Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko258
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
aecha

aecha

Dołączył 9 lat i 9 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 8542
  • Znaleziska 6387
  • Mikroblog 2155
  • Obserwujący 12
  • Obserwowane 33
evilonep
evilonep
12.02.2021, 17:52:50
  • 3
co mogłem na ten moment dołożyłem w $WISH. Piszę to, bo jak za rok się będę chwalić nie chciałbym żeby mnie ktoś posądził, że to z konta demo :P
#gielda
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

aecha
aecha 13.02.2021, 01:04:05
  • 0
@Mowi: pod co gracie?
  • Odpowiedz
Cernold
Cernold
12.02.2021, 23:58:04 via Android
  • 0
#gielda
Łooooo panie, rozumiem że w poniedziałek na GPW będzie jazda nie z tej ziemi, jak sp500 spadło ostatnimi 0,2% to GPW -1,5.
Cernold - #gielda
Łooooo panie, rozumiem że w poniedziałek na GPW będzie jazda nie z ...

źródło: comment_1613174284ERgOeGOxw3jbfzGp81gO6Y.jpg

Pobierz
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

aecha
aecha 13.02.2021, 00:03:46
  • 0
@Cernold: no nasze bagienko czasem lubi tak jakby przewidywać przyszłość hehe
  • Odpowiedz
S.....y
S.....y
konto usunięte 12.02.2021, 09:24:43
  • 124
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 68
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

aecha
aecha 12.02.2021, 19:19:19
  • 2
@Sok_Mandarynkowy: ja jestem całe życie z wojewódzkiego miasta ale obserwuję sobie jak się żyje we wsi teściów. Każdy każdego obgaduje każdy każdemu zazdrości. Wścibskość totalna. Jedna dyskusja i ludzie nie odzywają się do siebie przez xxx lat. Jak się śmiali z auta szwagra, bo kupił sobie starego grata v6 w którym pół silnika nie dzialało, to cała rodzina zaczęła ładować kasę w tego trupa "żeby całej wsi pokazać"... Poziom abstrakcji
  • Odpowiedz
BigBadBootyDaddy
BigBadBootyDaddy
BigBadBootyDaddy
11.02.2021, 19:02:56
  • 413
Grodzki mówi jak do upośledzonych xdddddd
#tvpis
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

aecha
aecha 12.02.2021, 19:06:03
  • 0
@BigBadBootyDaddy: do bułgarów trzeba mówić po bułgarsku
  • Odpowiedz
plasq
plasq
09.02.2021, 10:47:34
  • 1
Już mnie irytuje ten papier #xtb zastanawiam się czy go nie olać, sprzedać w p---u i wejść w coś bez takiej szulerki? #amrest przebił 30 ziko, mam trochę papieru kupionego po 23 i szkoda mi go uśredniać w górę, ale jakoś tak widzę potencjał...
Jakieś mirkowe rady? To zrobię na odwrót ( ͡° ͜ʖ ͡°)
#gielda
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

aecha
aecha 09.02.2021, 11:51:24
  • 0
@plasq: amrest hiszpania polska z obostrzeniami na restauracje a Ty widzisz ATH :) na tygodniówkach, a tak powinienes.analizowac w srednim terminie masz wszystkie wskazniki wykupione. Nie zmniejszaj dywersyfikacji kupujac na gorce bo korekta zje ci caly zysk. Nie zamieniaj transakcji zyskownejnw stratna. Lepiej juz sprzedac wszystko i stanac z.boku :)
  • Odpowiedz
lastro
lastro
lastro
06.02.2021, 01:34:38
  • 1
Kiedy sprzedajecie ze stratą?


#gielda
  • 19
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

aecha
aecha 06.02.2021, 02:29:04
  • 3
@lastro: 1% calego kapitalu gieldowego. To taki standard MM. Mozesz zwiekszyc do 2%. Czyli jak masz 100k na gieldzie to pozwalasz na 1k straty. Przy dywersyfikacji na 10 spolek to 10% na transakcje. elder w zawod inwestor stosuje jeszcze laczna strate na kapitale. Np. Lacznie nie mozesz narazic calego kapitalu na 5% straty. Czyli masz 100k w postaci 10 x 10k. Jednoczesnie mozesz miec tylko 5 x 10k na rynku
  • Odpowiedz
aecha
aecha 06.02.2021, 02:38:57
  • 2
@lastro: a i jeszcze ustalajac wielkosc pozycji robisz to "od tylu" w porownaniu do podejscia ulicy. No bo normalnie ludzie mysla tak - mam 10k kupie i jak strace 20% to zamykam. Podejscie profesjonalne zaklada tak - mam poziom wejscia i poziom stop loss danej transakcji. Ustalam ile to procentowo straty . Patrze na to ile tej straty = % calego mojego kapitalu i na tej podstawie dobieram wielkosc pozycji
  • Odpowiedz
aecha
aecha 06.02.2021, 22:21:56
  • 0
@wyarbuzowany_airbus: ksiazke zawod inwestor eldera polecam
  • Odpowiedz
aecha
aecha 08.02.2021, 18:11:22
  • 0
@lastro: nie ale ta ksoazka pokazuje jak powinno sie podchodzic do inwestowania profesjonalnie
  • Odpowiedz
aecha
aecha 08.02.2021, 21:47:48
  • 1
@lastro: tak. Money Management czyli zarządzanie kapitałem oraz ryzykiem to jest to co odróżnia tych 70% co traci od tych 30% co zyskuje. I nie chodzi mi o to, bo są ludzie zarobieni o tak o, YOLO trading :) bo w marcu kupili Albo trafili na biomet czy Mercator. Chodzi o długoletnią stopę zwrotu. Ja mam zasadę że 2% kapitału to jest absolutne maksimum Na jakim mogę narazić kapitał. Czyli
  • Odpowiedz
aecha
aecha 08.02.2021, 21:49:40
  • 0
@lastro:
aecha - @lastro:

źródło: comment_1612820979Vj0UEQYb4UWByNp4iuAZtt.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
aecha
aecha 09.02.2021, 00:34:33
  • 0
@lastro: @lastro: nie no masz 100zl. Jestes na stracie 20% sprzedajesz zostaje ci 80 zlotych. Ile musi urosnac 80 zlotych zeby znowu bylo 100? 80 x 1.25 = 100. 1.25 czyli 25%. Masz 100zl jestes na stracie 30% sprzedajesz zostaje ci na koncie 70zl. Wkladasz w inna spolke ona rosnie o 30% i masz 70zl x 1.3 = 91zl czyli nie odrobiles straty. A najprosciej - 100zl strata
  • Odpowiedz
aecha
aecha 09.02.2021, 00:39:28
  • 0
@lastro: tak. 15k 5-6 spolek. Dobierz brokera z jak najmniejszymi prowizjami. Zwlaszcza.prowizja minimalna. Zaloz konto w.xtb i poki jest.0% na akcje korzystaj. Ale tam nie ma wszystkich akcjo z gpw. Ale.doic trzeba poki daja. Pamietaj ze nie musisz od razu kupowac akcji za.wszystko. 15k na 5 spolek to 5 x 3k. 3k podziel na 3 wejscia po 1k. Wtedy mozesz usredniac jak spadnie. Nie wrzucaj wszystkiego na raz zwlaszcza teraz
  • Odpowiedz
aecha
aecha 09.02.2021, 00:42:11
  • 0
@lastro: a odnosnie odbicia. Mialem protektor na szczycie w sierpniu. Jakbym nie wyskoczyl przy 6zl to ile.bym mial teraz? 3.7za akcje czyli strate z 50% i zerowe szanse na szybkie odrobienie. Straty to paliwo.do zyskow. Nie unikniesz. Chodzi o to aby straty ciac.a.zyskom dac rosnac :) a odnosnie tego 80/20 to poszukam w ksiazce ici zamieszcze ale to pozniej
  • Odpowiedz
zweipack
zweipack
07.02.2021, 21:55:20
  • 11
ponizej wklejam najciekawsza chyba analize sytuacji, ktora pojawila sie na reddicie kilka dni temu, a nastepnie zostala skasowana przez OPa. OP po kolejnym dniu skasowal tez konto. to co napisal zaintrygowalo mnie do tego stopnia, ze skopiowalem tekst, bo spodziewalem sie ze moze zniknac i przejrzalem jego poprzednie wpisy, zeby sprawdzic czy nie jest jakims trollem. ogolnie typ wydal mi sie byc czyms w rodzaju wykopowego przegrywa/mizogina, wiec pasuje do roli geeka
  • 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

aecha
aecha 07.02.2021, 23:37:15
  • 4
@zweipack: tez to czytalem w oryginale. Nic wyjątkowego no chyba że ktoś naprawdę liczy że jest to reddit vs hfy grające na short. Reddit zaczął ruch ale teraz będziemy obserwować walke hedge fundow. Wall Street i ogólnie giełda nie działa tak że złe fundusze chcą wydoić ulice. Fundusze chcę wydoić inne fundusze i ulice. Przy założeniu że giełda to gra konkurencyjna o sumie ujemnej i każdy stara się zebrać wszystko
  • Odpowiedz
aecha
aecha 08.02.2021, 18:21:37
  • 0
@enten: w jakiś niesamowity sposób musiałem pojechać Ci po ambicji. Tak uważam że doradzający zarządzającym miliardowymi funduszami to najlepsi z najlepszych.
  • Odpowiedz
aecha
aecha 08.02.2021, 21:57:37
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
aecha
aecha 09.02.2021, 00:09:50
  • 1
@zweipack: on nie jest postacią "medialną" to jest człowiek co stworzył jedyny w polsce hedge fund ale z powodu knf musiał przenieść go do holandii. Nie jest analitykiem, youtuberem, zarządza realnym grubym hajsem. Ma naprawdę dobre "sygnały" a o gme to mówił jako pierwszy w pl przy 10-20$. A co mowil? Tydzien temu w piatek mowil zeby szortowac. Dzisiaj powiedzial ze zamkneli szorty bo uwaza ze duzy fund moze wycisnac
  • Odpowiedz
toTheMoooon
toTheMoooon
toTheMoooon
07.02.2021, 15:40:29
  • 0
Czy ktoś kto ma pojęcia o giełdzie i akcji z GameStop mógłby dać jakiś wpis wyjaśniający co się tak naprawdę wydarzyło? Dzisiaj na yt natrafiłem na to: https://www.youtube.com/watch?v=EqUZOpBYty0

Teza filmu sprowadza się do walki ulicy z grubasem z WallStreet i zmowy bogoli co chyba nie jest prawdą.

Chciałbym żeby ktoś wytłumaczył, kiedy nastąpił short squeeze, powody blokady zakupu na RH i czy zabił on momentum squeezu i czy rzeczywiście amerykańskie media manipulowały
  • 11
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

aecha
aecha 08.02.2021, 00:12:51
  • 0
@toTheMoooon: to zle ci sie wydaje. Ale ty z tego co pamietam juz spamowales ze ubrales sie w gme i sprzedales. Ta akcja jest tak wielowymiarowa.i gleboka ze nie dziwie sie ze 80% przegrywa na gieldzie skoro tak poddaje sie emocjom tlumu. To nie jest reddit vs fundy. Nigdy nie jest. To zawsze jest fundy vs fundy. Nawet na naszej malej GPW gdzie 60% obrotu to zagranica no to fundy
  • Odpowiedz
katarzyna-kowalik
katarzyna-kowalik
05.02.2021, 20:18:11
  • 1
w co warto zainwestowac? oprócz GME ( ͡° ͜ʖ ͡°)
#gielda
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

aecha
aecha 06.02.2021, 01:10:32
  • 0
@katarzyna-kowalik: toya glcosmed
  • Odpowiedz
DonMisiek1906
DonMisiek1906
05.02.2021, 22:53:39
  • 6
Kupujcie #gme. To jest porada finansowa.


#gielda
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

aecha
aecha 06.02.2021, 00:54:43
  • 2
@DonMisiek1906: pierwsze do dziennika drugie to smietnika
  • Odpowiedz
ZADYMIARZ_PL
ZADYMIARZ_PL
04.02.2021, 23:42:21 via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
Jak nie sprzedam to będę mieć niedługo 99% straty. Biję się z myślami czy sprzedać 4 akcje po 50$ czy już czekać na jakiś cud, że może jednak wzrośnie.
#gme #gielda
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

aecha
aecha 05.02.2021, 00:05:09
  • 1
@ZADYMIARZ_PL: jakjuż się złamiesz to odbije i będziesz cierpiał podwójnie. Zostaw i poczekaj z miesiąc a minimum do 9tego lutego
  • Odpowiedz
Kirkain
Kirkain
04.02.2021, 21:36:16 via iOS
  • 0
Jest sens teraz kupować #gme skoro jest tak tanio czy już nie ma szans żeby to wzrosło? #gielda #pytaniedoeksperta ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

aecha
aecha 04.02.2021, 23:44:10
  • 0
@Szoopen_: 7 dni po koncu miesiaca i po 15tym podaja informacje o ilosci szortow na akcjach. Info z gieldy wiec.100% legitne ale opoznione o 7 dni. @JudzinStouner: tez tak uwazam. Cos jest na rzeczy bo Hedge fundy lubia grac przeciwko sobie. To nie jest tak ze fundy vs ulica. Cos sie jeszcze odwali ale to moze trwac miesiac dwa. Fundy maja kase maja czas zasoby.
  • Odpowiedz
jombsik
jombsik
04.02.2021, 18:04:26
  • 0
Mireczki jak myślicie, do ilu spadnie Bloober?
#gielda
  • 17
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

aecha
aecha 04.02.2021, 18:28:41
  • 1
@jombsik: ich ostatni komunikat mi nie pasuje, tenno zwrocie produkcji gry, slaby wishlist slaby global top seller przy 40bankach za produkcje, azja w pierwszych dniach nie podbijala top sellera, ja mysle ze 100-150 przy korekcie w usa zobaczymy
  • Odpowiedz
aecha
aecha 04.02.2021, 18:52:26
  • 1
@jombsik: akurat bloobera mam troche obcykanego, samemu ostatnio wchodzilem po ok 150 wychodzilem przed premiera. Znam b.dobrego analityka rynku gamedev i on tez sie ewakuowal, opiera sie w wiekszosci na fundamentach, wg. Niego ostatnie espi nie trzyma sie kupy. Wygladalo jak ewakuacja dla.zaufanych pieknie to potwierdzila piekna luka zamknieta czerwonymi swiecami. Do tego nie ma sentymentu do gamingu teraz. Obczaj creepy jar ich green hell byl przez chwile w top
  • Odpowiedz
aecha
aecha 04.02.2021, 19:02:56
  • 1
@bedoadoel: osobiscie, nic nie wrzuca w neta. Samemu inwestuje 7 cyfrowa kwota. 100% AF z bywaniem na walnych itp. To co mi podrzuca to tylko to w co sam wklada kase - a ze to rodzina to nie podrzuca lipy ;) dlatego teraz czekam na creepy jar ponizej 1k na mid/longterm
  • Odpowiedz
aecha
aecha 04.02.2021, 19:05:55
  • 1
@jombsik: szwagra to o kopanie ziemniaków w polu i smaku 4paka harnasia moglbym spytac :) ale.poko.
  • Odpowiedz
aecha
aecha 04.02.2021, 19:06:39
  • 1
@bedoadoel: wiem ze creepy jar wg. Niego to 1500 - 2000. Midterm. Ale.tutaj zna firme.osobiscie na wylot. Teraz ja polecialem w GOP przed rustlerem ale to od 22 a on w movie games. Ale.to spekulacyjnymi. On duzo pre-ipo robi.
  • Odpowiedz
XaVeN_PL
XaVeN_PL
04.02.2021, 18:11:10
  • 5
Pamiętajcie stracić możecie tylko 100%
a zyskać nawet więcej niż tysiące procent
HODL
#gielda #gme
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

aecha
aecha 04.02.2021, 18:27:45
  • 0
@XaVeN_PL: chyba że shortujesz to jest dokładnie odwrotnie :)
  • Odpowiedz
striker21
striker21
04.02.2021, 16:28:36
  • 0
Skoro squiza nie było to po co hegdefundy kupily calle po $800 Imo teraz graja na spadek do 9 lutego, tam w raporcie będzie że szorty są i wtedy dzida do gory bo leszczyna wejdzie again a potem nurek. 2 razy ograją ulice
#gielda
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

aecha
aecha 04.02.2021, 16:59:38
  • 0
@Angmac: ale raporty opoznione
  • Odpowiedz
toTheMoooon
toTheMoooon
toTheMoooon
03.02.2021, 20:33:52
  • 51
Nie wiem jak mogłem być tak głupi żeby się do tego zapakować. Nigdy nie klikałem w linki typu zarejestruj się i bzikaj xD, nie wierzyłem w żadne łatwe pieniądze, a mimo wszystko dałem się tak łatwo wyruchać. Na prawdę nie mogę uwierzyć jak jak naiwnie p---------m pieniądze lol. Myśl żeby szybko wskoczyć do pociągu póki nie odjechał, łatwe pieniążki xD

Ci z was którzy stracili więcej niż powinni, jak to sobie będziecie racjonalizować?
  • 69
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

aecha
aecha 03.02.2021, 21:25:21
  • 5
@toTheMoooon: według mnie na razie nie ma sensu sprzedawać Ale też nic nie dokupuj. Masz kosztowne lekcje tego że jesteś tłumem nawet czytając Facebooka wykop myśląc że jesteś wyjątkowy jesteś jedynie tłumem i działasz jak tłum. Na giełdzie nikt ci niczego nie zagwarantuje Najlepiej jeśli wpłacając pieniądze od razu się z nimi Żegnasz. Spójrz przypadek Idea Banku albo firmy CEDC po prostu akcje z dnia na dzień wyparowały z rachunków.
aecha - @toTheMoooon: według mnie na razie nie ma sensu sprzedawać Ale też nic nie do...

źródło: comment_1612387439hFVT91ziS481cTaRqcAi2U.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
bumbp
bumbp
bumbp
03.02.2021, 20:34:49
  • 26
#gme #gielda

Teraz morda w kubeł i trzymać:

Why the GME shortsqueeze hasn't happened yet DATA

MODS
  • 21
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

aecha
aecha 03.02.2021, 21:15:15
  • 0
@sner: short ladder attack wyglada profesjonalnie. Przerzucanie z wora do wora juz nie a to to samo ;) spojrzcie na obroty dzisiaj. Zeby spadki sie poglebialy obroty powinny rosnac a sa jeszcze mniejsze. Wyglada jakby mialo wystrzelic ALE moze.do 200 moze do 300 a moze wcale.... Teraz bedzie przeczolganie malutkich na niskich obrotac, ludziom sie wydaje ze to jest nic ale kilka milionow ludzi i niech?kazdy ma srednio po jednej
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 15
  • Strona 8 z 15
  • >

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 28.12.2016

    Komentator
  • Rocznica
    od 06.03.2025

    Rocznica
  • Gadżeciarz
    od 19.02.2025

    Gadżeciarz

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking