Kod AMD FidelityFX Super Resolution ujawniony
Technologia FSR, mająca walczyć z będącą na rynku od dłuższego czasu DLSS od NVIDIA właśnie doczekała się ujawnienia ogromnej paczki informacji. Został ujawniony nie tylko kod AMD FildelityFX Super Resolution, trafiając do zbiorku kodów open-source, ale też wiele szczegółów na temat tej funkcji.
z- 81
- #
- #
- #
- #
Prawdą jest że DLSS z punktu widzenia czystej jakości obrazu jest lepszy niż FSR - czasami dużo, czasami mało, ale ciężko też póki co dokładnie porównać bo nie ma gier obsługujących obie technologie naraz. Ale jeśli chodzi o łatwość wdrożenia dla
Oczywiście że nie muszą. Developerzy też nie muszą implementować ich DLSS ani FSR. Ale mogąc zaimplementować jedno i drugie oraz wiedząc ze jedno zadziała na 95% platformach ich graczy/klientów a drugie tylko dla 15-30% to myślisz że co wybiorą?