Kubusiu - zarzucasz nam hejt i że wylewamy wiadro bigosu a sam manipulujesz w miejscu, gdzie nie ma aż takiej potrzeby. Wkleiłeś ocenę z metacritic dla wersji pc i zamazales ocenę użytkowników - moim zdaniem niepotrzebnie, bo są w większości pozytywne. Co dla wersji dla pc się zgadza, bo rzeczywiście ta jest spoko. Szkoda, że nie pokusiłeś się o wklejenie oceny wersji na ps4, bo ta jest już troszkę gorsza...
Zepsuta mechanika - czasami przeciwnicy mają wyznaczoną nagrodę za swoją głowę. Co prawda śmieszną, bo o wartości dwóch puszek coli, ale niech będzie. Niestety ta mechanika jest zepsuta. Zabicie takiego przeciwnika nie daje nam nawet tej nadrobniejszej nagrody w postaci tych 10 euro dolców...
-Dają śmieszny kontent i red pointy pod postami -Wyśmiewają niedokończonego crapa -Mówią co chcą i kiedy tylko chcą -Wszystko kończy się wielkim sukcesem
Dziękuje @Exenex ! Nie otrzymałaś kredytu w filmiku, więc dziękuje tutaj. Zdjęcia fizycznej mapy pozwoliły naprowadzić ludzi na tropy wyciętej zawartości a konkretnie całych dzielnic. Zarówno North Oak jak i Charter Hill na fizycznie mapie są o wiele większe i zajmują trochę inne miejsca. W grze są bardzo malutkie poszlaki sugerujące pierwotną lokacje tych miejsc (np. lampy w lesie czy podziemne tunele z triggerami dźwieków pociągu łączącego te dzielnice) ale fizyczna
@egonszef: Nie wiem, nie znam się na prawie ani na pozwach w USA. Ale tego argumentu uzyla niemiecka community manager - siedzą cicho bo prawnicy od pozwów sprawdzają ich każda wypowiedź,
Ej martwię się o kubusia - od wczoraj się nie odzywa... Czyżby w końcu odpalił cyberpunka, pograł chwilę i zrozumiał jakie głupoty pierdzielił? #cyberpunk2077
Wiele osób zarzuca mi, że nadużywam słowa 'cut content'. Usuwanie zawartości to normalny proces deweloperski gry. Nie oceniam, nie krytykuje, po prostu wyszukuję dowody takich działań.
Dlaczego w mojej ocenie megabloki to wycięta zawartość a nie 'niedokończona'? Porównując zdjęcia dostępne na piggy map z zawartością w grze można łatwo stwierdzić, że pierwotnie w środku tych megabloków było więcej rzeczy, jednocześnie nie były skończone z zewnątrz. Wystarczyło zasłonić je dachem a i tak gracz
Czy brak możliwości zwiedzania tych megabloków to poważna wada gry? Każdy musi sam odpowiedzieć na to pytanie.
Mnie CP zawiódł głównie na dwóch płaszczyznach. I jeszcze może bym się tego tak nie czepiał ale Paweł Sasko często pokreślał te kwestia. Pierwsza to romanse, a w zasadzie ich brak. Miały być, miały być ONSy itp. a nie ma. No i druga to właśnie te mega bloki. Sasko p-------ł o tym
@pablo397: W mojej opinii najbardziej zawiodło stwierdzenie że Megabloki to twory (z dużą inspiracją Dredda) w których działa ich własny eko system.
Wiem, że takie coś można interpretować na wiele sposobów (jak wszystko w tym mało konkretnym z------m marketingu Cyberpunka), ale ja to zinterpretowałem w ten sposób, że ludzie nie muszą ryzykować wyjściem na zewnątrz by spokojnie sobie żyć.
Oczekiwałem wielu pięter do eksploracji z wieloma questami w stylu Sąsiedzi z piekła
#cyberpunk2077