Lekarz pierwszego kontaktu nie jest w stanie wypełnić zgłoszenia bo po prostu nie ma takich informacji...
W przypadku szczepień przeciw COVID podczas zgłaszania NOP jedynymi danymi jakich lekarz nie znajdzie w aplikacji gabinet.gov.pl jest informacja o sposobie przechowywania szczepionki. By się tego dowiedzieć musi zadzwonić do punktu, który szczepił. Nie powinno to jednak być problemem, bo:
a) ma informację, gdzie i kiedy był szczepiony pacjent, znalezienie danych kontaktowych nie jest
To kompletna bzdura. W systemie e-rejestracji można zaznaczyć jeden z wielu powodów niezrealizowania wizyty, w tym taki, że pacjent nie przeszedł kwalifikacji. Od strony lekarza natomiast w aplikacji gabinetowej są dwie możliwości przy kwalifikacji - albo ktoś jest zakwalifikowany, albo nie i wówczas można podać nie tylko powód odmowy, ale również ze względów medycznych zablokować możliwość kolejnej kwalifikacji do szczepienia na
Od strony aplikacji gabinetowej wszystko wygląda tak jak na stronie 134 i dalszych tej instrukcji.