Nawiązując do narzekania na obecny stan interfejsu WP10
You will likely feel like this first preview build for phones seems “less complete” or “earlier” than the PC. That’s true—it is. [...] But we’re not worried about getting a great final product out or the progress we’re making. Much of our work until this point has been on platform development rather than the completeness of the UI, so a lot isn’t immediately
@wajdzik: tak w ogóle, to te bardzo wczesne buildy są raczej kierowane dla osób, które rzeczywiście chcą to testować, dawać przydatny feedback, a nie "a wezmę se jebnę 10-tkę na mojej Lumii, której używam na co dzień jako główny telefon, zobaczmy co za szajz odpierdziela ten cały Majkrosoft" ( ͡°ʖ̯͡°)
@AfterForever: owszem, na mirko można się pośmiać, ale czasem człowiek chce się czegoś nowego dowiedzieć, wchodzi w ciekawe znalezisko na głównej, a tam takie kwiatki.
Widziałem @michalkosecki, że wklejałeś słowa Adama Jesionkiewicza nt. HoloLens, to ja pozwolę sobie wkleić kolejny post, bo ciekawie przedstawia cały rynek VR.
Microsoft właśnie przybił "certyfikat" wykonalności branży VR. To już nie jest fatamorgana kilku małych startupów (vide Oculus). Nie przypominam sobie, żeby kiedykolwiek w historii wydarzyła się taka walka technologiczna zanim jeszcze branża w ogóle zaistniała.
W tej chwili sytuacja wygląda następująco:
1. Oculus Rift, który nie ma już wyjścia, musi wrzucać produkt na rynek ASAP, a warto zauważyć, że po ostatniej prezentacji na CES nikt nie ma wątpliwości, że nowy prototyp jest gotowy do premiery konsumenckiej (soft base też jest już wystarczający). Technologia Pure VR
@eDameXxX wczoraj w nocy wkręcono mnie do kilku grup i forów dotyczących produktów VR, głównie dla producentów. Zaraz zacznie się sraczka z wypuszczaniem produktów na rynek i zamykaniem tych, ktore nie mają nic ciekawego do zaoferowania. MS naprawdę pozamiatał i jedyne, co jeszcze trzyma resztę przy życiu to fakt, że holo lens jeszcze nie ma na rynku.
Oculus Rift, który nie ma już wyjścia, musi wrzucać produkt na rynek ASAP, a warto zauważyć, że po ostatniej prezentacji na CES nikt nie ma wątpliwości, że nowy prototyp jest gotowy do premiery konsumenckiej (soft base też jest już wystarczający)
@eDameXxX: @michalkosecki: moim skromnym zdaniem jest jeszcze za wcześniej o co najmniej dwa, trzy lata na wielkie boom wirtualnej rzeczywistości. Według mnie nie ma jeszcze wystarczającej ilości Contentu na Oculusa, sprzęt jest jeszcze zbyt słaby (nawet nie sam Oculus, a przeciętne komputery jakie posiadają przeciętni ludzie), brak urządzenia odpowiednio dobrego urządzenia wskazującego.
Podobnie z HoloLens. Czytałem, że FOV (Field of View - pole widzenia) jest póki
Sorry za głupie pytanie, ale jak kupię sobie klucz do GTA 4 na Steam, to już to wystarczy do grania na multi czy będę jeszcze musiał mieć to pedalskie GfWL (Games for Windows – Live) i jakiś kolejny klucz do tego?
@michalkosecki: co sądzisz? :D
#bojowkawindowsphone #reddit #heheszki
źródło: comment_96aN8r1E0PT9RlEQJyXvV8wMeAXvPYIG.jpg
Pobierzhttp://www.reddit.com/r/windowsphone/comments/2vqnyo/subreddit_redesign/
źródło: comment_8bDvDCT2ANGlWTG7BtE4gx1juDg5CKs0.jpg
Pobierz