Wpis z mikrobloga

Budda nie prowadzi jakiegoś eksperymentu społecznego?

Myślałem, że nikt nie jest bardziej naiwny od emerytów głosujących na pis, ale pojawili się wyznawcy Buddy. Takie proste hasła jak "My tworzymy historię", "My tworzymy Doze" działają na nich jak płachta na byka. To całe MY polega na tym, że wy kupujcie, ja zarabiam. W nagrodę dam wam wybrać kolor ścian w siedzibie Doze.

Ja niczego nie zarzucam Buddzie, bo tak działa marketing. Niskim kosztem, sprzedać jak najdrożej. Tylko przeraża mnie brak świadomości ludzi. Jak ludzie łykają ten prostacki marketing, to nie dziwię się, że muszą się napić Doze.

Budda ma ego wywalone w kosmos. To idealny przykład mitomana. On do wszystkiego próbuje dodać aurę zajebistości. Gość pokazuje linię produkcyjną firmy Q-BEV, mówi o 120 mln puszek w firmie podwykonawcy. Zawsze musi dodać, że tego jeszcze nie było. Wychodzi na to, że Budda mógłby sprzedać puste puszki, bo Doze to coś więcej niż napój i liczy się idea.

Idea gives object personality

#budda #polskiyoutube #famemma
10kobla - Budda nie prowadzi jakiegoś eksperymentu społecznego?

Myślałem, że nikt ni...

źródło: Screenshot_20240412-123546~2

Pobierz
  • 27
  • Odpowiedz
  • 120
@10kobla: #!$%@? no nie obrażając nikogo to wydaje mi się że community samochodziarzy jest bardzo łatwe do manipulacji. Oni nie siedzą na co dzien w internecie, nie kojarzą internetowych dram, nie zauważają na pierwszy rzut oka jak ich idol ich jawnie rucha w dupe. Temu są bardzo łatwym community do wciskania gówna.
  • Odpowiedz
@10kobla: ludzie się nabijali jak emeryci i inni debile mogli inwestować w ambergold który oferowal 12% zysku, a później młodzi inwestowali w alkohol Palikota co oferował 18% zysku xDD
Ludzie łykną wszystko i jak masz dobre media to sprzedaż to i będą prosić o więcej. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
Myślałem, że nikt nie jest bardziej naiwny od emerytów głosujących na pis


@10kobla: Emeryci to chociaż coś dostali w ich teorii namacalnego czyli kolejne hajsy na konto.Ci dostają wybór ścian w miejscu które zobaczą tylko na nagrywkach. To jednak jest spora różnica.

Poza tym dziadki jednak już tak dobrze jak młodzi nie kontaktują.
  • Odpowiedz
@Dingik czy ty właśnie nazwałeś sprzedawanie napoju poprostu drożej ruchaniem w dupę? Jesteś ruchanym w dupę dzień w dzień w takim razie, bo kupujesz #!$%@? kajzerkę czy piwo, gościu rusz tym łbem czasami zanim coś napiszesz xD nie że go bronie ale poprostu typ sobie wymyślił markę napoju i marketing, zrobił to tanim kosztem żeby jak najwięcej kabony zarobić a ty to nazywasz ruchaniem w dupę, tak działa świat i biznes, mireczku
  • Odpowiedz
@przyczajonybiskup: no #!$%@? ja nie mowie zeby on sprzedawal produkt za cene produkcji czy cos. Ale są produkty spozywcze w ktorych czujesz, ze są one warte swojej ceny ze względu na jakość. I nie liczysz wtedy ile kosztowalo wyprodukowanie danej rzeczy. Tu mamy do czynienia z produktem słabej jakości w cenie produktu dobrej jakości. i to jest ruchanie w dupe. Jako odwrotność produktu buddy moge Ci podać energetyki czy napoje zero
  • Odpowiedz
@10kobla

Ludzie będą zbiorowo manipulowani zawsze, zmienia się tylko środek przekazu no i może poczucie wyższości młodszych nad starszymi generacjami bo przecież oni nie są tacy głupi jak ci naiwniacy co łykają wszystko co w telewizji mówią i dają sobie kit wcisnąć ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@10kobla: a to nie jest tak, że to po prostu dzieci? Jaracie się jakimiś randomami i narzekacie, że jego grupa odbiorców w wieku lat 13 nieracjonalnie się zachowuje.
  • Odpowiedz
@10kobla: a zgadnij komu tak realnie imponuje TYP CO PROWADZI AUTA xd?

rozumiesz to, typ jest znany z prowadzenia drogich pojazdów 4-kołowych

sobie wyobraź inną sytuację, że by istniał w alternatywnym uniwersum jakiś KRISZNA co jest znany z tego że ma (albo bardziej że ma znajomego który ma) kilka DROGICH (podkreślę to) MIKROFALÓWEK.

I by robił relacje i całą ideologię do tego dorabiał i ego miał wywalone w kosmos - bo
  • Odpowiedz