Pisałem o tym już wiele razy przed premierą i ostrzegałem ludzi, że będzie to pewnie porażka, i za każdym razem ludzie mnie wyśmiewali, że przecież w grę nie grałem to skąd mogę wiedzieć ( ͡°͜ʖ͡°)
Cyberpunk 2077 decyzją Sony zostaje zdjęty ze sklepu PS4. Nigdy w historii nie mieliśmy takiej sytuacji z grą AAA. Nie doszło do tego nawet z No Man's
@Nihas: Grałem w dużo gier i ogólnie preferuję gry, które polegają bardziej na rozgrywce, niż fabule, czyli Bayonetta, Devil May Cry i tak dalej. Mogę z pewnością stwierdzić, że gameplay w Cyberpunku nie jest niczym specjalnym. Zwłaszcza walka wręcz jest zrobiona bardzo topornie, ale to praktycznie prawie nigdy nie było zrobione dobrze w perspektywie z pierwszej osoby, więc tu trochę zluzuję Redom (chociaż Dark Messiah Might and Magic prawie się
tak samo jest w Skyrimie, Falloucie, Wiedźminie itp.
To, że tak robią inne gry nie oznacza, że jest dobrze. Skyrim, Fallout i Wiedźmin również był krytykowane za system walki i że trudność polegała na nabijaniu numerów a nie na mechanice czy animacjach/atakach/zachowaniu wrogów. Z Wiedźminiem szczególnie jest to problem, bo ma być to gra o łowcy potworów, a takie Dark Souls lepiej wykonuje tą robotę, z przeciwnikami, którzy mają
@miecz_prawdy: Ja osobiście nie jestem w stanie w pełni wspierać protestów, dopóki w Polsce istnieją takie chore prawa dotyczące alimentów. Jestem 100% za tym, by nie było dalszych zakazów z tego co było wcześniej, ale jeżeli chodzi o całkowitą aborcję bez powodu poza tym, że kobieta jej po prostu nie chce, to nigdy nie będę za, dopóki nie usłyszę każdej feministki równie głośno wołającej o zniesienie alimentów.
@Gaku745: Jak dla mnie jak najbardziej aborcja może być legalna kiedy tylko chcecie, ale tylko pod warunkiem całkowitego zniesienia jakichkolwiek alimentów. Wasze dziecko, wasze utrzymanie. Na razie z Wami jest tak że "moje ciało, mój wybór" ale równocześnie "twoje dziecko, twoje pieniądze".
Nie wiem czy usłyszałem jakikolwiek pozytywny news na temat tej gry od kiedy ujawnili ją w 2018 roku na E3.
29 samochodów w grze AAA, która chwali się eksploracją i wariacją gameplay'u. Dla porównania GTAV miało... 665 pojazdów. Nie mówiąc o tym że w Cyberpunku nie będziemy nigdy mogli prowadzić pojazdów latających etc.
Najwięcej uwagi zwrócił dla mnie news, który mówił o usunięciu mechaniki wspinania za pomocą ulepszenia "mantis blades". Okazało się, że rujnowałoby
@mprzemo: Jednym z moich hobby są gry wideo a sam osobiście byłem ogromnym fanem Redów do tej pory, kupowałem ich produkty, kolekcjonerki etc. byłem aktywny na forach i dyskusji podczas produkcji. Mam chyba prawo kwestionować i patrzeć krytycznie na obecny materiał i to, jak wygląda gra. Zwłaszcza biorąc pod uwagę to, jak wyglądały produkcje ich innych gier.
@pan_warell: Ludzie, którzy pracowali nad Gwintem, teraz pracują nad Cyberpunkiem na
@pan_warell: O tak. Zgodzę się że artworki na kartach w Gwincie to mistrzostwo i nie ma lepszych chyba w całym genre. Miałem na myśli tylko to, że ludzie którzy byli odpowiedzialni po części za problem z Gwintem teraz mają wpływ na Cyberpunka, nie że wszyscy są źli w swojej robocie.
@Zyvalt: >Trochę inaczej to wygląda teraz: 29 vs 38, prawda?
Nawet jeśli, GTAV wyszło 7 lat temu. Wersje na PC i nowe konsole (a Cyberpunk będzie na PS5 i nowym XBOX i dostanie upgrade na PC) miały już liczbę pojazdów w setkach.
Zresztą niemożliwe, żeby samo GTA miało *tylko* 38 pojazdów w całej grze. Samych motorów i rowerów jest przynajmniej z 20. Grałem w tą grę podczas premiery i na
@Zyvalt: Poprawka. Dopiero teraz doczytałem, o co chodzi z tymi liczbami. Z 665 samochodów, 352 są tylko Online, a ogólnie 474 są nowe. 38 jest eksluzywnych do głównej kampanii. Czyli jeżeli odejmiemy to wszystko (665 - 474 - 38) to otrzymamy 153 pojazdy w oryginalnej grze.
@Variv: Cyberpunk 2077 to będzie GTA, bo tak to reklamują. Kalifornia, parodiowanie obecnej polityki w USA, jeżdżenie po mieście, stacje radiowe, akcja, strzelaniny etc. Nawet na oficjalnym Twitter już nie ma opisu "RPG" tylko "action-adventure". CDPR poszedł na kasę i ostry marketing.
@Fiktorianin: To, że się tak zarzekają nie zmienia faktu, że Cyberpunk jest reklamowany jak gra akcji. Równie dobrze może to być damage control by nie odstraszyć ludzi, którzy po Wiedźminie 3 oczekują solidnego RPG.
@Mave: Od 2018 roku chwalili się "vertical exploration", i porównywali do Wiedźmina 3, który był bardziej nastawiony na zwiedzanie "wszerz". Dobrzy twórcy tworzą gameplay a dopiero potem poziomy w których gracze mogą się bawić
Oho, kolejny hejt. Nie każdy RPG musi być grą w której możesz robić co chcesz, być kim chcesz i kreować postać jak chcesz. Ja tam np. lubię jak postać jest mocno zarysowana i jakaś konkretna, a nie np. jakiś random niemowa (bo można niby wybrać głoś postaci, ale ona mówi tylko kilka zdań podczas walki). Dlatego są też inne RPGi, proponuje Baldur's Gate 3 albo Divinity, ostatnie Wasteland 3 (w którego obecnie
@niochland: Szkoda tylko że transpłciowości daje się zbyt duży nacisk a ignoruje się w ogóle inne problemy związane z tym motywem.
Prawdziwy transhumanizm to media jak Ghost in the Shell, dotyczące problemów ludzkiej egzystencji, i czym jest człowiek, jeżeli każdą jego część można zastąpić maszyną, a nie Cyberpunk 2077, który próbuje się przypodobać obecnym zachodnim trendom na Twitter, bo USA udało się załatwić małżeństwa homoseksualne, to teraz trzeba normalizować transwestytów.
Swoją drogą, zawsze mnie fascynowała ta hipokryzja dotycząca dozwolonych reakcji na materiał pokazujący jakiś nadchodzący produkt/grę etc.
Jak oglądasz trailery i materiały promocyjne i wszystko ci się podoba, jesteś podjarany i mówisz jakie to nie jest wszystko zajebiste, to nikt nie ma z tym problemu. Nawet się zgodzą i będą zachęcać innych do kupienia gry. Nie ma żadnego problemu oceniać przedwcześnie grę pozytywnie na podstawie tych rzeczy.
Pisałem o tym już wiele razy przed premierą i ostrzegałem ludzi, że będzie to pewnie porażka, i za każdym razem ludzie mnie wyśmiewali, że przecież w grę nie grałem to skąd mogę wiedzieć ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Cyberpunk 2077 decyzją Sony zostaje zdjęty ze sklepu PS4. Nigdy w historii nie mieliśmy takiej sytuacji z grą AAA. Nie doszło do tego nawet z No Man's
źródło: comment_1608277984NgLhYVjD34a2Q2RnJRi1lC.jpg
PobierzTo, że tak robią inne gry nie oznacza, że jest dobrze. Skyrim, Fallout i Wiedźmin również był krytykowane za system walki i że trudność polegała na nabijaniu numerów a nie na mechanice czy animacjach/atakach/zachowaniu wrogów. Z Wiedźminiem szczególnie jest to problem, bo ma być to gra o łowcy potworów, a takie Dark Souls lepiej wykonuje tą robotę, z przeciwnikami, którzy mają