Hej mirasy, oddalem lapka na rekojmie, dedykowana karta graficzna nie dziala, komputer jej nie wyszukuje, reklamacja uznana - wysylaja do autoryzowanego serwisu hp. Moje pytanie brzmi czy jest jakis gwarantowany czas w jakim serwis musi dokonać naprawy? #rekojmia #reklamacja #prawo #uokik #kiciochpyta
@Lereve to mi napisali "Nie jesteśmy w stanie jednoznacznie wskazać dokładnego terminu zakończenia reklamacji. W tym miejscu pragnę również nadmienić, że termin obsługi serwisowej jest pochodną czynników, które mają wpływ na długość okresu obsługi, a są to m.in. czas przesłania sprzętu kurierem, okres weryfikacji sprzętu oraz ewentualnej naprawy, ewentualne oczekiwanie na części czy też faza testów wymagana po dokonanej naprawie. "
@Apode wpisywałem, że proszę o naprawę, wymianę lub zwrot kosztów. To było pierwsze zgłoszenie, więc i tak próbowaliby naprawić. Martwi mnie jednak, że będą go trzymać tygodniami, stąd pytanie.
Oglądając dzisiejszy film Krzycha można odnieść wrażenie, że najlepiej wyszedł na rozpadzie Ekipy. Fajne mieszkanko, ciekawe pomysły na przyszłość, oby mu się udało zrealizować chociaż jeden. Nie wiem czy to jest realne, ale mógłby połączyć siły z Buddą, który obraca się w tym samym świecie i zna wpływowe osoby z zasobnym portfelem jak Jose. Do tego by mogli wziąć tego Mika, który też musi mieć dużo kasy, że ciągle kupuje jakieś auta,
Ktos mial cos podobnego? Wczoraj status zgłoszenia reklamacyjnego to "przekazano do zgłoszenia do serwisu zewnetrznego", po ok. dwoch godzinach status zmienił się na "przyjęte w serwisie", myślę sobie "gitara, szybko działają w tym x-kom". No ale dzisiaj wchodze na maila, patrze, a tam informacja o tym, że reklamacja uznana i, że będą wysyłać mój sprzęt do serwisu zewnętrznego. To jak to? @x-kom #xkom #reklamacja #laptopy
Laptop za 3,8k - Dell Inspiron 15 (który nie ma nawet 2 lat) po raz kolejny przestaje działać, x-kom stwierdza, że był rozładowany (XD!) Tak to można w skrócie opisać.
#destiny2