Klimatyczna gra science-fiction
Zdecydowałem się opuścić branżę gier po latach tworzenia prostych gier F2P dla wielu firm. Teraz, moja pierwsza gra indie jest już prawie gotowa. Jeśli lubisz eksplorację trudnego terenu, jazdę ciężkimi pojazdami lub odkrywać tajemnice, ta gra może być dla Ciebie.
almar z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 132
- Odpowiedz
Komentarze (132)
najlepsze
https://store.steampowered.com/app/731040/The_Invincible/
Wygląda fajnie. Chętnie zobaczę, chociaż po to by móc porównać ile może zrobić jedna osoba robiąc własną grę.
;)
Kilka tygodni temu rozmawiałem ze znajomymi i zaproponowałem stworzenie „Czarnej Księgi gamedevów” z naszymi horrorami. Jeśli zaproponujecie miejsce na takie historie, to mogę podzielić się kilkoma.
Ale konfiguracja zalecana ma w sumie mniejsze wymagania niż minimalna. ;) Ja bym to poprawił.
(Poprawię to, dziękuję za zwrócenie uwagi :) )
* w jakim silniku gra? W czym napisana?
* ile czasu zajęło ci doprowadzenie do stanu obecnego i ile czasu dziennie poświęcając
* ile $$$ wydałeś na wszystko co nie jest bezpośrednio związane z poświęconym czasem (assety etc.)
Wielkie dzieki za odpowiedz.
1. Unity 2021 (nie aktualizuję go już nigdy w życiu lol), built-in renderer. C#. Nie wygląda jako typowa gra z Unity BIRP bo napisałem własne shadery do wszystkiego oprócz nieba i terenu.
2. To jest moja praca na pełen etat, więc tak to potraktuję. Pracuję tyle, ile mogę, ale dbam o swoje zdrowie też (#!$%@?ę tylko kiedy chcę coś konkretnego dokończyć - mam swoje terminy).
Czy będzie dobrze działać na Decku?
Nie miałem jeszcze wiele czasu na optymalizację pod kątem decka, ale już działa bardzo dobrze.