Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko286
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
  • Wykop.pl
  • Ciekawostki

    Ciekawostki
  • Rozrywka

    Rozrywka
  • Sport

    Sport
  • Motoryzacja

    Motoryzacja
  • Technologia

    Technologia
  • Informacje

    Informacje
  • Gospodarka

    Gospodarka
  • Podróże

    Podróże

Dostosuj Wykop do siebie

Wybierz treści, które Cię interesują
i zapisz jako Własną kategorię.

allende73
allende73

allende73

Dołączył 7 lat i 1 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 325
  • Znaleziska 3
  • Mikroblog 322
  • Obserwujący 1
  • Obserwowane 7
O.....9
O.....9
konto usunięte 08.03.2019, 14:15:06
  • 9
Niezgoda znowu kontuzjowany...
Trzeba było brać te 2miliony...
#legia
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

allende73
allende73
allende73 08.03.2019, 15:47:09
  • 0
@Oskarek89: Czy to prawdą jest to, że to Legia go nie chciała puścić (bo za mało, w końcu "lepszy od Piątka", jak być może wmówiono Mioduskiemu), czy to jednak Duńczycy zrezygnowali jak się zorientowali co do jego stanu zdrowia, jak plotki mówiły?
  • Odpowiedz
allende73
allende73
allende73 08.03.2019, 15:49:44
  • 0
@Oskarek89: Dzięki
  • Odpowiedz
biesy
biesy
biesy
07.03.2019, 19:58:39 via Android
  • 57
Brawagi can into space XDdddddddddddd


#heheszki #neuropa #4konserwy #bekazprawakow #urojeniaprawakoidalne
biesy - Brawagi can into space XDdddddddddddd
SPOILER

#heheszki #neuropa #4konserwy ...

źródło: comment_wzWe1rp0pxV7k4ZZhswZCbdWVRn55pWU.jpg

Pobierz
  • 32
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

allende73
allende73
allende73 08.03.2019, 08:37:52
  • 0
@Dziekciu: Nie, szanowny Panie (lub Pani) i nawet nie masz pojęcia jak bardzo się mylisz. Kilku rzeczy tej potocznie nazywanej "komunie" odmówić nie można, a jednym z nich są procesy modernizacyjne. Tak, w okresie PRLu próbowano dokonać autentycznego skoku cywilizacyjnego, co jednak było niemożliwe z powodu skali zacofania Polski (wbrew obecnej mitologizacji II RP, pomimo prób modernizacyjnych podejmowanych od drugiej połowy lat 20-tych, a już w szczególności 30-tych, to pozostało
  • Odpowiedz
allende73
allende73
allende73 08.03.2019, 11:25:49
  • 0
@Dziekciu: Ona nie doprowadziła do kryzysu ekonomicznego, ona doprowadziła do ekonomicznego, społecznego i politycznego zacofania - taka jest różnica. U nas zbyt silnie wiele osób koncentruje się właśnie na XX wieku, względnie dodając XIX wiek i zabory (co jest nieco nie fair, bo i ile rozwój pod zaborem rosyjskim to wiadomo jaki był, to jednak pod Niemieckim już zgoła odmiennie to wyglądało), ale zapomina, że owe zabory, czy niedorozwój z
  • Odpowiedz
mat1989
mat1989
mat1989
02.03.2019, 09:39:11
  • 0
no to jak panowie?
#legia

kto ma rację?

  • #teamsapinto 74.6% (50)
  • #teammaczynski 25.4% (17)

Oddanych głosów: 67

  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

allende73
allende73
allende73 02.03.2019, 11:25:51
  • 0
@mat1989: A wczoraj/dzisiaj dodał, że Mąka chciał mu wbić nóż (naturalnie metaforycznie) i zabić Legię (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■) a i sam termin wywiadu nie był przypadkowy (czyli spiseg!!!)

Facet ma ewidentnie problemy. Egocentryzm, megalomania i narcyzm aż parują od niego. Pytanie, czy nie mamy do czynienia z urojeniami prześladowczymi (tzw. manią prześladowczą)?

Naturalnie, nie wiadomo jaka jest prawda w samym sporze (sam do fanów
  • Odpowiedz
allende73
allende73
allende73 02.03.2019, 13:25:32
  • 0
@Badyl69: Co do Twojej opinii odnośnie Mąki, to w 100% się zgadzam. Natomiast co do RSP, to załóżmy, że faktycznie tylko broni swojego dobrego imienia - jeżeli tak, to powinniśmy zadać sobie pytanie, czy to jest właściwy sposób i właściwe słowa, czy to nie przypomina wybuchu histeryka?

Pamiętajmy ponadto, że RSP jako pierwszy w wywiadach zaatakował Mąkę.
Cała ta sytuacja jest w ogóle niesmaczna. Ani jeden ani drugi nie powinien
  • Odpowiedz
O.....9
O.....9
konto usunięte 28.02.2019, 13:59:55
  • 2
I dobrze że Agra zagra i dobrze że Kucharczyk na ławce.
Trzeba powiedzieć sobie szczerze, Kucharczyk odstaje w tym momencie na tyle że nawet na ławkę się powinien ledwo łapać. Co do Agry, zagrał 2x45 minut i ludzie go skreślili XD Mógł spokojnie strzelić bramkę z Cracovią i nikt by się nawet nie zająknął. Mimo to dalej liczę że Agra w końcu usiądze kosztem Medeirosa.
Na ten moment idealny atak to Nagy
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

allende73
allende73
allende73 28.02.2019, 14:55:16
  • 0
@Oskarek89: Też się cieszę, że gra Agra, bo tak ogórkowego wejścia w Legii dawno nie było, a to dobrze, bo zmniejsza szanse na MP ;) a mówiąc poważnie - może odpali, może nie. Pewnie nie. To nie jest przypadek, że także w II lidze hiszpańskiej go nie chcieli, a prawdzie powiedziawszy, to na tę chwilę ten facet jest za słaby nawet na I ligę. Z drugiej strony, faktem jest to,
  • Odpowiedz
mondrymiszcz
mondrymiszcz
mondrymiszcz
25.02.2019, 09:38:50
  • 2
Duzo osob porownuje placz Sa Pinto z Probierzem. On tez zawsze okradziony,zawsze caly swiat przeciwko niemu,zli sedziowie itd. Tylko,ze kibice Legii sami maja dosc p---------a Pinto,a w takim Bialymstoku,najchetniej by postawili Probiezowi pomnik( ͡° ͜ʖ ͡°)

#legia #ekstraklasa
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

allende73
allende73
allende73 25.02.2019, 11:10:52
  • 1
@mondrymiszcz: Z jednej strony, racja. Z drugiej, zachodzi tu inna skala - zarówno czasowa, jak i samej postawy. Znaczy się Probierz już kilkanaście lat bawi się w trenera i jednak takie oskarżenia wysuwa znacznie rzadziej (oczywiście względnie na to patrząc), jednak nie strojąc przy tym fochów (nie ma, że ręki nie poda, czy dziennikarce nie odpowie...), no i same te jego zarzuty są zazwyczaj jednak mniej histeryczne, mniej absurdalne, mniej
  • Odpowiedz
allende73
allende73
allende73 25.02.2019, 13:52:36
  • 0
@mondrymiszcz: Oglądam, oglądam i paradoksalnie lubię (na tyle ile eklapę można lubić oglądać) oglądać jego drużyny. Jak napisałem, pewnie że pitoli niekiedy w takich klimatach, ale sorry - do RSP to nawet nie ma co go porównywać. Nie ten poziom absurdu, tym bardziej, że pretensje Probierza naprawdę niekiedy są uzasadnione w mniejszym bądź większym stopniu. Sytuacje, o które ma pretensje RSP są wytworem jego fantazji.
  • Odpowiedz
ciachostko
ciachostko
ciachostko
24.02.2019, 11:48:17
  • 130
DEJ KARNEGO
#pilkanozna #legia #lechpoznan
ciachostko - DEJ KARNEGO
#pilkanozna #legia #lechpoznan

źródło: comment_lUdpthAahwJOuYLWolYMYGHVwI5xYwo2.jpg

Pobierz
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

allende73
allende73
allende73 24.02.2019, 12:05:00
  • 16
@ciachostko: jednocześnie dodając, że karny dla Lecha był... kontrowersyjny (ʘ‿ʘ)

Nienawidzę wyzywać ludzi, nienawidzę tego określenia, ale chyba w tym sezonie RSP pragnie odebrać nagrodę "dzbana sezonu", bo co konferencję oraz mecz pracuje na to, aby pobić Peszko i tego z Górnika co udawał, że umiera (oczywiście do końcowego gwizdka)
  • Odpowiedz
technojezus
technojezus
technojezus
23.02.2019, 19:02:15
  • 2
Legia gra tak fatalnie że to się w głowie nie mieści i to kolejne spotkanie z rzędu.
,,słaby" jak to się pisało Lech był o klasę lepszy i zasłużenie wygrał

Legia właśnie przegrała MP, degrengolada klubu trwa w najlepsze.To co się wyprawia w tym klubie w ostatnich latach to parodia.Tutaj potrzebna jest kompletna przebudowa klubu.Wywalić wszystkich i grać jakimiś tanimi zawodnikami i będzie to samo, a kto wie nawet lepiej.Teraz to wyzwaniem będzie
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

allende73
allende73
allende73 23.02.2019, 19:07:14
  • 0
@technojezus: Bardzo się cieszę, że tak twierdzisz, bo konsekwentnie stoję na tym stanowisku (z wyjątkiem tego "mieć tyle kasy", bo tak za bogato to jednak nie stoi) ale czy jeszcze +/- 2 tygodnie temu nie twierdziłeś, że każdy klub w eklapie chciałby dokonywać takich transferów jak teraz Legia, dodając, że tym co dla innych jest sufitem, dla Legi jest podłogą?
  • Odpowiedz
allende73
allende73
allende73 23.02.2019, 19:22:28
  • 0
@technojezus: I tak i nie. Rzeczywiście płacić płaci najwięcej w naszej lidze (i w sumie to może być poziom średniaków/słabiaków z Seria A, tam jednak jak na warunki europejskie się nie przelewa), acz nie jest to jakaś przepaść względem drugiego Lecha (i w sumie to samo kibice Kolejorza powinni mówić co Ty teraz w odniesieniu do Legii) ale jeżeli chodzi o same kwoty, czy wartości ściąganych piłkarzy to już szału
  • Odpowiedz
peetee
peetee
peetee
23.02.2019, 19:05:22
  • 121
Jeśli Lechia dzis wygra to w normalnej lidze powiedziałbym że już pozamiatane. Ale zbyt długo oglądam polską ligę żeby stawiać aż tak odważne tezy.
#mecz #legia #ekstraklasa
  • 27
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

allende73
allende73
allende73 23.02.2019, 19:10:09
  • 2
@peetee: Przestań. Osobiście uważam, że Legia nie zdobędzie mistrza i nie chcę, aby je zdobyła ( ͡° ͜ʖ ͡°) ale to jeszcze jest 14 kolejek do końca sezonu. Przecież w eklapie to wszystko się może wydarzyć przez tyle spotkań. Równie dobrze Legia tego mistrza może zdobyć, ale również wypaść ze strefy pucharowej (zwłaszcza przy takiej grze).
  • Odpowiedz
mat1989
mat1989
mat1989
23.02.2019, 18:45:21
  • 0
Mecz powoli się kończy, a wynik się prawdopodobnie nie zmieni patrząc na grę #legia więc pada pytanie:
#mecz

Kto jest odpowiedzialny za porażkę z Lechem wg Sa Pinto?

  • zła murawa 6.4% (3)
  • dziennikarz sportowy Iza Koprowiak 51.1% (24)
  • dym, który przywołali kibice Lecha 10.6% (5)
  • Nawałka, bo za mocno ścisnął dłoń przed meczem 25.5% (12)
  • Michał Kucharczyk 6.4% (3)

Oddanych głosów: 47

  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

allende73
allende73
allende73 23.02.2019, 18:50:35
  • 0
@mat1989: zapomniałeś o tradycyjnym tłumaczeniu: spiseg sędziowski ( ͡° ͜ʖ ͡°) ale to będzie jakieś combo połączenie złej trawy (może nie wystarczająco zielona?), ze spisgiem sędziowskim, brakiem szacunku ze strony Nawałki, złą wolą dziennikarzy (może ujawnili tajemnicze plany na mecz).
  • Odpowiedz
mayek
mayek
mayek
20.02.2019, 10:04:41
  • 444
#heheszki #bekazprawakow #nczas

Patrz Halina, m----n tańczy!!!

Może słowo "m----n" nie jest jakoś obraźliwe, ale na chui oni w ogóle wspominali o jego rasie?
Dla mnie trochę #rasizm
mayek - #heheszki #bekazprawakow #nczas 

Patrz Halina, m----n tańczy!!!


Może ...

źródło: comment_fg4TyYYeY0TN1Y1Bpk3DujHR3lhvjdVu.jpg

Pobierz
  • 35
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

allende73
allende73
allende73 20.02.2019, 16:10:33
  • 0
@mayek: Słowo "m----n" może być obraźliwe, zwłaszcza pisane z małej litery. Zasadniczo w języku polskim przyjmuje się, że jeżeli piszesz o osobie czarnoskórej per "M----n" to powinno się to robić z dużej litery. Z kolei pisanie z małej litery "m----n" jest nacechowane pejoratywnie i występuje często w licznych przysłowiach oraz ogółem w związkach frazeologicznych o raczej negatywnym wydźwięku.

Zatem zastosowanie określania "m----n" z małej litery przez wątpliwej klasy "redaktorów" i
  • Odpowiedz
rbk17
rbk17
rbk17
17.02.2019, 21:15:20
  • 1
Jedna porażka i to jeszcze przed podziałem na grupy, nic wielkiego, w grupie mistrzowskiej i tak znów wyjdą na mistrza. Pisze to jako kibic Wisły Kraków. Wątpię aby dominacja Legii się skończyła.

#legia
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

allende73
allende73
allende73 17.02.2019, 21:36:19
  • 0
@rbk17: Nie wiem jaka dominacja (dominować, to dominowała Wisła w pierwszej dekadzie XXI wieku), natomiast oczywiście to nic wielkiego ta przegrana, zwłaszcza z najlepszą drużyną ostatnich miesięcy. Pewnie jeszcze trochę (tak jak i inni "pretendenci") potraci do 37 kolejki. Natomiast jest chyba jednak powód do narzekania przez legionistów, bo Legia gra tak samo od dłuższego czasu. Na Wisłę P., Miedź, Śląsk... no ogółem drużyny, które raczej celują w drugą ósemkę
  • Odpowiedz
allende73
allende73
allende73 17.02.2019, 22:09:54
  • 0
@palodisko: Owszem nie ma najcięższego terminarza, ale jednak przed sobą mecz z Cracovią, Lechem (pewnie trochę się odbuduje do przedostatniej kolejki), Piastem - tu może potracić punkty. Ponadto mówimy cały czas o eklapie ;) tu wszystko jest możliwe.
  • Odpowiedz
allende73
allende73
allende73 18.02.2019, 08:34:38
  • 3
Czy uważasz, że zdobywanie mistrzostw 2 lub 3 punktami przewagi nad 2 drużyną pozwala określać to dominacją? (nie twierdzę, że w tym okresie Legia nie była najsilniejsza, w żadnym wypadku - to tak tylko w gwoli wyjaśnienia) Mówisz o dominacji, kiedy o 2 mistrzostwa z rzędu drżysz do ostatniej minuty, ostatniej kolejki? Różnice w naszej lidze są obecnie za małe, aby można było mówić o czyjejkolwiek dominacji, co zresztą sama Legia pokazuje
  • Odpowiedz
TimeyWimey
TimeyWimey
TimeyWimey
17.02.2019, 19:20:35
  • 8
#legia #mecz
TimeyWimey - #legia #mecz

źródło: comment_aF7gE905kTdcpRKWbGEEecjxQ69l6i5o.jpg

Pobierz
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

allende73
allende73
allende73 17.02.2019, 19:25:44
  • 1
@TimeyWimey: Nie no potem sędzia też popełnił błąd i znowu na Vsoviciu, kiedy nie dał mu drugiej żółtej po tym jak oddał kopniaka zawodnikowi Cracovii w samej końcówce.
  • Odpowiedz
Hfishman1
Hfishman1
Hfishman1
17.02.2019, 09:07:27 via Android
  • 0
#mecz jak tam dalej są osoby co twierdzą że Niezgoda jest lepszy od Piątka ( ͡º ͜ʖ͡º) #legia
  • 15
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

allende73
allende73
allende73 17.02.2019, 10:59:59
  • 0
@peetee: To chyba masz krótką pamięć - rok temu wielu (oczywiście nie wszyscy, pewnie nawet nie większość) legionistów na forach (itd.) oraz niektóre media przekonywały, że Niezgoda jest ponad wszelką wątpliwość lepszym napastnikiem niż Piątek jednocześnie kpiąc z dziennikarzy i pewnego łysego trenera, którzy mówili, że Piątek może być lepszy niż Lewandowski ( ͡º ͜ʖ͡º)
  • Odpowiedz
allende73
allende73
allende73 17.02.2019, 11:31:22
  • 1
@miki4ever: Nie, nie był. Niezgoda nigdy nie był lepszy od Piątka, tylko niektórzy legioniści (co jest zrozumiałe) oraz niektórzy dziennikarze (co jest mniej zrozumiałe) taki dyskurs starali się wytworzyć (padały nawet porównania Niezgody do Milika ¯\_(ツ)_/¯)
  • Odpowiedz
allende73
allende73
allende73 17.02.2019, 11:32:27
  • 0
@miki4ever: Jak mniemam, nie o to w tym porównaniu chodzi (ani nawet o - historycznie ujmując - faworyzację obu klubów przez władze) ;)
  • Odpowiedz
allende73
allende73
allende73 17.02.2019, 13:10:12
  • 0
@miki4ever: Nie, wówczas też było łatwo to dostrzec. Wystarczyło tylko porównać szeroko rozumianą technikę (w tym przyjęcie piłki, drybling, umiejętności strzeleckie), umiejętność gry bez piłki (w tym wyjście na pozycję) oraz tzw. inteligencję boiskową, aby dostrzec, że to Piątek był lepszym napastnikiem (Niezgoda bez wątpienia był lepszy w aspekcie motorycznym, ale to trochę mało).

Wiadomo przecież, co jest jest zupełnie naturalne, że kibice określonej drużyny nieco przez różowe okulary spoglądają
  • Odpowiedz
allende73
allende73
allende73 17.02.2019, 16:11:52
  • 0
@miki4ever: Och jakiś Ty złośliwy, ale autokorekta popsuła efekt.

Na poważnie to nie tak mało wcale ekspertów miało wtedy takie zdanie, to raczej mniejszość optowała za Niezgodą, próbując go na siłę wepchnąć do kadry, a to kibicom Legi bardzo pasowało ;)
  • Odpowiedz
allende73
allende73
allende73 17.02.2019, 16:21:35
  • 0
@miki4ever: Nie wiem, co rozumiesz przez czołowych. Na moje to ani On, ani Niezgoda tak traktowani wówczas nie byli, ale jako perspektywiczni, dobrze rokujący i rywalizujący ze sobą piłkarze (w końcu 2 z 3 najskuteczniejszych polskich napastników w eklapie) np. o miejsce na mundialu to jak najbardziej już tak, co potwierdził Nawałka np. podczas marcowej (naturalnie 2018 roku) konferencji prasowej.
  • Odpowiedz
Czokolad
Czokolad
Czokolad
17.02.2019, 15:47:36
  • 88
Czy wiedzieliście, że w latach 1917-1923 Żydzi wymordowali 1/3 populacji Niemiec? Aż się chce zacytować Marka Twaina: "lepiej uchodzić za głupiego niż się odezwać i rozwiać wszelkie wątpliwości" ( ͡° ͜ʖ ͡°)


#bekazprawakow #shitwykopsays #neuropa #zydzi
Czokolad - Czy wiedzieliście, że w latach 1917-1923 Żydzi wymordowali 1/3 populacji N...

źródło: comment_Fn5PfvukUuDONzkIadxc3AyalG5AnAlK.jpg

Pobierz
  • 11
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

allende73
allende73
allende73 17.02.2019, 16:16:13
  • 5
@ZaplutyKarzelReakcji: równie niepokojące są osoby, które dają "plusika" przy takich prawackich mądrościach.
  • Odpowiedz
brednyk
brednyk
brednyk
11.02.2019, 06:44:17
  • 2
Gość z Benfiki w tym wieku i warty 500k? To musi być szrot z 3 składu xD

#pilkanozna #legia
brednyk - Gość z Benfiki w tym wieku i warty 500k? To musi być szrot z 3 składu xD

...

źródło: comment_C4qn8FADxmZ76raSvd23361k98iuWaM7.jpg

Pobierz
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

allende73
allende73
allende73 12.02.2019, 10:24:22
  • 0
@technojezus: A kogo mają zazdrościć? Biorę pierwszy z brzegu klub - Jagiellonia i A. Kadlec, 23 lata, prawy obrońca/pomocnik, wartość 525 tys, w tym sezonie wystąpił w 3 meczach LE i kwalifikacjach do LM, w których m.in. ograł Legię. Biorę Koronę i J. Tamm, środkowy obrońca, 400 tys, 27lat, w tym sezonie 6 spotkań w LE, Cracovia bierze S. Hanca, 26 lat, prawy skrzydłowy, wartość 750 tys Euro, 17 występów
  • Odpowiedz
allende73
allende73
allende73 12.02.2019, 11:21:57
  • 0
@technojezus: Jeżeli naprawdę wierzysz w to wszystko w co piszesz, to naprawdę jesteś fascynującą postacią, takie zacietrzewienie trudno spotkać. Odlot totalny.

Zacznę od tego: czytaj ze zrozumieniem, zamiast się pienić. Twierdzisz, że Legia ściągnęła super grajka - no faktycznie super grajek,którego nikt nie chciał (!!!, nawet w II lidze hiszpańskiej), 27 lat i warty pół miliona (co jest śmieszną kwotą jak na zachód). A jest super, bo x lat nieźle rokował.
  • Odpowiedz
allende73
allende73
allende73 12.02.2019, 11:49:38
  • 0
@technojezus: Cieszę się za to, że masz o tym największe pojęcie ! Jedyny, który się zna ! Jedyny, który mówi prawdę ! Powtarzaj to sobie kilka razy na dobę, na pewno lepiej się poczujesz i wszyscy będą Ciebie traktować poważnie.
Zapamiętam to sobie - to co dla Legii jest podłogą, dla innych jest sufitem. Przekonałeś mnie bezapelacyjnie, będą tak twierdził do samego końca, mojego lub jej ;)

P.S. Słowa Kucharskiego,
  • Odpowiedz
miki4ever
miki4ever
miki4ever
09.02.2019, 06:04:02
  • 13
Gdy jeden z piłkarzy nie odesłał ich do północy, czyli do deadline’u, Nawałka zadzwonił do niego w środku nocy, by wypytać gdzie są dowody jego pracy.


Wyobrazacie sobie cos takiego w #legia? Przeciez Koprowiak by smarowala teksty przez bity tydzien jakim Sa Pinto jest zamordysta.

A pomijajac cala kwestie, to ciekawe kto przekablowal dziennikarzom ta informacje w #lech.

#ekstraklasa
  • 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

allende73
allende73
allende73 09.02.2019, 08:18:05
  • 0
@miki4ever: Poczekaj, poczekaj... podobno nie jest zadaniem dziennikarzy zajmować się tego rodzaju informacjami, ale jak widać tylko w stosunku do Legii. Czyli dobrze jak opisze się, że Nawałka ma manię kontroli w Lechu, źle jak Pinto w Legii? ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Powiedz wprost: oczekujesz, że Iza i inni będą wystawiać Legii Pinto Laurki, wszystko inne jest dla Ciebie niedopuszczalne.
  • Odpowiedz
allende73
allende73
allende73 09.02.2019, 09:12:20
  • 0
@miki4ever: Potwierdzasz tylko to co napisałem - oczekujesz, że wszyscy będą mile i serdecznie pisać o Pinto oraz Legii, a to co niewygodne zamiatać pod dywan oraz nie publikować (coś ala minister rolnictwa sugerujący antypolski spiseg, bo media opublikowały info o mięsie z chorego bydła). Jest różnica pomiędzy zadzwonieniem do piłkarza o północy, kiedy ten wcześniej zobowiązał się do zrobienia rzeczy x a nie zrobił, a narzucenie piłkarzom zakazu oddalania
  • Odpowiedz
allende73
allende73
allende73 09.02.2019, 12:11:59
  • 0
@miki4ever: Skoro jest to kłamstwo, to czemu Legia nie zażądała sprostowania? Czemu Mioduski nie wytoczył procesu za rzekome "kłamstwa" Stanowskiego jak deklarował? To jest bardzo proste. Jeżeli dziennikarze (chociaż akurat tytułowanie tak Stanowskiego to trochę na wyrost) przekraczają granicę i mijają się z prawdą, klub posiada możliwości reagowania (od oświadczenia, poprzez konferencję, zażądanie sprostowania, po proces). Czemu nie reaguje, tylko trener się obraża i robi tak naprawdę klubowi wiochę, de
  • Odpowiedz
allende73
allende73
allende73 09.02.2019, 12:33:03
  • 0
Nie, wszystkie kluby tak robią jak zostaną pomówione lub jak im coś nie pasuje. Klub mógł również odnieść się nawet na konferencji do tego, ale po co. Część kibiców Legi, których cechuje syndrom oblężonej twierdzy przyklaśnie bojkotowi Koprowiakowej, jako walce ze spiskiem, u pozostałych jednak umocni się przekonanie o zasadności tych zarzutów.
  • Odpowiedz
miki4ever
miki4ever
miki4ever
08.02.2019, 13:15:57 via iOS
  • 19
#legia #ekstraklasa piękny ból d--y obrońców Izy się pojawia:)

Ryszard bardzo kulturalnie pokazał jej należne miejsce.
miki4ever - #legia #ekstraklasa piękny ból d--y obrońców Izy się pojawia:)

Ryszard b...
  • 14
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

allende73
allende73
allende73 08.02.2019, 16:43:01
  • 1
@miki4ever: Pinto to ma się chyba za J. Murinho ;) sam co prawda za Izką nie przepadam, ale nie rozumiem obrońców Pinto - obraza majestatu, bo raczyła wypełniać swoje obowiązki i nie właziła mu w dupę. Poważnie...
  • Odpowiedz
allende73
allende73
allende73 08.02.2019, 18:35:29
  • 0
@miki4ever: Czyli za jeżdżenie uważasz wypełnianie swojej pracy? Ja rozumiem, że nie wszystkim podoba się zmiana dyskursu w PS, który zaprzestał wystawiania laurki Legi i nowemu szkoleniowcowi, a także przestali pompować balonik, ale nie przesadzajmy.
A Pinto jak urażone dziecko - może niech przestanie podawać ręce szkoleniowcom drużyn, które go pokonały...
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • Strona 6 z 9
  • >

Osiągnięcia

  • Rocznica
    od 09.12.2022

    Rocznica

Wykop © 2005-2025

  • Nowy Wykop
  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Wykop.pl