Witam, Mirki czy ktoś z was walczył z #dpd w #sad ?
Odebrałem monitor przed firma, który jak na nieszczęście z zewnątrz nie wyglądał na uszkodzony jednak w srodku uderzenie w samym rogu + pęknięta matryca. Zgłosiłem reklamacje juz godzinę po odebraniu ale protokołu szkody oczywiscie nie można spisać ze wzgledu na koronawirusa (tak powiedzieli na infolini). Wszystkie papiery i dowody dostarczylem i oczywiscie grali 2x na czas (odwołanie odrzucili 29 dnia
Zakupiłem monitor w sklepie bestgear.pl oczywiście wszystko z zewnątrz wyglądało ok a w środku zbity ekran i matryca. Reklamacja kilka godzin pózniej i ich głównym argumentem w walce jest:
Szanowni Państwo
Dziękuję za przesłanie zdjęć. Urządzenie zostało uszkodzone mechanicznie.
Bez spisanego protokołu szkody nie jesteśmy w stanie wszcząć procedury reklamacyjnej.
Czytałem że wszelkie zapisy uzależniające prawo do reklamacji od podpisania protokołu szkody są niezgodne z prawem
@bakobydlak a może najpierw spróbuj jednak uzyskać ten protokół? Przykładowe info ze strony DPD:
3. Co zrobić, gdy stwierdzę szkodę w przesyłce? W celu potwierdzenia szkody niezbędne jest sporządzenie protokołu szkody w obecności kuriera. Jeśli taka czynność nie była możliwa w czasie dostawy, prosimy o kontakt z naszym Działem Obsługi w celu złożenia zlecenia na spisanie takiego protokołu.
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.