#csgo
Mirki, potrzebuję pomocy, aby sprawdzić/udowodnić dostawcy netu, że lagi/skoki pingów w grze, to wina dostawcy, a nie serwerów CSa.
W skrócie - dostawca lokalny, net radiowy, komp do routera podłączony po kablu.
Występują
Mirki, potrzebuję pomocy, aby sprawdzić/udowodnić dostawcy netu, że lagi/skoki pingów w grze, to wina dostawcy, a nie serwerów CSa.
W skrócie - dostawca lokalny, net radiowy, komp do routera podłączony po kablu.
Występują






















Karta graficzna AMD Radeon R9 280X, monitor Dell Alienware AW2518Hf. Kiedy używam HDMI i 120hz, działa rozdzielczość 1280x960 4: 3 w opcji rozciągniętej. Ale kiedy korzystam z displayportu, nieważne czy 240 Hz czy 120, Hz nie rozciąga się, czarne paski pozostają przez cały czas (CS GO). Jakieś pomysły? Napisałem do supportu AMD, ale dostałem zwrotkę, że odpowiedź w ciągu 5-6 dni :)
Dzięki za podpowiedź, spróbuję tego!