@dddobranoc: bawi mnie jak reklamuje te puchy 250ml i nadaje temu idee jakby conajmniej pchal swiat technologicznie do przodu. A to jakis zwykly bepower
@r5678 chlop wydal swojego energola i na filmie chwali sie ze opracowywali smaki i receptury a to jest zwykly energol jakich tysiace oklejony jego naklejka :)
@dawid-hopek: no ja niestety nie jestem wytrawnym smakoszem a te ''poważne dobre wina'' nigdy mi nie smakowały i jakoś zawsze lepiej wchodziły jabole pokroju jakiś wiśni pokus komandosów ziomali i innych podobnych wyrobów
@dddobranoc: stary jak kupiłeś puszkę kukurydzy, to już będzie z 200 osób począwszy od samego pola kukurydzy, kombajniste, pracownika fabryki kombajnów, a kumbajn składali w 20 osób, i 4 roboty ROBISZ WIELKIE RZECZY TAKIEGO CZEGOŚ JESZCZE NIE BYŁO TO NIE BYŁY ZWYKŁE ZAKUPY W BIEDRONCE ALE MAMY P----------Ą SPOŁECZNOŚĆ
Przyznam, że lubiłem oglądać te filmy, szczególnie z jakiś tripów po Włoszech, czy Rumunii, bo jeśli chodzi o obrazek, to jest topka YT. Ale od dłuższego czasu już ta narracja w filmach była mocno denerwująca. Przez 1h materiał typ z 20 razy opowiada o tworzeniu historii, byciu pierwszym na świecie z czymś, albo jednym z kilku. Z zamontowania jakiegoś silnika w jakimś aucie robi się historia jakby dzięki temu świat miał się
@10kobla: jedno trzeba mu przyznać - jest geniuszem marketingu, albo ma takiego geniusza za sobą. "KUPUJCIE MOJE PRODUKTY, W ZAMIAN ZA TO ZA WASZ HAJS KUPIĘ BUGATTI DO FILMU NA KTÓRYM ZAROBIĘ KILKADZIESIĄT KOŁA. ROBIMY HISTORIĘ!" XD
źródło: Zrzut ekranu 2024-04-10 o 15.09.04
Pobierz