W nawiązaniu do tego znaleziska : ING AFERA MAKLERA chciałbym Wam przekazać ,że @ING_Bank_Slaski w dniu wczorajszym przesłał mi wczoraj wyjaśnienie i przeprosiny za zaistniałą sytuację. Poniżej wkleję screen z odpowiedzią - interpretację pozostawiam Wam. W moim mniemaniu doszło do jakiegoś błędu na poziomie logowania do maklera ,ale tak naprawdę nie dowiemy się czy przy okazji ktoś mógłby narobić jakiś szkód na moim czy też nie.
Tym natomiast ,którzy wtedy tak ochoczo oskarżali mnie jak
@pesymistyk: pulsuja Cię ale nie wiem dlaczego, są dwie kolejki bo jest limit miejsc i muszą wiedzieć ile osób wchodzi bo zaszczepieni nie wliczają się do tego limitu. Ale oczywiście jest to bez sensu.
Mirki jest afera! Dziś w drodze do bankomatu natrafiłem na kontener wypchany jakimiś dokumentami bankowymi. Bank zmienia siedzibę i postanowi ł pozbyć się starych papierów. Sposób w jaki to zrobiono r---------a cały system RoDO. Nie musiałem grzebać w tym kontenerze bo już na wierzchu natrafiłem dokumenty z peselemi, adresami itp. Jak dla mnie to nieźle baza danych. Nie wiem ile dni to tak sobie leży. Czy takie coś się gdzieś zgłasza? Więcej
Spójrzcie, ileż emocji jest na tej fotografii. Niedowierzanie Christensena, płacz Winda, Poulsen z powietrzem w ustach próbujący jakoś okiełznać tę sytuację, Braithwaite odwrócony i na wykroku jakby chciał stamtąd uciec przerośnięty ciężarem i Schmeichel jakby go zatrzymujący. Delaney ukrywający twarz w koszulce, Maehle chłodno patrzący na medyków... I kapitan, Kjaer, pewnie stojący na środku, wyprostowany, patrzy na swojego towarzysza walczącego o życie, będąc z nim bezwarunkowo do końca, jak przystało na kapitana.
◢ #cotojestseo ◣ 7 szybkich sposobów na pozycjonowanie wizytówki Google + 2 tricki Ostatnio chcieliście więcej konkretów oraz informacji jak możecie wypozycjonować swoją wizytówkę w Google. Dzisiaj więc przekazuję Wam samo mięsko ( ͡°͜ʖ͡°) 24 minuty gadania o sposobach zwiększania pozycji wizytówki.
Zachęcam wszystkich przedsiębiorców do zainteresowania się samą wizytówką Google. Firma na pierwszej pozycji może docierać nawet do setek klientów z okolicy w skali miesiąca (
Kojarzycie dźwięk „Tu-dum”, którym rozpoczyna się każdy film na Netflixie? Było blisko, abyśmy zamiast niego słyszeli... ryczącą kozę ( ͡°͜ʖ͡°) Łapcie krótką historię audio logo Netflixa!
Wszystko zaczęło się w 2015 roku, kiedy szef działu produktowego Netflixa Todd Yellin wpadł na pomysł, aby stworzyć marce „coś, co krzyczy Netflix!”. Praca z Yellinem na pewno nie była łatwa, szczególnie dla zatrudnionych wówczas sound designerów. Wymagania, które stawiał Todd
@ahura_mazda: Dzięki za ten wpis, bardzo ciekawe, mnie interesuje też historia Panasonica, spotkałem się z legendą o tym, że aktor wypowiadający te słowo żył z tego do końca życia, no ale nie wiem jaka jest prawdziwa historia. Podobny temat to marka Heyah i ich słowne logo, proces tworzenia tez był ciekawy.
#malarstwo #sztuka
źródło: comment_16361329031jGM1iDU4N2XN5xFlvmMX8.jpg
Pobierz