Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko278
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
  • Wykop.pl
  • Ciekawostki

    Ciekawostki
  • Igrzyska

    Igrzyska
  • Rozrywka

    Rozrywka
  • Sport

    Sport
  • Motoryzacja

    Motoryzacja
  • Technologia

    Technologia
  • Informacje

    Informacje
  • Gospodarka

    Gospodarka
  • Podróże

    Podróże

Dostosuj Wykop do siebie

Wybierz treści, które Cię interesują
i zapisz jako Własną kategorię.

Rozjemca35
Rozjemca35

Rozjemca35

Dołączył 6 lat i 8 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 1056
  • Znaleziska 84
  • Mikroblog 972
  • Obserwujący 0
  • Obserwowane 3
glogovianin
glogovianin
glogovianin
01.05.2020, 17:25:25
  • 2
Kiedy bitcoin zastąpi fiat? Odpowiedź: nigdy. Stałoby się to tylko, gdyby dziesiątki milionów sklepów na świecie zamontowały nagle terminale płatnicze akceptujące kryptowaluty. Na drugi dzień miałyby wszczęte postępowania karno-skarbowe.Do tego czasu obecne kryptowaluty będą spekulacyjnym gównem. Jedynie kryptowaluty państwowe mają sens, bo stoi za nimi armia, policja, aparat urzędniczy i ogół społeczeństwa, który wybrał ten aparat urzędniczy.
Gdy widzę, że ktoś pisze o końcu dolara i eksplozji bitcoin, to "o #!$%@?". Dolar
  • 22
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Rozjemca35
Rozjemca35
Rozjemca35 01.05.2020, 18:10:39
  • 0
@glogovianin: Masz rację. Dlatego token (stablecoin) waluty fiat na Bitcoinie miałby sens. Bank centralny nadal miałby kontrolę nad podażą, ale taki token miałby zalety monety blockchainowej. Idealna hybryda.
  • Odpowiedz
s.....e
s.....e
konto usunięte 25.04.2020, 00:21:24
  • 3
Zdałem sobie sprawę, że gdyby #bitcoin umocnił się, nie tylko ze względu na wartość ale przez powszechną akceptację to jeśli na horyzoncie pojawi się w przyszłości nowy, lepszy bitcoin (głównie jeśli chodzi o przepustowości i opłaty transakcyjne), zdolny aby wyprzeć prekursora - to taki flippening dokona się znacznie szybciej niż trwał rozwój BTC. Sądzę że mogłoby to nastąpić w przeciągu 1 do 3 lat. Może nie jest to bardzo odkrywcze
  • 26
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Rozjemca35
Rozjemca35
Rozjemca35 25.04.2020, 06:24:49
  • 0
@sheeple: właśnie opisałeś BSV, to tylko kwestia czasu, bez względu na to czy to się wykopkom podoba czy nie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz

35

LBRY - odporny na cenzurę protokół do publikacji plików

LBRY - odporny na cenzurę protokół do publikacji plików

LBRY jest działającym od 2016 r., zrzeszającym już ponad 1 mln użytkowników, odpornym na cenzurę protokołem publikacji dowolnego rodzaju plików. Oferuje lepszą niż torrenty odkrywalność treści oraz korzystniejszy mechanizm monetyzacji niż YouTube, przyciągając coraz więcej znanych twórców.

mapz
z
lbry.com
dodany: 24.04.2020, 16:20:40
  • 4
  • #
    technologia
  • #
    kryptowaluty
  • #
    komputery
  • #
    film
  • #
    torrent
  • #
    rozrywka
Rozjemca35
Rozjemca35
Rozjemca35 24.04.2020, 18:34:07
  • -2
jest też od 2009 działający protokół bitcoina...
  • 1
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

krabojad
krabojad
krabojad
24.04.2020, 10:08:57
  • 0
electrum jest dla BTC, LTC i DASH, czy jest jeszcze wersja tego portfela dla jakiejś innej kryptowaluty? #bitcoin #kryptowaluty
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Rozjemca35
Rozjemca35
Rozjemca35 24.04.2020, 10:25:15
  • 1
@krabojad: BCH, BSV mają swoje wersje electrum
  • Odpowiedz
100x
100x
100x
15.04.2020, 17:08:23
  • 3
https://cointelegraph.com/news/craig-wright-must-prove-access-to-11m-btc-fortune-by-april-17
#kryptokomedia #kryptowaluty
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Rozjemca35
Rozjemca35
Rozjemca35 15.04.2020, 17:46:20
  • 0
@100x: nie ma nic w ostatnim nakazie sądu o udowodnieniu dostępu do bitcoinów, nazwa artykułu to ściema
  • Odpowiedz
O.....I
O.....I
konto usunięte 14.04.2020, 09:18:14
  • 2
SN coins - premining?

Zakończyłem analizę niewydanych transakcji coinbase z początku działania sieci Bitcoin.
Zakończyłem ją na bloku 21 000, który został wykopany w 8 sierpnia 2009 roku, czyli po 7 miesiącach od startu.

Widać, że ilość niewydanych tx spada drastycznie w ostatnim analizowanym okresie. Jest to zbieżne z analizą jaką w 2018 roku wykonał Bitmex Lab, który odtworzył 'dowód' na to że Satoshi wykopał około 1mln coinów, zaprezentowany pierwotnie przez Sergio Demian Lerner w 2013 na bitcointalk.
O.....I - SN coins - premining?

Zakończyłem analizę niewydanych transakcji coinbas...

źródło: comment_1586855467OP98cc3gfbO7fJFFSxO9uK.jpg

Pobierz
  • 17
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Rozjemca35
Rozjemca35
Rozjemca35 14.04.2020, 10:00:53
  • 2
@OPcodeRTI: https://www.youtube.com/watch?v=LdvQTwjVmrE&t=999s sorry ale Satoshi by wiedział :P
  • Odpowiedz
s.....e
s.....e
konto usunięte 09.04.2020, 23:07:56
  • 0
Słyszeliście może o jakimś projekcie umożliwiającym przechowywanie danych w blockchaine (żeby było łatwo i tanio i w miarę bezpiecznie w kwestii decentralizacji i utrzymania tego łańcucha - taka zdecentralizowania chmura danych) ?
#bitcoin #kryptowaluty
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Rozjemca35
Rozjemca35
Rozjemca35 10.04.2020, 05:44:36
  • 0
@sheeple: BitcoinSV. np https://bico.media/
Jak chcesz z szyfrowaniem to też są jakieś opcje, ale trzebaby poszukać :P Na pewno możesz szyfrować tekst w BaeMail.me, mógłbyś sam sobie wysłać maila i tylko ty, posiadacz klucza możesz to odczytać.
Ale tanio raczej nie jest, pomimo dużo niższych opłat transakcyjnych niż na innych blockchainach 0,5sat/byte to wciąż drogo dla przeciętnego człowieka z Polski ;)
W obu przypadkach potrzeba portfela moneybutton.com
  • Odpowiedz
Rozjemca35
Rozjemca35
Rozjemca35 10.04.2020, 13:02:35
  • 0
@fervi: a brałeś już dzisiaj lekarstwa?
  • Odpowiedz
p.....k
p.....k
konto usunięte 07.04.2020, 10:04:01
  • 0
#kryptowaluty #bitcoin

halving przed nami, czyli nagrody dla górników o 50 % niższe tak? może ktoś w kilku zdaniach przestawić logikę tego wydarzenia i czemu ktokolwiek miałby po tym jeszcze kopać?
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Rozjemca35
Rozjemca35
Rozjemca35 07.04.2020, 10:46:08
  • 3
@ponuryrolnik: pomijając koszty jak elektryczność, czynsz, sprzęt, obsługa sprzętu itp... na opłacalność kopania mają wpływ - cena za jednego bitcoina, ilość transakcji i opłaty za nie, trudność wydobycia i hashrate.
Przy założeniu że inne czynniki się nie zmienią, po halvingu będzie się opłacało dokładnie tak samo gdy:
- cena za jednego bitcoina wzrośnie dwukrotnie,
- ilość transakcji wzrośnie na tyle dużo, że opłaty transakcyjne zrekompensują utratę części nagrody,
- opłaty
  • Odpowiedz
Rozjemca35
Rozjemca35
Rozjemca35 02.04.2020, 15:43:22
  • 2
Po co wam BTC lub ETH jeśli można je stokenizować na łańcuchu, który ma niskie opłaty transakcyjne i nie ma problemów ze skalowaniem?
( ͡° ͜ʖ ͡°)
klik

#bitcoin #ethereum #kryptowaluty
  • 94
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Rozjemca35
Rozjemca35
Rozjemca35
Autor
02.04.2020, 15:50:56
  • 1
@niepodszywamsiepodbiauka: lepiej hodluj, tak jak wszyscy polecają, na pewno dobrze na tym wyjdziesz ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
Rozjemca35
Rozjemca35
Rozjemca35
Autor
02.04.2020, 16:06:17
  • 0
@WhiskeyIHaze: niestety to cały świat troluje mnie :D czuję się jakbym był jednym z niewielu, którzy widzą jak jest :) reszta jest ślepa? głupia? ciężko powiedzieć
  • Odpowiedz
Rozjemca35
Rozjemca35
Rozjemca35
Autor
02.04.2020, 17:19:16
  • 0
@WhiskeyIHaze: jestem za większością szczepień, a ziemia jest okrągła :P
  • Odpowiedz
Rozjemca35
Rozjemca35
Rozjemca35
Autor
02.04.2020, 17:21:07
  • 0
@WhiskeyIHaze: masz jakiś argument przeciwko BSV czy tylko Craig Wright? :)
  • Odpowiedz
Rozjemca35
Rozjemca35
Rozjemca35
Autor
02.04.2020, 17:22:34
  • 0
@WhiskeyIHaze: to was czarnorynkowcy i anarchiści trolują
  • Odpowiedz
Rozjemca35
Rozjemca35
Rozjemca35
Autor
02.04.2020, 17:38:00
  • 0
@WhiskeyIHaze: specjalnie tego nie robi, zeby wszystkich wyruchac ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
Rozjemca35
Rozjemca35
Rozjemca35
Autor
03.04.2020, 05:50:19
  • 0
@WhiskeyIHaze: w co wierzą? :D to chyba wy w coś wierzycie na słowo :D
BSV osiągnie sukces, bo pod każdym względem dominuje nad innymi kryptowalutami. Poczytaj różne dokumenty techniczne od programistów z BSV.
- mikrotransakcje
- smart kontrakty i tokeny
- przesył danych
Każda z tych rzeczy może być zrobiona na BSV bez problemów. Każda została udowodniona. Któregoś dnia obudzicie się z ręką w nocniku.
  • Odpowiedz
Rozjemca35
Rozjemca35
Rozjemca35
Autor
03.04.2020, 09:00:37
  • 0
@WhiskeyIHaze: no widzisz, ty nie wiesz po co, a ja wiem, dlatego mamy różne zdania :)
  • Odpowiedz
Rozjemca35
Rozjemca35
Rozjemca35
Autor
03.04.2020, 09:25:50
  • 0
@WhiskeyIHaze: a czym jest transakcja? czym jest smart kontrakt? dlaczego Bitcoin v 0.1 zawiera opcode op_pushdata4 który umożliwia przesył 4.3GB danych na blockchain?
  • Odpowiedz
Rozjemca35
Rozjemca35
Rozjemca35
Autor
03.04.2020, 09:42:52
  • 0
@WhiskeyIHaze: tyle że nie są niewypałem, tylko chciano i ograniczono funkcjonalność. Nie stworzysz rozbudowanego smart kontraktu przy ograniczonej wielkości transakcji, ograniczonej ilości możliwych użytych op_codów. Ograniczasz Bitcoin do jednej funkcji - przesyłu bitcoinów pomiędzy adresami. A potem ograniczasz ilość transansakcji w bloku, żeby wymusić wysokie opłaty i zmusić ludzi do przejścia na boczne łańcuchy, które nie są blockchainem i mają inne właściwości.
Czy transakcje peer to peer to niewypał? Bo
  • Odpowiedz
Rozjemca35
Rozjemca35
Rozjemca35
Autor
03.04.2020, 11:22:57
  • 0
@WhiskeyIHaze: bo możesz udowodnić, że talia była potasowana uczciwie, że karty były rozdane uczciwie, że nikt nie oszukiwał, że nie było podmianek?
Uwierz mi 3gb danych to jest pikuś. Jak chcesz większy biznes na blockchainie, wcześniej czy później to będzie standard. Możesz potem dostęp do takich danych dawać i zabierać na życzenie. Możesz dać dostęp jednorazowo, lub na określony czas. Na prawdę nie widzisz zastosowań?
  • Odpowiedz
Rozjemca35
Rozjemca35
Rozjemca35
Autor
03.04.2020, 12:19:25
  • 0
@fervi: przecież są robione :D pobudka :D
Chcesz inne źródła to sobie wygooglaj, a jak nie umiesz to powiedz, pomogę ci :)
  • Odpowiedz
Rozjemca35
Rozjemca35
Rozjemca35
Autor
03.04.2020, 12:38:58
  • 0
@fervi: zrób taki kontrakt na BTC https://whatsonchain.com/tx/723c903d83cdce9f32246a451652f4b4f469ef78d630bf0f22770cb16bbc187b
  • Odpowiedz
Rozjemca35
Rozjemca35
Rozjemca35
Autor
03.04.2020, 12:47:16
  • 0
@fervi: nie interesują mnie nie skalujące się łańcuchy
  • Odpowiedz
Rozjemca35
Rozjemca35
Rozjemca35
Autor
03.04.2020, 12:48:42
  • 0
@fervi: pierwszy kwietnia był 2 dni temu
  • Odpowiedz
Rozjemca35
Rozjemca35
Rozjemca35
Autor
03.04.2020, 12:58:09
  • 0
@fervi: już o tym rozmawialiśmy.
  • Odpowiedz
Rozjemca35
Rozjemca35
Rozjemca35
Autor
03.04.2020, 13:03:02
  • 0
@fervi: tak się zeskaluje, jak na obrazku
Rozjemca35 - @fervi: tak się zeskaluje, jak na obrazku

źródło: comment_1585918965tIO3UahbUKgBCGjv9imIpC.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
Rozjemca35
Rozjemca35
Rozjemca35
Autor
03.04.2020, 13:09:33
  • 0
@fervi: masz rację, wszystko stracone ;( lol
  • Odpowiedz
Rozjemca35
Rozjemca35
Rozjemca35
Autor
03.04.2020, 13:54:34
  • 0
Ale po co mi takie coś na głównym łańcuchu? po co mi możliwość grania w pokera w portfelu?

Zresztą nie potrzeba blockchaina żeby udowodnić, że rozdanie kart czy losowanie liczby nie było ustawione.


@WhiskeyIHaze: wróć sobie do whitepaperu Bitcoina i poczytaj o zaufaniu?

a kto będzie ludziom płacił za trzymanie tych
  • Odpowiedz
Rozjemca35
Rozjemca35
Rozjemca35
Autor
03.04.2020, 14:02:35
  • 0
@WhiskeyIHaze: lol. Centralizacja to była jakby taki WhiskeyIHaze decydował co i kto może wrzucać na "główny" łańcuch :D Każdy może sobie wrzucać na łańcuch na co ma ochotę, jak za to zapłaci to górnik to zaakceptuje. To jest kapitalizm w najczystszej postaci.
  • Odpowiedz
Rozjemca35
Rozjemca35
Rozjemca35
Autor
03.04.2020, 14:17:23
  • 0
@fervi: przechodzisz samego siebie :D "dodrukowanie" monet zmienia protokół, to już nie jest BSV tylko kolejny fork.
@WhiskeyIHaze: tak może tak zrobić. Górnicy będą to procesować w miarę swoich możliwości, ci co mają najmniej konkurencyjne koparki odpadną z rynku i zostaną najsilniejsi.
Materiały z pedofilią są na BTC, więc są też na każdym z forków i powinni cenzurować takie treści, jeśli są niezgodne z prawem w ich jurysdykcji.
  • Odpowiedz
Rozjemca35
Rozjemca35
Rozjemca35
Autor
03.04.2020, 14:55:04
  • 0
@fervi: lol, bzdura. ci zmieniający protokół odłączają się od pierwotnej sieci
@WhiskeyIHaze: przestrzeganie prawa nazywasz centralizacją? niech tak będzie
  • Odpowiedz
Rozjemca35
Rozjemca35
Rozjemca35
Autor
03.04.2020, 15:43:35
  • 0
@WhiskeyIHaze: to tu się zgadzam, górników powinno być conajmniej 3 i żaden nie powinien mieć większości mocy
  • Odpowiedz
Rozjemca35
Rozjemca35
Rozjemca35
Autor
03.04.2020, 15:45:51
  • 0
@fervi: wszyscy pozostali zostaną, bo nowe zasady będą uznawać za błędne...
Pokaż mi górnika posiadającego 200TH/s który wydaje 500zł rocznie. Chyba nie rozumiesz o jakich kwotach mowa.
  • Odpowiedz
Rozjemca35
Rozjemca35
Rozjemca35
Autor
03.04.2020, 15:53:11
  • 0
@fervi: jarałeś coś? bzdury gadasz nie mające sensu. Nie ogarniasz chyba czym się zajmuje górnik, nie ogarniasz co to jest SPV. I co to za tekst że "starzy" będą mogli wszystko :D Brednie, że aż głowa boli... chłopie... litości.
Jakimś cudem obecnie górnikom się opłaca, pomyśl dlaczego.
  • Odpowiedz
Rozjemca35
Rozjemca35
Rozjemca35
Autor
03.04.2020, 16:17:36
  • 0
@fervi: myślisz o BSV w zły sposób, bo próbujesz przełożyć działanie BTC na BSV, a niestety BTC to gówno, które nie ma przyszłości i ledwo się trzyma tylko dlatego, że ma te małe bloki.

NIe, nie kopią dlatego że zyski są większe niż koszty, tylko dlatego że uważają że zarobią więcej na BSV niż inwestując pieniądze gdzieś indziej. Jakbyś zarabiał 10zł na rok, to kontynuowałbyś taki biznes? Przecież zysk masz większy niż koszt.

Tak, koszty obsługi sieci będą rosły, ale zyski też. Gdy BTC i BSV będą miały taką samą cenę, a BSV będzie miało 1GB bloki, to myślisz że który łańcuch będą kopać?
  • Odpowiedz
Rozjemca35
Rozjemca35
Rozjemca35
Autor
03.04.2020, 20:14:15
  • 0
@fervi: poczytaj tweety Calvina, to będziesz wiedział

skąd wiesz, że dane, które pobierasz z różnych źródeł tak naprawdę nie pochodzą z jednego?


@fervi: na BSV jest miner ID, więc jest jasna identyfikacja górników. Ale jak jesteś w stanie odpowiedzieć na to pytanie na BTC? ( ͡° ͜ʖ ͡°) równie dobrze te 10k nodów może należeć do jednego podmiotu :D
  • Odpowiedz
Rozjemca35
Rozjemca35
Rozjemca35
Autor
03.04.2020, 20:40:09
  • 0
@fervi: ręce opadają. nie byłeś dobry z ekonomii prawda? albo z matmy? może jakbyś kumał, to byś rozumiał...
Spróbuję wytłumaczyć, ale pewnie nie skumasz. Hashrate/trudność wydobycia na BTC/BSV zmienia się, ale średnio dąży do równowagi, cena do hashu jest proporcjonalna. To oznacza, że Calvin powinien kopać BTC odpowiednio większym hashem, niż BSV. Chyba że próbuje zniechęcić innych górników do kopania BSV, samemu kopiąc większym hashem. Calvin często kopie BSV "po
  • Odpowiedz
Rozjemca35
Rozjemca35
Rozjemca35
Autor
03.04.2020, 21:35:27
  • 0
@fervi: BTC upadnie bo jest upośledzone :D A Calvin po prostu na tym skorzysta.
  • Odpowiedz
Rozjemca35
Rozjemca35
Rozjemca35
Autor
04.04.2020, 06:24:13
  • 0
@fervi: setki programistów BTC dzielnie niszczy to co stworzył Satoshi. Nowoczesne 1MB bloki i wysokie opłaty, trudne do zapamiętania adresy. Świetna wizja.
A my płacimy p2p za pomocą paymaili i nie tęsknimy za ograniczeniami, z których ty się cieszysz :D
  • Odpowiedz
Rozjemca35
Rozjemca35
Rozjemca35
Autor
04.04.2020, 11:38:58
  • 0
Lightninga, Liquida, RSK,


@fervi: lol a po co to komu potrzebne jak moneta świetnie działa bez tego :D
CSW nie programuje, bo w tym czasie patentuje rozwiązania, za które potem IBM i inni będą płacić.
  • Odpowiedz
Rozjemca35
Rozjemca35
Rozjemca35
Autor
04.04.2020, 11:46:53
  • 0
@fervi: 0-conf jest niebezpieczne na BTC, w BSV ryzyko jest minimalne (mniejsze niż oszustwa kartami kredytowymi).
Nic nie proponuję, wolny rynek sam ustali jaki model jest najefektywniejszy i zobaczysz, że to nie są domowe węzły które nic nie robią :D
Jakie funkcje masz na myśli?
  • Odpowiedz
Rozjemca35
Rozjemca35
Rozjemca35
Autor
04.04.2020, 11:53:53
  • 0
@fervi: nie ma czegoś takiego jak idealne bezpieczeństwo. Koszt stworzenia takiego systemu byłby nieskończony a zatem cały system nieopłacalny.
Nie, potwierdzone transakcje nie są całowicie bezpieczne. Wiesz dlaczego górnik nie może wydać nagrody za blok przez bodajże 100 bloków po wydobyciu? To się zastanów skąd taka logika w kodzie.
Wszystkie te rzeczy już istnieją i działają, a to że ty próbujesz być na to ślepy, to nie mój problem.
  • Odpowiedz
Rozjemca35
Rozjemca35
Rozjemca35
Autor
04.04.2020, 11:59:36
  • 0
czemu BSV robi flippening z Litecoinem?


@fervi: nie wiem o co ci chodzi?
  • Odpowiedz
Rozjemca35
Rozjemca35
Rozjemca35
Autor
04.04.2020, 12:05:04
  • 0
@fervi: liczby na https://cryptowat.ch/ mówią co innego
  • Odpowiedz
Rozjemca35
Rozjemca35
Rozjemca35
Autor
04.04.2020, 12:16:27
  • 0
@fervi: lol przyznaj w końcu że nie masz racji, zamiast pieprzyć głupoty
  • Odpowiedz
Rozjemca35
Rozjemca35
Rozjemca35
Autor
04.04.2020, 12:25:32
  • 0
@fervi: zobacz sobie gdzie BSV był w na początku roku, albo pół roku temu.
Nigdy nie powiem że Bitcoin jest trupem, bo BSV to Bitcoin :D
Nie wykluczam nawet nowego ATH BTC zanim kopnie w kalendarz, ten rynek jest kompletnie nieracjonalny.
  • Odpowiedz
Rozjemca35
Rozjemca35
Rozjemca35
Autor
04.04.2020, 12:46:17
  • 0
@fervi: to tylko kwestia czasu
  • Odpowiedz
Rozjemca35
Rozjemca35
Rozjemca35
Autor
04.04.2020, 13:17:11
  • 0
@fervi: nie wiem skąd czerpiesz informacje, ale są nieprawdziwe. Jest mnóstwo developerów, może powinieneś sobie oglądnąć konferencję Coingeek.
  • Odpowiedz
Rozjemca35
Rozjemca35
Rozjemca35
Autor
04.04.2020, 13:50:55
  • 0
@fervi: my nie ruszamy protokołu... BSV ma stabilny protokół, dzieki temu raz zbudowane aplikacje będą działać i nie trzeba będzie ich zmieniać co chwilę, żeby dostosowywaać się do zmian
  • Odpowiedz
Rozjemca35
Rozjemca35
Rozjemca35
Autor
04.04.2020, 14:08:39
  • 0
@fervi: dlaczego ja muszę wszystko tłumaczyć. Ulepszać sobie możesz wszystko naokoło... jak zbudowane są węzły, jak się komunikują, jak rozdzialają zadania, jak weryfikują transakcje, jak odpowiadają na zapytania... można usprawniać portfele, dodawać do nich dodatkowe funkcje itp itd ale protokołu nie ruszamy, bo nawet mała zmiana niszczy całą pracę włożoną przez innych. Dlatego nie ma adopcji po 11 latach, bo ciągle coś jest majstrowane...
  • Odpowiedz
Rozjemca35
Rozjemca35
Rozjemca35
Autor
04.04.2020, 14:26:33
  • 0
@fervi: powtarzasz się jak stara płyta, a ja już podsyłałem linki które udowadniają że to co mówisz jest kłamstwem
  • Odpowiedz
Rozjemca35
Rozjemca35
Rozjemca35
Autor
04.04.2020, 17:31:25
  • 0
@fervi: za projektami stoją ludzie. za transakcje płacą ludzie.
  • Odpowiedz
Rozjemca35
Rozjemca35
Rozjemca35
Autor
04.04.2020, 18:06:13
  • 0
@fervi: i pewnie boty też kopią i zarabiają, płacą rachunki i odprowadzają podatki :)
A ty płacisz w sklepie fiatem czy BTC? Zapewnie to pierwsze, bo działa ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
Rozjemca35
Rozjemca35
Rozjemca35
Autor
04.04.2020, 20:05:37
  • 0
@fervi: wykluczanie czegokolwiek jest idiotyczne. Kopanie będzie opłacalne kiedy na łańcuchu będzie dużo transakcji, wszystko jedno kto je generuje. Przecież o to chodzi w mikrotransakcjach, w Bitcoinie, że płatności mogą przechodzić między komputerami, między programami. Przecież to jest ta rewolucja. Sztuczna inteligencja na blockchainie, algorytmy uczenia się... one będą same generować nowe transakcje... wszystko to chcesz wykluczać?
  • Odpowiedz
Rozjemca35
Rozjemca35
Rozjemca35
Autor
05.04.2020, 05:30:08
  • 0
@fervi: wielu rzeczy nie wiesz, powinno ci to dać do myślenia ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Tłumaczę ci teraz - tego bota opłacił człowiek. Więc monetę posiada. Użycie blockchaina idiotyczne, wartość dla społeczeństwa zerowa, ale górnik na tym zarabia więc będzie miał motywację do kontynuowania wspierania sieci.
  • Odpowiedz
cryptoqueen_pl
cryptoqueen_pl
cryptoqueen_pl
03.04.2020, 12:18:32
  • 0
@cryptoqueen_pl: Obecnie prywatność i ochrona danych osobowych to tylko piękne deklaracje na papierze. Czy w związku z tym zastanawialiście się na przeniesieniem swojego maila na #blockchain?
#bitcoin #prywatnosc #kryptowaluty
https://www.cryptoqueen.pl/post/10-najbardziej-popularnych-skrzynek-e-mail-na-blockchainie
cryptoqueenpl - @cryptoqueenpl: Obecnie prywatność i ochrona danych osobowych to tylk...

źródło: comment_1585916280DbUFbmiJUvi9siOPEwzEP9.jpg

Pobierz
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Rozjemca35
Rozjemca35
Rozjemca35 03.04.2020, 12:27:15
  • 0
@cryptoqueen_pl: na BSV jest https://baemail.me/ - szyfrowane na blockchainie... ty decydujesz ile spamer ma zapłacić, żebyś w ogóle chciał odczytać wiadomość
  • Odpowiedz
uwielbiamnalesniki
uwielbiamnalesniki
uwielbiamnalesniki
03.04.2020, 09:15:57 via iOS
  • 0
Nie znam się na #kryptowaluty ale czytam o domenach crypto i zastanawiam się, jeśli kupie domenę to potem trzeba ją opłacać co roku czy jak to jest? Trzymam to jako portfel czy cos? #pytanie #domeny
  • 14
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Rozjemca35
Rozjemca35
Rozjemca35 03.04.2020, 09:43:49
  • 0
@uwielbiamnalesniki: zależy na jaki okres wykupiłeś, ale w skrócie tak, trzeba opłacać
  • Odpowiedz
O.....I
O.....I
konto usunięte 29.03.2020, 13:22:46
  • 1
Próbowałem analizować w pythonie wejścia i wyjścia na danym adresie, na adresach Bitmexu. W sumie żadna nowość, robi to każdy portfel, blok explorer, soft do BTC. Ale okazało się że nie jest to takie trywialne, przez samą nautrę blockchaina.
Jak wiadomo, blockchain BTC nie ma kont, ani stanów tych kont. Cała baza, cały ten graf to ciąg transakcji.
Balance konta jest różnicą tx wejściowych a tx wyjściowych. Jest tu pewna pętla językowa, bo każda tx składa się z wejść i wyjść, gdzie wejście staje jednocześnie wyjściem.

adr YYY -> txWydanieNa XXX(inputA 0.1, outputA 0.1) -> adr XXX -> tx WydanieNa ZZZ(inputB(outputA), outputB)

A
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Rozjemca35
Rozjemca35
Rozjemca35 29.03.2020, 17:16:38
  • 0
@OPcodeRTI: przez to że te same adresy są używane dla reszt, nie ma dobrej prywatności. Gdyby reszty szły na nowe adresy problem byłby mniejszy.
  • Odpowiedz
m.....n
m.....n
konto usunięte 27.03.2020, 20:19:44
  • 3
Ciekawe stanowisko shitcoins.club na temat LN
https://shitcoins.club/resources/pdf/stand_LN_pl.pdf
Po pierwszym przeczytaniu ich propozycja wydaje się sensowna.
#bitcoin
  • 15
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Rozjemca35
Rozjemca35
Rozjemca35 27.03.2020, 20:30:15
  • 0
@m00n: a nie lepiej po prostu używać Bitcoina tak jak należy? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
Rozjemca35
Rozjemca35
Rozjemca35 28.03.2020, 05:10:38
  • 1
@fervi: i znowu wychodzi niezrozumienie tematu. nie wiesz że opłata może być niższa niż 1sat/byte? 0-conf nie jest wystarczająco szybkie? :D
BTC to gówno które nie działa, czy to na głównym łańcuchu czy na LN :D W życiu BTC nie będzie warte milion dolarów, bo nie ma żadnych realnych zastosowań
  • Odpowiedz
Rozjemca35
Rozjemca35
Rozjemca35 28.03.2020, 12:26:23
  • 0
Zeby dorównać Bitcoinowi musi być opłata w BSV 0.01sat/b


@fervi: że co?
  • Odpowiedz
Rozjemca35
Rozjemca35
Rozjemca35 28.03.2020, 12:46:28
  • 0
@fervi: Transakcja LN a transakcja na blockchainie to dwa różne typy transakcji. Mają różne atrybuty, różne funkcje.
Mimo wszystko, w BSV opłaty już są niższe niż 1sat/bajt, więc założenie 1sat/bajt w POTENCJALNYCH rozważaniach jest idiotyczne. Nic nie stoi na przeszkodzie, żeby fee było 250 razy mniejsze niż w LN (potencjalnie ( ͡° ͜ʖ ͡°) )
  • Odpowiedz
Rozjemca35
Rozjemca35
Rozjemca35 28.03.2020, 13:02:10
  • 0
@fervi: póko co to się nie opłaca nikomu LN używać, bo kapitał ulokowany w nodach mógłby być wykorzystany do innych inwestycji. Jaka jest stopa zwrotu z LN? Wątpię, żeby ktokolwiek chciał tak mało zarabiać, ale kto wie ^^
  • Odpowiedz
Rozjemca35
Rozjemca35
Rozjemca35 28.03.2020, 13:14:30
  • 0
@fervi: nie udzielam porad inwestycyjnych ^^
  • Odpowiedz
Rozjemca35
Rozjemca35
Rozjemca35 28.03.2020, 13:27:04
  • 0
@fervi: dlaczego wybierasz tylko z rynku krypto? ^^
  • Odpowiedz
Bithub
Bithub
Bithub
26.03.2020, 06:25:50
  • 0
Trudność wydobycia BTC | Drugi największy spadek w historii sieci ‼

https://bithub.pl/wiadomosci/trudnosc-wydobycia-btc-drugi-najwiekszy-spadek-w-historii-sieci/

#bitcoin #kryptowaluty #blockchain #cryptocurrencies
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Rozjemca35
Rozjemca35
Rozjemca35 26.03.2020, 08:28:32
  • 0
@theromanpolan: gdzieś im tam świta, ale nie ogarniają zdarzeń przyczynowo-skutkowych ;)
  • Odpowiedz
O.....I
O.....I
konto usunięte 25.03.2020, 17:13:10
  • 4
Ten przypadek dziewczyny oscamowej double spendem, pokazuje jak nieintuicyjna jest koncepcja kryptowalut i dlaczego krypto nawet nie zaczęło adopcji, zanim jeszcze regulatorzy dobili je podatkami.
Zwykły człowiek jest przyzwyczajony, że jak koncie widzi wpływ to środki są w jego posiadaniu. Pomijam aspekt banku, bo ludzie w większość ufają bankom.
W krypto widzisz transakcje i co z tego. Musisz czekać ile 3, 6 a może 100 jak piszą w oficjalnych dokumentach BTC, bo dopiero po 100 nie ryzyka forka łańcucha.

Satoshi poniósł klęskę, takie true. Ta koncepcja jest nie do wdrożenia.

Gdyby
  • 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Rozjemca35
Rozjemca35
Rozjemca35 25.03.2020, 19:18:07
  • 0
@OPcodeRTI: BTC to nie Bitcoin, kretyni z Core wprowadzili replace by fee i potem ludzie się dziwią że niepotwierdzone transakcje nie są bezpieczne. Trzeba być debilem abo niezłym ignorantem, żeby tego nie rozumieć.
  • Odpowiedz
fervi
fervi
fervi
24.03.2020, 00:58:45
  • 1
Co tam w świecie Scam Vision? Pojawił się nowy miner, który ... nie akceptuje transakcji od spambotów. Tak więc można zobaczyć ile realnie jest transakcji w BSV. Nawet RSK wygląda tutaj jak technologia przyszłości ( ͡° ͜ʖ ͡°) Przy okazji górnik ten prawdopodobnie ma większość hashrate sieci

#bitcoin #kryptowaluty #scamvision
fervi - Co tam w świecie Scam Vision? Pojawił się nowy miner, który ... nie akceptuje...

źródło: comment_1585011350dzrjIManckAw9diTFTSzL1.jpg

Pobierz
  • 55
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Rozjemca35
Rozjemca35
Rozjemca35 24.03.2020, 10:30:14
  • 0
@fervi: ojej trzeba sprzedawać, szybko! sieć umiera! opłaty transakcyjne wzrosły do 50 centów, to koniec! ( ͡° ͜ʖ ͡°)
A takiego, wszystko działa jak działało, tylko górnik nie zarabia na opłatach za transakcje, pewnie nie byłby w stanie ich zwalidować.
  • Odpowiedz
Rozjemca35
Rozjemca35
Rozjemca35 24.03.2020, 11:04:51
  • 0
@fervi: każda transakcja jest tak samo ważna, jeśli jest opłacona
  • Odpowiedz
Rozjemca35
Rozjemca35
Rozjemca35 24.03.2020, 11:40:08
  • 0
@fervi: posłuchaj różnych audycji na temat bitcoina, możliwość wykonywnia transakcji przez roboty to jedna z zalet mikrotransakcji na bitcoinie.
  • Odpowiedz
Rozjemca35
Rozjemca35
Rozjemca35 24.03.2020, 11:49:05
  • 0
@fervi: zdecydowanie na platformach społecznościowych na BSV każdy jest opłacany, w końcu dostajemy mikrotransakcje za interakcje ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
Rozjemca35
Rozjemca35
Rozjemca35 24.03.2020, 11:53:47
  • 0
@fervi: z mojej perspektywy nikt nie używa żadnego innego blockchaina ( ͡° ͜ʖ ͡°) znam prywatnie osoby korzystające z BSV, a nie znam używających innych :P wykluczając spekulację na giełdach
  • Odpowiedz
Rozjemca35
Rozjemca35
Rozjemca35 24.03.2020, 13:54:56
  • 0
W psychiatryku mają internet?


@fervi: czytasz ten tag i jeszcze się pytasz? :)
Bitcoin nie ma użytkowników, są spekulanci i tyle.
  • Odpowiedz
Rozjemca35
Rozjemca35
Rozjemca35 24.03.2020, 13:59:14
  • 0
@fervi: znowu LN :) LN to nie Bitcoin. Ile tx dziennie jest na LN? na LN nie warto trzymać kasy, lepiej ją w coś zainwestować z lepszą stopą zwrotu
  • Odpowiedz
Rozjemca35
Rozjemca35
Rozjemca35 24.03.2020, 14:04:30
  • 0
@fervi: LN nie służy do wydawania, tylko do trzymania w kanale ( ͡° ͜ʖ ͡°) w razie jak BTC będzie tonąć, to ci z LN go nie wypłacą na czas :D
  • Odpowiedz
Rozjemca35
Rozjemca35
Rozjemca35 24.03.2020, 14:35:49
  • 0
@fervi: zapomniałeś dlaczego powstał BItcoin? Dlaczego masz publiczny łańcuch? LN to zaprzeczenie Bitcoina.
No i na co wydajesz te bitcoiny na LN? Kupujesz czapeczki blockstreamu? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
Rozjemca35
Rozjemca35
Rozjemca35 24.03.2020, 14:47:39
  • 0
@fervi: kiedy negocjujemy cenę, nie musimy zapisywać tego na łańcuchu. Dokumentujesz na łańcuchu ostatni stan transakcji, zaakceptowany przez obie strony. W LN nie zapisujesz niczego, działasz nielegalnie. Czaisz różnicę?
I co te usługi mają wspólnego z blockchainem? Nic, poza tym że jedną z metod płatności jest LN? Żeby ukrywać dochody i nie odprowadzać podatków? Na pewno to rozwiązanie osiągnie globalną adopcję.
  • Odpowiedz
Rozjemca35
Rozjemca35
Rozjemca35 24.03.2020, 15:03:34
  • 0
@fervi: czyli w porządki jest, że idziesz do sklepu codziennie, codziennie kupujesz chleb, ktoś ci codziennie płaci za usługi ( ͡° ͜ʖ ͡°) a raz na miesiąc zapisujecie jedną transakcję na kwotę z dupy dotyczącą niewiadomo czego? Jaki vat ma od tego zapłacić ten sklep? Tylko od tej ostatniej transakcji? Rozumiesz o czym mówisz?

Nie są uzupełnieniem sieci, to że używa się BTC do otwarcia kanału
  • Odpowiedz
Rozjemca35
Rozjemca35
Rozjemca35 24.03.2020, 15:18:02
  • 0
Jeśli zakładamy, że krypto się spopularyzują, to nieprzemyślane podatki muszą zniknąć.


@fervi: bądź realistą. Jeśli już, to krypto ułatwi ściąganie podatków, bo jeden z outputów może iść bezpośrednio do US.
  • Odpowiedz
Rozjemca35
Rozjemca35
Rozjemca35 24.03.2020, 17:15:30
  • 0
@fervi: przecież to nie portfel wprowadzi, tylko usługodawcy. Poza tym BSV omijasz szerokim łukiem, to co się martwisz :P BTC nigdy tego nie wprowadzi, bo to się tam nie opłaca.
  • Odpowiedz
Rozjemca35
Rozjemca35
Rozjemca35 24.03.2020, 17:49:41
  • 0
@fervi: proszę cię, przy takich kosztach transakcyjnych BTC na dzień dobry wyklucza połowę ludzkości z korzystania z niego. tyle jeśli chodzi o "kwestie wolnościowe"
  • Odpowiedz
Rozjemca35
Rozjemca35
Rozjemca35 24.03.2020, 17:54:11
  • 0
@fervi: założenie kanału i klops
  • Odpowiedz
Rozjemca35
Rozjemca35
Rozjemca35 24.03.2020, 17:59:16
  • 0
@fervi: chyba musimy wrócić do tej rozmowy za parę lat ^^
  • Odpowiedz
Rozjemca35
Rozjemca35
Rozjemca35 24.03.2020, 18:01:06
  • 0
@fervi: a inne z top 5 to które?
  • Odpowiedz
Rozjemca35
Rozjemca35
Rozjemca35 24.03.2020, 18:07:48
  • 0
@fervi: LTC i Dash prawie nie mają transakcji... to już BCH ma więcej
  • Odpowiedz
Rozjemca35
Rozjemca35
Rozjemca35 24.03.2020, 18:12:32
  • 0
@fervi: usługa która nie generuje transakcji ma swoją nazwę - bankrut :)
  • Odpowiedz
Rozjemca35
Rozjemca35
Rozjemca35 24.03.2020, 18:32:11
  • 0
@fervi: ktoś za to płaci, po co? widocznie widzi w tym interes. pieniądze krążą, pieniądz robi pieniądz.
  • Odpowiedz
Rozjemca35
Rozjemca35
Rozjemca35 24.03.2020, 18:55:51
  • 0
@fervi: na BTC na pewno nikt nie robi sztucznego ruchu ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
Rozjemca35
Rozjemca35
Rozjemca35 24.03.2020, 19:13:16
  • 0
@fervi: Nie ma czegoś takiego jak spam na blockchainie. Jeśli płacisz, to jest to pełnoprawna transakcja.
To może być dobry atak na sieć, jak masz ograniczenie 1MB bloku i chcesz wymusić wyższe opłaty :D powodzenia zaspamować sieć 1GB transakcji. Najpierw górnik "atakujący" lol musiałby je sam wykopać. Sieć mogłąby też osierocić taki blok, jeśli nie byłaby w stanie go przeprocesować.
  • Odpowiedz
Rozjemca35
Rozjemca35
Rozjemca35 24.03.2020, 19:16:54
  • 0
@fervi: to górnik decyduje co zrobi z taką transakcją... może ją odrzucić z miejsca
  • Odpowiedz
Rozjemca35
Rozjemca35
Rozjemca35 24.03.2020, 19:24:30
  • 0
@fervi: przecież pisałem, Sieć mogłąby też osierocić taki blok, jeśli nie byłaby w stanie go przeprocesować.
  • Odpowiedz
Rozjemca35
Rozjemca35
Rozjemca35 24.03.2020, 20:21:01
  • 0
@fervi: eee, to tak nie działa, pomieszałeś forki z reorgami
  • Odpowiedz
Rozjemca35
Rozjemca35
Rozjemca35 24.03.2020, 21:32:05
  • 0
@fervi: wg twojej logiki nie powinno być osieroconych bloków, tylko za każdym razem powinny powstawać nowe gałęzie łańcucha, które uwzględniły lub nie ten blok. Bzdura.
  • Odpowiedz
Rozjemca35
Rozjemca35
Rozjemca35 24.03.2020, 21:44:07
  • 0
@fervi: no zgadza się, ale jeżeli większość sieci akceptuje ten blok to gdzie tutaj jest atak? pamiętasz, rozmawialiśmy o ataku górnika :P Skoro większość akceptuje, to nie ma problemu...
  • Odpowiedz
Rozjemca35
Rozjemca35
Rozjemca35 24.03.2020, 21:47:50
  • 0
@fervi: dokładnie
  • Odpowiedz
t.....n
t.....n
konto usunięte 24.03.2020, 07:18:17
  • 2
( ͡º ͜ʖ͡º)
#kryptowaluty #kryptokomedia
t.....n - ( ͡º ͜ʖ͡º)
#kryptowaluty #kryptokomedia

źródło: comment_1585034283KbJkfiK8KdZkL9nHqhzOHA.jpg

Pobierz
  • 33
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Rozjemca35
Rozjemca35
Rozjemca35 24.03.2020, 10:31:40
  • 0
@theromanpolan: drugi fervi xD
  • Odpowiedz
Rozjemca35
Rozjemca35
Rozjemca35 24.03.2020, 11:00:30
  • 0
@theromanpolan: widać masz niskie IQ skoro nie rozumiesz sarkazmu.
  • Odpowiedz
Rozjemca35
Rozjemca35
Rozjemca35 24.03.2020, 11:10:14
  • 0
@theromanpolan: haha gorzej się pomylić nie mogłeś :D no ale tak to jest, zwykle osoby z twoim IQ myślą, że wiedzą najlepiej :)
  • Odpowiedz
Rozjemca35
Rozjemca35
Rozjemca35 24.03.2020, 13:18:28
  • 0
@theromanpolan: trzymasz poziom ;D
  • Odpowiedz
Rozjemca35
Rozjemca35
Rozjemca35 24.03.2020, 13:56:15
  • 0
@theromanpolan: przydałby ci się wujek cięta riposta
  • Odpowiedz
Rozjemca35
Rozjemca35
Rozjemca35 24.03.2020, 17:12:23
  • 0
@theromanpolan: niestety to nie ja jestem ofiarą oszustwa, tylko ty, ale jeszcze o tym nie wiesz :D
  • Odpowiedz
Rozjemca35
Rozjemca35
Rozjemca35 24.03.2020, 17:16:09
  • 0
@theromanpolan: zrozumiesz jak dorośniesz ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
Rozjemca35
Rozjemca35
Rozjemca35 24.03.2020, 17:24:13
  • 0
@theromanpolan: będę cię wtedy wspominał :)
  • Odpowiedz
Rozjemca35
Rozjemca35
Rozjemca35 24.03.2020, 17:47:07
  • 0
@theromanpolan: nie zapomnę, nawet to sobie zapisałem na blockchainie :)
https://etched.page/bd2600aa58a0a978a7a450ce97320d4279c2e775de1a15b6d41bbd889114c220/https://www.wykop.pl/wpis/48213927/%C2%BA-%CA%96-%C2%BA-kryptowaluty-kryptokomedia/170434825/#comment-170434825
  • Odpowiedz
Rozjemca35
Rozjemca35
Rozjemca35 24.03.2020, 17:53:48
  • 0
@theromanpolan: powiedz to EHR Data lub ESL ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
Rozjemca35
Rozjemca35
Rozjemca35 24.03.2020, 18:09:13
  • 0
@theromanpolan: chyba nie rozumiesz o czym mówisz
  • Odpowiedz
Rozjemca35
Rozjemca35
Rozjemca35 24.03.2020, 18:14:57
  • 0
@theromanpolan: haha no właśnie gdybyś ty ogarnął, że każda osoba może mieć kontrolę nad swoimi danymi, gdzie można udostępniać dane tymczasowo danemu podmiotowi, to byś może zrozumiał co oferuje blockchain :D
  • Odpowiedz
Rozjemca35
Rozjemca35
Rozjemca35 24.03.2020, 18:25:16
  • 0
@theromanpolan: Czytając takie wpisy jest jasne, że nie masz pojęcia o czym mówisz. Nie musisz się martwić o moją inwestycję, uwierz mi, ja myślę to samo o twojej ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
Rozjemca35
Rozjemca35
Rozjemca35 24.03.2020, 18:54:43
  • 0
@theromanpolan: wystarczy że wiem, co uważasz o BSV, żeby wiedzieć że podejmujesz świetne decyzje ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
Rozjemca35
Rozjemca35
Rozjemca35 24.03.2020, 19:14:39
  • 0
@theromanpolan: i gdzie są te straty? xD wyimaginowane tak jak zyski z innych krypto? :D
  • Odpowiedz
Rozjemca35
Rozjemca35
Rozjemca35 24.03.2020, 19:18:05
  • 0
@theromanpolan: widzisz jakich transakcji dokonuję? wow... szacunek ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
Rozjemca35
Rozjemca35
Rozjemca35 24.03.2020, 19:30:12
  • 0
@theromanpolan: świetna riposta :)
  • Odpowiedz
s.....e
s.....e
konto usunięte 24.03.2020, 04:05:25
  • 5
Tworzenie nowych forków BTC stanowi pewien czynnik zachęcający i wymuszający do transferu leżakujących, ale będących wciąż pod czyjąś kontrolą bitcoinów. Gdy rodzi się nowy fork, zazwyczaj gdzieś na początku z reguły osiąga swoje maksimum wartości i sukcesywnie, powoli się wykrwawia. Właściciele kontrolujący jednostki w źródłowym chainie BTC, tracą po prostu te bonusowe środki. Oczywiście, mogą zaciągnąć wallet nowego forka ale są to setki GB danych które w końcu wysycą każdy diskspace i
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Rozjemca35
Rozjemca35
Rozjemca35 24.03.2020, 10:24:54
  • 0
@sheeple: forki nie mają racji bytu. Wyobraź sobie że masz łańcuch dostaw na blockchainie i dochodzi do forka. Czy masz wtedy prawa do dwóch dostaw produktu? Nie. Jeden z nich jest nic nie warty. Podział monety na dwa forki to idiotyzm.
  • Odpowiedz
Rozjemca35
Rozjemca35
Rozjemca35 24.03.2020, 14:32:22
  • 0
@sheeple: odległa przyszłość. Stokenizowane zostały prawa własności. Twój dom to jeden token, mój dom to drugi token itp. Następuje fork. Token twojego domu istnieje na obu łańcuchach. Czy jesteś posiadaczem jednego domu, czy dwóch? Czy możesz dom sprzedać raz czy dwa razy (na każdej sieci osobno?). Ile jest warty dom na każdej z sieci? Po równo? Token przecież to cały dom, a nie pół.
Dlatego jeden z forków powinien "umrzeć".
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • Strona 5 z 8
  • >
  • Z krypto tylko bitcoinSV. Reszta to dno. Chcesz wiedzieć dlaczego? Napisz.

Osiągnięcia

  • Rocznica
    od 20.12.2023

    Rocznica

Wykop © 2005-2024

  • Nowy Wykop
  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Wykop.pl