Nim się rozkręcicie na dobre to przypominam, że Perez ma kontrakt do 2022 z Racing Point i wnosi dużo kasy do budżetu zespołu. Wiec prosiłbym się ogarnąć. #f1 #kubica
@mrAkumulator: mimo, że nikt w Polsce nie chciał Cię wpuścić na halę produkcyjną to i tak ich promujesz... Sam mam aku firmy Kozak i sobie chwalę - podobno też robione wg "starej szkoły".
Julien Bryan do Warszawy dotarł 7 września 1939 z zamiarem dokumentowania życia miasta w okresie wojny. Od prezydenta Stefana Starzyńskiego otrzymał samochód, tłumacza i ochronę, by mógł bez przeszkód filmować miasto i pokazać światu dokument ukazujący niemieckie metody prowadzenia wojny totalnej i bombardowanie miasta przez Luftwaffe. Jest uważany za jedynego zagranicznego dziennikarza będącego w tym czasie w Warszawie. Przez Polskie Radio zaapelował wówczas do amerykańskiego prezydenta Franklina Roosevelta o pomoc dla warszawskich cywili, którzy znaleźli się na celu niemieckich bombowców.
Julien Bryan wykonał pierwsze w historii kolorowe fotografie II wojny światowej w Polsce za pomocą filmu Kodachrome dostępnego w USA od 1935. Większość polskich prac Juliena Bryana stanowią jednak fotografie czarno-białe oraz pomalowane fotografie czarno-białe. Bryan przedstawił na autentycznych kolorowych fotografiach między innymi polskich żołnierzy, uciekających cywilów, pierwsze zniszczenia wojenne, niemiecki samolot He-111 zestrzelony przez Wojsko Polskie na ul.Bartoszewicza, a także architekturę warszawskiego Starego Miasta z szybami okiennymi oklejonymi taśmą z papieru. 21 września 1939 roku wyjechał z płonącej Warszawy, zabierając ze sobą bogaty materiał dokumentujący życie ludności cywilnej i bestialstwo żołnierzy niemieckich. Taśmy filmowe zostały następnie wykorzystane do montażu czarno-białego filmu Oblężenie (Siege), obrazującego bohaterską postawę warszawiaków.
Film był wyświetlany w amerykańskich kinach wiosną 1940. Uzyskał nominację Amerykańskiej Akademii Filmowej do Oscara w 1941 roku w kategorii najlepszego krótkometrażowego filmu dokumentalnego. Producentem i dystrybutorem była wytwórnia RKO Radio Pictures.
Bryan stwierdził:
Gdyby Spartanie odżyli, to przed wami, Polacy, pochyliliby czoła
akurat DTM jako rynek niemiecki bardzo pasuje orlenowi, by się reklamować i pewnie dlatego Obajtek tak mocno stał za #kubica byle wszedł do tej serii. Kto wie, może to będzie większy Maria z Audi, także na paliwo i oleje...
Wydaje mi się, że Mercedes nauczony doświadczeniem z Rosbergiem może faktycznie pozbędzie się Bottasa na przyszły sezon. Takiemu Oconowi czy Russellowi można dużo łatwiej wytłumaczyć, że mają jeszcze czas na swoje sukcesy niż Bottasowi, któremu lata świeżości nieubłagalnie przemijają, a on wciąż stoi w miejscu. Priorytetem dla LH i Merca na pewno będzie pobicie rekordu tytułów Schumachera i Toto nie cofnie się przed niczym, by tego dokonać. Zastanawiam się tylko, gdzie taki Bottas mógłby wylądować. Renault jeśli odejdzie Hulk? RP w przypadku transferu Pereza do Haasa? A może bezpośrednio do Haasa na fotel po Groszku?
W Redbullu na wielkie zawirowania nie ma co liczyć. Marko już powiedział, że Gasly jest szybki, ale słaby w walce i wyprzedzaniu, ale nie martwi się o przyszłość, bo ma dwójkę ambitnych kierowców w TR. Pewnie któryś z nich zamieni się fotelem z Gaslym i tyle.
@smutny_kojot: przecież Merc nie spowalniałby partnera Lewisa, jeżeli byłby szybszy od niego i najszybszy na torze. Wtedy czas Hamiltona skończyłby się.
@lukasz-glowacki: bo poza wielką trójką reszta ciśnie na maxa w Q2, żeby się załapać na miejsca 6-10. a na mecie nie ma dla nich większych różnic czy startowali z 6 czy 10 pozycji.
Jeśli Ocon miałby zastąpić Grosjeana w Haas-ie a wcześniej był przymierzany do Renault to u Francuzów teoretycznie powinno być wolne miejsce. :) I chyba Renault w powrocie to najsmutniejsza sprawa. Testy, kombinezon, filmik promocyjny. Był traktowany prawie jak kierowca co najmniej rezerwowy. Było Goodwood, testy na Węgrzech, konferencja po testach i nagle koniec. Tak jak w średniowiecznych zamkach w bramach była taka opadająca krata to mam wrażenie że coś takiego spadło pomiędzy
@Gieekaa: przecież Ocon jest w programie Mercedesa i nikt z konkurencji go nie zatrudni. Merc jeszcze miałby ich dane na temat samochodu i rozwoju ( ͡°͜ʖ͡°) A jakby go mieli zwolnić z umowy, to nie byłby co weekend obok Toto.
Haas ma duże problemy ze sponsorem. Ruch Energy musi udowodnić skąd mają kasę i sprzedaż produktów. Śmierdzi mi to przekrętem. Nie zdziwię się jeżeli to całe „Rich Energy” to jedna wielka firma krzak ,która ma zyski po przez kreatywną księgowość a pan William Storey trafi do paki za plagiat i machlojki finansowe. Wtedy by jego konto wraz z pieniędzmi zostało by zamrożone. Wtedy Haas zostałby bez sponsora i bez funduszy. Nie mieli
#f1
źródło: comment_1581790739vNcOSX4hzwUHrADqFengWS.jpg
Pobierz