Hej, pracowałem ostatnio nad mechaniką walki w swojej grze. Odszedłem od koncepcji w pełni automatycznej walki na rzecz walki turowej sterowanej przez gracza. Część mechanik już działa, sporo jest jednak do zrobienia jeszcze, między innymi takie rzeczy jak wpływ odległości na celność oraz skuteczność broni czy celowanie w części ciała.
Pole walki jest oparte na slotach dla najemników, docelowo każdy z nich może mieć własne cechy. Przykładowo na oddalonych polach bronie o
Pole walki jest oparte na slotach dla najemników, docelowo każdy z nich może mieć własne cechy. Przykładowo na oddalonych polach bronie o
- lubie-sernik
- Zona_Leona
- Xagog
- tlustywalec
- pawelloo
- +3 innych
https://www.youtube.com/watch?v=Y_dvHOrAVSs
Daje rade?
Na store page zaktualizowaliśmy też zestaw skrinów - https://store.steampowered.com/app/1001040/Glorious_Companions/
#chwalesie #gamedev #gry #gamedevordie