Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko240
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking

    Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
Matylda_Megara

Matylda_Megara

Dołączył 2 lata i 5 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 8086
  • Znaleziska 5614
  • Mikroblog 2472
  • Obserwujący 45
  • Obserwowane 5

1408

Blisko 800 tys. nieodwołanych wizyt lekarskich. Pomoże centralna e-rejestracja?

Blisko 800 tys. nieodwołanych wizyt lekarskich. Pomoże centralna e-rejestracja?

Do połowy 2025 r. pacjenci nie odwołali 773 tys. zaplanowanych wizyt lekarskich - poinformował prezes Narodowego Funduszu Zdrowia Filip Nowak podczas inauguracji IV edycji kampanii Odwołuję, nie blokuję.

milca
z
bankier.pl
dodany: 02.11.2025, 09:54:24
  • 242
  • #
    polska
  • #
    wydarzenia
  • #
    medycyna
  • #
    nfz
Matylda_Megara
Matylda_Megara 02.11.2025, 10:58:58 via Android
  • -8
@Blackorange nie, nie ma prawa zapomnieć, bo ktoś z lepszą pamięcią moglby skorzystać.

2971

Biedronka bezczelnie sprowadza korniszony z Indii!

Biedronka bezczelnie sprowadza korniszony z Indii!

Prosto znad Gangesu xd. Ile jeszcze Polska to wytrzyma?

Kowal13
z
zakupy.biedronka.pl
dodany: 02.11.2025, 08:19:39
  • 502
  • #
    afera
  • #
    biedronka
  • #
    polska
  • #
    zywnosc
  • #
    rolnictwo
Matylda_Megara
Matylda_Megara 02.11.2025, 10:55:51 via Android
  • 0
Korniszony można samemu łatwo zrobić.
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

1532

Świnoujście zamiast dać podwyżki woli sprowadzać kierowców z Indii!

Świnoujście zamiast dać podwyżki woli sprowadzać kierowców z Indii!

Świnoujska Komunikacja Autobusowa zyskała w ostatnich dniach trzech nowych kierowców Devanathana, Ajo i Genesha.

Kowal13
z
swinoujscie.pl
dodany: 31.10.2025, 20:30:41
  • 491
  • #
    afera
  • #
    polska
  • #
    polskiedrogi
  • #
    swinoujscie
  • #
    praca
  • #
    pracbaza
Matylda_Megara
Matylda_Megara 01.11.2025, 04:00:35 via Android
  • 3
@dziacha nie stać ich by dac po 1500 zl podwyzki już zatrudnionym, ale stać ich żeby płacić po 6k kosztow za pracownika, któremu dadza minimalna krajowa? Gdzie sens? Gdzie logika?

821

Samotność mężczyzn to dziś epidemia

Samotność mężczyzn to dziś epidemia

Samotność mężczyzn to dziś epidemia, o której mało kto mówi głośno. Statystyki są bezlitosne.

PIAN--A_A--KTYWNA
z
facebook.com
dodany: 26.10.2025, 11:09:24
  • 479
  • #
    zwiazki
Matylda_Megara
Matylda_Megara 27.10.2025, 09:48:41 via Android
  • -5
Wyzywajcie dalej kazda, na pewno bedzie lepiej xD
  • 23
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Matylda_Megara
Matylda_Megara 27.10.2025, 09:52:44 via Android
  • -2
@gerokSQ faktem jest to, że nie chcemy miec w domu drugiej cipy, która nie jest nasza córka.
Preferencje wzrostu to nie fakt, tylko prywatne gusta.
Matylda_Megara
Matylda_Megara 27.10.2025, 13:26:01 via Android
  • -5
@Oidakak dobrze, dobrze. Feminizm xD
Na cos trzeba zwalic. Setki lat traktowania kobiet jak gowno i gorszy rodzaj ludzki, odmawianie podstawowych praw i feminizm jest winny xD
Matylda_Megara
Matylda_Megara 27.10.2025, 16:04:05 via Android
  • -1
@Oidakak ja nie jestem feministka, a juz na pewno nie feministka. Mam męża, wychowuje chłopców i dziewczynkę, to ze jestem za rownoscia w oparciu o płeć, nie czyni mnie feminazistka. Ty z kolei jesteś przykładem, odklejencow, ze dla was feminizm I feminazizm to nic innego jak rowny dostep do rozwoju.
Dlatego jesteś I bedziesz sam.
Matylda_Megara
Matylda_Megara 27.10.2025, 17:15:45 via Wykop
  • -1
@Oidakak: Za lewicą też nie jestem xD odklejka po całości u ciebie.
Wyprzesz się tego, że przez setki lat odbierano prawa kobietom do równego traktowania, bo tylko o tym mówię.
Myślisz, że popieram dyskryminację kobet lub mężczyzn? Nie. Bo w przeciwieństwie do ciebie, jestem za RÓWNOŚCIĄ.
Wymieranie narodu xD pewnie dlatego, że ludzi nie stać na posiadanie i utrzymywanie dzieci, bo większość osób jest zmuszona brać kredyty na całe życie
Matylda_Megara
Matylda_Megara 27.10.2025, 17:42:05 via Wykop
  • 0
@Oidakak: Weź się za słownik. Najpierw naucz się języka polskiego, a potem do mnie pisz.
A i skorzystaj z dostępu do medycyny i wybierz się do lekarza. Przyda ci się.
Nie przypisuj sobie też czyichś osiągnięć, bo ciebie przerosła znajomość języka polskiego. Tak. Jestem żoną i matką i bardzo wątpię, żebyś ty miał partnerkę i dzieci. No chyba, że to jej dzieci.
Nie wyzywaj też nikogo od głupich, jeżeli ciebie
Matylda_Megara
Matylda_Megara 27.10.2025, 18:55:16 via Android
  • 0
@Oidakak o, wręcz przeciwnie. Ja mam argumenty i to sporo. Nawet też te kobiety, które były zabijane, no ale to historia...powinieneś wiedzieć o jakich mowa.
Ja po prostu przestałam cie traktować jak równego w dyskusji i godnego poświęcania mu czasu.
Zwykle obrażanie i personalne wycieczki są cecha charakterystyczną ludzi bez argumentów w dyskusji, bez poziomu i polotu.
Właściwie to zachowanie bardzo typowe dla łbów spranych albo skrajnie ewicowymi poglądami, albo skrajnie
Matylda_Megara
Matylda_Megara 27.10.2025, 19:09:50 via Android
  • 0
@gerokSQ świadomość z ostatniej chwili - większość mężczyzn po prostu jest wyzsza od kobiet. Co to za argument w ogole.
Równie sensowny, co większość facetów spotyka się z kobietami, które mają p----i. Wszystkie mają lub miały. Większe lub mniejsze.
Jakoś niscy mezczyzni nie wyginęli,rozmnażają się i mają dzieci. Mam brata niższego ode mnie (ja 175 cm on 170 cm) i jakoś miał żonę i ma dziecko. Gdyby nie śmierć żony pewnie
Matylda_Megara
Matylda_Megara 27.10.2025, 19:14:12 via Android
  • -1
@Oidakak komicznie wyglądają takie "mądrości" u analfabety.
Co najwyżej utwierdziłem mnie w tym jak żałosne i zakompleksione są takie jednostki jak ty. Nie przerzucaj na mnie swoich problemów i urojen.
A dzieci słuchają nas oboje :)
Matylda_Megara
Matylda_Megara 27.10.2025, 19:17:29 via Android
  • 0
@Bujkuk nic takiego nie powiedziałam. Ale jeżeli normalne kobiety mają do czynienia z takimi jednostkami jak ten odklejeniec poniżej, to nic dziwnego, że wola być same.
Jeszcze taki pasożyt się zalegnie w domu i ciężko będzie się pozbyć.
Efekt jakiego doświadczacie, to efekt na który bardzo ciezko pracowały niektore zjeby - uwazanie sie za lepszych i wyjątkowych, bo sa posiadaczami penisa. No faktycznie osiągniecie zyciowe.
Mieć fiuta nad ktorym nie maja
Matylda_Megara
Matylda_Megara 27.10.2025, 19:19:54 via Android
  • 0
@Oidakak nie, ja planowalam poprowadzić dyskusje na poziomie I z kultura, wykorzystujac argumenty. No, ale nie z kimś takim jak ty, nie będę się tak zniżać.
A odwracanie kota ogonem, to mozesz sobie uprawiac z kolegami, a nie ze mna.
Ja nie cisne personalnych wstawek. Nawet najmniejszych.
Usiadz do slownika i do lekcji i nie kalaj moich pieknych oczu swoim nieuctwem, bo obnizasz tym mój iloraz inteligencji, a za duzo osiagnelam
Matylda_Megara
Matylda_Megara 27.10.2025, 19:26:20 via Android
  • 0
@Oidakak typowy glupiec jest typowy, bo wydaje mu się, że kobieta "strzela focha", gdy nie zniża się do poziomu pierwotniaka i wie, kiedy inteligentna dyskusja nie ma sensu.
Odsyłam do tego, do czego ty odsyłałeś mnie. Historii.
Matylda_Megara
Matylda_Megara 28.10.2025, 04:26:08 via Android
  • 0
@gerokSQ no to skoro wiesz, ze cos jest oczywistością, dlaczego uzywasz argumentu pt większość kobiet ma wyższego partnera?
Co do slubu tak, kombinowali, bo problem z tym miał sam pan mlody. Wzrost ma niewiele do powiedzenia przy osobowosci
Matylda_Megara
Matylda_Megara 28.10.2025, 04:27:27 via Android
  • 0
@Oidakak (-‸ლ)
Matylda_Megara
Matylda_Megara 28.10.2025, 18:39:05 via Android
  • 0
@gerokSQ nie, wzrostem nie jest inicjowana. Zwykle oczami, uśmiechem lub głosem.
Matylda_Megara
Matylda_Megara 29.10.2025, 04:55:46 via Android
  • 1
@gerokSQ rozmawiamy, to nie przepychanki.
Ja jestem akurat osoba, ktora wezmie udzial w rozmowie, nawet jak mi sie nie podoba rozmowca chyba że temat rozmowy zejdzie na nieodpowiednie dla mnie tory, to wtedy rezygnuje.
Ale żadna z nas nie odrzuca faceta, bo jest niższy. Oczywiście takie patusiary są, ale to jednostki
Matylda_Megara
Matylda_Megara 29.10.2025, 13:44:20 via Android
  • 0
@gerokSQ aby takie badanie było miarodajne, nalezaloby rowniez zweryfikowac tych 8 kobiet i okreslic badaniami stosunek mężczyzny do swojego wlasnego wzrostu.

2326

Amstaff rzucił się na dziecko. Prokuratura umorzyła śledztwo

Amstaff rzucił się na dziecko. Prokuratura umorzyła śledztwo

Przygarnięty ze schronsika Amstaf pogryzł 2,5 letnie dziecko, przeszczep skóry.

mindy-moo
z
o2.pl
dodany: 27.10.2025, 15:59:51
  • 135
  • #
    pogryzienie
  • #
    pies
  • #
    psiarze
  • #
    zwierzaczki
  • #
    zwierzeta
  • #
    polska
Matylda_Megara
Matylda_Megara 28.10.2025, 14:31:15 via Android
  • 0
@Wilaniczaczek @zassijt0 @pepedros ale wy się zesraliscie. Z artykulu jasno wynika, ze dziecko bawilo się z psem, dzialanie nie bylo celowe, nie bylo też agresji że strony psa, a juz na pewno nie bylo to rzucanie się psa na dziecko.
Bylo bezmyslne zachowanie właściciela I rodziców. Jednego, bo wziął w odwiedziny nowoadoptowanego psa, a rodziców że pozwolili na zabawe takiego psa z tak małym dzieckiem. To się wypadek nazywa,
Matylda_Megara
Matylda_Megara 28.10.2025, 14:35:08 via Android
  • -5
@jerry-snow nie myl samochodu z psem.
To jest dokladnie ten sam przypadek jak uderzenie dziecka przez inne dziecko że szkoda dla pierwszego. Wypadek I brak celowosci działania oraz zaangazowana i odpowiedzialna postawa właściciela. Szkoda, że nie był tak odpowiedzialny wcześniej jak wziął psa do małego dziecka.
Psa też trzeba nauczyć siły jego szczęk i własnej tolerancji
Matylda_Megara
Matylda_Megara 28.10.2025, 18:42:14 via Android
  • 0
@pepedros to znaczy, że jeżeli wyrządzisz szkodę, to wola jej usunięcia i podjęcia w tym kierunku kroków jest okolicznością łagodzącą.
A głupota właściciela bylo dokładnie to, co mówisz. Zabranie psa w nowe miejsce do jeszcze nowszych ludzi, zamiast dać mu kilka tygodni na oswojenie się psa i ich samych na posiadanie psa.
Matylda_Megara
Matylda_Megara 28.10.2025, 18:43:55 via Android
  • 0
@Panekpanek ale to nie jest trwały uszczerbek
Matylda_Megara
Matylda_Megara 29.10.2025, 05:00:38 via Android
  • 0
@SmerfMaruda-777 nie o to chodzi.
Dziecko odniosło uszczerbek na zdrowiu, ale nie jest trwały. O ataku psa pamiętać nie bedzie blizny nie zostana albo będą ledwie widoczne. Dziecko odnioslo usaczerbek na zdrowiu w postaci ran zadanych przez psa.
Dziecko nie stracilo żadnej czesci ciala, nie bedzie niepelnosprawne, wiec jaki trwały usaczerbek?
Z głupoty tak dziala prawo, ze popelnilo się wykroczenie lub przestepstwo, ale szkoda była niezamjerzona.
Na dodatek okolicznoscia lagodzaca jest

355

Oszukał kilkadziesiąt kobiet w całej Polsce

Oszukał kilkadziesiąt kobiet w całej Polsce

Oszust matrymonialny Konrad Kowalski od 2008 jest poszukiwany przez policję. Oszukał ponad 30 kobiet w całej Polsce i dwukrotnie uciekł służbom po aresztowaniu.

CKM_POLSKA
z
ckm.pl
dodany: 27.10.2025, 12:01:16
  • 244
  • #
    poszukiwanipolicja
  • #
    sprawykriminalne
  • #
    oszustwomatr
Matylda_Megara
Matylda_Megara 28.10.2025, 11:06:27 via Android
  • 0
@WrzeCiOna co xD
Matylda_Megara
Matylda_Megara 28.10.2025, 11:14:38 via Android
  • 7
@gnijacy_wypok te katoliczki, szare myszki sa najgorsze, bo zwykle to studentki, ktore doświadczają życia bez nieustannej smyczy rodziców i palma odbija

1984

11-latka złamała kręgosłup na sali zabaw podczas przyjęcia urodzinowego

11-latka złamała kręgosłup na sali zabaw podczas przyjęcia urodzinowego

Dziewczynka spadła z dwóch metrów na miejsce, gdzie powinna być napompowana poduszka, a nie była! Obsługa zapomniała ją napompować - relacja matki solenizanta

Pacio
z
spottedlublin.pl
dodany: 26.10.2025, 18:12:17
  • 507
  • #
    salazabaw
  • #
    lublin
  • #
    wypadek
  • #
    kregoslup
  • #
    urodziny
Matylda_Megara
Matylda_Megara 27.10.2025, 09:32:18 via Android
  • -5
Skok z 2 metrow I złamany kręgosłup? Dziecko ma wrodzoną łamliwosc kosci, nowotwór czy moze jest otyła?
Poza tym jak sala zabaw dla dzieci powinna byc zabezpieczona przed dziećmi?
  • 12
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Matylda_Megara
Matylda_Megara 27.10.2025, 09:46:26 via Android
  • -6
@Tomaszz1990 jesli skoczyla na plecy to i tak nie powinna miec polamanego kręgosłupa. Dziecko musi na cos chorowac. Powinna byc poobijana, potluczona, obolała, z kolnierzem, ale nie złamanym kręgosłupem.
Matylda_Megara
Matylda_Megara 27.10.2025, 13:24:06 via Android
  • -1
@OdcienZieleni nie sądzę, żeby ona skoczyła na główkę, jak chciała skoczyć na poduszkę, która powinna być nadmuchana.
Matylda_Megara
Matylda_Megara 27.10.2025, 13:24:51 via Android
  • -3
@Aster1981 2 metry to dużo, żeby się połamać? Wiecie, że wapn wzmacnia kosci?
Matylda_Megara
Matylda_Megara 27.10.2025, 13:27:58 via Android
  • -3
@AntekSrantek odpusc sobie ironie, to zdumienie polaczenie z szokiem i troska. 2 metry to nie jest na tyle dużo, aby odniesc aż tak duze obrazenia. Co innego 4 metry, ale dwa?
Dziecko upadlo w jakis naprawdę felerny sposob.
Matylda_Megara
Matylda_Megara 27.10.2025, 16:01:54 via Android
  • 0
@Aster1981 masz świadomość, ze ludzie maja 2 metry wzrostu? To jak spasc z szafy.
@AntekSrantek przecież nie twierdzilam inaczej.
JajkaNieMajaBialek
JajkaNieMajaBialek
JajkaNieMajaBialek
25.10.2025, 10:45:51
  • 39
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 50
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Matylda_Megara
Matylda_Megara 25.10.2025, 10:49:42 via Android
  • 92
@JajkaNieMajaBialek czy ty sie dobrze czujesz?
Bachory prowokowały psa do ataku do którego mogłoby dojść, gdyby nie wlascicielka.
W tym momencie przyzwalasz na to, aby sprawcy stawały się ofiarami.
  • Odpowiedz
Matylda_Megara
Matylda_Megara 25.10.2025, 11:44:06 via Android
  • 5
@StopSzczek o, konto już odblokowane?
Właśnie takie sytuacje mają codziennie miejsce, wiec na 99% to prawdziwa sytuacja.
Te twoje ofiary pogryzień, w znacznej części same do sytuacji doprowadziły. Jak te bachory dążące do ataku psa.
  • Odpowiedz
Matylda_Megara
Matylda_Megara 25.10.2025, 13:01:25 via Android
  • 0
@Gerard_z_Rivivy doceniam kasliwosc humoru, ale miejsca ataków psów zdarzają się niesprowokowane jak i sprowokowane.
A jak pies zacznie chronic siebie i stado czyli swojego człowieka i ugryzie to jest afera. A jak ugryzie dziecko to już w ogóle źle.
A media nie napisza w tytule, że niewychowany bachor atakowal psa, a madka miała w dupie. Bo to nie będzie clickbaitowe.
Napiszą l, że dziecko zostało pogryzione przez psa. A dlaczego? Bo
  • Odpowiedz
Matylda_Megara
Matylda_Megara 25.10.2025, 13:03:51 via Android
  • 0
@StopSzczek w twojej główce my tak uważamy? Ciekawe xD
To tylko twoje wizje w twojej głowie, bo tu jest jasno napisane, że czyjeś bachory prowokowały psa do ataku.
  • Odpowiedz
Matylda_Megara
Matylda_Megara 25.10.2025, 15:03:09 via Android
  • 0
@4x80 jakby rodzice wychowywali swoje dzieci,, to też by nie było sytuacji. Dziwne, moje jakoś nie mają takich p--------h pomysłów, by drażnić swoje psy, a co dopiero obce.
  • Odpowiedz
Matylda_Megara
Matylda_Megara 25.10.2025, 15:03:25 via Android
  • 0
@Gerard_z_Rivivy przerasta
  • Odpowiedz
Matylda_Megara
Matylda_Megara 25.10.2025, 15:11:06 via Android
  • 0
@VZee ja swoich psów pilnuje i to samo zrobiła ta kobieta. A rodzice sa od pilnowania i wychowywania swoich dzieci.
Ja powiem do swojego 60 kg psa "b--ń mnie" to piękny i łagodny pies, zamieni się w rozsierdzone i agresywne bydlę, które bez problemu i wahania będzie bronił mnie swoimi zębami, waga i siła. I będzie miał w dupie czy to żul, dzieciak czy g--------l. Zwykle warczenie i napięta postawa jest
  • Odpowiedz
Matylda_Megara
Matylda_Megara 25.10.2025, 15:14:43 via Android
  • 0
@ameneos tak. Na szczęście pies zna jeszcze kilka komend od których może zależeć zdrowie napastnika.
Umiejętność walki i b--ń u właścicielki też odstrasza.
  • Odpowiedz
Matylda_Megara
Matylda_Megara 25.10.2025, 15:15:40 via Android
  • 0
@ameneos a myślisz, że juz tego nie robiłam?
Robiłam. Przez lata byłam w stanie opanowac tego psa i nikt nie zna go tak dobrze, jak ja.
  • Odpowiedz
Matylda_Megara
Matylda_Megara 25.10.2025, 16:37:50 via Android
  • 0
@zenon_z_chorzowa1 to się nazywa wychowanie, dzisiaj bardzo niepopularne. Pozwolenie dziecku na odczucie konsekwencji swojego zachowania w warunkach kontrolowanych przez dorosłego. Bardzo polecam.
A jakby jej pies, czy np. mój pies nie był wychowany, to byłyby kolejne doniesienia o atakach.
Poza tym pies się nie musi bac dzieci. Pies może nie lubić dzieci, może być też reaktywny albo straumstyzowany. Albo zwyczajnie w-------a go cudze bachory.
  • Odpowiedz
Matylda_Megara
Matylda_Megara 25.10.2025, 16:38:20 via Android
  • 0
@resuf bo jak się okazuje że to właściciel i pies są ofiarami, to się wam styki przepalają.
  • Odpowiedz
Matylda_Megara
Matylda_Megara 25.10.2025, 16:39:51 via Android
  • 0
@resuf napasci, czy to słownej, czy fizycznej, prowokacji, ataku.
  • Odpowiedz
Matylda_Megara
Matylda_Megara 25.10.2025, 19:38:35 via Wykop
  • 0
@resuf: Zdziwiłbyś się ile ja mam przygód z p--------i ludźmi i ich dziećmi. Średnio raz w tygodniu jakaś akcja.
  • Odpowiedz
Matylda_Megara
Matylda_Megara 25.10.2025, 20:14:01 via Wykop
  • 1
@resuf: Bardzo możliwe. Pogadaj z normalnymi właścicielami, takimi co to i sprzątają po psie i dbają o swojego zwierza i otoczenie.
Zapytaj jak ludzie reagują na stanowczy sprzeciw dotyczący dotykania ich psa, jak reagują na psa, który na spacerze cały czas jest kierowany komendami. Np. ja 3 dni temu nie pozwoliłam podejść jakiejś babci z dzieckiem, bo dziewczynka zawołała "pieeeeeesiooooo" i leciała glaskać i przytulać zachęcana przez babcię. Zakazałam stanowczo się
  • Odpowiedz
Matylda_Megara
Matylda_Megara 26.10.2025, 11:04:00 via Wykop
  • 0
@VZee: A gdzie ja napisałam, że coś komuś zrobi? Nie myl zdarzeń w teorii z rzeczywistością.
Nic nikomu nie zrobi, jeżeli nie wydam mu komendy. Wiesz ile kosztuje takie wytresowanie psa, żeby z łagodnej wielkiej kuli ciepła, zrobić agresywnego obrońce jednym słowem i niczym więcej?
To nie tylko dziesiątki tysięcy złotych, to lata pracy z psem, 4 różnych specjalistów, wynajmowanie usług ekstra na wychodzenie kilka razy dziennie na spacer w
  • Odpowiedz
Matylda_Megara
Matylda_Megara 26.10.2025, 15:45:31 via Wykop
  • 0
@VZee: On nie jest groźny. chyba że mu każę, kagańca nie będzie nosił na terenie wolnym od ludzi, mam w dupie to czy ty akceptujesz mojego psa, czy nie. Zbliżysz się do mnie, żeby zrobić mi krzywdę - pies skrzywdzi ciebie. Proste. to nie ma nic wspólnego z poczuciem zagrożenia. No, ale ty tego swoim móżdżkiem nie ogarniesz.
  • Odpowiedz
Matylda_Megara
Matylda_Megara 26.10.2025, 15:46:15 via Wykop
  • 0
@zenon_z_chorzowa1: A ja jestem przeciwna niewychowanym bachorom, ale ich z miasta nie wyrzucę, bo nie mogę.
I tak, taki pies powinien żyć w mieście, bo bachory są wyjątkowo uciążliwe. Ludzie nietolerują niewychowanych gnojków, a co dopiero zwierzę.
  • Odpowiedz
Matylda_Megara
Matylda_Megara 26.10.2025, 16:30:55 via Wykop
  • 0
@VZee: no więc właśnie - po co masz mi robić krzywdę, albo do mnie podchodzić.
Ale nie każdy ma takie podejście jak ty. Większość ma, ale zdarzyła się jednostka, która chciała mnie skrzywdzić, a dzięki temu psu czułam się bezpiecznie, bo mnie bronił.
  • Odpowiedz
Matylda_Megara
Matylda_Megara 26.10.2025, 17:58:23 via Android
  • 1
@VZee nawet jakbyś nie mial zlych doświadczeń- masz pelne prawo sobie nie zyczyc kontaktu z czyims psem. Nie ważne, czy wazy 6 kg czy 60. A obowiazkiem właściciela jest zapewnić tobie i swojemu psu poczucie komfortu i bezpieczenstwa.
  • Odpowiedz
Matylda_Megara
Matylda_Megara 27.10.2025, 13:26:42 via Android
  • 0
@zenon_z_chorzowa1 xD xD a skad taka teoria? Bo za bardzo dbam o psa i otoczenie?
  • Odpowiedz

487

Pro-palestyńscy "inżynierzy" gonili za ministrem obrony Szwecji

Pokaż treści 18+

Carl-Oskar Bohlin jest bardzo nielubiany przez aktywistów muzułmańskich w Szwecji, a to głównie przez jego zdanie o masowej imigracji do Szwecji z krajów 3 świata i nastawienie do Islamu, miał czelność również potępić hamas i palestyne. Co Szwecja powinna zrobić z tym problemem?

KIaudik
z
x.com
dodany: 26.10.2025, 10:37:52
  • 102
  • #
    szwecja
  • #
    islam
  • #
    bekazprawakow
  • #
    bekazlewactwa
  • #
    izrael
  • #
    imigranci
Matylda_Megara
Matylda_Megara 27.10.2025, 04:42:38 via Android
  • 1
@byroad panstwo Izrael też nie istnialo, wiec przytyki, ze Palestyna nie istniala są nie na miejscu. Bo moze I pod butem brytyjskim, ale to ich tereny
Matylda_Megara
Matylda_Megara 27.10.2025, 09:13:06 via Android
  • -2
@byroad Palestyny nie, ale ludzie tak xD
Jeszcze mi tutaj wysraj, ze stary testament obowiazuje swiat i tereny naleza do Izraela xD xD

1112

Czemu wykształcone kobiety nie potrafią znaleźć partnera?

Czemu wykształcone kobiety nie potrafią znaleźć partnera?

Codziennie rano pracownicy spod szklanej podłogi w 90% mężczyźni harują na podatki. Z tych podatków przedłużamy młodość ludziom na studiach humanistycznych w większości kobietom, które po tych studiach czeka bezrobocie albo praca poza wykształconym zawodem w korpo. Problem w tym, że te kobiety ...

wykopowicz_ka
z
facebook.com
dodany: 25.10.2025, 17:25:29
  • 738
  • #
    polska
  • #
    studia
  • #
    pieklokobiet
  • #
    pieklomezczyzn
Matylda_Megara
Matylda_Megara 26.10.2025, 04:34:38 via Android
  • -8
Ja tam wybrałam swojego, bo miał już dziecko i drugie w drodze, więc uznałam, że będę miała święty spokój.
A potem jak zaczęłam wychowywać to młodsze, jak przyjechałam z nim do domu, to się zakochałam tak już na amen.
  • 13
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Matylda_Megara
Matylda_Megara 26.10.2025, 12:42:48 via Android
  • -1
@karpacci-k oczywiście że kalkulowałam. On też kalkulował. Każdy człowiek to robi, gdy ma zacząć nowy związek. Bierze w zestawieniu pozytywy i negatywy nowego związku. Mój mąż też to robił. Ja bałam sie doświadczyć tego, czego doświadczyłam w związkach wcześniej, on nie szukał przygody, tylko szukał kogoś, kto będzie matka dla jego jednego syna i kto zajmie się jego drugim, jeszcze wtedy nienarodzonym synem. On szukał kogoś, kto polubi jego dzieci, a
Matylda_Megara
Matylda_Megara 26.10.2025, 15:48:39 via Wykop
  • 0
@karpacci-k: Oboje mieliśmy kasę zaczynając związek i pozycję społeczną, więc nie robiło nam to różnicy.
Mój przykład to nie jest biznesowy model, bo nie dotyczył finansów.
Wyobraź sobie, że żadne nie pytało też drugiego, czy będzie z nim chodzić xD. Od początku określaliśmy oboje czego chcemy i na jaki układ się piszemy.
Jakieś bzdury o miłości i romantyzmie to mogą sobie bredzić biedni ludzie albo nastolatki.
Matylda_Megara
Matylda_Megara 26.10.2025, 16:31:47 via Wykop
  • 0
@karpacci-k: Dzieci są uwielbiane i kochane przez nas oboje. Dzisiaj nasz związek wygląda zupełnie inaczej, niż wyglądał lata temu.
Matylda_Megara
Matylda_Megara 26.10.2025, 18:00:42 via Android
  • 0
@karpacci-k nie miłość sama w sobie, ale miłość romantyczna jak w filmach albo książkach jest dla nastolatkow albo ludzi biednych. Można kochać, można być kochanym, można mieć romantyczny gest, ale nie zmienia to faktu, że jednego dnia miłość jest, a drugiego już jej nie ma. Większość związków jest intwrwsownych, pomimo uczucia.
Matylda_Megara
Matylda_Megara 27.10.2025, 04:39:06 via Android
  • 0
@karpacci-k interesownych.
Tak, to miłość romantyczna, ale nie romantyzowana. Jak wiele osob np. na pierwszej randce jest juz zakochanych? Miłość zwykle pojawia sie z czasem, gdy poznajemy druga osobe. Mozna zacząć sie spotykac, bo ktoś sie nam spodobal, lub nas rozbawił, czy wydaje sie być ciekawym czlowiekiem.
Ja w tamtym monencie, gdy zaczynałam spotykac sie z moim mezem kalkulowalam - związek bez zobowiazan, dowolny s--s i spedzanie czasu z czyims dzieckiem

1585

Zaginął mój kolega Paweł. Proszę o rozpowszechnienie informacji.

Zaginął mój kolega Paweł. Proszę o rozpowszechnienie informacji.

Paweł mieszka w Świdniku, ostatni raz miał kontakt z rodziną 19.10.2025r. Paweł miał wrócić z Radomia do domu w Świdniku około godziny 20:00. Od tamtego czasu telefon jest nieaktywny a on sam nie powrócił do miejsca zamieszkania.

ComeByN
z
facebook.com
dodany: 21.10.2025, 17:13:33
  • 95
  • #
    zaginieni
  • #
    wykopefekt
  • #
    polska
  • #
    radom
Matylda_Megara
Matylda_Megara 21.10.2025, 19:01:07 via Android
  • -20
Jak się wyskacze, to wróci.

Ale oby wrócił cały i zdrowy.
  • 14
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Matylda_Megara
Matylda_Megara 21.10.2025, 19:39:04 via Wykop
  • -11
@felo2000: Aluzja do hipokryzji i podwójnych standardów.
Skoro naszą naturą jest " wyskakiwanie się", to waszą naturą są przestępstwa seksualne i p-----c fizyczna i psychiczna? Lubisz stereotypy, co?
Matylda_Megara
Matylda_Megara 22.10.2025, 03:24:35 via Android
  • -3
@Morgnar tak, tak xD a statystyki też kłamią.
Matylda_Megara
Matylda_Megara 22.10.2025, 03:25:39 via Android
  • -2
@Aeterna ja rowniez zycze powrotu do domu całego i zdrowego.
Matylda_Megara
Matylda_Megara 22.10.2025, 03:27:03 via Android
  • -6
@Yolo_Ebola_grill taaak, jasne xD nasza domena. A ststystyki też mają płeć xD
Wracaj do piwnicy sebulku.
Matylda_Megara
Matylda_Megara 22.10.2025, 19:04:05 via Android
  • -2
@Glikol_Propylenowy mam przeprosic za to, że zycze mu powrotu do domu całego i zdrowego? Co to za logika?
Matylda_Megara
Matylda_Megara 26.10.2025, 11:00:30 via Wykop
  • 0
@Glikol_Propylenowy: Miałam wielką nadzieję, że wróci do domu cały i zdrowy, a przyczyny zaginięcia okażą sie błahe. Przykro mi bardzo, że nie żyje. Rodzinie mogę złożyć kondolencje.
Matylda_Megara
Matylda_Megara 26.10.2025, 11:02:50 via Wykop
  • 0
@kjungst: Biorąc pod uwagę, że poznaliśmy się 15 lat temu, a pierwszą randkę mieliśmy prawie 13 lat temu, to wtedy tak - byłam nim zainteresowana, bo był przyzwoity, choć z mega bagażem życiowym i miał dziecko, więc ja nie musiałabym ich robić.
Taka była chłodna kalkulacja, na tamtą chwilę - zwiazek fajny i tyle. A przez tych 13 lat miałam czas by go poznać jako człowieka i pokochać go za

355

Wykryto groźne bakterie E. coli w metce cebulowej marki Sokołów. GIS ostrzega konsumentów

Wykryto groźne bakterie E. coli w metce cebulowej marki Sokołów. GIS ostrzega konsumentów

Państwowa Inspekcja Sanitarna ostrzega przed spożyciem jednej z partii metki cebulowej marki Sokołów. W produkcie wykryto bakterie Escherichia coli wytwarzające toksynę Shiga (STEC), które mogą powodować ciężkie zatrucia pokarmowe.

OlsztynN
z
olsztynnews.com.pl
dodany: 24.10.2025, 14:24:49
  • 98
  • #
    zdrowie
  • #
    polska
  • #
    informacje
  • #
    wiadomosci
Matylda_Megara
Matylda_Megara 25.10.2025, 05:37:32 via Android
  • 5
Najsmieszniejsze jest to, że jak firma na produkcji ma pracownikow z odleglych krajow, to podejrzenia z automatu spadna na nich, bo przeciez wczesniej takie rzeczy sie nie zdarzaly, a poza wyjątkami, Polacy dbaja o mycie rąk.
  • 6
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Matylda_Megara
Matylda_Megara 25.10.2025, 10:04:26 via Android
  • 0
@Ewrzyn oczywiście, ze tak moze być
Matylda_Megara
Matylda_Megara 25.10.2025, 12:57:54 via Android
  • 0
@pioter_ciemiezca xD xD ale ty jesteś odklejony.
Gdzie ja powiedziałam, że to Polak, Hindus albo ktokolwiek inny? xD
Matylda_Megara
Matylda_Megara 25.10.2025, 15:04:56 via Android
  • 0
@hunteriarz to bez znaczenia co ja wiem.
Znaczenie będą miały pozory, bez dowodów.
kamil525
kamil525
23.10.2025, 23:33:28
  • 2288
Ojciec lekarz wojskowy, Matka prawnik lata 80 w drugiej klasie podstawówki miałam dostać 3 matematyki. ( jestem totalnym deklem z matmy) błagałam panią nauczycielkę o 4 z płaczem mówiąc że tata mnie zabije.. zostala wezwana moja matka. Skończyłam z oceną 4. Dostałam w------l w domu. Za wypłakiwanie ocen, sąsiadki matki koleżanek i kolegów drwiły ze mnie Że wypłakałam oceny. Co to za nauczycielka? Jak można się nie zainteresować co się dzieje w
  • 361
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Matylda_Megara
Matylda_Megara 25.10.2025, 05:34:16 via Android
  • 0
Mogę pokazać ten wpis moim pasierbom? Bo choć kocham obu jak własne, bo starszy jest tak odklejony, że nie wierzy, że kiedyś się znecano nad dziećmi i to, że karamy, czy karaliśmy pogadanką i szlabanem oraz, ze czegoś wymagamy to nie nosi znamion znecania sie.
  • Odpowiedz

1133

Mamy to! Będzie propozycja zmian w prawie mająca ukrócić psiarską patologię!

Mamy to! Będzie propozycja zmian w prawie mająca ukrócić psiarską patologię!

Jednak problem, to nie wymysł wykopków. Były premier zapowiada przedstawienie propozycji zmian w prawie. Wymienia zmianę w liście agresywnych ras, chipowanie, obowiązkowe OC, oraz surowsze kary dla psiarzy.

nowszyja
z
x.com
dodany: 23.10.2025, 15:20:10
  • 246
  • #
    psy
  • #
    patologiazmiasta
  • #
    prawo
  • #
    polska
  • #
    polityka
Matylda_Megara
Matylda_Megara 23.10.2025, 19:17:12 via Wykop
  • 0
Jako właścicielka dwóch psów, z czego jeden kiedyś wykazywał agresję lękową na skutek znęcania się nad nim i katowania go przez ludzi - popieram z całego serduszka.
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Matylda_Megara
Matylda_Megara 23.10.2025, 19:19:14 via Wykop
  • -7
@trach: @A330 nie będzie. Będzie za to luzowanie przepisów, bo ludzie są świadomi, że w Polsce prawem konstytucyjnym jest swoboda poruszania się. Poza tym właściciele z psami w takich miejscach zachowują się lepiej, niż rodzice z dziećmi, dlatego też są coraz liczniejszą i coraz bardziej pożądaną grupą. A to akurat bardzo cieszy mnie.
Matylda_Megara
Matylda_Megara 23.10.2025, 19:24:13 via Wykop
  • 10
@Fist_Of_Truth: współczuję takiego p----a.
Ja miałam obok siebie też takiego - dwa psy z adopcji, oba straumatyzowane i agresywne. Właściciele mieli w------e, nawet były śmichy i chichy, że sąsiedzi się boją. Mordy darły całymi nocami.
Kilka razy policja się zainteresowała i wielce obrażeni się wyprowadzili, bo "nienawidzimy psów". My. Psiarze :D.
Matylda_Megara
Matylda_Megara 23.10.2025, 19:26:44 via Wykop
  • 0
@Fortepianino: ok. Ale -800 zł na bombelki. Mnie na moje dzieci stać. Jak kogoś nie stać, że musi dostawać 800+ to znaczy, że nigdy nie powinien mieć dzieci.
Matylda_Megara
Matylda_Megara 23.10.2025, 19:28:37 via Wykop
  • 0
@Scybulko: zapchlonego ścierwa? Aż tak?
Skoro masz pchły, to weź pod uwagę kąpiel. Pomoże. Tylko trzymaj się z daleka od piesków - psy zaopiekowane nie mają pcheł.
Matylda_Megara
Matylda_Megara 23.10.2025, 19:31:01 via Wykop
  • -12
@El_Kamilos23: no i co masz za problem, że robią wózki dla psów? Widocznie to wygodniejsze dla właściciela, lub pies ma problemy ortopedyczne lub jest po operacji. Chyba należy się cieszyć z odpowiedzialności właściciela, i tego że pies jest zaopiekowany i zadbany.
Matylda_Megara
Matylda_Megara 24.10.2025, 11:22:33 via Android
  • 0
@Kolega_Muminka ale ja też się cieszę z tych zmian w prawie jako matka, macocha i właścicielka dwóch psów.
Matylda_Megara
Matylda_Megara 24.10.2025, 21:14:58 via Wykop
  • 0
@dondussy: dziecko kosztuje. I tak, większość osób by finansowo nie podołało, gdyby nie socjal jaki dostają na dzieci. A dla mnie to chore - robić dziecko, gdy nie ma się na nie pieniędzy.
Matylda_Megara
Matylda_Megara 25.10.2025, 05:23:59 via Android
  • 0
@dondussy niestety.
Matylda_Megara
Matylda_Megara 25.10.2025, 05:24:07 via Android
  • 0
@dondussy niestety.
Matylda_Megara
Matylda_Megara 25.10.2025, 05:24:07 via Android
  • 0
@dondussy niestety.

160

Obowiązkowy PESEL dla psów i kotów. Rząd szykuje zmiany, a właściciele zapłacą

Obowiązkowy PESEL dla psów i kotów. Rząd szykuje zmiany, a właściciele zapłacą

Rząd chce wprowadzić obowiązkową rejestrację psów i kotów. Za zwierzęcy PESEL zapłacą jednak właściciele czworonogów.

czleko-nikt
z
boop.pl
dodany: 24.10.2025, 09:10:20
  • 76
  • #
    psy
  • #
    polska
  • #
    ciekawe
Matylda_Megara
Matylda_Megara 24.10.2025, 18:45:38 via Wykop
  • -1
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

1742

Epidemia pogryzień przez psy

Epidemia pogryzień przez psy

Pogryzienia przez psy w naszym kraju nie są rzadkością. Dziennie potrafi to być nawet 100 przypadków. Ostatnio o takich wydarzeniach jest szczególnie głośno, ponieważ oczy całego kraju są zwrócone na tragedię grzybiarza pod Zieloną Górą. Ale do tego dramatu musiało kiedyś dojść. ------------------ P

A330
z
youtube.com
dodany: 23.10.2025, 20:11:59
  • 176
  • #
    psy
  • #
    psiarze
  • #
    polska
Matylda_Megara
Matylda_Megara 24.10.2025, 18:21:59 via Wykop
  • 0
@ForestDruid: Psiarze nie dopuszczają do tego by ich psy kogokolwiek gryzły. Nie to co patologia z psami.

222

Karmienie piersią a ryzyko nowotworowe. Ciekawe wyniki najnowszych badań

Pokaż treści 18+

Karmienie piersią a ryzyko nowotworowe. Ciekawe wyniki najnowszych badań

Karmienie piersią może znacząco zmniejszać ryzyko zachorowania na raka piersi wynika z najnowszych badań opublikowanych w prestiżowym czasopiśmie "Nature". Naukowcy z australijskiego Peter MacCullum Cancer Centre odkryli, że u kobiet karmiących piersią w tkance piersi przez wiele lat utrzymują [.]

Bobito
z
rmf24.pl
dodany: 24.10.2025, 08:18:39
  • 89
  • #
    zdrowie
  • #
    medycyna
  • #
    nauka
  • #
    swiatnauki
  • #
    liganauki
  • #
    ciekawostki
Matylda_Megara
Matylda_Megara 24.10.2025, 12:00:53 via Android
  • 41
Najnowsze badania? xD
Jak moja koleżanka urodziła w 2001 roku to już o tym czytała i mówiła, że będzie karmic chyba do 30stki dziecka
  • 5
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Matylda_Megara
Matylda_Megara 24.10.2025, 14:25:08 via Android
  • 3
@latajacy_napletek karmi, ale młoda się stawia ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°) niewdzięczna smarkula

2240

10-letnia dziewczynka idąca chodnikiem zaatakowana i pogryziona przez dwa psy

Pokaż treści 18+

10-letnia dziewczynka idąca chodnikiem zaatakowana i pogryziona przez dwa psy

W środę w godzinach popołudniowych w Małkini Górnej (pow. ostrowski) doszło do niebezpiecznego zdarzenia - dwa psy, które opuściły posesję w niewyjaśnionych okolicznościach, zaatakowały idącą chodnikiem 10-latkę.

matixrr
z
informacje.wp.pl
dodany: 23.10.2025, 10:42:37
  • 198
  • #
    psiarze
  • #
    psy
  • #
    polska
  • #
    wydarzenia
Matylda_Megara
Matylda_Megara 23.10.2025, 19:14:07 via Wykop
  • -1
@nagi720317: z psem, jak z dzieckiem - jak na wszystko pozwolisz, nie postawisz twardych granic, to wejdzie na głowę i sobie nie poradzisz.
Ciemny009
Ciemny009
23.10.2025, 16:39:03
  • 170
Po dwóch tygodniach pracy w korpo dojrzewam w końcu do tego pomimo ogromnego dysonansu poznawczego że zostałem oszukany i całe życie próbowano mi wmówić że korpo to najlepsza co może się w życiu zdarzyć, czyli fajna praca za biureczkiem, kawka, ploteczki a pracownicy fizyczni to j----e tępaki. Typowe( UCZ SIĘ BO SKOŃCZYSZ JAK TEN PAN ŚMIECIARZ). Tymczasem stara ruro z polskiego ten Pan który pracuje jako śmieciarz zarabia dwa razy więcej od
  • 88
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Matylda_Megara
Matylda_Megara 23.10.2025, 19:12:30 via Wykop
  • 1
@Ciemny009: ja też się nie mogę doczekać jak fachowcy zostaną zastąpieni przez androidy ze sztuczną inteligencją. Wtedy ani biurwy, ani programiści, ani robole, ani nikt nie będzie potrzebny.
  • Odpowiedz
Analny_Rozrabiaka
Analny_Rozrabiaka
23.10.2025, 04:14:44
  • 1410
Codzienny przypominacz i trudna do przełknięcia pigułka dla wykopków.

W Polsce żyje ok. 8 100 000 psów, a w 2024 roku odnotowano 3 śmiertelne pogryzienia.
To oznacza, że 1 na 2 700 000 psów okazał się „psem zabójcą”, czyli prawdopodobieństwo wynosi 0,000037%.

W Polsce mamy 22 500 000 kierowców i 1 896 ofiar śmiertelnych wypadków drogowych (2024 r.).
Analny_Rozrabiaka - Codzienny przypominacz i trudna do przełknięcia pigułka dla wykop...

źródło: 8603026F-9A24-43EE-8CDA-3AADC93048ED

Pobierz
  • 734
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Matylda_Megara
Matylda_Megara 23.10.2025, 17:47:35 via Android
  • 0
@Mateusz-Olssen ale my - normalni właściciele zgadzamy się z tym postulatem, podobnie jak zgadzamy sie z tym, ze taki pies ( psy) powinny byc odseparowane od ludzi i c-------o właściciela.
Poza tym jak sie jest sprzątającym właścicielem tk regularnie sie słyszy, ze mamy posprzątać (przecież juz to robimy) a skoro dbamy i kochamy swoje psy to traktujemy je jak dzieci bo mówimy do nich czule, ubieramy je, czy sie nie znecamy
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 12
  • Strona 6 z 12
  • >

Matylda Megara

  • W dwóch kwestiach to na pewno jestem wyjątkowa i inna niż wszystkie. PS. Kocham serniczek. Urodzona optymistka, traktująca życie jak przygodę, nie cierpię marud, za to kocham leniuchów.

Osiągnięcia

  • Gadżeciarz
    od 22.06.2023

    Gadżeciarz
  • Komentator
    od 06.07.2025

    Komentator
  • Mikroblogger
    od 16.05.2024

    Mikroblogger
  • Rocznica
    od 22.06.2025

    Rocznica

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia