Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko327
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
  • Wykop.pl
  • Ciekawostki

    Ciekawostki
  • Rozrywka

    Rozrywka
  • Sport

    Sport
  • Motoryzacja

    Motoryzacja
  • Technologia

    Technologia
  • Informacje

    Informacje
  • Gospodarka

    Gospodarka
  • Podróże

    Podróże

Dostosuj Wykop do siebie

Wybierz treści, które Cię interesują
i zapisz jako Własną kategorię.

Miklin1209
Miklin1209

Miklin1209

Dołączył 15 lat temu
  • Obserwuj

To konto jest obecnie zbanowane.

  • Akcje 321
  • Znaleziska 8
  • Mikroblog 313
  • Obserwujący 0
  • Obserwowane 100
Miklin1209
Miklin1209
Miklin1209 15.06.2019, 19:04:25
  • 6
Elegancko póki co, dużo lepiej się to ogląda niż j----e KSW
#fen
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Miklin1209
Miklin1209
Miklin1209 02.06.2019, 02:58:20
  • 3
Fenomenalna runda
#boks
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Miklin1209
Miklin1209
Miklin1209 31.05.2019, 16:06:34
  • 0
Mam pytanie, zajmował się ktoś tworzeniem modelu sieci dystrybucji ? potrzebne mi na #studia a materiałów jak na lekarstwo...Nada się też przykładowa sieć, w jakiś sposób już byłbym ją w stanie przerobić, będę wdzięczny za pomoc.
#logistyka
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

P.....w
P.....w
konto usunięte 29.05.2019, 20:18:39
  • 9
Macierewicz zjadł Szlachtowicza. Wszedł jak do #tvpis, jeszcze domaga się przeprosin od Brauna za to czego nie powiedział. Totalnie zmanipulował jego wypowiedzi i domaga się przeprosin. Antek przeprowadził wywiad z samym sobą.

#konfederacja #braun #korwin #4konserwy #polityka
P.....w - Macierewicz zjadł Szlachtowicza. Wszedł jak do #tvpis, jeszcze domaga się p...
  • 13
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Miklin1209
Miklin1209
Miklin1209 30.05.2019, 04:37:15
  • 2
@Pachnacy_Przegryw: Szlachtowicz to propisowski dureń...pis srałby mu na łeb a on by się cieszył, a Macierewicz to już w ogóle jego bożek. Jedyny ogarnięty prowadzący w tym cyrku to Łuksza...bo już nawet Roli podniecającego się jak 15 latek nie da się oglądać ani słuchać.
  • Odpowiedz
Miklin1209
Miklin1209
Miklin1209 30.05.2019, 12:28:47
  • 2
@kilo-bravo: No z bystrością jego się absolutnie zgadzam, nie jest tuzą. Ale do tego nie ma chłodnej głowy, potrafi wrzucić coś na media społecznościowe bez żadnego potwierdzenia, potem jest punktowany. Chwała mu za budowanie telewizji krok po kroku, ale dziennikarzem jest raczej cienkim, mam nadzieje że w przyszłości przyjdą lepsi ludzie za niego i np. Szlachtowicza, a on zajmie się kierowaniem tym wszystkim.
Swoją drogą, bardzo fajnie Rolę bardzo często
  • Odpowiedz
g.....i
g.....i
konto usunięte 27.05.2019, 17:50:42 via Android
  • 33
Jakubiak o Korwinie po wyborach: "Janusz to fajna, barwna nieprzewidywalna postać, ale problem jest taki, ze czasami przez swoje zachowania szkodzi sam sobie i innym. A najbardziej niepokojące jest to że jego uczniowie zachowują się dokładnie tak samo jak on. Nie wiem czy takim samym składem wystartujemy w pazdzierniku". W punkt.
#konfederacja #wybory #korwin #4konserwy
  • 21
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Miklin1209
Miklin1209
Miklin1209 27.05.2019, 22:29:20
  • 1
@grucki: Nie ma co przesadzać że tyko Korwin jest winny...podczas kampanii był względnie spokojny. Wymysły Mentzena moim zdaniem też podniosły poparcie, z racji tego że byli przemilczani w tv. Jakubiak niech nie szarżuje bo jak będzie chciał robić jakiś twór, to skończy z 2 procentami i tyle.
Prawda jest taka, że u-----a ich frekwencja (głównie), do spółki z mediami. Przy normalnej frekwencji nikt by dziś nie marudził, a gdyby nie
  • Odpowiedz
Gilgamesz69
Gilgamesz69
Gilgamesz69
27.05.2019, 20:40:13 via Android
  • 5
Co tu się ( ͡º ͜ʖ͡º)
#polityka #korwin #agrounia #bekazprawakow
Gilgamesz69 - Co tu się ( ͡º ͜ʖ͡º)
#polityka #korwin #agrounia #bekazprawakow

źródło: comment_QbqO8H2NeicUx6xSoY7N41ZRuADX31fN.jpg

Pobierz
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Miklin1209
Miklin1209
Miklin1209 27.05.2019, 22:00:42
  • 0
@Gilgamesz69: Kołodziejczak to jest jakiś dzban...miałem go za trochę rozsądniejszego człowieka, ale po tym co on pieprzy na twitterze i tutaj...dzieciak kompletny, a rolników pies j---ł skoro mają syndrom sztokholmski.
  • Odpowiedz
Miklin1209
Miklin1209
Miklin1209 27.05.2019, 12:09:51
  • 12
Może paradoksalnie ta porażka wydarzyła się w dobrym momencie, dobrze, że była tak duża frekwencja, teraz przynajmniej wszyscy realnie widzą jak to realnie wygląda i jest czas na wyciągnięcie wniosków. Przy niskiej frekwencji i dobrym wyniku do PE, Konfederacja mogłaby stracić czujność, a teraz mogą się zabrać za pracę i nadrabianie braków.
Dobrze ułożyło się również że Kukiz zrobił tak słaby wynik, ludzie mimo wszystko widzą że jego projekt się skończył i jedyne co może zrobić to wejść w koalicję, która jest obu ugrupowaniom potrzebna, nawet jeśli Kukiz będzie kręcił nosem, to co rozważniejsi ludzie z jego szeregów przeskoczą do Konfederacji jeśli będzie ona balansować na granicy 5%. To samo tyczy się Gwiazdowskiego, nie jest głupi i zapewne wie że skoro nawet tak pompowana Wiosna ledwo przekroczyła próg (a do parlamentu ludzie moim zdaniem zdążą się Biedroniem znudzić) przy takiej frekwencji, a na jesieni będzie ona śmiało wyższa, to sam nie ma po prostu szans i jest to s---------o. Czas pokaże komu faktycznie zależy na zmianach i schowa urazy do kieszeni, a kto będzie stawał okoniem - taka jednostka nie ma żadnych szans i nie będzie miała już w przyszłości z racji polaryzacji sceny.

Druga sprawa, niech ktoś mnie oświeci, bo nie rozumiem na c--j teraz marudzić że konfederacja to zbiór tak różnych środowisk że odstraszało to wyborców...jasne, że elektoraty się nie sumują, ale do k---y nędzy w każdym okręgu listy były tak skonstruowane, że śmiało każdy mógł wybrać kandydata środowiska z którym sympatyzuje i nie było problemu...głosując na KORWIN c--j mnie obchodzi że na liście jest ktoś z RN, od Brauna czy inny antyszczepionkowiec...ważny jest mój kandydat, reszta na ogół była zapchajdziurami i unoszenie tego do nie wiadomo jakiej rangi jest wg. mnie śmieszne.

To samo tyczy się poparcia Zięby i innych Jackowskich, no poparli...i c--j z tego, co to zmienia w sensie negatywnym ? jak wiem że mam na kogoś głosować, to znaczy że zgadzam się z jego programem i j---e mnie kto jeszcze go popiera, jego sprawa. Zwykłych januszy którzy mieli nie do końca świadomie głosować na Konfederację na pewno to nie odrzuciło, bo pewnie nie wiedzieli kto to taki Zięba...Uważam że jest to jakieś głupie tłumaczenie.
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Miklin1209
Miklin1209
Miklin1209 27.05.2019, 06:41:57
  • 0
O k---a, ale śmieszne jest że Mentzen d-----ł z Putinem żeby pokazali ich w tvp, biorąc pod uwagę końcowy wynik xD
#konfederacja
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Miklin1209
Miklin1209
Miklin1209 24.05.2019, 14:18:17
  • 0
Szanowni Państwo, dysponuje ktoś może materiałami konkretnej firmy obejmującymi jak najbardziej szczegółowo jej cały łańcuch dostaw, wraz informacjami o niej ? Mam do zrobienia prezentację a z tego co znalazłem nie bardzo firmy mają takie podane takie informacje. Zależy mi na:
- zakresie łańcucha dostaw,
- określenie dostawców i odbiorców,
- określenie klienta ostatecznego,
- określenie jaką wartość dla klienta ostatecznego kreuje logistyka produkcji,
- lokalizacji uczestników łancucha dostaw,
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

c.....t
c.....t
konto usunięte 24.05.2019, 11:51:25
  • 274
Pytają się mnie, czemu jako wolnościowiec nie popieram postulatów LGBTQ+ - odpowiadam:

Ponieważ dewianci zagrażają mojej wolności osobistej. Wolności osobistej dzieci, wolności osobistej zdrowych rodzin. Albo wybieramy świat, gdzie wszystko jest normalne (co promuje pseudonauka gender studies), albo świat, gdzie nie negujemy, że 2+2 jest 4. Bo gender i ideologia LGBTQ+ mają więcej wspólnego z religią, fanatyzmem i polityczną manipulacją, niż z faktami. Tyle. Niech nie paradują publicznie, niech nie gorszą uczniów.
  • 145
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Miklin1209
Miklin1209
Miklin1209 24.05.2019, 12:52:22
  • 2
@czekoladaisport: Starczy odciąć całe to LGBT od finansowania, problem wtedy sam się rozwiąże, tylko tyle i aż tyle )
  • Odpowiedz
Miklin1209
Miklin1209
Miklin1209 23.05.2019, 19:11:48
  • 10
No, no, nie spodziewałem się takiej werwy po Bosaku, wydawało mi się że Wilk będzie lepszy, ale brawo, bardzo dobrze, wyraziście to wygląda.
#konfederacja #polityka
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Probz
Probz
Probz
19.05.2019, 12:39:50
  • 97
#polityka #neuropa #4konserwy #konfederacja #korwin #bekazprawakow #bekazkorwina
Probz - #polityka #neuropa #4konserwy #konfederacja #korwin #bekazprawakow #bekazkorw...

źródło: comment_Nlw9vDPHhiNa15eCjy8OvaYRK4yVK3rJ.jpg

Pobierz
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Miklin1209
Miklin1209
Miklin1209 19.05.2019, 13:10:40
  • 5
@Probz: Chciałoby się powiedzieć: "Zapchałeś sobie głowę jakimiś pierdołami o żabach i na siłę próbujesz zainteresować tym innych"...Tylko żaby zmienić na wolny rynek. Rurkowiec czasem napisze coś z sensem, a czasem p--------e zlepek głupot jak tutaj. Fajnie, że się nawrócił, fajnie że jest wolnorynkowy, chwała mu za to, ale widać że nie śledzi, albo nie zrozumiał wykładu Mentzena, tylko sugeruje się urywkami i potem sieje dezinformacje.
Mentzen jasno powiedział, że robią to specjalnie, co więcej, widać że to działa bo poparcie idzie w górę, znaczy to, że tę metodę należy dalej stosować. Nie jest winą ani Mentzena, ani Berkowicza że poziom debaty w Polsce od X lat sięgnął dna...jeśli takie są zasady to należy się do nich stosować i tyle. Przecież nikt z wolnorynkowców mając coś do powiedzenia nagle nie zacznie być zagorzałym socjalistą i nie zrujnuje już Polski bardziej niż to teraz robi PIS, więc to co napisał Rurkowiec jest kompletnie oderwane od głowy. Wygląda na to, że przechodzi on syndrom Kukiza pt. "JOW, JOW, JOW". I pewnie, wolnościowcy mogliby mówić o wolnym rynku, o podatkach jak prof. Gwiazdowski, tylko czy na prawdę ludzie pokroju Rurkowca są tacy ograniczeni i po tylu latach podobnych (niskich) wyników wolnościowców nadal nie widzą, że NIKOGO TO K---A NIE INTERESUJE ? I nie przebije się pewnego wyniku takim gadaniem ? Ile k---a razy można w kółko tłuc to samo, że to nie działa i nie zadziała, bo mamy "...to polskie, k---a głupie społeczeństwo, ta k---a banda imbecyli..." #stonoga i nie możemy na to nic poradzić, swoją drogą na świecie wcale poziom zidiocenia nie jest mniejszy.
Widzę, że jest kompleks wyższości twardych wolnorynkowców którym nie podoba się konfederacja, chcą się widocznie czuć lepsi i marudzą, niech wam będzie, jesteście aryjczykami, ale jeśli faktycznie chcecie wolnego rynku to głosujcie opcje która ma największe szanse na jego wprowadzenie, zwłaszcza że czas który nadchodzi zdaje się być korzystny, zamiast narzekać i p-------ć że każda wypowiedź publiczna któregoś konfederata nie zawiera opisów podatków, mechanizmów itd...zrozumcie że to j---e przeciętnego wyborce, a kandydaci nie zapomnieli kim są i czego chcą, skoro jesteście tacy inteligentni, powinniście to wiedzieć tym bardziej.

Berkowicz z tym akurat może faktycznie przesadził, chciałbym całe nagranie i zobaczyć skąd ta jarmułka i dlaczego w ogóle wstał skoro wypowiadała się ta kandydatka PISu, bo tak na prawdę nie wiem jak ta cała sytuacja wyglądała, ale znając życie jak media podłapią to przeciętny janusz pomyśli "że dobrze że tak zrobił jeśli to żydówa", i jeśli potem zagłosuje na Konfederacje, to dobrze i cel Berkowicza zostanie spełniony, nie widzę prawdę mówiąc gdzie tu jest
  • Odpowiedz
Miklin1209
Miklin1209
Miklin1209 19.05.2019, 14:55:27
  • 2
@ZjemCiNoge: Tu nie chodzi o tłumaczenie Mentzena, tylko o pokazanie że Rurkowiec nie bardzo wie o czym pisze, jak mniemam przez powierzchowność swoich wiadomości. Powtarza tylko w ciągle o wolnym rynku.
Gdybym tłumaczył Mentzena, to skupiłbym się na analizie jego wykładu i najlepszym byłoby pewnie rozłożenie jego piątki na czynniki pierwsze, czarno na białym. Każdy, kto się zagłębi w sposób ich przekazu to rozumie, bez zbędnego tłumaczenia, ufam że wiesz
  • Odpowiedz
sylw1905
sylw1905
sylw1905
18.05.2019, 06:30:02 via Android
  • 5
Kto z #konfederacja wystąpi w ewentualnej debacie TVP? Jak wystawia Korwina, albo Brauna to mogą zapomnieć o dobrym wyniku..
  • 19
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Miklin1209
Miklin1209
Miklin1209 18.05.2019, 08:08:29
  • 9
@sylw1905: Przygotowany (w sensie mówiący krótko i dosadnie) Braun, nastawiony na celne punktowanie przeciwników (co przecież doskonale potrafi) byłby idealny...ale...no właśnie, moim zdaniem to nierealne, zacznie odbiegać od tematu, pogada za dużo, powie coś niewyważonego, nie jest to dobry pomysł moim zdaniem, po prostu nie wierzę że on da radę się przygotować pod taka debatę, nie jest stworzony pod takie krótkie piłki. Oczywiście nie można mu odebrać że często ma rację, mówi dość logicznie, ale przeciętny człowiek oglądający TVPIS nie ogarnie języka Brauna, wobec czego będzie miał go za oszołoma, co potem PIS wykorzysta.
Korwin moim zdaniem też odpada, jest najbardziej rozpoznawalny, ale zacznie jak zawsze gadać po swojemu, inteligentna osoba przyzna mu rację bo nie odmówi mu logiki...ale Korwin nie jest w stanie dostosować się do przekazu TV i wpadnie w każdą pułapkę, nie zyskując kompletnie nic, a ryzyko straty wydaje się spore, ponadto słusznie pisze @Hedage o przewadze konserwatyzmu nad wolnym rynkiem, niemniej jednak wyważony, punktujący Korwin byłby również ogromną siła, ale podobnie jak z Braunem - nie wierzę że sobie odpuści bycie Korwinem...niestety.
Liroy, oglądałem sporo materiałów z kampanii...stara się mówić merytorycznie, jego przekaz ma sens...ale wydaje się dość...płytki. Każdy temat sprowadza do Paderewskiego, teraz po wizycie w PE i raporcie Sośnierza w kółko gada o Spinellim, powierzchownie wygląda dobrze, ale brakuje mu błyskotliwości i umiejętności wypunktowania przeciwnika. Do tego dochodzi ta potyczka z gościem z PSL w TVN'ie, nie umiał się przebić, przekazać swoich argumentów w wirze programu, a tutaj wir będzie jeszcze większy. Naturalnie, miał rację w sporze z PSLowcem, ale został zakrzyczany i w debacie też bym się tego obawiał, po prostu nie da rady się przebić moim zdaniem i nie zostanie zapamiętany, jest dość solidny, ale to za mało, brakuje mu zwyczajnie kompleksowej wiedzy i byłby łatwy do trafienia, poza tym jego osiedlowy styl siedzenia (jak właśnie w TVN), nie będzie wyglądał dobrze, a przekaz pozawerbalny jest bardzo istotny, tu wszystko musi zagrać idealnie.

Sośnierz bardzo merytoryczny, ale również dla zwykłego Janusza nijaki, brakuje mu rozpoznawalności i nie jest to człowiek na ogólnopolską debatę, z tego samego powodu skreśliłbym Bosaka, to są ludzie na debaty w wąskim gronie ludzi znających się na rzeczy, ale nie do januszerki
  • Odpowiedz
Satanistic
Satanistic
Satanistic
16.05.2019, 12:32:18
  • 201
#polityka #4konserwy #konfederacja
Satanistic - #polityka #4konserwy #konfederacja

źródło: comment_vHmH4VOHCNV3rxeYOlzVxm73qfCWuthn.jpg

Pobierz
  • 43
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Miklin1209
Miklin1209
Miklin1209 16.05.2019, 12:36:46
  • 39
@Satanistic: Przede wszystkim to nie partia, to już chyba dużo mówi czy warto dalej wchodzić w dyskusję...
  • Odpowiedz
kobayashi
kobayashi
kobayashi
09.05.2019, 23:12:17
  • 70
Prawie w ścianę! Konfederacja najbliższa moich poglądów, i w radykalizmie przelicytowana przeze mnie ( ͡° ͜ʖ ͡°)

kobayashi - Prawie w ścianę! Konfederacja najbliższa moich poglądów, i w radykalizmie...

źródło: comment_nP3FFT8Y6JQAm5zkde90448hKOyM1fGG.jpg

Pobierz
  • 52
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Miklin1209
Miklin1209
Miklin1209 10.05.2019, 06:44:58
  • 1
@kobayashi: Te pytania niektóre faktycznie słabo sprecyzowane, ale wynik spodziewany :)
Miklin1209 - @kobayashi: Te pytania niektóre faktycznie słabo sprecyzowane, ale wynik...

źródło: comment_y4EuMK0SwYGo4HES6p1L6DNjgoEPGEkc.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
marc1027
marc1027
marc1027
28.03.2019, 19:44:31
  • 1
Kto będzie jedynką Konfederacji w Warszawie? Bosak? Jakubiak?
#polityka #korwin #konfederacja
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Miklin1209
Miklin1209
Miklin1209 29.03.2019, 11:34:17
  • 0
@marc1027: Bosak, Jakubiak w którymś programie ostatnio potwierdził.
  • Odpowiedz
K.....w
K.....w
konto usunięte 29.03.2019, 10:56:31
  • 8
Dobrze, że się ugiął.

#braun #konfederacja #4konserwy #polityka
K.....w - Dobrze, że się ugiął.

#Braun #konfederacja #4konserwy #polityka

źródło: comment_aLV7sbEq8sAYLcFU6HGGcSqbkMAeWW72.jpg

Pobierz
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Miklin1209
Miklin1209
Miklin1209 29.03.2019, 11:33:30
  • 0
@Kraciasty_Karowiew: Ugiął się, albo celowo sprawdzali odzew ludzi profilem Korwina...po wykładzie Mentzena brałbym taki scenariusz pod uwagę :)
  • Odpowiedz
Miklin1209
Miklin1209
Miklin1209 23.03.2019, 22:20:44
  • 3
Cudownie sie zgrywaja wstawki Janisza za każdym razem z tym p---o xD
#ksw
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • Strona 5 z 7
  • >

Osiągnięcia

  • Rocznica
    od 28.09.2022

    Rocznica
  • Gadżeciarz
    od 03.03.2020

    Gadżeciarz
  • Mikroblogger
    od 20.01.2020

    Mikroblogger

Wykop © 2005-2024

  • Nowy Wykop
  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Wykop.pl