Podsumowując: malutkie, dalekie światła mają krótszy zasięg renderowania, same światła (lampy uliczne, neony) dają mniej doświetlenia i jak chyba każdy wie - efekt mokrej drogi został usunięty. Drogi są ciemniejsze, nie ma odbić, są mniej zróżnicowane i bardziej monotonne. Pozytywnie - oświetlenie wolumetryczne zostało naprawione
@kuba7321: A przyznam, że na papierze KC:D jest nudny. Jak to tak? Prawdziwe realia? Bez magii i całej tej otoczki? A jak się już w to gra to się oderwać nie można i nudy nie uświadczysz. Właśnie zróżnicowania questów zabrakło w CP77, w KC:D jest masa questów, która ma swoje własne mechaniki - jak np. łapanie słowików w klatki. W CP77 zabrakło unikalnych interakcji, które przeniosłyby ciężar z ciągłego strzelania
Brawo cedepe. Znowu byłem na afterlife i znowu...skasowali posty wszystkich plus bany mimo braku naruszenia czegokolwiek. To się nazywa komuna 2.0. Brawo rebelianci...jestescie super.
Jak to jest, że na streamie chłopa z wykopu można dowiedzieć się więcej ciekawych rzeczy o cyberpunku niż na streamie u potężnego lead Quest Designera? xd #cyberpunk2077
@Misticmac: już dawno nie grałem ale tak dobrze pamiętam, że jak przyjdziesz do kogoś u-----y krwią to licz się z mało przychylną reakcją. Generalnie to jest rpg z krwi i kości nie ma co porównywać do gry akcji jaką jest cyberek
@Misticmac: Kingdome come wygląda super ale odłożyłem ją na później. Walka jest tak skomplikowana, że po godzinie gry nie wiedzialem nadal jak walczyć. Poza tym dziwny system sejvow. Ale na pewno zagram w to kiedyś.
#cyberpunk2077
źródło: comment_1634757342kf4mqCkOyFCU0dEZdtHeJY.jpg
Pobierz