Klimatyczna gra science-fiction
Zdecydowałem się opuścić branżę gier po latach tworzenia prostych gier F2P dla wielu firm. Teraz, moja pierwsza gra indie jest już prawie gotowa. Jeśli lubisz eksplorację trudnego terenu, jazdę ciężkimi pojazdami lub odkrywać tajemnice, ta gra może być dla Ciebie.
z- 131
- #
- #
- #
- #
- #
- #
Góry! Gra jest całkowicie otwarta, więc jeśli zobaczysz coś, co Ci się spodoba, masz kilka sposobów aby się tam dostać. Jednak większość interesujących miejsc lub budynków które warto sprawdzić, wymagają odrobiny eksploracji.
Zdecydowanie tak, ale nie tak skomplikowane. Próbuję znaleźć równowagę pomiędzy realistyczną symulacją warunków marsjańskich (skalisty teren, 1/3
W moim przypadku zacząłem pracować nad swoją grą prawie dwa lata temu. Moją główną inspiracją są stare książki i czasopisma science-fiction z „Golden Age” (Asimov, Campbell, Bester, Brackett, Heinlein...). Oprócz jeżdżenia i odkrywania, bardzo ważną częścią REPUNK jest kolekcjonowanie książek.
Ilekroć widzę inne gry, które mogą być podobne do REPUNK (takie jak Deliver us Mars, Fort Solis lub ostatnio Niezwyciężony), moją
Niestety nie do końca. Bardzo się staram, aby stworzyć dobrą, intrygującą atmosferę... bez elementów horroru. Dzieją się jednak pewne tajemnicze rzeczy, które prowadzą do... ciekawych sytuacji, ale to nie jest gra typu horror.
Bardzo chciałbym stworzyć idealną symulację
(Mój budżet jest niewielki i nie jestem nawet pewien, czy będę w stanie mieć pełne wsparcie dźwiękowe dla języka angielskiego, ale jeśli stanie się EN, PL też będzie).
a) Podoba mi się twój komentarz
b) Zapomniałem dodać, że choć gra nie jest w pełni zrealizowaną symulacją - możesz zdjąć hełm na zewnątrz pojazdu i zobaczyć, co się stanie...
Ona jest jedną z osób wysłanych na Marsa – podobnie jak gracz (ty).
Kilka tygodni temu rozmawiałem ze znajomymi i zaproponowałem stworzenie „Czarnej Księgi gamedevów” z naszymi horrorami. Jeśli zaproponujecie miejsce na takie historie, to mogę podzielić się kilkoma.
(Poprawię to, dziękuję za zwrócenie uwagi :) )
Nie miałem jeszcze wiele czasu na optymalizację pod kątem decka, ale już działa bardzo dobrze.
1. Unity 2021 (nie aktualizuję go już nigdy w życiu lol), built-in renderer. C#. Nie wygląda jako typowa gra z Unity BIRP bo napisałem własne shadery do wszystkiego oprócz nieba i terenu.
2. To jest moja praca na pełen etat, więc tak to potraktuję. Pracuję tyle, ile mogę, ale dbam o swoje zdrowie też (#!$%@?ę tylko kiedy chcę coś konkretnego dokończyć - mam swoje terminy).
Gra daje ci misje, ale jeśli chcesz jeździć po Marsie i słuchać radia i nie przejmować się niczym innym? Można bez problemu :)
Czy było coś, co szczególnie Ci się spodobało lub coś, co chciałbyś zmienić?
Teraz poważniej: to część zagadki gry, jak jest to możliwe, że w 2047 znajdziesz pojazd, który pojawił się na Marsie w 1942 ;)
Spróbuję to naprawić, teren rzeczywiście miejscami jest zbyt błyszczący :)
Gadam z kilkoma ludźmi w kilku miejscach (w kilku językach) na raz, a mój mózg eksploduje. Edycji ty chyba nie ma, co? :D