Wielu wieszało na nim psy za akcję z trąbką, ale prawda jest taka, że gość przełamał medialne milczenie nt. KORWiNy. Akcja była komentowana "wszędzie". Te materiały, które widziałem nie były specjalnie negatywne. Raczej neutralne z humorystycznym wydźwiękiem. Jakby zebrać cały czas w popularnych mediach poświęcony temu zdarzeniu, to pewnie wyszłoby około 5 minut. Można oszacować jaką to miało wartość w przeliczeniu na cebuliony. Np. 30 sekund po wiadomościach w TVP to koszt ok. 50k (jeśli dobrze rozumiem cennik, https://brtvp.pl/22209386/cennik-listopad). Oczywiście, jest to jeden z najdroższych wariantów, ale pewnie można przyjąć średni przelicznik na ok. 20k za 30 sekund.
Wychodzi więc około 200 000 złotych. Do tego dochodzą artykuły w internecie, prasie itp. Stawiam tezę, że cały
impakt medialny był wart 300-500k złotych. Póki co partia zebrała nieco ponad 1000k, a i tak jest to kwota wyjątkowo imponująca.
Dodatkowo, Bryczkowski pokazał, że wcale nie trzeba mówić o "pomyśle Hitlera dla debili", żeby zaistnieć w mediach i myślę, że Korwin na ostatni tydzień kampanii powinien to sobie wziąć do serca.
@nnogi: OK