkownik mógł ustalać te parametry), więc chyba zastosuję extreme machine learning i zrobię to w #python
  • 42
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

lukaszewski
lukaszewski 08.04.2021, 18:59:02
  • 2
był tu taki zjeb co promuje swojego bota do gry i chwali się zyskownymi transakcjami


@Bordomir: @KondominiumKatoSocjalistyczne:
Zostaliśmy wywołani, ładnie to tak obrzucać za plecami? Jakie macie pytania, odpowiemy na każde. Możecie nas zweryfikować w 3 minuty logując się na Zignaly.
Artykuł CEO Zignaly na Medium na którego cover picture widać dwa nasze serwisy. Myślisz, że startup partnerski Binance promowałby scam - bo to chcesz nam zarzucić, prawda?(
lukaszewski - > był tu taki zjeb co promuje swojego bota do gry i chwali się zyskowny...

źródło: comment_1617908246JA6G6k0OnFozJnsoZoVp6i.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
lukaszewski
lukaszewski 08.04.2021, 19:49:49
  • 0
@Bordomir: Zerknij na rok 2018, i oczywiście, że Bot do rynku SPOT zarabia na zyskach. Chętnie porównamy Twoje i nasze wyniki za ten cały rok, przyjmujesz wyzwanie?( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
lukaszewski
lukaszewski 08.04.2021, 19:58:08
  • 0
@Bordomir: Nie bardzo rozumiem? Masz możliwość wykorzystywania naszego Bota bez ujawniania czegokolwiek - w przypadku usługi Subskrypcyjnej Zignaly (które jest oficjalnym partnerem Binance) trzyma Twoje klucze API, nie my. Nie mamy zatem pojęcia czy i jakie środki na tym koncie posiadasz. Wysyłamy tylko sygnał, który Ty odbierasz (lub nie, w zależności od ustawionych przez Ciebie parametrów) i dokonuje się na Twoim koncie automatyczne otwarcie i zamknięcie pozycji. Gdzie tu zaglądanie
  • Odpowiedz
lukaszewski
lukaszewski 08.04.2021, 19:59:20
  • 0
@Bordomir: Ba, możesz po podpięciu się choćby 1 dolarem do systemu Profit-Sharing, wykorzystywać nasze sygnały ZA DARMO, powielając je na własnych kontach, bez ujawniania czegokolwiek. Łatwo nas zweryfikować, pytanie, czy chcesz to zrobić, czy po prostu chcesz tylko skrytykować ;)
  • Odpowiedz
lukaszewski
lukaszewski 08.04.2021, 20:00:12
  • 0
@Bordomir: W przy naszej strategii wejście 5 minut później w praktyce nie wpływa na osiągane rezultaty, więc nawet nie musiałbyś tego automatyzować, żeby zarobić( ͡° ͜ʖ ͡°)

Pokaż procenty, nie kwoty, chyba, że Twoja strategia jest kompletnie nieskalowalna.
  • Odpowiedz
lukaszewski
lukaszewski 09.04.2021, 10:29:38
  • 0
@KondominiumKatoSocjalistyczne: Wywołałeś, nie obrażałeś (obrażał drugi kolega). Jeśli masz jakiekolwiek pytania, zapraszamy do kontaktu.
  • Odpowiedz
lukaszewski
lukaszewski 09.04.2021, 12:39:29
  • 0
@KondominiumKatoSocjalistyczne: Nie, nie używamy sieci neuronowej. Co do wskaźników, zerknij na nasze AMA https://www.youtube.com/watch?v=pf-kAHTS69o
Tam różne pytania w tym temacie padały. Nasz algorytm nie bierze pod uwagę ceny assetu, co też może być istotną informacją.
  • Odpowiedz
TMBRK
TMBRK
03.04.2021, 18:17:58
  • 0
Siema, czy jest może jakiś sposób by na wykresie utawić stoploss przy składaniu zlecenia? Czasami wchodzę mega szybko i przepisując cyferki z wykresu świeca spadnie dużo w dół :/
Nie chodzi mi o okno place order, tylko by myszką zaznaczyć, widok tradingview

#binance
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

lukaszewski
lukaszewski 05.04.2021, 13:38:15
  • 0
@TMBRK: BitMEX oferuje dokładnie takie rozwiązanie. Możesz sobie linię stoplossa przesuwać po wykresie TV.
  • Odpowiedz
A.....0
A.....0
konto usunięte 01.04.2021, 17:56:49 via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
Są trzy sposoby na zarobek w crypto:
Bądź pierwszy (kup bitcoina)
Bądź inteligentny (zarabiaj shity i kupuj bitcoina)
Bądź oszustem (naganiaj na shity)

Innej opcji nie ma
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

lukaszewski
lukaszewski 01.04.2021, 18:27:34
  • 0
Opcja 4: Wykorzystuj efektywną strategię z Positive Expected Value i patrz jak Twoje zyski się mnożą, bijąc te uzyskiwane na HOLD ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Zapraszamy! https://www.wykop.pl/wpis/56573981/czesc-mircy-mamy-powazne-wiesci-w-tym-niezbyt-powa/
  • Odpowiedz
lukaszewski
lukaszewski 01.04.2021, 20:08:07
  • 0
@mimp: A coś poza "xD"?
  • Odpowiedz
lukaszewski
lukaszewski 01.04.2021, 20:58:39
  • 0
@mimp: Jeśli masz nieskalowalną strategię do rynku FUTURES, to b) jest prawdziwe. Nasz Bot gra tylko na rynku SPOT.
Co do a) odpowiadaliśmy na to wielokrotnie, więc zacytuję:

Po co sprzedajecie subskrypcję, skoro algorytm tak świetnie działa?"

To pytanie się pojawia nagminnie, ale odpowiedź jest prosta - dodatkowy dochód pasywny. Przekształcenie naszej strategii najpierw na język programistyczny (początkowo C#, potem trzeba było go przepisać raz jeszcze na Pine Script, aby
  • Odpowiedz
michoopro
michoopro
michoopro
01.04.2021, 17:50:57
  • 0
Handlujecie na #binance na koncie Cross Margin x3 lub Izolowanym Margin x10? Czym one się różnią poza mnożnikiem dźwigni?
Rozumiem, że działając w trybie "Normalnym" gdy kupię np. BNB tylko za połowę salda na x3 to do spadku o -33,3% jestem bezpieczny? I gdybym np. sprzedał na +1% to zyskuje 3% i nie mam dodatkowych kosztów, żadnych prowizji itd?
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

lukaszewski
lukaszewski 01.04.2021, 18:33:36
  • 2
@michoopro: Wszystko masz wyjaśnione tutaj https://www.binance.com/en/blog/421499824684900602/Binance-Margin-Differences-Between-the-New-Isolated-Margin-Mode-and-Cross-Margin-Mode

Cross Margin to zabezpieczenie pozycji całą kwotą dostępną w portfelu. Isolated pozwala Ci stracić tylko tyle, ile masz w pozycji.
  • Odpowiedz
lukaszewski
lukaszewski 01.04.2021, 18:40:42
  • 1
@michoopro: Tak to wygląda w teorii, do tego dochodzi Funding Fee co 8h, na którym możesz zarobić lub stracić (giełda płaci za utrzymywanie płynności, czyli jak wszyscy Longują, to Shortujący dostają prowizję za trzymanie przeciwnych pozycji). Tutaj też masz wszystko wyjaśnione na Binance, strasznie leniwy jesteś ;)))

https://www.binance.com/en/blog/421499824684900382/A-Beginners-Guide-To-Funding-Rates

Generalnie SPOT > FUTURES
  • Odpowiedz
lukaszewski
lukaszewski 01.04.2021, 18:52:40
  • 1
@michoopro: Placisz zawsze za Otwarcie i Zamknięcie pozycji 0.01% x lewar (od całości wielkości pozycji). + co 8 godzin DYNAMICZNE Funding Fee. Możesz zyskać, możesz stracić. Lewar nie jest tani ;)
  • Odpowiedz
le_banana
le_banana
01.04.2021, 18:19:22
  • 1
Człowiek po fakcie mądrzejszy.
Ogólnie badam ten cały rynek kryptowalut, jak to działa i nieco zdziwko zaliczyłem, jak się okazało, że na bitbay aby wypłacić 150zł w ETH z ichniejszego porfela na na inny portfel, połowa pójdzie mi na gaz (ze względu na duży obecnie ruch?). Wypłata 50 zł w BTC na zewnętrzny portfel nawet nie wchodzi w grę, bo nie mam wystarczających środków na prowizję ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Na binance mam
  • 18
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

lukaszewski
lukaszewski 01.04.2021, 18:23:03
  • 1
@le_banana: Dust możesz zamienić na BNB (zakładka SPOT Wallet).
  • Odpowiedz
lukaszewski
lukaszewski 01.04.2021, 12:45:24
  • 2
Cześć Mircy! Mamy poważne wieści w tym niezbyt poważnym dniu

Dzisiaj mijają trzy lata, odkąd nasz Algorytm zaczął generować sygnały dla trzech kanałów Low Frequency Trading (1h) - Bitcoin, Ethereum i Cardano zostały uruchomione 1 kwietnia 2018 roku i od tego czasu pokazały niesamowity potencjał potwierdzony znacznie bardziej niż zadowalającymi rezultatami:
Kanał BTC-USDT 1h osiągnął 2959% kapitału początkowego (w porównaniu do 848% zwrotu z Holdingu)
Kanał ETH-USDT 1h osiągnął 5399% kapitału początkowego (w porównaniu
lukaszewski - Cześć Mircy! Mamy poważne wieści w tym niezbyt poważnym dniu 

Dzisia...

źródło: comment_16172809992HSqKDFhPJbC0ECl1COI8B.jpg

Pobierz
  • 40
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

lukaszewski
lukaszewski
Autor
01.04.2021, 12:48:38
  • 0
Zainteresowani skorzystaniem z naszego Bota? Zapraszamy na naszą stronę internetową. Dowiecie się z niej m.in. tego, jakie są różnice między Subskcypcją Abonamentową, a systemem Profit Sharing. Jeśli chcecie być w stałym kontakcie z naszym zespołem oraz innymi użytkownikami naszego Algorytmu, zapraszamy na grupę Telegramową, dotyczącą systemu Profit-Sharing.

Jeżeli chcielibyście rozpocząć korzystanie z Bota TradeForImpact w systemie Profit-Sharing, zapraszamy do pełnego Tutoriala wideo na YouTube
https://www.youtube.com/watch?v=TpKZpnlBJRc

A jeżeli macie jeszcze jakieś
lukaszewski - Zainteresowani skorzystaniem z naszego Bota? Zapraszamy na naszą stronę...
  • Odpowiedz
lukaszewski
lukaszewski
Autor
01.04.2021, 13:09:02
  • 0
@bulboglowy: TAK. W systemie Profit-Sharing, jeżeli kapitał spadnie poniżej zainwestowanej przez Ciebie kwoty, nie będzie pobrana żadna prowizja do momentu odrobienia straty. To samo w przypadku, kiedy dajmy na to zaalokowałeś 100$, kwota wzrosła do 120$, a po kolejnych transakcjach spadła, przykładowo do 110$, nie zapłacisz żadnej prowizji, dopóki kwota 120$ nie zostanie ponownie przebita. Płacisz zatem prowizję tylko za ZYSK BEZWZGLĘDNY, a nie od każdej wygranej transakcji.
Fair enough?
  • Odpowiedz
lukaszewski
lukaszewski
Autor
01.04.2021, 13:11:34
  • 0
@atari_xd: Otóż nie masz racji - zapraszamy do obejrzenia wideo od 0:38 https://youtu.be/TpKZpnlBJRc?t=38 a także zapoznania się z artykułem na Blogu Zignaly oraz szczegółowym wyjaśnieniem na naszej stronie internetowej https://pl.tradeforimpact.com/profit-sharing
  • Odpowiedz
lukaszewski
lukaszewski
Autor
01.04.2021, 13:12:52
  • 0
@bulboglowy: Dlatego też Zignaly wypuściło wczoraj swój token ZIG Coin, aby ubezpieczać potencjalne straty userów https://token.zignaly.com/

Zapytaj któregoś z naszych użytkowników na kanale telegramowym czy jest z naszej usługi niezadowolony ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
lukaszewski
lukaszewski
Autor
01.04.2021, 13:13:35
  • 0
@atari_xd: I co, jesteś w plecy licząc zwrot łączny z 12 kanałów przy równomiernej alokacji?
  • Odpowiedz
lukaszewski
lukaszewski
Autor
01.04.2021, 13:15:49
  • 0
@atari_xd: Jesteśmy we wszystkim całkowicie transparentni, zatem jeśli masz się do czego przyczepić, wal śmiało.
  • Odpowiedz
lukaszewski
lukaszewski
Autor
01.04.2021, 13:21:27
  • 0
@bulboglowy: Wielokrotnie już na to pytanie odpowiadałem, więc wkleję komentarz z wcześniejszych wpisów.

"Po co sprzedajecie subskrypcję, skoro algorytm tak świetnie działa?"

To pytanie się pojawia nagminnie, ale odpowiedź jest prosta - dodatkowy dochód pasywny. Przekształcenie naszej strategii najpierw na język programistyczny (początkowo C#, potem trzeba było go przepisać raz jeszcze na Pine Script, aby móc otrzymywać sygnały wizualne na TradingView) kosztowało nas masę czasu (łącznie jakieś 3 lata samej
lukaszewski - @bulboglowy: Wielokrotnie już na to pytanie odpowiadałem, więc wkleję k...

źródło: comment_1617283286LC8bwV3kkwg9V7w0FDJy4u.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
lukaszewski
lukaszewski
Autor
01.04.2021, 13:23:43
  • 0
@scriptkitty: HOLD w Bullmarkecie, a HOLD w makroskali to zupełnie co innego. Jeśli mówimy o skutecznej strategii inwestycyjnej, to DCA (czyli zakupy za określoną kwotę co ściśle określony czas) biją HOLD na głowę. Nasz algorytm jest obliczony na generowanie zysku do USDT, i jak widzisz na przestrzeni 3 lat (czyli kilku pełnych cykli) poradził sobie ZNACZNIE lepiej niż HODL, ba, niektóre kanały przebiły (w praktyce niemożliwy do wykonania) najlepszy możliwy
  • Odpowiedz
lukaszewski
lukaszewski
Autor
01.04.2021, 13:25:37
  • 0
@bulboglowy: Oczywiście tabelkę w Excelu może zrobić każdy - zerknij zatem na nasze serwisy na Zignaly, tam masz dokładnie takie same wyniki, z tym, że potwierdzone przez niezależną trzecią stronę. Miejsc na kanałach LINK1h i ETH1h już nie ma, bo się sprzedały. Mamy ponad 60 pięciogwiazdkowych ocen na CoinPayments, sprawdź sam https://www.coinpayments.net/feedback-ed4178f93fa7118f5dd77327d0ac6f07
  • Odpowiedz
lukaszewski
lukaszewski
Autor
01.04.2021, 13:31:47
  • 0
@bulboglowy: 20k jest od dziś ( ͡° ͜ʖ ͡°) Do wczoraj koszt subskrypcji 3za2 wynosił 1440$ za Low Frequency Trading i 2880$ za High Frequency Trading. Jako, że sloty nam się rozchodzą jak ciepłe bułeczki, i zainwestowany przez userów kapitał rośnie, zdecydowaliśmy się trochę ograniczyć popyt.

Zaalokuj po 1$ do każdego z 12 kanałów na Profit-Sharing, przekonasz się pod koniec roku ile w tym prawdy;)

Zapewne
  • Odpowiedz
lukaszewski
lukaszewski
Autor
01.04.2021, 13:33:49
  • 1
@atari_xd: Nie nie nie, o tabelce w Excelu było do @bulboglowy, jako że miał wątpliwości po co sprzedawać algorytm, który zarabia kasę. Zauważ, że nie jesteś oznaczony w tamtej odpowiedzi ;)
Nawet zaplusowałem Twój wpis ze screenem tabeli!

https://www.wykop.pl/wpis/56573981/#comment-201297697
  • Odpowiedz
lukaszewski
lukaszewski
Autor
01.04.2021, 13:39:02
  • 0
@bulboglowy: Zapytaj siebie jak szybko coś takiego zrobione "na lewo" zdążyłoby się wysypać. Nawet Zignaly nas promuje na swoich oficjalnych kanałach, bo przynosimy zysk nie tylko ich Userom, ale także im samym https://twitter.com/brbordallo/status/1372632860981653506
W systemie Profit-Sharing Success Fee, czyli prowizja od zysku, jest dzielona między Providera a Zignaly - na tym polega ich model biznesowy. Dlatego zależy im na tym, żeby na platformie aktywni byli ZARABIAJĄCY traderzy.
  • Odpowiedz
lukaszewski
lukaszewski
Autor
01.04.2021, 13:42:36
  • 1
@bulboglowy: Co masz namyśli "do całości środków"? Jeśli dobrze rozumiem pytanie, to w systemie Subskrypcyjnym wszystkie środki znajdują się na Twoim własnym koncie Binance, a sygnały przekazywane są przez API, które udostępniasz nie nam, a Zignaly. My nie mamy dostępu do żadnych danych dotyczących Twojego rachunku - wiemy tylko, że wysłaliśmy sygnał, i że został on przez Ciebie otrzymany. Nie wiemy ile masz tam środków etc.

W systemie Profit-Sharing depozyty
  • Odpowiedz
lukaszewski
lukaszewski
Autor
01.04.2021, 14:00:33
  • 0
@scriptkitty: @bulboglowy: Tutaj jeszcze screenshot obecnie otwartych pozycji w systemie Profit-Sharing (razem z łączną zaalokowaną do każdego z kanałów kwotą).

Sygnały dla Subskrybentów Abonamentowych są dokładnie takie same, z tym, że przekazywane 3 minuty wcześniej (dlatego też cena może się nieznacznie różnić), ale oczywiście nie mamy pojęcia jakie środki zostały przez nich zaangażowane w grę, bo wszystko odbywa się na ich własnych kontach Binance.
@atari_xd może potwierdzić,
lukaszewski - @scriptkitty: @bulboglowy: Tutaj jeszcze screenshot obecnie otwartych p...

źródło: comment_1617285631RFRxO2Wkhkh2vzHvWWqhHY.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
lukaszewski
lukaszewski
Autor
01.04.2021, 14:12:57
  • 0
@atari_xd: A jednak nas tak dokładnie nie sprawdziłeś! Poprzedni screen jest ze wczoraj, tutaj załączam aktualny z otwartą pozycja na VET15m

lukaszewski - @atari_xd: A jednak nas tak dokładnie nie sprawdziłeś! Poprzedni screen...

źródło: comment_1617286348P4r6gAjpUWha3yFxmQaYFe.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
lukaszewski
lukaszewski
Autor
01.04.2021, 14:29:12
  • 1
@paweu97: Nie wiem jak to wygląda w Polsce, na nasze szczęście nie musimy rozliczać krypto w tym antyludzkim państwie ;) Pamiętasz 2018 i ruch z PPC? Takie akcje rodzą reakcje.

W Polsce to się chyba odbywa przez tzw. "podatek Belki", ale czy obowiązek powstaje w momencie wymiany na stablecoiny czy FIAT, o to już musisz pytać doradcę podatkowego.
  • Odpowiedz
lukaszewski
lukaszewski
Autor
01.04.2021, 15:25:57
  • 0
@paweu97: Może to będzie dla Ciebie satysfakcjonująca odpowiedź, aczkolwiek dotyczy tylko systemu Profit-Sharing, gdyż on działa w formacie PAMM (Percent Allocation Management Module).

https://www.investopedia.com/articles/forex/010715/how-forex-pamm-accounts-work.asp
https://forexclub.pl/czym-sa-konta-pamm-i-jak-dzialaja/
  • Odpowiedz
lukaszewski
lukaszewski
Autor
01.04.2021, 17:35:20
  • 0
@paweu97: Pytałeś o rozliczenia, PAMM pewnie jest jakoś regulowane i można się tym posiłkować (dotyczy tylko Profit-Sharing).
  • Odpowiedz
a.....d
a.....d
konto usunięte 23.03.2021, 06:34:57
  • 1
Mam taką tabelkę, do porównywania performance bota vs HODL, od początku roku.

Widać też w niej ładnie, jak #bitcoin ssie w Q1 2021, w porównaniu do innych krypto.

#kryptowaluty
a.....d - Mam taką tabelkę, do porównywania performance bota vs HODL, od początku rok...

źródło: comment_1616481226YMLWhUXlxpOmLXBAa6mGUy.jpg

Pobierz
  • 11
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

lukaszewski
lukaszewski 23.03.2021, 10:20:42
  • 0
@atari_xd: Miło, że nas (nie)włączyłeś do dyskusji! Pokaż te swoje trade'y, szczególnie zakup BNB za 40 i sprzedaż powyżej 250$ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Paper trading, czy realne zyski?
Skąd to 62% przy BTC? Za tydzień opublikujemy wyniki za cały kwartał ;)
@draki7 @Dymass - chętnie odpowiemy na wszystkie pytania.
  • Odpowiedz
lukaszewski
lukaszewski 23.03.2021, 10:31:54
  • 0
@atari_xd: Napisałeś, że porównujesz performance Bota, do HODL, gdzie zatem w tej tabelce porównanie? Wygląda to po prostu na tabelę zysku osiągniętego na Holdzie.
  • Odpowiedz
lukaszewski
lukaszewski 23.03.2021, 10:34:56
  • 0
@atari_xd: Spokojnie, trenuj, w zdrowym ciele zdrowy duch ( ͡° ͜ʖ ͡°) Za tydzień aktualizacja wyników, i rozumiem, że jesteśmy umówieni na porównanie 31.12 ;)
  • Odpowiedz

14

Robert Kiyosaki: dziś jest czas na inwestowanie w Ethereum, Bitcoina i złoto.

Robert Kiyosaki: dziś jest czas na inwestowanie w Ethereum, Bitcoina i złoto.

Znany amerykański inwestor, biznesmen, autor bestselleru "Bogaty ojciec, biedny ojciec", Robert Kiyosaki, twierdzi, że dziś nadal jest czas, by inwestować w Bitcoina,Ethereum i złoto. Jak myślicie:mówi to co ludzie chcą usłyszeć by dalej o nim mówiono czy po prostu ma rację?

astraldreamer84
z
bitcoin.pl
dodany: 22.03.2021, 16:38:58
  • 11
  • #
    ekonomia
  • #
    ciekawostki
  • #
    bitcoin
  • #
    gielda
  • #
    finanse
  • #
    swiat
lukaszewski
lukaszewski 23.03.2021, 10:34:01
  • 1
@anonimowyloginhehe: Otóż to, John Reed kiedyś to ładnie naświetlił https://johntreed.com/blogs/john-t-reed-s-real-estate-investment-blog/61651011-john-t-reeds-analysis-of-robert-t-kiyosakis-book-rich-dad-poor-dad-part-1
lukaszewski
lukaszewski 18.03.2021, 20:40:19
  • 0
Jest nam niezmiernie miło poinformować, że 4 z naszych kanałów znalazły się na liście tych, które od uruchomienia systemu Profit-Sharing na Zignaly w grudniu 2020, wygenerowały dla swoich użytkowników ponad 100% zysku :) Były to ADAUSDT1h, ADAUSDT15m, BNBUSDT15m oraz VETUSDT15m. Wszyscy Providerzy od startu Profit-Sharing wygenerowali już ponad 500000 dolarów zysku podpiętym użytkownikom.

Załapaliśmy się nawet do tweeta CEO Zignaly - miło nam, że Bart Bordallo docenia nasz wkład w ten sukces
lukaszewski - Jest nam niezmiernie miło poinformować, że 4 z naszych kanałów znalazły...

źródło: comment_1616099978rEcK0iEcmg8wsM9fYZfAYK.jpg

Pobierz
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

lukaszewski
lukaszewski
Autor
18.03.2021, 21:09:05
  • 0
@atari_xd: Dzięki za skorzystanie z usługi! Śmiało, wrzucaj, nie mamy nic do ukrycia i mamy 100% pewność, że będą dokładnie takie jak na screenie. Mówisz o ADZIE po 3 niepełnych miesiącach roku. Jeśli kupiłeś i sprzedałeś za te 600%, to gratulujemy, natomiast jeśli chodzi o całe poprzednie 12 miesięcy na wywołanej przez Ciebie ADZie (kanał High Frequency Trading) wyniki wyglądałbyby tak = Hold Result % 337.51% vs Bot Result %
  • Odpowiedz
lukaszewski
lukaszewski
Autor
18.03.2021, 21:38:34
  • 2
@atari_xd: Wyzwanie przyjęte, zobaczymy pod koniec roku! ᕦ(òóˇ)ᕤ
  • Odpowiedz
lukaszewski
lukaszewski 14.03.2021, 13:26:55
  • 4
Cześć KryptoMirasy!

Minęło kolejnych 30 dni, odkąd nasz Bot Tradingowy dla rynku SPOT (nielewarowanego) giełdy Binance jest dostępny nie tylko w formie subskrypcji abonamentowej (stała opłata), ale także w systemie Profit-Sharing (prowizja tylko w przypadku osiągnięcia zysku względem poprzedniej najwyższej wartości portfela w USDT), czas więc na publikację uaktualnionych wyników.

Uruchomiliśmy naszego Bota w systemie Profit-Sharing (jako alternatywę dla subskrypcji abonamentowej) dokładnie 90 dni temu (15.12.2020 o 12:00), i od tamtej pory podpięło się
lukaszewski - Cześć KryptoMirasy!

Minęło kolejnych 30 dni, odkąd nasz Bot Tradingo...

źródło: comment_1615728414wvkjGsNlB9vHOAY56qRWzs.jpg

Pobierz
  • 15
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

lukaszewski
lukaszewski
Autor
14.03.2021, 13:37:58
  • 0
@zarev: Gramy botem od Kwietnia 2018 roku, gdzie cały 2018 miałeś solidny bear market, jak wtedy zachowywałaby się strategia HODL już nie wspominasz? ( ͡° ͜ʖ ͡° )つ──☆*:・゚
Jeśli jesteś w stanie osiągnąć lepsze wyniki w dłuższej perspektywie samemu, to rozwiązanie zdecydowanie nie jest dla Ciebie. I nie mamy zamiaru Cię przekonywać. OP delivered, to tyle z naszej strony, miłej
  • Odpowiedz
lukaszewski
lukaszewski
Autor
14.03.2021, 13:43:26
  • 0
@zarev: Ależ jesteś leniwy, nawet nie chce Ci się kliknąć w link z wpisu? ¯\_(ツ)_/¯

Pomożemy!
High Frequency Trading:
2021: https://docs.google.com/spreadsheets/d/e/2PACX-1vRygjC4eJll7UfK52xJgA3gBW7kjxiWBiTEBhLql-Kk3AwIegicIUymlfgeAR1Xpv8u5NNlD7I62kPG/pubhtml
2020 (od lutego, wtedy odpaliliśmy bota High Frequency
  • Odpowiedz
lukaszewski
lukaszewski
Autor
14.03.2021, 13:46:30
  • 1
@zarev: Skoro nie chce Ci się klikać w link, to pewnie nie będzie Ci się też chciało trade'ować ręcznie, c'nie? (╭☞σ ͜ʖσ)╭☞ Polecamy się zatem na przyszłość.
  • Odpowiedz
lukaszewski
lukaszewski
Autor
14.03.2021, 14:01:39
  • 1
@Stolbilardowy: Otóż to. Mówimy o dwóch miesiącach (styczeń, luty) jednego roku. Zerknij na wyniki za rok ubiegły, cena BTC wzrosła z 7195$ do 29300$ przez cały 2020 rok. Czyli HODL dałby Ci zysk 4,07x. Z botem Low Frequency Trading miałbyś w relacji do USDT 569% wkładu początkowego (licząc razem z opłatami transakcyjnymi Binance), czyli 4,69x, a High Frequency Trading dałby Ci zwrot 624% wkładu początkowego, czyli 5,24x. Także just HODL
  • Odpowiedz
lukaszewski
lukaszewski
Autor
14.03.2021, 14:36:16
  • 1
@Fangu: Wynik są prezentowane dla przykładowej kwoty 1000$ od pierwszego dnia danego roku. Czyli, patrząc na ten rok, mając 1000$ 1.01.2021 mógłbyś kupić 5514 jednostek ADY, po 0.18134$ za sztukę. Obecnie w portfelu (po zamknięciu transakcji otwartej 17.02.2021, która zakupiła ADĘ po 0.93094$ a sprzedała po 1.20633$) masz 2542$ (zakładając, że zaczynałeś z tym 1000cem dolarów). Tak więc nie ma na ten moment żadnych coinów ADY w portfelu, są dolary
  • Odpowiedz
lukaszewski
lukaszewski
Autor
14.03.2021, 15:19:59
  • 1
@Fangu: Bot nie bazuje na TA, ma swój własny zbiór danych (do podjęcia decyzji potrzebuje ok. 40 różnych konfluencji), natomiast kompletnie nie bierze pod uwagę ceny (nie ma jej w zbiorze danych, na podstawie których podejmuje decyzje). Oczywiście nie zdradzimy Ci na jakich to danych dokładnie bazuje - to nasza intelectual property, stworzona w oparciu o prawie 8 lat doświadczenia tradingowego dwóch osób, i 4 lata pracy programistycznej. Jakbyśmy mieli
  • Odpowiedz
lukaszewski
lukaszewski
Autor
14.03.2021, 15:24:39
  • 1
@Fangu: Jeszcze co do shortów - nasz Bot nie korzysta ze sztywnych Stop-Lossów, ani Take-Profitów. W ten sposób broni się przed Stop-Loss huntingiem, gdzie rynek nie zmienia kierunku, ale wybija słabszych z pozycji chwilowymi wickami. Gra tylko od sygnału (BUY) do sygnału (SELL) - decyzja jest zawsze podejmowana PO zamknięciu świecy (15m lub 1h), tak więc w przypadku jakiegoś flash-crasha, możesz być od 14-59 minut w plecy, względem wydarzeń na
  • Odpowiedz
lukaszewski
lukaszewski
Autor
14.03.2021, 15:51:41
  • 1
@Fangu: Drogo mówisz - odpowiadałem na ten zarzut już wielokrotnie w poprzednich wpisach, ale że jesteś miły, to Ci przekleję odpowiedź w to miejsce raz jeszcze:

Zgadza się, jest dość drogo - z dwóch powodów.

Po pierwsze, Zignaly stworzyło opcję dla rynku SPOT Profit-Sharing specjalnie dla nas. W założeniu obsługiwany miał być jedynie rynek Futures, ale nasza perswazja i argumenty barterowo-finansowe (między innymi przetłumaczenie platformy na język polski) spowodowały, że
lukaszewski - @Fangu: Drogo mówisz - odpowiadałem na ten zarzut już wielokrotnie w po...
  • Odpowiedz
LucaJune
LucaJune
18.02.2021, 06:48:09 via iOS
  • 0
Czy jest jakiś sprawdzony i polecany bot na giełdy binance/coinbase?
Chodzi o najprostsze automatyczne sprsedawanie/kupowanie jak cena wsroanie/spadnie o jakiś %

#kryptowaluty #binance
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

lukaszewski
lukaszewski 18.02.2021, 14:51:41
  • 1
@Kone1963: Bardzo dziękujemy za polecenie :)
@LucaJune: Zapraszamy na naszą stronę internetową https://pl.tradeforimpact.com/ gdzie Laura służy pomocą na czacie, do naszej grupy na Telegramie, gdzie Maciej (twórca Algorytmu i właściciel TFI) odpowie Ci na nurtujące Cię pytania, lub na oficjalny Discord Zignaly https://discord.gg/s6Yq2vGf gdzie prowadzimy własny podkanał (będziesz mógł zasięgnąć tam opinii o naszej usłudze bezpośrednio od naszych subskrybentów, a od Adminów dowiedzieć się dlaczego mamy status
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • Strona 4 z 8
  • >
  • https://tradeforimpact.info/
  • info@tradeforimpact.com
  • Facebook
  • X (dawny Twitter)

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 24.11.2014

    Komentator
  • Ekshibicjonista
    od 06.08.2020

    Ekshibicjonista
  • Rocznica
    od 02.11.2024

    Rocznica
  • Ekspert
    od 05.10.2014

    Ekspert
  • Mikroblogger
    od 14.03.2015

    Mikroblogger

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking