@d601 generalnie mam właśnie obiekcje co do baterii. Z bluetooth nie planuję korzystać, a urzekła mnie jego tarcza z tymi wykresami i księżycem :) Choć wiem, że to nieprzydatny bajer to mimo wszystko robi na mnie wrażenie. Z drugiej strony w gwm-5610 pociąga mnie jego surowość i niezawodność (solar, multiband). Sam już nie wiem. Chciałbym po prostu jeden fajny zegarek :)
@CptSpaulding: Może taka Bulva kolegę zaciekawi, może nie ma tak wiele napchane, ale efekty wizualny jest, chrono ze wskazaniem do .001s, żółtko zawsze będzie idealnie miękkie, mechanizm UHF, więc świniom na dyskotece jest o czym opowiedzieć, 30ATM wododporności, nawet na basenie będziesz mógł się pokazać ;).
@CptSpaulding: mam at8124-08H, który kupiłem za pierwszą premię w pracy. Generalnie cała ta seria Eco-Drive z RC to od praktycznej strony patrząc mordercy zegarków mechanicznych. Bo w zestawieniu ich ze sobą zegarek mechaniczny przedstawia same wady.
1. Rezerwa chodu na plus Citizena. 2. Dokładność chodu na plus Citizena 3. O synchronizacji czasu i daty nie wspomnę bo nic mnie tak nie frustruje jak ustawienie day date(ale do tych mam akurat
@UnderThePressure @Spawacz-slusarz-akrobata To jest celowe kowalstwo - ktoś wygiął kotwicę wychwytu, żeby nie dochodziło do tzw. wykotwiczania balansu - klasyczne usunięcie skutku nie przyczyny. Przyczyną był zbyt krótki czop osi balansowej i uszkodzone łożysko tejże.
@Wygryw_z_wyboru tak. Za drogi serwis, kiepska polityka swatch group, kompozytowe części wymagające wymiany. Do tego rzecz która mi przeszkadza najbardziej to obniżona częstotliwość chodu względem sprawdzonego pierwowzoru (powermatic to przerobiona eta 2824). Przez niższą częstotliwość ruch wskazówki sekundowej jest mniej płynny, na poziomie najtańszej miyoty. Zrobili to żeby wydłużyć rezerwę chodu z której i tak się mało korzysta. To tak jakby wzięli sprawdzony samochód, obcięli mu w cholere mocy z silnika
@Wygryw_z_wyboru: no masz cenę 200zł kontra 750zł za zwykły mechanizm w zwykłym zegarku. To spora różnica. Jeśli chcesz mówić o tudorze to masz 800zł u niezależnego zegarmistrza kontra ceny zaczynające się od 650$ w oficjalnym serwisie. Swatch group najpierw odciął niezależnych sprzedawców i zegarmistrzów od części zamiennych a następnie zaczął wprowadzać mechanizmy projektowane pod to by wymusić częstszy serwis i wymianę części. Plastik się zużywa jak w chrono c01 a np