@JuzefCynamon: Perez po prostu nie potrafi jeździć RedBullem. Team tworzy bolid z jak najlepszymi możliwościami, ale Perez nie potrafi tak pojechać, aby z tego skorzystać.
#f1 matkoboskoneweyowsko, RB20 wygląda jak z innej serii wyścigowej. Zawieszenie, pokrywa silnika, wloty w sidepodach, wloty za halo - a jeszcze nie pokazali co tam z nosem nakombinowali. Koniec mistrzostw, do widzenia.
#f1 cienka ta prezentacja jak sik pająka. No elo, historia, team, 7 pociętych filmików, jakieś laski, a tak poza tym to tu macie 30 sekund z RB20, sorry, skończył się nam czas, do widzenia.
@bidzej: przynajmniej pokazali bolida, rok temu było godzina lania wody, jakieś wywiady z snowborderami a auto i tak pokazali z 2022, tyle że z nowymi sponsorami
mimo spamu francuskie.pl jako nowa służbówka wjeżdża 308 SW GT z dizlem o szalonej pojemności 1.5 i zawrotnej mocy 131KM.
W sumie to na papierze ten silnik wygląda znacznie gorzej niż w rzeczywistości (chociaż np. w 508 czy DS7 to on już jest splunięciem klientowi w twarz), a do tego całe auto swoim zestrojeniem jednak zachęca do płynnej jazdy, więc napęd nie jest taki zły. Na autobanie i tak da radę utrzymać 180-200km/h jak trzeba. Natomiast kokpit i wnętrze jak nic innego w klasie.
W murrice właśnie się poorientowali, że barierki na ich drogach nie stanowią dla dużych, ciężkich elektryków żadnej przeszkody.
Na filmie poniżej Rivian R1T (3.2 tony) po uderzeniu w barierkę praktycznie nie zwolnił , nie zmienił toru jazdy i zatrzymał się dopiero na drugiej barierze betonowej.
Mirki spod #motoryzacja, pytanie: czym w nowym #peugeot najlepiej zczytać/kasować błędy (adapter + soft albo jakiś gotowy skanerek hardwareowy) i ewentualnie zakodować jakieś drobiazgi? Nie musi być na telefon, spokojnie może być to laptop + kabel. Da radę to w ogóle zrobić? Istnieje coś takiego jak Forscan dla Forda?