Pisałem swoją grę w C++ przez 10 lat - taki Hotline Miami z multi. Dziś gram w nią z kumplami na Steamie, a mojego kodu użył Assassin's Creed i spółka produkująca drony. To wielki dzień dla mnie Mirki.
Zagrajcie - jest za darmo na Steamie. Jak się spodoba zostawcie reviewa i gwiazdkę na GitHubie dla zasięgów ( ͡º ͜ʖ͡º)
Napisałem to bez silnika, od zera. Wszystko w NeoVimie bez
Zagrajcie - jest za darmo na Steamie. Jak się spodoba zostawcie reviewa i gwiazdkę na GitHubie dla zasięgów ( ͡º ͜ʖ͡º)
Napisałem to bez silnika, od zera. Wszystko w NeoVimie bez
https://hypersomnia.io
#gamedev #programowanie #hypersomnia #opensource
Wystarczy lognąć się Discordem. Albo
Dolecieć ostatecznie doleci bo mam warstwę reliability nad UDP - może tylko nie dolecieć na czas (i w jedną i w drugą stronę).
Co do rollbacka - klient utrzymuje dwa światy. Ten przewidywany i ten który stał się "na pewno".
Ogólnie klient nigdy nie czeka i zawsze symuluje przewidywany świat w przód z założeniem że stan wciśnięcia przycisków odległych graczy się nie zmienił, a potem odtwarza swoją predykcję jeszcze raz gdy dostanie poprawkę z serwera z której wynika że się pomylił. Zmiany poprawkowe kryje interpolacja wykładnicza.