Przeglądam sobie jakieś hiszpańskie forum i wątek z randomowymi fotkami, ot ludzie wrzucają memy, śmieszne obrazki, d--y itp, no ogólnie wszystko. Fajny misz masz, którego w większości nie rozumiesz xD
W recenzjach Ghost of Tsushima często było powtarzane, że gra to innowacja jeśli chodzi o pewne mechaniki w otwartych światach, że teraz każdy będzie się na nich wzorować/kopiować. Jako, że nie gram za bardzo w nowości, to ciekawi mnie, czy faktycznie coś się zmieniło w sandboxach? Widać jakieś trendy podyktowane GoT?
Chyba moje największe growe rozczarowanie jeśli chodzi o kontynuacje/spin-offy
The Neverhood to była, i nadal jest, rewelacyjna przygodówka, więc jak się dowiedziałem, że jest druga część to byłem niezmiernie uradowany, niestety okazało się, że tylko na konsoli wyszła druga część, więc musiałem obejść się smakiem, jako hardy pececiarz (nie do końca z mojego wyboru, no ale cóż :P).
Po latach przypomniałem sobie o tym i bez sprawdzania czym dokładnie jest ta gra,
@Lookazz: Jasne, nie dorasta The Neverhood to pięt, ale jak odpaliłem po latach (jestem rocznik '88, Neverhooda przechodziłem pierwszy raz w 1998 i potem wiele, wiele razy), to kurna, lekko nostalgia dopadła. Muzyka trzyma ten sam poziom, cutscenki śmieszne. Sama gra mocno zręcznościowa i trudna momentami. Wiadomo, że chciałbym kontynuację w formie przygodówki(o Armikrogu nie chcę wspominać i pamiętać), ale niestety nigdy tego nie dostaniemy, więc SkullMonkeys zajmuje też specjalne
@pakoszako: powiedz pod jakim numerkiem cię odliczyliśmy ostatnio, bo to zapewne przypadek, że po pół roku nieaktywności zaglądasz akurat na ten tag i się zesrałeś xDDD
Trochę się zawiodłem na Disneyu, sądziłem, że będą na bieżąco wrzucać nowe odcinku seriali, a tymczasem #americandad ma już 3 nowe odcinki, a u nas ich nie ma.
Ciekawe jak będzie z innymi popularnymi animacjami jak #familyguy czy #simpsons, bo nie ukrywam, że chętnie bym powrócił do oglądania na bieżąco niż potem hurtowo nadrabiać cały sezon/sezony.