Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko265
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
allende73
allende73

allende73

Dołączył 7 lat i 11 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 325
  • Znaleziska 3
  • Mikroblog 322
  • Obserwujący 1
  • Obserwowane 7
peetee
peetee
25.07.2019, 11:13:55 via Wykop Mobilny (Android)
  • 24
Legia 2:0 KuPS
Piast 2:0 Ryga
Lechia 2:0 Broendby

To będzie wyjątkowo dobry wieczór dla naszych drużyn w pucharach

#legia #lechia #piast #ekstraklasa #pilkanozna #mecz
  • 19
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

allende73
allende73
allende73 25.07.2019, 11:58:18
  • 0
@perasperaadopelastra: Legia zremisuje, Piast wygra, Lechia przegra
  • Odpowiedz
technojezus
technojezus
21.07.2019, 17:28:09
  • 2
Sraković max 3-5 spotkań i wyleci z Legii.
Potem niech Mioduski nie zapomni kolejnego trenera bez doświadczenia ( już 5 ) zatrudnić z rzędu.

#legia #ekstraklasa
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

allende73
allende73
allende73 21.07.2019, 17:30:53
  • 1
@technojezus: a potem oczywiście kolejnego, gdzieś na wiosnę, może przed rundą "play off", także bez doświadczenia, ale z "legijnym DNA" ( ͡º ͜ʖ͡º) i tak w kółko.
  • Odpowiedz
Dawidk01
Dawidk01
Dawidk01
18.07.2019, 21:00:54
  • 4
Po pierwszej rundzie jest źle, ale nadzieja mimo wszystko jest. Najlepiej od lat reprezentujący nas zespół na szczęście nie zawiódł. Strata 0,125 punktów na Gibraltarze trochę boli, ale to nic, najważniejsze dla Legii i tak są następne rundy. Cracovia i Piast mają chyba mentalność przegrywów, bo jeśli startują w pucharach, to nas kompromitują. No cóż... Piast ma chociaż szanse się zrehabilitować, ale przejście jednej rundy to chyba dla nich maksimum niestety... no
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

allende73
allende73
allende73 18.07.2019, 21:17:02
  • 1
@Dawidk01: "Mentalne przegrywy", bo Piast odpadł po dobrej (i pechowej) grze z lepszym przeciwnikiem oraz lepiej notowanym, Cracovia bo do końca walczyła i nawet w sumie nie przegrała z także lepszą od niej drużyną ;) za to Legia zaprezentowała się genialnie, remisując wpierw 0:0 z amatorskim zespołem, później zaś spokojnie z nimi wygrywając, ale wcale nie wyglądając w stylu "och ach" ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Mówiąc
  • Odpowiedz
allende73
allende73
allende73 19.07.2019, 09:59:34
  • 0
@krzykrzy1995: A gdzie napisałem, że jestem dumny? Proszę wskaż mi to.
Naprawdę, czy nikt już nie potrafi czytać ze zrozumieniem?

Od razu podpowiem - spodziewałem się blamażu, a tego nie zobaczyłem. Stąd moja reakcja na wpis Dawidk01. Nie oznacza to, że jestem zadowolony.
  • Odpowiedz
rafxyz44
rafxyz44
rafxyz44
17.07.2019, 10:08:30
  • 10
http://weszlo.com/2019/07/17/walka-o-wspolczynnik/

Polecam, za dużo się o tym w polskich mediach piłkarskich nie mówi ale za dwa lata wchodzi reforma rozgrywek europejskich wprowadzająca Ligę Europy 2 i okazuje się, że jeśli polskie zespoły wreszcie nie wezmą się w garść to dla ekstraklasowiczów brama nie tylko do ligi mistrzów nie tylko do ligi europy ale i do ligi europy 2 którą jak ogłoszono to w Polsce śmiano się, że to puchar pasztetowej może być
  • 17
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

allende73
allende73
allende73 17.07.2019, 13:36:15
  • 0
@tyrytyty: UEFA nie może tego zrobić z kilku powodów. Po pierwsze, nie wszystkie ligi grają w systemie jesień-wiosna. Po drugie, ligi pomiędzy sobą zbyt się różnią (liczbą drużyn, organizacją, zasadami), aby coś takiego uczynić. Po trzecie, co dwa lata masz duży turniej piłkarzy seniorów (ME i MŚ), co wzmacnia elastyczność kalendarza i znacząco wpływa na harmonogram rozgrywek. No i oczywiste pytanie, czy ma w ogóle takie kompetencje, by móc tak
  • Odpowiedz
mat1989
mat1989
12.07.2019, 14:54:08
  • 1
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

allende73
allende73
allende73 12.07.2019, 15:47:54
  • 0
@mat1989: No to fakt. Jeden z piłkarzy nawet stwierdził, że jest dumny z wykonanej pracy ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
allende73
allende73
allende73 11.07.2019, 20:46:31
  • 27
Mam w pamięci wiele kompromitacji i tzw. #e----------l polskich drużyn. Pamiętam kompromitację #wislakrakow z Levadią Tallin (wówczas jedyną zawodową drużyną w Estonii), pamiętam wyczyny #lechpoznan z drużynami z Litwy i Islandii, pamiętam kompromitacje innych ekip z drużynami z Macedonii, Azerbejdżanu (wówczas, głównie z Karabachem, który wtenczas był cieniutki), Kazachstanu, itd.. Naturalnie, pamiętam wojaże Legii w eliminacjach do europejskich pucharów dwa lata temu (dobra, tłumaczono to wówczas tym, że
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

allende73
allende73
allende73
Autor
11.07.2019, 20:57:18
  • 0
Przy takiej dyspozycji, to #legia jest do ogrania przez każdego, zwłaszcza iż to Europa FC po prostu zaprezentowało się - tak czysto piłkarsko - lepiej. Gdyby ktoś przypadkowy, w sensie nie kibic z Polski i Gibraltaru, zaczął oglądać ten mecz, to mógłby się nie domyślić, który z tych zespołów był zawodowym zespołem z europejskimi aspiracjami, a który amatorskim.
  • Odpowiedz
technojezus
technojezus
11.07.2019, 19:17:38
  • 68
To co Legia prezentuje to już brakuje słów.....Tego nie da się logicznie wytłumaczyć co oni wyprawiają już trzeci rok z rzędu.
Błędy jak na orliku, brak kompletnie składnych akcji, podania do nikogo.

Ja nie wiem, oni dostają sraki jak grają z wyraźnie na papierze gorszymi zespołami? Jak taką patologie wytłumaczyć?

Mimo że nie przegrywają na razie, to kompromitacj jest jeszcze bardziej niż za Dudelange i Trnave.
technojezus - To co Legia prezentuje to już brakuje słów.....Tego nie da się logiczni...

źródło: comment_VJVaH2sA6slodX4ES8CqVQlbmMBVwhy6.jpg

Pobierz
  • 16
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

allende73
allende73
allende73 11.07.2019, 19:21:57
  • 3
@TrudnoCoRobic: https://www.youtube.com/watch?v=Fds14tUFwYs kanał klubowy Europa FC
  • Odpowiedz
allende73
allende73
allende73 11.07.2019, 19:27:27
  • 16
@kelesch: Trener trenerem, ale z całym szacunkiem i szczerym uznaniem dla zawodników Europa FC (lubię i naprawdę szanuje amatorskie i półamatorskie zespoły, zwłaszcza z mikropaństw, bo to są prawdziwi pasjonaci, którzy grają przede wszystkim z miłości do piłki), to jednak nawet bez trenera, w rezerwowym składzie zawodowa drużyna, aspirująca do miana "europejskiego średniaka" winna spokojnie, bez problemów takie mecze wygrywać (oczywiście ma jeszcze 45 minut) oraz nade wszystko kontrolować grę
  • Odpowiedz
S.....e
S.....e
konto usunięte 11.07.2019, 18:57:24
  • 17
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

allende73
allende73
allende73 11.07.2019, 18:59:54
  • 0
@Saute: Nie mógł wbić? Przecież to Europa FC było dotychczas bliżej strzelenia bramki (chyba, że czegoś nie widziałem, bo równocześnie Cracovię oglądam), a nade wszystko wykazuje się jakimś pomysłem na grę.
  • Odpowiedz
MikoBalagany
MikoBalagany
10.07.2019, 10:52:31 via Android
  • 1
Obradović na testach medycznych. Ciekawe, bo prowizje na bank większe niż klauzula Kirkeskova. No i w przypadku Ivana testy medyczne to nie formalność, bo typ ma grubą historię kontuzji w tym 2x zerwane więzadła w kolanie. Z drugiej strony ostatnie 4 lata raczej bez większych urazów. Typ albo będzie spektakularną porażką, bo może być już po prostu "zużyty", albo hitem na miarę Vadisa, bo CV jak na naszą ligę ma topowe i
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

allende73
allende73
allende73 10.07.2019, 11:10:14
  • 1
@MikoBalagany: CV i papierami nie ma co się jednak kierować. Wielokrotnie do polskiej ligi (w tym oczywiście także do Legii) trafiali zawodnicy, którzy mieli "papiery", aby wciągnąć tą ligę nosem i co - zawodzili, czasem wręcz totalnie. Z drugiej strony, mam od groma zawodników, jak Angulo czy Carlitos, którzy nie zapowiadali się nie wiadomo jak (największe ich sukcesy to Segunda División, Angulo to nawet Segunda División B), a rządzą i
  • Odpowiedz
technojezus
technojezus
08.07.2019, 16:39:58
  • 1
Podobno Rocha dopiero za miesiąc będzie gotowy do...... treningów.
Zaraz się zaczynaja eliminacje i liga, a Legia nadal bez chociażby jednego LO ¯\_(ツ)_/¯

Niech biorą tego Kirkeskova gotowego do gry, na co oni czekają?
#legia
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

allende73
allende73
allende73 08.07.2019, 18:07:26
  • 0
@technojezus: A na co mogą czekać. Sądzą, że Piast za frajer odda im czołowego piłkarza ligi. Tymczasem jedynie (oczywiście na tę chwilę, pewnie po odpadnięciu z pucharów sytuacja ulegnie zmianie) w grę wchodzi klauzula odstępnego (nie pamiętam czy 400 czy 450 tys Euro), co jak się można domyślić, stanowi dla Legii problem.
  • Odpowiedz
Neapolitano
Neapolitano
21.06.2019, 13:49:33
  • 8
Wiedziałem, że leśnodorski ma inteligencję arbuza, ale nie wiedziałem że aż tak z nim źle xD
#heheszki #ekstraklasa #legia #reprezentacja
Neapolitano - Wiedziałem, że leśnodorski ma inteligencję arbuza, ale nie wiedziałem ż...

źródło: comment_IRI6IMvl9HPB0purJC6cvfiWBvCYVNPy.jpg

Pobierz
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

allende73
allende73
allende73 21.06.2019, 19:24:38
  • 0
@FantaZy: Z takimi zawodnikami jak K. Bielik jest zawsze problem, bo aby mógł zostać uznany za wychowanka danego klubu musiałby spędzić w nim przynajmniej 3 lata pomiędzy 15 a 21 rokiem życia. Nie spędził tego okresu w żadnym polskim klubie (najbliżej był w Lechu, w którym był dwa lata). Teoretycznie najwięcej czasu spędził w Arsenalu (od 2015 roku), tylko był ciągle wypożyczany, w związku z tym nie wiem czy to
  • Odpowiedz
Whizkazzz
Whizkazzz
10.06.2019, 07:06:47
  • 3
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

allende73
allende73
allende73 10.06.2019, 08:13:56
  • 0
@Whizkazzz: w końcu Legia stawia na młodych i perspektywicznych zawodników ;)
  • Odpowiedz
MikoBalagany
MikoBalagany
06.06.2019, 21:58:28 via Android
  • 3
Tak się, proszę państwa, pali pieniędzmi w piecu. Iloski i Sulley przekraczają granice absurdu. Jawne działanie na szkode klubu, co za debil to przyklepuje? XD
#legia #ekstraklasa
MikoBalagany - Tak się, proszę państwa, pali pieniędzmi w piecu. Iloski i Sulley prze...

źródło: comment_Y2SqB7OCbqve2zVXNM6oAJpDdpPtlPB2.jpg

Pobierz
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

allende73
allende73
allende73 07.06.2019, 09:03:58
  • 0
@Oskarek89: czyli kwintesencja zarządzania klubami w ekstraklapie ;)
  • Odpowiedz
midcoastt
midcoastt
31.05.2019, 19:14:49 via Android
  • 0
Czy każdy transfer do Rosji przechodzi przez Piekarskiego?
#legia #pilkanozna
midcoastt - Czy każdy transfer do Rosji przechodzi przez Piekarskiego?
#legia #pilkan...

źródło: comment_jtjYeLYWjDIPCR7UypkhSXaAq9TTqd7X.jpg

Pobierz
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

allende73
allende73
allende73 31.05.2019, 19:54:11
  • 1
@midcoastt: Niemal tak - facet ma niesamowite tam kontakty oraz renomę. Dzięki temu niemal każdego jest w stanie wypchnąć z Polski do Rosji za pieniądze przekraczające zdecydowanie wartość tego zawodnika i dwa ostatnie transfery (Michalak, Szymański) raczej tego dowodzą.
  • Odpowiedz
ScarySlender
ScarySlender
28.05.2019, 09:12:31 via Android
  • 13
W finale ligi mistrzów i ligi europejskiej są teraz 3 drużyny z Londynu.
Wyobrażacie sobie 3 drużyny z Warszawy? Albo w ogóle Polski finał LM?

#pilkanozna #ekstraklasa #ligamistrzow #legia #ligaeuropy
ScarySlender - W finale ligi mistrzów i ligi europejskiej są teraz 3 drużyny z Londyn...

źródło: comment_Lyh2jzja5RVqFmzoQhpY8snyLC0YYMLO.jpg

Pobierz
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

allende73
allende73
allende73 28.05.2019, 14:08:34
  • 1
@przegryw_ale_wygryw: Niestety, do tego również nie wygląda na to, aby coś zmieniło się w położeniu podwarszawskich zespołów, jak Znicz.
  • Odpowiedz
V.....o
V.....o
konto usunięte 21.05.2019, 07:49:53
  • 51
To jest właśnie to, co wynika z kompleksu niższości. Wobec Legii i wobec Warszawy. Śląsk zdobywa mistrzostwo - śpiewa o Legii, Lech zdobywa mistrzostwo - śpiewa o Legii, Piast zdobywa mistrzostwo - śpiewa o Legii. I teraz jeszcze to, wisienka na torcie, czyli Ruch, który właśnie s--------ł się do III ligi - na stadionie Pogoni Siedlce śpiewa o Legii.

A wiecie, co będzie jak Legia wróci na tron? Będzie świętować i nie
V.....o - To jest właśnie to, co wynika z kompleksu niższości. Wobec Legii i wobec Wa...
  • 33
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

allende73
allende73
allende73 21.05.2019, 08:23:25
  • 20
@Venro: Właśnie takie określenia jak "mentalna biedota", i ogółem buta, arogancja, pycha, itd. wskazują, że to raczej osoby tak wyrażające się mają jakieś kompleksy. Inaczej nie urażałoby Was to i nie zajmowalibyście się tym - delikatnie ujmując - brakiem sympatii wobec Legii ze strony kibiców innych drużyn (a takimi wypowiedziami, tylko tę niechęć wzmacniacie, btw).
  • Odpowiedz
allende73
allende73
allende73 21.05.2019, 09:10:09
  • 6
@Venro: No i co z tego? Niechęć do Legii jest uwarunkowana szeregiem przyczyn, od historycznych, zarówno w wymiarze lokalnym (np. rywalizacji), jak i ogólnokrajowych (np. okres PRLu), po pewne poczucie niesprawiedliwego i nieuczciwego traktowania innych klubów współcześnie, czyli faworyzowania Legii - nie wnikam, czy uzasadnione, czy też nie.

W praktyce w każdym państwie istnieją kluby powszechnie nienawidzone (w języku niemieckim jest nawet określenie odnoszące się do radości po przegranej Bayernu
  • Odpowiedz
allende73
allende73
allende73 21.05.2019, 10:01:48
  • 1
@Venro: > PRL to ciekawy wątek. Wypada prześledzić, kto wtedy zdobywał tytuły i że wcale nie była to Legia.

Tu nie chodzi o to, czy te Legia zdobywała tytuły. Nie wszystko sprowadza się do tego. Idzie o pamięć zbiorową, która nie zawsze musi odpowiadać rzeczywistości. A w pamięci zbiorowej utkwiła jako ten "pupilek" władzy, najbardziej faworyzowany zespół (czego źródłem są pewnie praktyki wojska z lat 50-tych, kiedy to rzeczywiście potrafiono
  • Odpowiedz
peetee
peetee
20.05.2019, 11:07:01
  • 14
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 17
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

allende73
allende73
allende73 20.05.2019, 11:29:45
  • 1
@peetee: Sorry, pomimo iż w gruncie rzeczy masz sporo racji - tak w Legii trwa pełna degeneracja i tak to Prezes jest za to głównie odpowiedzialny (a najbliższe lata raczej nie zapowiadają się lepiej), to jednak i przy tym musiałeś zademonstrować charakteryzującą kibiców Legii butę i arogancję.

Pragnę Ciebie zawiadomić, iż Piast zdobył 19 na 21 możliwych punktów w rundzie finałowej (co jest rekordem od czasów reformy), startował z 7
  • Odpowiedz
allende73
allende73
allende73 20.05.2019, 12:04:33
  • 0
@peetee: Tak Legia w drugiej części sezonu 2016/2017 a 51 możliwych punktów zdobyła 38, tylko zapomniałeś dodać, że Lech tych punktów zdobył 37 ;) jest o to tyle ważne, albowiem miałeś mimo wszystko rywalizację dwóch silnych ekip, jak na ekstraklapę i nie możesz powiedzieć, że Legia ją samodzielnie pożarła. Piast tymczasem tych punktów miał 41 a druga Cracovia 30, pozwala to jednak wskazać, że był bezapelacyjnie najlepszy w tym roku.
  • Odpowiedz
Zarzadca
Zarzadca
12.05.2019, 20:06:11 via Android
  • 8
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

allende73
allende73
allende73 12.05.2019, 21:34:37
  • 4
@Zarzadca: Nie chce mi się rozwodzić, ale tylko dodam, że model nauczania, który opisujesz to nie złe "dziedzictwo" ZSRR, ale zachowany skansen herbartowskiego modelu nauczania, zrodzonego w XIX wieku w Prusach/Niemczech. W sumie to większość państw Europy go zaadaptowało, tylko zazwyczaj dawno temu zastąpiły go innym lub go mocno unowocześniły.

Po drugie, masz racja, że głównym grzechem polskiego nauczania historii, jest nacjonalistyczno-martylologiczna narracja i skupienie się na historii militarno-politycznej (śladu
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 8
  • Strona 3 z 8
  • >

Osiągnięcia

  • Rocznica
    od 09.12.2022

    Rocznica

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking