Cześc tu Cristiano Ronaldo używam swoje drugie konto i tłumacz. Czy można pożyczyć numer twoja karta kredytowa żeby kupić nowe buty sportowe bo mi się zepsuł #mecz
Mam taki niecodzienny problem, w delegacji mam wyjątkowo blisko do pracy, na tyle, że martwię się o mojego diesla 2.0tdi. Dojazd do pracy zajmuje mi 1-2min. W tym czasie zakładam, że alternator nie będzie w stanie doładować prądu który rozrusznik zużył do startu silnika zwłaszcza w zimie, (chyba, że się mylę?). Trasa pieszo odpada ze względu na ilość sprzętu który muszę nosić ze sobą. Analizowałem też komunikację miejską ale również odpada. Co
@Marval: sprawdź czy ma agm akumulator i czy ma start stop, jak tak to raczej odporne auto na taki tryb użytkowania i nie powinieneś się martwić. Raczej na pewno będzie też sypało wcześniej komunikatami zanim padnie aku. Multimetrem też możesz sobie pomierzyć napięcie przed odpaleniem po postoju nocnym. Dobrze mieć 12.5 i więcej, ale lekko niżej też będzie odpalał.
@r5678: no właśnie potrafią się dziać dziwne rzeczy, bo na niskim obciążeniu powinien być przymknięty i jak się podwiesi to skład mieszanki jest inny niż by się sterownik spodziewał. Z reguły to wygląda np tak że od dołu brakuje mocy, ale czkawka też może być.
@bloodko: Wymień go na nowy. Nie przerabiałem tego w żadnym BMW ale z doświadczenia wiem że często komputer to wykrywa i wywala błąd i szarpie dalej. Problemem zwykle jest to że komputer zmienia skład mieszanki pod przepustowość EGR i gdy spaliny nie wpływają do kolektora to ten skład nie zgadza się na sondzie i szarpie bo zły skład mieszanki. Błędne koło.
#mecz
Komentarz usunięty przez autora